JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250218/0011001401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Łódzki Ośrodek Geodezji</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 470830536</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Traugutta 21/23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">422726806</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">422726801</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@log.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nowy.log.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-82b03b0f-96cb-480f-89a5-3e68dee154a2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00110014</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00108923/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82b03b0f-96cb-480f-89a5-3e68dee154a2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1) Platformy e-Zamówienia, która jest<br/>dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne, lub 2) poczty<br/>elektronicznej na adres e-mail: przetargi@log.lodz.pl (nie dotyczy składania ofert) Wielkość jednej wiadomości nie może przekraczać<br/>100 megabajtów. Zamawiający zwraca się z prośbą o nie przesyłanie tego samego dokumentu za pośrednictwem obydwóch dróg.<br/>Należy wybrać jedną z wyżej wymienionych. Zaleca się aby wszelka korespondencja (z wyłączeniem ofert) przekazywana była<br/>Zamawiającemu na adres poczty elektronicznej przetargi@log.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz<br/>informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania<br/>nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy<br/>do komunikacji” na Platformie e-Zamówienia w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-<br/>Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do<br/>zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na<br/>Platformie e-Zamówienia. Zamawiający nie udostępnił dla Wykonawców interaktywnego formularza ofertowego generowanego z<br/>Platformy e-Zamówienia, lecz udostępnił własny formularz oferty. 4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez<br/>wykonawcę wiadomości na Platformie e-zamówienia, widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce<br/>„Komunikacja”. 5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-<br/>Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6. Maksymalny rozmiar<br/>plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako<br/>załączniki do jednego formularza). 7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-<br/>Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie<br/>internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl w zakładce „Zgłoś problem”. 8. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.<br/>o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania. 9. Oferty,<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w<br/>art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z<br/>zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 10.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 9 powyżej, przekazywane w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18<br/>ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany<br/>bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w<br/>SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź;<br/>􀀀 sprawy/pytania do Inspektora ochrony danych osobowych w Łódzkim Ośrodku Geodezji prosimy kierować na adres e-mail:<br/>iod@log.lodz.pl, tel.: 042 272 68 96;<br/>▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p/n: „dostosowanie wybranych obiektów powiatowej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia<br/>terenu (GESUT) – obiektów: „Studnie kanalizacyjne i komory wodociągowe” do obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności<br/>do Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia<br/>terenu (Dz. U. poz. 1374)’’ nr sprawy OAZP.2610/16/2025 prowadzonego w trybie podstawowym”.<br/>▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z dnia 2024, poz. 1320).,<br/>dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy i dochodzenia roszczeń oraz przez okres wynikający wprost z przepisów prawa (np. prawa podatkowego).<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. …”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OAZP.2610/16/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 386405 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 162600 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie wybranych obiektów powiatowej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia<br/>terenu (GESUT) – obiektów: „Studnie kanalizacyjne i komory wodociągowe” do obowiązujących przepisów prawa, a w<br/>szczególności do Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie geodezyjnej<br/>ewidencji sieci uzbrojenia terenu (Dz. U. poz. 1374).<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) opisany został w Załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72320000-4 - Usługi bazy danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji stosownie do art. 441 ust. 1 ustawy PZP zastrzega możliwość zwiększenia ilości/zakresu wszystkich usług w ramach niniejszej Umowy ponad zakres podstawowy zamówienia – w maksymalnym zakresie do 100% wartości brutto Umowy (zakres opcjonalny zamówienia). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.<br/>2.	Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia Umowy w sprawie zamówienia podstawowego, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana będzie poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej usługi/dostawy. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej Umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego w okresie do 18 miesięcy od daty udzielenia zamówienia podstawowego. Oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone najpóźniej do 7 dni przed końcem 12 miesięcznego okresu liczonego od daty udzielenia zamówienia podstawowego. <br/>3.	Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w cenach zamówienia podstawowego po cenach jednostkowych brutto za modyfikację 1 obiektu typu „Studnia kanalizacyjna lub komora wodociągowa” w zależności od jej wymiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami określonych w Formularzu cenowym przez wyłonionego Wykonawcę.<br/>4.	Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji (w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niego skorzystać.<br/>5.	Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw/usług w ramach prawa opcji w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający, zgodnie z treścią oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w niniejszej Umowie. <br/>6.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. Przedmiotu Umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia (w razie jego uruchomienia i realizacji) dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi, kar), co przedmiotu Umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. <br/>7.	Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot niniejszego postępowania, przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami Umowy (w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana). W momencie złożenia oświadczenia o korzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw/usług objętego realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją. <br/>8.	Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego zgodnie z zapisami niniejszej Umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">184 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w<br/>kryteriach: a) Cena jednostkowa brutto zakresu podstawowego za modyfikację 1 obiektu typu „Studnia kanalizacyjna lub komora<br/>wodociągowa” w zależności od jej wymiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami jako maksymalne wynagrodzenie C - 80%;<br/>b) Okres udzielonej gwarancji G - 20%.<br/>2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:<br/>2.1. CENA jednostkowa brutto zakresu podstawowego za modyfikację 1 obiektu typu „Studnia kanalizacyjna lub komora<br/>wodociągowa” w zależności od jej wymiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami jako maksymalne wynagrodzenie C – 80%<br/>Wykonawca, który zaoferuje w formularzu ofertowym najniższą cenę otrzyma 80 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio<br/>mniej punktów według wzoru:<br/>najniższa cena oferowana brutto za modyfikację 1 obiektu typu „Studnia kanalizacyjna lub komora wodociągowa”<br/>Ocena kryterium 1 - C = -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 80<br/>cena badanej oferty brutto za modyfikację 1 obiektu typu „Studnia kanalizacyjna lub komora wodociągowa”<br/>2.2. „Okres udzielonej gwarancji” G- 20%<br/>Zamawiający przyzna ofercie ocenianej powyżej okresu gwarancji, określonego w PKT VI. SWZ jako minimalny, jednak nie więcej<br/>niż 20 punktów. Wskaźnik G wyliczany będzie na podstawie oferowanego okresu gwarancji jakości (liczba miesięcy) za:<br/>G dla 12 miesięcy - 0 pkt,<br/>G dla 24 miesięcy - 10 pkt,<br/>G dla 36 miesięcy - 20 pkt<br/>Zamawiający odrzuci oferty, w których nie zostanie zaoferowany minimalny okres gwarancji jakości.<br/>3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>L = C + G<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium - „Cena ofertowa brutto zakresu podstawowego za modyfikację 1 obiektu typu „Studnia<br/>kanalizacyjna lub komora wodociągowa” w zależności od jej wymiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami jako maksymalne<br/>wynagrodzenie”,<br/>G - punkty uzyskane w kryterium – „Okres udzielonej gwarancji”<br/>4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), oraz art. 109 ust. 1 pkt 1-4 i pkt 7-10 ustawy Pzp;<br/>2) spełniają następujące warunki dotyczące:<br/>1.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku<br/>szczegółowego w powyższym zakresie.<br/>1.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Świadczenie<br/>dostawy i usługi zastrzeżone są dla określonego zawodu - ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i<br/>kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.).<br/>1.3. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże posiadanie<br/>ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w<br/>wysokości nie niższej niż 150000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wartości podane w walucie innej niż PLN<br/>w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku, o których mowa powyżej, będą przeliczane na PLN według średniego<br/>kursu Narodowego Banku Polskiego ogłoszonego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych.<br/>1.4. Warunek dotyczący zdolność technicznej lub zawodowej :<br/>A1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1<br/>(jedno) zamówienie o podobnym charakterze do zakresu niniejszego zamówienia, tj. aktualizacja bazy danych GESUT”, o<br/>wartości co najmniej 25 000zł brutto ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są:<br/>• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,<br/>• a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy;<br/>• w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo<br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>Uwaga 1: przez jedną usługę rozumie się usługi świadczone w ramach jednej umowy,<br/>Uwaga 2:<br/>• Jeśli wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, winien wykazać, że<br/>bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi określonemu przez Zamawiającego,<br/>• jeśli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, a podmiot udostępniający te<br/>zdolności nabył je przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę<br/>część zamówienia, która odpowiada udostępnianym zdolnościom,<br/>• w przypadku, gdy usługa potwierdzająca spełnienie warunków udziału w postepowaniu będzie stanowiła część usługi o<br/>szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w wykazie wykonanych usług wyodrębnić usługę potwierdzającą<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Jeżeli wartość usług wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości<br/>wykonanej usługi w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych<br/>określonego w Tabeli Kursów NBP (Tabela A), obowiązującego na dzień składania ofert.<br/>A2) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania<br/>zamówienia, spełniającymi wymagania, w szczególności:<br/>1) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika prac będących przedmiotem zamówienia, posiadającą<br/>uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43<br/>ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne w nawiązaniu do art. 42 tejże ustawy;<br/>2) co najmniej trzy osoby posiadające wykształcenie geodezyjne.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone<br/>w pkt 1. powinni spełniać łącznie wszyscy wykonawcy.<br/>W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.<br/>W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. W odniesieniu do warunków<br/>dotyczących kwalifikacji zawodowych, doświadczenia osób lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 1.4. A1) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana<br/>zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu składanym wraz z ofertą,<br/>a następnie potwierdzonych środkami dowodowymi opisanymi w Rozdziale XVI przez wykonawcę, którego oferta zostanie<br/>najwyżej oceniona. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową<br/>Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może na każdym etapie postępowania uznać, że<br/>wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Oświadczenie<br/>Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 17.1.1. SWZ), w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w: • art.<br/>108 ust.1 pkt 3 ustawy; • art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy; • art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz.<br/>835), • art. 109 ust. 1 pkt 7, 8, 9 i 10 ustawy wg wzoru oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ.<br/>b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy oraz w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 2, pkt 3 –<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>c) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie<br/>o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>e) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>f) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 150 000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych);<br/>2) Wykazu dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale XVI SWZ, dat wykonania i podmiotów,<br/>na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy<br/>dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy/usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie są:<br/>a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,<br/>b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt<br/>a) powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o<br/>którym mowa powyżej (przedstawić pisemne uzasadnienie). W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>(zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SWZ). Zamawiający wymaga przedstawienia kopii uprawnień i certyfikatu.<br/>4) w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w<br/>zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego<br/>zasoby – wg wzoru Załącznik nr 10 (jeśli dotyczy). W przypadku, gdy w przedstawionych na potwierdzenie spełnienia warunków<br/>dokumentach wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg<br/>kursu średniego NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało<br/>opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych NBP nie opublikował średnich kursów walut należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie kurs NBP.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>a. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ);<br/>b. Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do<br/>SWZ);<br/>c. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu zgodnie z PKT 17.1.2. SWZ, jeżeli wykonawca<br/>wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – jeżeli<br/>dotyczy;<br/>d. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;<br/>e. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>Zamawiający może żądać od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia<br/>dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>f. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy,<br/>g. Wadium: i.1)dowód dokonania przelewu lub i.2) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: - 2000,00PLN (słownie: dwa tysiące złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>5. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego w Banku Pekao SA nr 82 1240 1037 1111 0011<br/>0911 7868 z dopiskiem „Wadium - Nr sprawy OAZP.2610/16/2025.<br/>6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z<br/>chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy<br/>wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).<br/>7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>ustawie Pzp., bez potwierdzania tych okoliczności;<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer referencyjny przedmiotowego postępowania.<br/>6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający<br/>wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza<br/>ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>7) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę<br/>poręczenia lub gwarancji.<br/>8. W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;<br/>2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie<br/>do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3<br/>ustawy Pzp zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki<br/>wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym<br/>mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia.<br/>4)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.<br/>Powyższe oznacza, iż oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6) Powyższe oznacza, iż Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7)Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku:<br/>1) zmian przepisów prawa mających wpływ na zakres prac objętych Umową, opublikowanych w Dzienniku Ustaw, Monitorze<br/>Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, albo w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, albo wydania<br/>decyzji lub zarządzenia mającego wpływ na zakres prac objętych Umową lub sposób realizacji Umowy;<br/>2) projektowania w toku procesu legislacyjnego zmian przepisów prawa, niezbędnych dla wykonania ustawowych zadań<br/>Zamawiającego, mających wpływ na zakres prac objętych Umową lub sposób realizacji Umowy;<br/>3) potrzeby wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia realizacji Umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach<br/>prawa, w trakcie prac nad ich nowelizacją;<br/>4) zaistnienia przyczyn technicznych, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, a mających wpływ na realizację<br/>Umowy;<br/>5) powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z<br/>pierwotnymi warunkami;<br/>6) wystąpienia nieprzewidzianych trudności mających wpływ na pozyskanie przez Wykonawcę od Zamawiającego<br/>brakujących w bazie materiałów źródłowych na podstawie których należy zmodyfikować studnie kanalizacyjne i komory<br/>wodociągowe zaistnienia siły wyższej:<br/>9) wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania lub zmiany te są korzystne dla<br/>Zamawiającego.<br/>2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1, Zamawiający przewiduje zmianę Umowy<br/>1) w zakresie prac objętych umową, w tym w ilości obiektów modyfikacji opisie i zakresie obowiązków Wykonawcy w<br/>ramach poprawy bazy danych w stopniu niewykraczającym poza przedmiot Umowy;<br/>2) w sposobie realizacji zobowiązań umownych, w tym w szczególności możliwości wstrzymania. zawieszenia lub<br/>ograniczenia opracowania przedmiotu umowy modyfikacji danych źródłowych wykorzystywanych do jej opracowania;<br/>3) w terminie wykonania przedmiotu umowy;<br/>4) w terminie wykonania zobowiązań przez Wykonawcę, w tym w terminie wykonania i dostarczenia do odbioru przedmiotu<br/>umowy<br/>5) w procedurze odbiorowej;<br/>6) w wynagrodzeniu a także w zasadach płatności wynagrodzenia (w przypadku zmiany zakresu przedmiotowego i<br/>ilościowego przedmiotu umowy<br/>3. Zmiany umowy:<br/>1. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy mogą być dokonywane w trybie art. 455 ust.1 Ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, za zgodą Stron, jedynie w formie pisemnej pod postacią aneksu do Umowy.<br/>2. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w następujący sposób:<br/>a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia –<br/>urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT – jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT<br/>powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie kosztów Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza<br/>zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,<br/>b) nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w terminie realizacji zamówienia poprzez przesunięcie w czasie bądź<br/>uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami uniemożliwiającymi realizację umowy, zgodnie z pierwotnym<br/>terminem – zmiany, bez których realizacja Umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę,<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:<br/>c) sposobu dokonywania płatności,<br/>d) terminu rozpoczęcia i wykonania zamówienia,<br/>e) dostosowanie Stron Umowy w przypadku zmiany danych podmiotowych Stron Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl ; Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-26 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy PKT 5.6. Numeracja zgodna z SWZ<br/>17.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w której mowa w 17.2.1. pkt b) SWZ – składa informację z odpowiedniego<br/>rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez<br/>właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce<br/>zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie, o którym mowa w 17.2.1 pkt b) SWZ; 2)<br/>zaświadczenia, o którym mowa w 17.2.1 pkt d) SWZ, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że<br/>wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w 17.2.1 pkt e)<br/>SWZ lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, o których mowa w 17.2.1 pkt f) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie naruszył obowiązków dotyczących płatności<br/>podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; b)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono<br/>upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza<br/>nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 17.3.1. Dokument, o którym mowa w pkt 1, powinien być wystawiony nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 17.4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub<br/>miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 17.3. lub gdy<br/>dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1,<br/>2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce<br/>zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Terminy pkt 17.3.1 stosuje się odpowiednio. 17.5 Jeżeli Wykonawca<br/>nie złoży oświadczeń, o których mowa w ust. 17.1.1. SWZ, podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub<br/>oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę<br/>odpowiednio do ich złożenia, poprawienia, uzupełnienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym,<br/>chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałby<br/>odrzuceniu albo zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania. 17.6 W przypadku, gdy Wykonawca zamierza<br/>realizować Przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w<br/>Formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom. Brak oświadczenia Wykonawcy<br/>na Formularzu ofertowym oznacza jego rezygnację z powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia Podwykonawcom.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com