JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250227/0012323001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZPITAL POWIATOWY W WYRZYSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 301457850</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 22 Stycznia 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wyrzysk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.pub@szpitalwyrzysk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://szpitalwyrzysk.com</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f4a74aa6-5c52-4ed4-b0b8-1764191a01f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00123230</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00122665/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa Leków</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym, w przypadku gdy dotyczy składania<br/>ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami składanymi z ofertami i wnioskami, odbywa się<br/>elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl. W korespondencji<br/>związanej z postępowaniem Wykonawcy posługują się numerem postępowania (ID postępowania, tj. ZP/382-05/2025).<br/>2. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym (inna niż składanie ofert i załączników składanych z ofertą), w tym<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.<br/>Zamawiający podaje do komunikacji w niniejszym postępowaniu adres email do komunikacji z Wykonawcami:<br/>zam.pub@szpitalwyrzysk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca, przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z https://oneplace.marketplanet.pl określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Opieki Zdrowotnej<br/>https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>3. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. z siedzibą: ul. 22 Stycznia 41, 89-<br/>300 Wyrzysk;<br/>2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Powiatowym w Wyrzysku Sp. z o.o. jest możliwy poprzez: adres email:<br/>iodo@szpitalwyrzysk.pl;<br/>3. W związku z prowadzeniem postępowania z użyciem Platformy Zakupowej Zamawiający informuje, że: Odbiorcą Pani/Pana<br/>danych osobowych spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do<br/>Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie<br/>XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-<br/>153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. prowadzi postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, działając pod adresem: https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl<br/>4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/382 8/2024 pod nazwą „Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.”<br/>prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 ust. 1 Ustawy PZP<br/>5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze<br/>zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/382-05/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Acidum acetylosalicylikum tabl.dojelit. 75mg<br/>Antazoline amp. 100Mg /2ml<br/>Ciprofloksacyn tabl. 500mg<br/>Ciprofloksacyn amp. 100 mg / 10 ml<br/>Clemastine tabl. 1mg<br/>Clemastinum inj. 2Mg/ 2ml amp.<br/>Digoxin tabl. 0,1 mg<br/>Digoxin tabl. 0,25mg<br/>Dopaminum hydrochloricum 4% amp. 5ml<br/>Enalapril tabl. 10mg<br/>Haloperidol tabl. 1mg<br/>Kalli chloridum ampułki 150mg/ 1ml 10ml<br/>Lidocaine amp. 1% 2ml<br/>Lidocaine amp. 1% 20ml<br/>Propranololi hydrochloridum 10mg tabl.<br/>Salbutamol amp. 0,5mg/ ml<br/>Aqa pro iniectione amp 10ml<br/>Haloperidol amp 5mg/ml<br/>Metoprolol tabl 50mg<br/>Sodium chloride 0,9% amp.10 ml<br/>Sodium chloride 10% amp. 10ml<br/>Atropinum sulf.amp 1,0mg/ml amp 1ml<br/>Heparin fiol 25000/5ml<br/>Norepinefrinum 1mg/ml-amp<br/>Amikacin amp. 500mg/2ml </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Określone ilości w załączniku nr 1 do umowy są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 10%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru. <br/>2.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 10% ilości określonej w niniejszej umowie.<br/>3.	W przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania niniejszej umowy 90% ilości towarów określonej w niniejszej umowie, okres obowiązania umowy może zostać przedłużony do dnia zrealizowania przez Zamawiającego umowy w takim (90%) zakresie, jednak nie dłużej jak na okres 3 miesięcy ponad termin wynikający z § 2 pkt. 1, przy czym przedłużenie terminu obowiązywania umowy wymaga zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dabigatran Etexilate 150mg 0,15g 180 kaps. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Określone ilości w załączniku nr 1 do umowy są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 10%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru. <br/>2.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 10% ilości określonej w niniejszej umowie.<br/>3.	W przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania niniejszej umowy 90% ilości towarów określonej w niniejszej umowie, okres obowiązania umowy może zostać przedłużony do dnia zrealizowania przez Zamawiającego umowy w takim (90%) zakresie, jednak nie dłużej jak na okres 3 miesięcy ponad termin wynikający z § 2 pkt. 1, przy czym przedłużenie terminu obowiązywania umowy wymaga zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Amlodipine 5mg 0,005g tabl. blistry 30 tabl.<br/>Benzyna apteczna – płyn, poj. 1000Ml<br/>Calcium Lactate, tabl. musujące 12 szt.<br/>Carbamazepinum 200mg tabl. blistry 50 tabl.<br/>Carvedilol 0,00625g tabl. powl. 30 tabl.<br/>Clotrimazole 1% krem, 20g<br/>Formaldehyde 10% płyn, 1,0l<br/>Glucose 75g, subst. Bezwodna<br/>Hydrogen Peroxide 1kg, 3%, płyn<br/>Ibuprofenum 400mg, 20 tabl.,<br/>Ipratropii bromidum 0,25mg/ ml, roztwór do inhalacji, fl. 20 ml<br/>Isosorbidi mononitras 50mg 30 tabl. retard, tabl. o przedłuż. Uwlan.<br/>Krem na odparzenia do pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt łagodząco-chroniąco-nawilżający, 250g<br/>Pentoxifylline 0,4g, tabl., 60tabl. O przedłuż uwaln.<br/>Rifaximin 0,2g, tabl. powl., 28tabl.<br/>Salbutamolum 1mg/ml, płyn do inhalacji, 2,5ml, 20amp.<br/>Bromhexine tabl. 8mg/20 tabl.<br/>Doxycyclinum 0,1g/ 5ml, inj. 10 fiol. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Określone ilości w załączniku nr 1 do umowy są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 10%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru. <br/>2.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 10% ilości określonej w niniejszej umowie.<br/>3.	W przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania niniejszej umowy 90% ilości towarów określonej w niniejszej umowie, okres obowiązania umowy może zostać przedłużony do dnia zrealizowania przez Zamawiającego umowy w takim (90%) zakresie, jednak nie dłużej jak na okres 3 miesięcy ponad termin wynikający z § 2 pkt. 1, przy czym przedłużenie terminu obowiązywania umowy wymaga zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Albumina 20%, 50ml<br/>Albumina 20%, 100ml </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Określone ilości w załączniku nr 1 do umowy są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 10%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru. <br/>2.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 10% ilości określonej w niniejszej umowie.<br/>3.	W przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania niniejszej umowy 90% ilości towarów określonej w niniejszej umowie, okres obowiązania umowy może zostać przedłużony do dnia zrealizowania przez Zamawiającego umowy w takim (90%) zakresie, jednak nie dłużej jak na okres 3 miesięcy ponad termin wynikający z § 2 pkt. 1, przy czym przedłużenie terminu obowiązywania umowy wymaga zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Aqa pro iniectione 250ml<br/>Aqa pro iniectione 500ml<br/>Glukose 5% 100 ml, opak. Z dwoma portami z membraną<br/>Glukose 5% 500ml, opak z dwoma portami z membraną<br/>Mannitol 20% 250ml x 1 flakon<br/>Płyn wieloelektrolitowy opak. z 2 portami z membraną 500ml<br/>Sol Ringeri, opak. z 2 portami z membraną 500 ml </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Określone ilości w załączniku nr 1 do umowy są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 10%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru. <br/>2.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 10% ilości określonej w niniejszej umowie.<br/>3.	W przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania niniejszej umowy 90% ilości towarów określonej w niniejszej umowie, okres obowiązania umowy może zostać przedłużony do dnia zrealizowania przez Zamawiającego umowy w takim (90%) zakresie, jednak nie dłużej jak na okres 3 miesięcy ponad termin wynikający z § 2 pkt. 1, przy czym przedłużenie terminu obowiązywania umowy wymaga zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Theophylinum 20mg/10ml x 5 amp.<br/>Paracetamol inj. 0,5g/50ml x 10 fiolek<br/>Paracetamol inj. 1g/100ml x 10 fiolek<br/>Metronidazole flakon 0,5% - 100ml x 40 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Określone ilości w załączniku nr 1 do umowy są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 10%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru. <br/>2.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 10% ilości określonej w niniejszej umowie.<br/>3.	W przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania niniejszej umowy 90% ilości towarów określonej w niniejszej umowie, okres obowiązania umowy może zostać przedłużony do dnia zrealizowania przez Zamawiającego umowy w takim (90%) zakresie, jednak nie dłużej jak na okres 3 miesięcy ponad termin wynikający z § 2 pkt. 1, przy czym przedłużenie terminu obowiązywania umowy wymaga zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Metoprololi succinas, 23,75 mg, tabl. o przedłużonym uwalnianiu<br/>Metoprololi succinas, 47,50 mg, tabl. o przedłużonym uwalnianiu<br/>Lercanidypini hydrochloridum, 10 mg, tabl.<br/>Memantini hydrochloridum, 10 mg, tabl.<br/>Acemetacinum, 90 mg, kapsułki o przedłużonym uwalnianiu<br/>Carbamazepinum, 300 mg. Tabl. o przedłużonym uwalnianiu<br/>Finasteridum, 5 mg, tabl.<br/>Sulpiridum 50 mg, 24 tabletki<br/>Acidum tranexamicum, 100 mg/ml, amp. 5 ml<br/>Torasemidum 10 mg/ ml, amp. 20 ml<br/>Pasta borowinowa lecznicza tuba<br/>Metyldopa, 250 mg, tabl.<br/>Torasemidum 20 mg/4 ml, amp. 4 ml<br/>Perindoprilum argininum, 5 mg, tabletki<br/>Hydroxyzinum 0.01g/5ml, syrop 200ml<br/>Eplerenon 25 mg, 30 tabl<br/>Eplerenon 50 mg, 30 tabl </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Określone ilości w załączniku nr 1 do umowy są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 10%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru. <br/>2.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 10% ilości określonej w niniejszej umowie.<br/>3.	W przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania niniejszej umowy 90% ilości towarów określonej w niniejszej umowie, okres obowiązania umowy może zostać przedłużony do dnia zrealizowania przez Zamawiającego umowy w takim (90%) zakresie, jednak nie dłużej jak na okres 3 miesięcy ponad termin wynikający z § 2 pkt. 1, przy czym przedłużenie terminu obowiązywania umowy wymaga zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Roztwór do infuzji; 100 ml zawiera: 680 mg chlorku sodu, 30 mg chlorku potasu, 37 mg chlorku wapnia, 20 mg chlorku magnezu, 327 mg octanu sodu, 67 mg kwasu L-jabłkowego; 10 pojemników 500 ml<br/>0,9% Sodium Chloride 9mg/ml roztwór do infuzji 100 ml<br/>0,9% Sodium Chloride 9mg/ml roztwór do infuzji 250 ml<br/>0,9% Sodium Chloride 9mg/ml roztwór do infuzji 500 ml<br/>Lignocain 2%, 20 mg/ml roztwór do wstrzykiwań, 5 ml<br/>Lignocain 2%, 20 mg/ml roztwór do wstrzykiwań, 10 ml<br/>Lignocain 2%, 20 mg/ml roztwór do wstrzykiwań 20 ml<br/>Amikacin 5mg/ml roztwór do infuzji, 100 ml </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Określone ilości w załączniku nr 1 do umowy są ilościami maksymalnymi. Dopuszcza się jednak w zależności od potrzeb Zamawiającego zmniejszenie ww. ilości lub ich zwiększenie w granicach do 10%, w okresie obowiązywania umowy, a w przypadku zaniechania stosowania towaru (wycofanie z obrotu), możliwość rezygnacji z dalszych dostaw danego towaru. <br/>2.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie, odszkodowanie z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru niż to określono w załączniku nr 1 do umowy, jednak wyłącznie w sytuacji gdy zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie przekroczyło 10% ilości określonej w niniejszej umowie.<br/>3.	W przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania niniejszej umowy 90% ilości towarów określonej w niniejszej umowie, okres obowiązania umowy może zostać przedłużony do dnia zrealizowania przez Zamawiającego umowy w takim (90%) zakresie, jednak nie dłużej jak na okres 3 miesięcy ponad termin wynikający z § 2 pkt. 1, przy czym przedłużenie terminu obowiązywania umowy wymaga zgody Wykonawcy wyrażonej w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie odpowiedniego dokumentu uprawniającego go do obrotu lekami – koncesja, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.1.	Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG Dokumentem takim będzie aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>3.2.	Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów, potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>3.3.	Zaświadczenie z ZUS lub KRUS Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie i społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie i społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wniosek zobowiązany jest złożyć odpowiedni dokument uprawniający do prowadzenia działalności w zakresie obrotu lekami – koncesja.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ, zamawiający żąda: (Przez przedmiotowe środki dowodowe należy rozumieć środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria)<br/>•	dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku ustawy Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2019 poz. 499 z późniejszymi zmianami) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający dopuszcza na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy pzp złożenie lub uzupełnienie przedmiotowych środków, chyba że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dokona zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) kosztów związanych z realizacją umowy, spowodowanej czynnikami obiektywnymi o charakterze rynkowym, której wartość przekroczy 5 % wynagrodzenia, każda ze Stron może żądać zmiany wysokości Wynagrodzenia.<br/>2.	Zmiana wysokości Wynagrodzenia może nastąpić jeden raz w okresie trwania niniejszej umowy, nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. <br/>3.	W takim przypadku strona, która występuje o zmianę wynagrodzenia, jest uprawniona do żądania zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia w oparciu o średnioroczny wskaźnik zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za okres od daty rozpoczęcia wykonywania umowy do dnia złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia, przy czym wartość zmiany wynagrodzenia dotyczyć będzie tylko wynagrodzenia dotychczas niewypłaconego Wykonawcy i nie będzie wyższa niż 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy za okres objęty waloryzacją.<br/>4.	Waloryzacji podlegać będzie jedynie część wynagrodzenia pozostałego do zapłaty (tj. wynagrodzenie za niezrealizowaną część zamówienia).<br/>5.	Waloryzacja wynagrodzenia wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. <br/>6.	W celu zawarcia aneksu, Strona zainteresowana waloryzacją składa drugiej Stronie wniosek <br/>o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazującym wysokość wskaźnika oraz przedmiot i wartość usług podlegających waloryzacji, przy czym Wykonawca do wniosku powinien dołączyć szczegółową kalkulację oraz dokumenty rzeczowe i finansowe potwierdzające zasadność dokonania zmiany. Wniosek Wykonawcy powinien obejmować jedynie te koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar dowodu w tym zakresie spoczywa na Wykonawcy.<br/>7.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień odnośnie wyliczonych kosztów oraz weryfikacji wyliczeń dokonanych przez Wykonawcę – we własnym zakresie. <br/>8.	W terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 6, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.<br/>9.	Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>10.	Zmiana umowy wejdzie w życie z dniem złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 6, <br/>z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>11.	Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:<br/>11.1.	przedmiotem umowy są dostawy lub usługi;<br/>11.2.	okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-07 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com