JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250227/0012339001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w podziale na części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000293670</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Księdza Ryszarda Markwarta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-015</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523221871</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">523228636</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">krew@rckik-bydgoszcz.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rckik-bydgoszcz.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w podziale na części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-61ab8d8d-bef9-4415-8203-0301b91ecc19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00123390</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00038990/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 SPRZĘT KOMPUTEROWY</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067071 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja będzie się odbywała za pomocą Platformy Zamawiającego, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_bydgoszcz. W przypadkach awaryjnych, np. problemach z działaniem Platformy, Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty e-mail, adres krew@rckik-bydgoszcz.com.pl. <br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). Dokumenty zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067071</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">8.9.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz U. z 2020r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript,<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,<br/>f)	Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8.10.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a)	Akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie Platformy dostępne są na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje <br/>b)	Zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na Platformie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>1.	administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy (dalej „RCKiK”), z siedzibą przy ul. Ks. Markwarta 8, 85-015 Bydgoszcz;<br/>2.	w sprawach związanych z danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych RCKiK, adres e-mail: IOD@rckik-bydgoszcz.com.pl, tel.: +48 52 322-18-71; <br/>3.	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; <br/>4.	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; <br/>5.	dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6.	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7.	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; <br/>8.	Wykonawca posiada: <br/>a.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; <br/>b.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>c.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; <br/>d.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9.	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.<br/><br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>1.	administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy (dalej „RCKiK”), z siedzibą przy ul. Ks. Markwarta 8, 85-015 Bydgoszcz;<br/>2.	w sprawach związanych z danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych RCKiK, adres e-mail: IOD@rckik-bydgoszcz.com.pl, tel.: +48 52 322-18-71; <br/>3.	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; <br/>4.	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; <br/>5.	dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6.	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7.	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; <br/>8.	Wykonawca posiada: <br/>a.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; <br/>b.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>c.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; <br/>d.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9.	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.<br/><br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">3/ZP/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet I - dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa; Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32413100-2 - Rutery sieciowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22.3.	Oferty będą oceniane w każdym Pakiecie osobno w oparciu o następujące kryteria:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2)	Termin dostawy (D) – waga kryterium 40%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Max liczba punktów możliwa do uzyskania = 100 pkt.<br/>We wszystkich pakietach:<br/>Kryterium cena (C):<br/>Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:<br/>C = (Cn/Cb) x 100 x 60%<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena brutto najtańszej oferty<br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę informacje podane w formularzu oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Kryterium termin dostawy (D)<br/>Pakiet I: dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa<br/>Ocena kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu dostawy przedmiotu zamówienia, przy czym maksymalny termin dostawy wynosi 4 tygodnie od podpisania umowy.<br/>Zamawiający oceni zaoferowany termin dostawy, wyrażony w tygodniach. <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Nr pakietu	Nazwa Pakietu	Dostawa do 4 tygodni	Dostawa do 3 tygodni	Dostawa do 2 tygodni<br/>1	Pakiet I - dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>Zaoferowanie terminu gwarancji dłuższego niż 4 tygodnie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostawy i pozostawi puste miejsce w formularzu ofertowym, oferta jego otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt., tj. Zamawiający przyjmie jako deklarowany – maksymalny wymagany w SWZ termin 4 tygodni odo podpisania umowy. <br/>Pakiet II: - dostawa sprzętu komputerowego;<br/>Pakiet III - dostawa e-kiosków<br/>Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego;<br/>Pakiet V - dostawa oprogramowania pocztowego;<br/><br/>Ocena kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu dostawy przedmiotu zamówienia, przy czym maksymalny termin dostawy wynosi: 10 tygodni od podpisania umowy.<br/>Zamawiający oceni zaoferowany termin dostawy, wyrażony w tygodniach. <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Nr pakietu	Nazwa Pakietu	Dostawa do 10 tygodni	Dostawa do 9 tygodni	Dostawa do 8 tygodni<br/>2	Pakiet II: - dostawa sprzętu komputerowego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>3	Pakiet III - dostawa e-kiosków<br/>	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>4	Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>5	Pakiet V -dostawa oprogramowania pocztowego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>Zaoferowanie terminu dostawy dłuższego niż 10 tygodni spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostawy i pozostawi puste miejsce w formularzu ofertowym, oferta jego otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt., tj. Zamawiający przyjmie jako deklarowany – maksymalny wymagany w SWZ termin 10 tygodni odo podpisania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet II - dostawa sprzętu komputerowego; Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5A do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22.3.	Oferty będą oceniane w każdym Pakiecie osobno w oparciu o następujące kryteria:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2)	Termin dostawy (D) – waga kryterium 40%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Max liczba punktów możliwa do uzyskania = 100 pkt.<br/>We wszystkich pakietach:<br/>Kryterium cena (C):<br/>Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:<br/>C = (Cn/Cb) x 100 x 60%<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena brutto najtańszej oferty<br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę informacje podane w formularzu oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Kryterium termin dostawy (D)<br/>Pakiet I: dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa<br/>Ocena kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu dostawy przedmiotu zamówienia, przy czym maksymalny termin dostawy wynosi 4 tygodnie od podpisania umowy.<br/>Zamawiający oceni zaoferowany termin dostawy, wyrażony w tygodniach. <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Nr pakietu	Nazwa Pakietu	Dostawa do 4 tygodni	Dostawa do 3 tygodni	Dostawa do 2 tygodni<br/>1	Pakiet I - dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>Zaoferowanie terminu gwarancji dłuższego niż 4 tygodnie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostawy i pozostawi puste miejsce w formularzu ofertowym, oferta jego otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt., tj. Zamawiający przyjmie jako deklarowany – maksymalny wymagany w SWZ termin 4 tygodni odo podpisania umowy. <br/>Pakiet II: - dostawa sprzętu komputerowego;<br/>Pakiet III - dostawa e-kiosków<br/>Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego;<br/>Pakiet V - dostawa oprogramowania pocztowego;<br/><br/>Ocena kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu dostawy przedmiotu zamówienia, przy czym maksymalny termin dostawy wynosi: 10 tygodni od podpisania umowy.<br/>Zamawiający oceni zaoferowany termin dostawy, wyrażony w tygodniach. <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Nr pakietu	Nazwa Pakietu	Dostawa do 10 tygodni	Dostawa do 9 tygodni	Dostawa do 8 tygodni<br/>2	Pakiet II: - dostawa sprzętu komputerowego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>3	Pakiet III - dostawa e-kiosków<br/>	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>4	Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>5	Pakiet V -dostawa oprogramowania pocztowego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>Zaoferowanie terminu dostawy dłuższego niż 10 tygodni spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostawy i pozostawi puste miejsce w formularzu ofertowym, oferta jego otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt., tj. Zamawiający przyjmie jako deklarowany – maksymalny wymagany w SWZ termin 10 tygodni odo podpisania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet III - dostawa e-kiosków Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5B do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30211300-4 - Platformy komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22.3.	Oferty będą oceniane w każdym Pakiecie osobno w oparciu o następujące kryteria:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2)	Termin dostawy (D) – waga kryterium 40%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Max liczba punktów możliwa do uzyskania = 100 pkt.<br/>We wszystkich pakietach:<br/>Kryterium cena (C):<br/>Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:<br/>C = (Cn/Cb) x 100 x 60%<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena brutto najtańszej oferty<br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę informacje podane w formularzu oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Kryterium termin dostawy (D)<br/>Pakiet I: dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa<br/>Ocena kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu dostawy przedmiotu zamówienia, przy czym maksymalny termin dostawy wynosi 4 tygodnie od podpisania umowy.<br/>Zamawiający oceni zaoferowany termin dostawy, wyrażony w tygodniach. <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Nr pakietu	Nazwa Pakietu	Dostawa do 4 tygodni	Dostawa do 3 tygodni	Dostawa do 2 tygodni<br/>1	Pakiet I - dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>Zaoferowanie terminu gwarancji dłuższego niż 4 tygodnie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostawy i pozostawi puste miejsce w formularzu ofertowym, oferta jego otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt., tj. Zamawiający przyjmie jako deklarowany – maksymalny wymagany w SWZ termin 4 tygodni odo podpisania umowy. <br/>Pakiet II: - dostawa sprzętu komputerowego;<br/>Pakiet III - dostawa e-kiosków<br/>Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego;<br/>Pakiet V - dostawa oprogramowania pocztowego;<br/><br/>Ocena kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu dostawy przedmiotu zamówienia, przy czym maksymalny termin dostawy wynosi: 10 tygodni od podpisania umowy.<br/>Zamawiający oceni zaoferowany termin dostawy, wyrażony w tygodniach. <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Nr pakietu	Nazwa Pakietu	Dostawa do 10 tygodni	Dostawa do 9 tygodni	Dostawa do 8 tygodni<br/>2	Pakiet II: - dostawa sprzętu komputerowego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>3	Pakiet III - dostawa e-kiosków<br/>	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>4	Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>5	Pakiet V -dostawa oprogramowania pocztowego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>Zaoferowanie terminu dostawy dłuższego niż 10 tygodni spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostawy i pozostawi puste miejsce w formularzu ofertowym, oferta jego otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt., tj. Zamawiający przyjmie jako deklarowany – maksymalny wymagany w SWZ termin 10 tygodni odo podpisania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego; Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5C do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22.3.	Oferty będą oceniane w każdym Pakiecie osobno w oparciu o następujące kryteria:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2)	Termin dostawy (D) – waga kryterium 40%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Max liczba punktów możliwa do uzyskania = 100 pkt.<br/>We wszystkich pakietach:<br/>Kryterium cena (C):<br/>Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:<br/>C = (Cn/Cb) x 100 x 60%<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena brutto najtańszej oferty<br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę informacje podane w formularzu oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Kryterium termin dostawy (D)<br/>Pakiet I: dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa<br/>Ocena kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu dostawy przedmiotu zamówienia, przy czym maksymalny termin dostawy wynosi 4 tygodnie od podpisania umowy.<br/>Zamawiający oceni zaoferowany termin dostawy, wyrażony w tygodniach. <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Nr pakietu	Nazwa Pakietu	Dostawa do 4 tygodni	Dostawa do 3 tygodni	Dostawa do 2 tygodni<br/>1	Pakiet I - dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>Zaoferowanie terminu gwarancji dłuższego niż 4 tygodnie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostawy i pozostawi puste miejsce w formularzu ofertowym, oferta jego otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt., tj. Zamawiający przyjmie jako deklarowany – maksymalny wymagany w SWZ termin 4 tygodni odo podpisania umowy. <br/>Pakiet II: - dostawa sprzętu komputerowego;<br/>Pakiet III - dostawa e-kiosków<br/>Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego;<br/>Pakiet V - dostawa oprogramowania pocztowego;<br/><br/>Ocena kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu dostawy przedmiotu zamówienia, przy czym maksymalny termin dostawy wynosi: 10 tygodni od podpisania umowy.<br/>Zamawiający oceni zaoferowany termin dostawy, wyrażony w tygodniach. <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Nr pakietu	Nazwa Pakietu	Dostawa do 10 tygodni	Dostawa do 9 tygodni	Dostawa do 8 tygodni<br/>2	Pakiet II: - dostawa sprzętu komputerowego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>3	Pakiet III - dostawa e-kiosków<br/>	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>4	Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>5	Pakiet V -dostawa oprogramowania pocztowego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>Zaoferowanie terminu dostawy dłuższego niż 10 tygodni spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostawy i pozostawi puste miejsce w formularzu ofertowym, oferta jego otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt., tj. Zamawiający przyjmie jako deklarowany – maksymalny wymagany w SWZ termin 10 tygodni odo podpisania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet V - dostawa oprogramowania pocztowego; Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5D do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48811000-6 - System poczty elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">22.3.	Oferty będą oceniane w każdym Pakiecie osobno w oparciu o następujące kryteria:<br/>1)	Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2)	Termin dostawy (D) – waga kryterium 40%<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Max liczba punktów możliwa do uzyskania = 100 pkt.<br/>We wszystkich pakietach:<br/>Kryterium cena (C):<br/>Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:<br/>C = (Cn/Cb) x 100 x 60%<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena brutto najtańszej oferty<br/>Cb – cena brutto badanej oferty<br/>Przy ocenie tego kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę informacje podane w formularzu oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Kryterium termin dostawy (D)<br/>Pakiet I: dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa<br/>Ocena kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu dostawy przedmiotu zamówienia, przy czym maksymalny termin dostawy wynosi 4 tygodnie od podpisania umowy.<br/>Zamawiający oceni zaoferowany termin dostawy, wyrażony w tygodniach. <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Nr pakietu	Nazwa Pakietu	Dostawa do 4 tygodni	Dostawa do 3 tygodni	Dostawa do 2 tygodni<br/>1	Pakiet I - dostawa rozwiązań cyberbezpieczeństa	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>Zaoferowanie terminu gwarancji dłuższego niż 4 tygodnie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostawy i pozostawi puste miejsce w formularzu ofertowym, oferta jego otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt., tj. Zamawiający przyjmie jako deklarowany – maksymalny wymagany w SWZ termin 4 tygodni odo podpisania umowy. <br/>Pakiet II: - dostawa sprzętu komputerowego;<br/>Pakiet III - dostawa e-kiosków<br/>Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego;<br/>Pakiet V - dostawa oprogramowania pocztowego;<br/><br/>Ocena kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu dostawy przedmiotu zamówienia, przy czym maksymalny termin dostawy wynosi: 10 tygodni od podpisania umowy.<br/>Zamawiający oceni zaoferowany termin dostawy, wyrażony w tygodniach. <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie w następujący sposób:<br/>Nr pakietu	Nazwa Pakietu	Dostawa do 10 tygodni	Dostawa do 9 tygodni	Dostawa do 8 tygodni<br/>2	Pakiet II: - dostawa sprzętu komputerowego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>3	Pakiet III - dostawa e-kiosków<br/>	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>4	Pakiet IV - dostawa sprzętu elektronicznego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>5	Pakiet V -dostawa oprogramowania pocztowego;	0 pkt	20 pkt	40 pkt<br/>Zaoferowanie terminu dostawy dłuższego niż 10 tygodni spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostawy i pozostawi puste miejsce w formularzu ofertowym, oferta jego otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt., tj. Zamawiający przyjmie jako deklarowany – maksymalny wymagany w SWZ termin 10 tygodni odo podpisania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	OŚWIADCZENIA WYKONAWCY O AKTUALNOŚCI INFORMACJI zawartych w Oświadczeniu, sporządzonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ;<br/>2)	Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a)	Opis Przedmiotu zamówienia – załączniki nr 5-5D do SWZ, w zależności od pakietu na który składana jest oferta<br/>(na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania); <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a)	Opis Przedmiotu zamówienia – załączniki nr 5-5D do SWZ, w zależności od pakietu na który składana jest oferta<br/>(na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania); <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 14.1.	FORMULARZ OFERTY, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ; W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż Załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.<br/>14.2.	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>14.3.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>14.4.	Do oferty dołącza każdy Wykonawca/podmiot udostępniającego zasoby „OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU I SPEŁNIANIU WARUNKÓW W POSTĘPOWANIU” SKŁADANE W OPARCIU O ART. 125 ust. 1 .wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 i 2a do SWZ.<br/>a)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (m.in. konsorcja, spółki cywilne):<br/>	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków w postępowaniu składa każdy z wykonawców (wg załącznika nr 2 i 2A do SWZ) Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;<br/>	oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 8 do SWZ).<br/>b)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu spełnianiu warunków udziału w postępowaniu&#34; podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>14.6.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z ofertą, „Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia&#34; lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ).<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, powinno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:<br/>a)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b)	sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać, czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 21.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem). Pełnomocnictwo powinno:<br/>	precyzować zakres umocowania, <br/>	wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,<br/>	każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na wspólnym dokumencie pełnomocnictwa lub innego dokumentu sporządzonego w tym celu; alternatywnie - wystawić niezależne pełnomocnictwo indywidualnie dla Pełnomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pełnomocnika – Lidera na dokumencie pełnomocnictwa).<br/>21.2.	Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty, przekazane w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu – podpisane analogicznie jak w zdaniu pierwszym, przez mocodawcę lub notariusza.<br/>21.3.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>21.4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>21.5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>21.6.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiany umowy dokonuje się w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z tym że zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej podanym zakresie:<br/>a)	w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia brutto, która będzie wynikać ze zmiany w prawie właściwym dla podatku od towarów i usług VAT - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, strony obowiązywać będzie nowa stawka podatku z datą wprowadzenia jej w życie przepisami, a zmiana kwoty brutto wartości umowy z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń i zmiany umowy.<br/>b)	w części dotyczącej danych podmiotowych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu wykonującego przedmiotową dostawę) w związku z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy w formie sukcesji uniwersalnej.<br/>c)	w części dotyczącej wysokości wynagrodzenia, która będzie wynikać z wprowadzenia przez Wykonawcę nowych, niższych w stosunku do obowiązujących w umowie, cen za przedmiot zamówienia.<br/>d)	dopuszcza się możliwość zastąpienia oferowanego przedmiotu zamówienia innym, który będzie spełniać wszystkie przedstawione w SWZ wymagania, w szczególności gdy ze względu na zmiany produkcyjne czy technologiczne jakość asortymentu okaże się lepsza niż pierwotnie oferowano.<br/>e)	zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>f)	powstania nadzwyczajnych okoliczności (niebędących „siła wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.<br/>g)	zmiany wynikającej z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SWZ.<br/>2.	Wyżej wymienione zmiany z zastrzeżeniem, o którym mowa w ust. 1 lit. a) i b), mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu Stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.<br/>3.	Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067071</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-07 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 17.3.	Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 20200r. poz. 835 ze zm.) Zamawiający wykluczy z postępowania: <br/>1)	Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, <br/>2)	Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3)	Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. <br/>17.4.	Wykluczenie, o którym mowa w pkt 17.3 następuje na okres trwania okoliczności określonych jak wyżej.<br/>6.1.	Umowa zostanie zawarta na czas określony tj. <br/>Pakiet I: do 4 tygodni od podpisania umowy <br/>Pakiet II-V: do 10 tygodni od podpisania umowy <br/>6.2.	Ilości i rodzaj asortymentu zostały określone odpowiednio w załączniku nr 5-5D do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia. <br/>6.3.	Zamawiający dopuszcza dostarczenie przedmiotu zamówienia w kilku dostawach, pod warunkiem, że całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie zostanie dostarczona w wymaganym terminie.<br/>6.4.	Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w innych walutach.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com