JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250306/0013553001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DYDNIA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440212</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">224</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dydnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(13) 4303002</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(13) 4303194</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@gminadydnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminadydnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1cddc6c0-3c97-4ec8-8acd-c2d80f236eb6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00135530</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00030048/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,<br/>w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” lub w przypadku awarii platformy zakupowej drogą<br/>elektroniczną na e-mail: urzad@gminadydnia.pl.<br/>3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>wykonawcy.<br/>5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Dydnia reprezentowana przez Wójta Gminy.<br/>2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dydnia jest Pani Agnieszka GOŁĄBEK,, e-mail: iod@gminadydnia.pl<br/>3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne<br/>do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego nr ROiK.271.06.2025.TŻ prowadzonym w trybie wskazanym w rozdziale III ust. 1 SWZ.<br/>4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18-19 ustawy.<br/>5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas 6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>8) Posiadają Państwo:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9) Nie przysługuje Państwu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROiK.271.06.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I - Opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI<br/><br/>1	Sporządzenie procedur i instrukcji SZBI, Wdrożenie SZBI dla Urzędu Gminy w Dydni (Usługa dotyczy sporządzenia procedur i instrukcji SZBI, wdrożenie SZBI dla Urzędu Gminy w Dydni zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Wdrożenie SZBI musi zostać wykonane w modelu stacjonarnym realizowanym w siedzibie Urzędu Gminy w Dydni spełniając wymagania KRI, KSC oraz RODO, NSC oraz NIS2). <br/>2	Sporządzenie procedur i instrukcji SZBI, Wdrożenie SZBI dla GOPS w Dydni	(Usługa dotyczy sporządzenia procedur i instrukcji SZBI, wdrożenie SZBI dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Wdrożenie SZBI musi zostać wykonane w modelu stacjonarnym realizowanym w siedzibie Urzędu Gminy w Dydni spełniając wymagania KRI, KSC oraz RODO, NSC oraz NIS2). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II - Przeprowadzenie audytów<br/><br/>1. Audyt dla Urzędu Gminy w Dydni (Zadanie obejmuje przeprowadzenie audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Gminy w Dydni. Audyt musi zostać przeprowadzony w zakresie spełniającym wymagania określone w Regulaminie Konkursu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” opublikowanym na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Audyt musi zostać przeprowadzony w maksymalnym stopniu obiektywnie - poprzez przeprowadzone badania w Urzędzie Gminy w Dydni w celu przedstawienia rzeczywistego stanu cyberbezpieczeństwa jednostki).<br/>2. Audyt dla GOPS w Dydni (Zadanie obejmuje przeprowadzenie audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni.<br/>Audyt musi zostać przeprowadzony w zakresie spełniającym wymagania określone w Regulaminie Konkursu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” opublikowanym na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa.<br/>Audyt musi zostać przeprowadzony w maksymalnym stopniu obiektywnie - poprzez przeprowadzone badania w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni w celu przedstawienia rzeczywistego stanu cyberbezpieczeństwa jednostki). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79212000-3 - Usługi audytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-08</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III - Wykonanie szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą, zakup szkoleń dla kadry pracowniczej z cyberbezpieczeństwa.<br/><br/>1	Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą -<br/>Administrowanie systemem Windows Server	1.	Wprowadzenie do administracji systemu Windows Server.<br/>2.	Usługi zarządzania tożsamością w systemie Windows Server.<br/>3.	Usługi infrastruktury sieciowej w systemie Windows Server.<br/>4.	Serwery plików i zarządzanie pamięcią masową w systemie Windows Server. <br/>5.	Wirtualizacja Hyper-V i kontenery w systemie Windows Server.<br/>6.	Wysoka dostępność w systemie Windows Server.<br/>7.	Odzyskiwanie danych po awarii w systemie Windows Server.<br/>8.	Bezpieczeństwo systemu Windows Server.<br/>9.	RDS (usługi pulpitu zdalnego) w systemie Windows Server.<br/>10.	Dostęp zdalny i usługi internetowe w systemie Windows Server.<br/>11.	Monitorowanie serwera i wydajności w systemie Windows Server.<br/>12.	Aktualizacja i migracja w systemie Windows Server.<br/><br/>Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie.<br/><br/>2	Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą -<br/>Zarządzanie usługą Active Directory w środowisku Microsoft Windows Server	1.	Instalacja i konfiguracja kontrolerów domeny.<br/>2.	Zarządzanie obiektami w AD DS.<br/>3.	Zarządzanie zaawansowaną infrastrukturą AD DS.<br/>4.	Wdrażanie i zarządzanie lokacjami i repliką AD DS.<br/>5.	Wdrażanie zasad grupy.<br/>6.	Zarządzanie ustawieniami użytkowników za pomocą zasad grupy.<br/><br/>Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie.<br/><br/>3	Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą –<br/>FortiGate Administrator	Szkolenie ma na celu poznać najpopularniejsze funkcje rozwiązań FortiGate za pomocą uczestnictwa w wykładach oraz uczestnictwa w interaktywnych laboratoriach, gdzie zostaną przedstawione zasady m.in. zapory ogniowej, uwierzytelnianie użytkowników, wysokiej dostępności, SSL VPN, VPN typu site-to-site IPsec, Fortinet Security Fabric oraz sposoby ochrony sieci za pomocą profili zabezpieczeń, takich jak IPS, program antywirusowy, filtrowanie sieci, kontrola aplikacji i inne.<br/><br/>Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie sygnowany przez Fortinet.<br/><br/>4	Zakup szkoleń dla kadry pracowniczej z cyberbezpieczeństwa	Zamawiający wymaga zorganizowania przez Wykonawcę szkoleń mających na celu podniesienie świadomości pracowników urzędu z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz budowania umiejętności radzenia sobie z cyberzagrożeniami. Celem, który Zamawiający chce osiągnąć jest podniesienie świadomości pracowników w zakresie ochrony danych wrażliwych w organizacji oraz uświadomienie rzeczywistych zagrożeń płynących ze strony przestępców działających w sieci, a także ryzyka dla informacji i reputacji organizacji oraz przeciwdziałanie zagrożeniom płynącym z sieci. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ IV - dostawa licencji oprogramowania, fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem<br/><br/>1.Zakup licencji na system SIEM/SOAR dla Urzędu Gminy (ilość 1) - Zamawiający wymaga dostawy licencji na platformę zapewniającą przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującą możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności.<br/>2. Zakup licencji serwerowego systemu operacyjnego dla Urzędu Gminy (ilość2)	- Licencja na oprogramowanie musi zostać dostarczona do obsługi serwera wyposażonego w 2 procesory 8-rdzeniowe. Jeśli dobór rodzaju lub liczby licencji zależy od liczby rdzeni procesora (procesorów) w serwerze, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właściwą liczbę licencji do uruchomienia serwerowego systemu operacyjnego w środowisku fizycznym i wirtualnych środowisk serwerowego systemu operacyjnego.<br/>Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na oprogramowanie (system serwerowy) w najnowszej wersji obecnie dostępnej na rynku.<br/>3.Zakup macierzy pamięci masowej z dyskami dla Urzędu Gminy	(min. 24 miesiące gwarancji) - ilość 1.	Doposażeniem dla istniejącego serwera będzie macierz dyskowa, która umożliwi dostęp serwerów wirtualizacyjnych do współdzielonego bezpiecznego i szybkiego magazynu danych.<br/>4.Zakup serwera NAS z dyskami dla Urzędu Gminy	(min. 24 miesiące gwarancji) - ilość 1. Dodatkowy serwer backupu, dzięki któremu możliwe będzie wykonywanie bezpiecznych, integralnych kopii zapasowych. Backup będzie wykonywany dla danych z systemów dziedzinowych, maszyn wirtualnych oraz danych użytkowników.<br/>5.Zakup zasilacza awaryjnego UPS Rack dla Urzędu Gminy	(min. 24 miesiące gwarancji) -ilość1.	Zasilacz UPS Online umożliwi podtrzymanie pracy urządzeń serwerowych w przypadku wystąpienia awarii zasilania - zapewni podtrzymanie systemów informatycznych znajdujących się w szafie teleinformatycznej Rack w Urzędzie Gminy w Dydni.<br/>6. Zakup zasilacza awaryjnego UPS Rack dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni	(min. 24 miesiące	gwarancji) ilość1.	Zasilacz UPS Online umożliwi podtrzymanie pracy urządzeń serwerowych w przypadku wystąpienia awarii zasilania - zapewni podtrzymanie systemów informatycznych znajdujących się w szafie teleinformatycznej Rack w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni<br/>7.	Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji)	ilość: 30.	Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla Urzędu Gminy.<br/>8.	Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla jednostki podległej	(min. 24 miesiące gwarancji) ilość: 8. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla GOPS.<br/>9.	Zakup awaryjnego źródła zasilania w postaci agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1.	Zakup agregatu w celu podtrzymania zasilania w budynku Urzędu Gminy w Dydni. Agregat powinien posiadać panel automatyki samoczynnego załączania rezerwy (SZR).<br/>10.	Zakup systemu ochrony poczty email dla Urzędu Gminy	(min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1.	System ochrony poczty musi zapewniać kompleksową ochronę antyspamową, antywirusową oraz antyspyware’ową bez limitu licencyjnego na ilość chronionych kont użytkowników.<br/>11. Zakup serwera z systemem operacyjnym dla jednostki podległej	(min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1.	Serwer, który zostanie wykorzystany do uruchomienia i udostępniania usług koniecznych do funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Dydni wraz z systemem operacyjnym.<br/>12. Zakup zarządzalnego przełącznika sieciowego dla jednostki podległej	(min. 24 miesiące gwrancji) ilość:1.	W celu zapewnienia odpowiedniej szybkości transmisji danych oraz możliwości połączenia wszystkich elementów w jedną współpracująca ze sobą spójną całość wymagana jest dostawa w pełni zarządzalnego przełącznika sieciowego.<br/>13.	Zakup usług informatycznych w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania. ilość:1. Usługa instalacji i konfiguracji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, szkolenia administratora (instruktaż stanowiskowy) wraz ze wsparciem technicznym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48820000-2 - Serwery</p> <p class="mb-0">48823000-3 - Serwery plików</p> <p class="mb-0">32425000-8 - Sieciowy system operacyjny</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe</p> <p class="mb-0">48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu</p> <p class="mb-0">72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania</p> <p class="mb-0">31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne</p> <p class="mb-0">31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym</p> <p class="mb-0">71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja macierzy (KM)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja serwera NAS (KSN)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja agregatu prądotwórczego (KA)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja serwera z ystemem operacyjnym (KS)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym : <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej : <br/>a)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:<br/>Dla części 1: <br/>-	Co najmniej trzech zamówień w zakresie opracowania dokumentacji systemu zarzadzania bezpieczeństwem informacji (SZBI) zgodniej z normami ISO/IEC27001 oraz ISO/IEC22301.<br/>Dla części 2: <br/>-	Co najmniej trzech zamówień w zakresie audytu bezpieczeństwa zgodnych z normą ISO27001.<br/>Dla części 3: <br/>-	Co najmniej trzech zamówień w zakresie realizacji szkoleń z cyberbezpieczeństwa.<br/>Dla części 4: <br/>-	Co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa platformy zapewniającej przeciwdziałania cyberzagrożeniom (system typu SIEM/SOAR), oferującej możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności wraz z usługą wdrożenia, konfiguracji, przeszkolenia personelu z obsługi rozwiązania oraz zapewnienie wsparcia technicznego przez okres min. 24 miesięcy o łącznej wartości nie mniejszej niż 120 tys. zł brutto (sto dwadzieścia tysięcy złotych).<br/>-	Co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa macierzy dyskowej wraz z usługą instalacji i konfiguracji o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 tys. brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych).<br/><br/>W przypadku, gdyby Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej wykazał zadanie wykonane w ramach konsorcjum z innymi Wykonawcą/cami, należy wskazać, jaką część została wykonana stricte przez Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu.<br/><br/>b)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji osoby pełniące następujące funkcje:<br/>Dla części 1:<br/>Osoba do wykonania dokumentacji SZBI.<br/>-	Co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie opracowania dokumentacji systemu zarzadzania bezpieczeństwem informacji (SZBI) zgodniej z normami ISO/IEC27001.<br/>Dla części 2:<br/>Osoba do przeprowadzenia audytu.<br/>-	Co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje w zakresie przeprowadzania audytów bezpieczeństwa na zgodność z normą ISO27001 oraz posiadająca uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.<br/>Dla części 4:<br/>1)	Koordynator (kierownik) projektu.<br/>-	Co najmniej jedna osoba posiadająca znajomość praktyk zarządzania projektami oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów z obszaru cyberbezpieczeństwa, pełniąca funkcję koordynatora lub kierownika projektu co najmniej w pięciu projektach w obszarze cyberbezpieczeństwa (wzmocnienia cyfrowej odporności na zagrożenia cybernetyczne) o wartości nie mniejszej niż 120 tys. złotych brutto każdy projekt.<br/>2)	Osoba do podłączeń elektrycznych.<br/>-	Co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje i uprawnienia do obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV oraz kwalifikacje potwierdzone przez świadectwo kwalifikacyjne .<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę/osoby łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.<br/><br/>W przypadku zaangażowania osób na podstawie umów cywilnoprawnych należy przedstawić deklaracje tych osób w zakresie współpracy wraz z informacją, iż posiadają one wiedzę o składanej ofercie. Wymóg ten nie obowiązuje w przypadku wykazywania osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę bądź właścicieli/wspólników Oferenta.<br/><br/>UWAGA!<br/>Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia dokumentów (certyfikatów, licencji, zaświadczeń, świadectw kwalifikacji etc.) potwierdzających w stosunku do osób skierowanych do realizacji zamówienia ich kwalifikacji oraz uprawnień. <br/><br/>2.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>5.	Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale XIV SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).<br/>Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert: <br/>Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (poz. 835) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia) o których mowa w ust. 9.<br/>2.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;<br/>a)	wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale<br/> XI, ust. 2, pkt 4a SWZ, <br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ - w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale XI, ust. 2, pkt 4b.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy, opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, Zamawiający wymaga, dołączenia do oferty następujących dokumentów, potwierdzających, że oferowana dostawa spełnia określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagania.<br/>1.	Certyfikat potwierdzający spełnienie normy ISO 9001 lub równoważnej dla producenta:<br/>a)	Zaoferowanej macierzy.<br/>b)	Zaoferowanego serwera NAS.<br/>c)	Zaoferowanego serwera z systemem operacyjnym.<br/>2.	Certyfikat potwierdzający spełnienie normy ISO 14001 lub równoważnej dla producenta:<br/>a)	Zaoferowanej macierzy.<br/>b)	Zaoferowanego serwera NAS.<br/>c)	Zaoferowanego serwera z systemem operacyjnym.<br/>3.	Wydruk ze strony cpubenchmark.net potwierdzający wydajność procesora w oferowanym serwerze NAS. <br/>4.	Raport z testu wydajności SPECrate®2017_int_base opublikowany na stronie www.spec.org dla oferowanego modelu serwera z systemem operacyjnym z oferowanym modelem procesora.<br/>5.	Wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver dla oferowanego modelu serwera z systemem operacyjnym.<br/><br/>Podmiotowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w Rozdziale XVII SWZ, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Przedmiotowe środki dowodowe sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej.<br/><br/>Zgodnie z art.107 ust.2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zgodnie z treścią rozdziału V SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: <br/>1)	Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 i 3A do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować wszystkie dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach); <br/>2)	Przedmiotowe środki dowodowe wymienione w rozdziale V SWZ<br/>3)	Oświadczenia, o których mowa w rozdział XIII ust. 1; <br/>4)	Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 6 SWZ (jeżeli dotyczy), <br/>5)	Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa rozdziale XIV ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy), <br/>6)	Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby: <br/>a)	Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; <br/>b)	Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>c)	jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <br/>7)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty, w części 4 zadania, wadium w wysokości:<br/>- 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100);<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. <br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). <br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/> Bank Spółdzielczy w Dynowie, <br/> Nr rachunku: 95 9093 0007 2001 0190 0014 0005 z adnotacją: „Wadium dla części 4 zadania – znak sprawy ROiK.271.06.2025.TŻ” .<br/> UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <br/>5.	Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/>6.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przed upływem terminu składania ofert. <br/>7.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: <br/>a)	nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b) kwotę wadium,<br/>c)	termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ….. - do dnia …. <br/>d)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp. <br/>8.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona. <br/>9.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w<br/>jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XII, ust. 4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W<br/>przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy w ramach umowy spółki oświadczenie<br/>powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 7 do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa, o których mowa<br/>w Rozdziale XIV ust. 7 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 8 SWZ składa<br/>odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-45 p.z.p. oraz postanowieniami Wzoru Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com