JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250320/0015623701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET ŁÓDZKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001287</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-136</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@uni.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.uni.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f682d2f9-4547-4ca7-b2fc-9b3baab0e80e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00156237</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00044721/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.17 Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa UŁ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077960 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077960</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript,<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,<br/>f)	Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1.1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą przy ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź;<br/>1.2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl;<br/>1.3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą „Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego. - nr postępowania 19/ZP/2025 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy Pzp).<br/>1.4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;<br/>1.5.	Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:<br/>a)	zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>b)	jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>c)	w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;<br/>d)	okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>1.6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>1.7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>1.8.	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 75 ustawy Pzp, przy czym Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy Pzp, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>c)	na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art. 74 ust.3 ustawy Pzp, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>2.	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">19/ZP/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa książek i czasopism naukowych w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami i twardej całopapierowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.1.	Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 50 %;<br/>1.2.	Jakość wykonania (J) – waga kryterium 50 %<br/>.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>2.1.	KRYTERIUM I:<br/><br/>Nazwa kryterium	Waga kryterium<br/>Cena oferty brutto (C) 50 % <br/><br/><br/><br/>Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy).<br/>Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:<br/><br/> CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną) <br/>----------------------------------------------------- x 50<br/> Ci (tj. cena oferty badanej)<br/><br/>Uwaga: w przypadku Wykonawców zagranicznych w celu porównania ofert Zamawiający doliczy do ceny oferty netto kwotę należnego podatku VAT oraz cła obciążające Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.<br/>WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 50 pkt<br/><br/>2.2.	KRYTERIUM II:<br/><br/>Nazwa kryterium	Waga kryterium<br/>Jakość wykonania (J) 50 % <br/><br/><br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie złożonych godnie z punktem 5 SWZ przedmiotowych środków dowodowych. <br/><br/>2.2.1.	Dla części 1<br/>Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższą tabelą, dla każdej z książek osobno (maksymalna liczba punktów (Jof) obliczona w ten sposób wynosi 60). <br/>* Punkty 4 oraz 5 dotyczą wyłącznie próbek w twardej oprawie. <br/>** Punkty 6 oraz 7 dotyczą wyłącznie próbek w miękkiej oprawie <br/>Parametr oceniany: Liczba punktów możliwych do uzyskania <br/>1. Okładki prawidłowo foliowane (brak oznak delaminacji) Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>2. Jakość obcięcia książki z trzech boków Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>3. Jednolitość i natężenie farby w całej książce Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>4. Wyklejka w przypadku oprawy twardej ściśle przylega do tektury (brak marszczeń oraz nierówności)* Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>5. Jakość przyklejenia kapitałki i innych elementów twardej oprawy * Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>6. Przyleganie okładki do bloku książki ** Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>7. Jakość sklejenia okładki z wkładem książkowym ** Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>Ze wszystkich wartości (Jof ) złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Komisja przetargowa przyjmie wartość największą jako Jmaximum. . Punktacja za jakość oferty (J) ustalona jest w sposób następujący:<br/>Jof<br/>J = ------------------------- x 50 pkt<br/>Jmaximum <br/>W powyższym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 50,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa książek i czasopism naukowych w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami i twardej całopapierowej oraz książek wg. specyfikacji indywidualnej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1Kryteria oceny ofert:<br/>1.1.Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 50 %<br/>1.2.Jakość wykonania (J) – waga kryterium 50 %<br/>2.1.	KRYTERIUM I: Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy).<br/>Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:<br/>CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną) <br/>---------------------------------------- x 50<br/>Ci (tj. cena oferty badanej)<br/>2.2.	KRYTERIUM II: <br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie złożonych godnie z punktem 5 SWZ przedmiotowych środków dowodowych. <br/>Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższą tabelą, dla każdej z książek osobno (maksymalna liczba punktów (Jof) obliczona w ten sposób wynosi 66). <br/>Książki w twardej oprawie ocenione będą w kategorii 1,2,3,4,5.<br/>Książki w miękkiej oprawie ocenione zostaną w kategorii 1,2,3,6,7.<br/>Zestaw dwóch książek zapakowanych w dedykowane pudełko oceniony zostanie w kategorii 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12.<br/>Parametr oceniany: Liczba punktów możliwych do uzyskania <br/>1. Okładki prawidłowo foliowane (brak oznak delaminacji) Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>2. Jakość obcięcia książki z trzech boków Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>3. Jednolitość i natężenie farby w całej książce Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>4. Wyklejka w przypadku oprawy twardej ściśle przylega do tektury (brak marszczeń oraz nierówności)	Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>5. Jakość przyklejenia kapitałki i innych elementów twardej oprawy Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0<br/>6. Przyleganie okładki do bloku książki Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu)1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0<br/>7. Jakość sklejenia okładki z wkładem książkowym Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0<br/>8. Jakość przyklejenia płótna na grzbiecie	Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0<br/>9. Jakość wykonania suchego tłoczenia na oprawie	Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0<br/>10. Jakość dopasowania pudełka do zawartego w nim kompletu książek	Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0<br/>11. Jakość nadruku na pudełku	Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0<br/>12. Jakość obcięcia bloku i oprawy	Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0<br/>Ze wszystkich wartości (Jof ) złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Komisja przetargowa przyjmie wartość największą jako Jmaximum. . Punktacja za jakość oferty (J) ustalona jest w sposób następujący:<br/> Jof<br/>J = ------- x 50 pkt<br/> Jmaximum <br/>W powyższym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 50,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa książek i czasopism naukowych w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami - dostawa przyspieszona </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.1.	Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 50 %;<br/>1.2.	Jakość wykonania (J) – waga kryterium 50 %<br/>.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>2.1.	KRYTERIUM I:<br/><br/>Nazwa kryterium	Waga kryterium<br/>Cena oferty brutto (C) 50 % <br/><br/>Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy).<br/>Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:<br/><br/> CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną) <br/>----------------------------------------------------- x 50<br/> Ci (tj. cena oferty badanej)<br/><br/>Uwaga: w przypadku Wykonawców zagranicznych w celu porównania ofert Zamawiający doliczy do ceny oferty netto kwotę należnego podatku VAT oraz cła obciążające Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.<br/>WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 50 pkt<br/><br/>2.2.	KRYTERIUM II:<br/><br/>Nazwa kryterium	Waga kryterium<br/>Jakość wykonania (J) 50 % <br/><br/><br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie złożonych godnie z punktem 5 SWZ przedmiotowych środków dowodowych. <br/><br/>2.2.1.	Dla części 3<br/>Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższą tabelą, dla każdej z książek osobno (maksymalna liczba punktów (Jof) obliczona w ten sposób wynosi 30).<br/>Parametr oceniany: Liczba punktów możliwych do uzyskania <br/>1. Okładki prawidłowo foliowane (brak oznak delaminacji) Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>2. Przyleganie okładki do bloku książki Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>3. Jakość obcięcia książki z trzech boków Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>4. Jednolitość i natężenie farby w całej książce Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>5. Jakość sklejenia okładki z wkładem książkowym Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/><br/>Ze wszystkich wartości (Jof ) złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Komisja przetargowa przyjmie wartość największą jako Jmaximum. . Punktacja za jakość oferty (J) ustalona jest w sposób następujący:<br/> Jof<br/>J = ------------------------- x 50 pkt<br/> Jmaximum <br/>W powyższym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 50,00 pkt.<br/><br/>WYKONAWCA W KRYTERIUM Jakość wykonania - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 50pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa książek i czasopism naukowych w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami - dostawa przyspieszona </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.1.	Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 50 %;<br/>1.2.	Jakość wykonania (J) – waga kryterium 50 %<br/>.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>2.1.	KRYTERIUM I:<br/><br/>Nazwa kryterium	Waga kryterium<br/>Cena oferty brutto (C) 50 % <br/><br/>Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy).<br/>Ocena punktowa zostanie wyliczona według wzoru matematycznego, a liczba punktów zostanie pomnożona przez wagę kryterium, zgodnie z modułem proporcjonalności:<br/><br/> CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną) <br/>----------------------------------------------------- x 50<br/> Ci (tj. cena oferty badanej)<br/><br/>Uwaga: w przypadku Wykonawców zagranicznych w celu porównania ofert Zamawiający doliczy do ceny oferty netto kwotę należnego podatku VAT oraz cła obciążające Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.<br/>WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 50 pkt<br/><br/>2.2.	KRYTERIUM II:<br/><br/>Nazwa kryterium	Waga kryterium<br/>Jakość wykonania (J) 50 % <br/><br/><br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie złożonych godnie z punktem 5 SWZ przedmiotowych środków dowodowych. <br/><br/>2.2.1.	Dla części 4<br/>Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższą tabelą, dla każdej z książek osobno (maksymalna liczba punktów (Jof) obliczona w ten sposób wynosi 30).<br/>Parametr oceniany: Liczba punktów możliwych do uzyskania <br/>1. Okładki prawidłowo foliowane (brak oznak delaminacji) Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>2. Przyleganie okładki do bloku książki Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>3. Jakość obcięcia książki z trzech boków Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>4. Jednolitość i natężenie farby w całej książce Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/>5. Jakość sklejenia okładki z wkładem książkowym Dobrze 2 Dostatecznie (pojedyncze uchybienia, uchybienia o nieznacznym stopniu) 1 Niedostatecznie (liczne uchybienia, uchybienia o znacznym stopniu) 0 <br/><br/>Ze wszystkich wartości (Jof ) złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Komisja przetargowa przyjmie wartość największą jako Jmaximum. . Punktacja za jakość oferty (J) ustalona jest w sposób następujący:<br/> Jof<br/>J = ------------------------- x 50 pkt<br/> Jmaximum <br/>W powyższym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 50,00 pkt.<br/><br/>WYKONAWCA W KRYTERIUM Jakość wykonania - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 50pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>1.1.	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>1.2.	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2.	Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>2.1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1.2. SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>2.2.	Dokument, o którym mowa w pkt. 2.1. SWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem go.<br/>2.3.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. SWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 2.2. SWZ stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zgodnie z art. 107 ust 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą, w celu dokonania oceny ofert zgodnie z kryteriami oceny ofert wymienionymi w punkcie 21 SWZ:<br/>1.1.	Dla części 1 próbkę, która musi zawierać ogółem 6 książek: <br/>1.1.1.	3 książki w formacie B5 w twardej oprawie, grzbiet wyokrąglony, blok szyty nićmi, kapitałka <br/>1.1.1.1.	1 książka na papierze offsetowym z min. 30 stronami w kolorze, <br/>1.1.1.2.	1 książka z wklejkami kolorowymi na papierze kredowym, <br/>1.1.1.3.	1 książka na dowolnym papierze <br/>przy czym jeden ze wzorów musi posiadać okładkę z folią soft touch, drugi z folią błyszczącą, a trzeci z folią matową, w dowolnej konfiguracji, <br/>1.1.2.	1 książka w formacie A5 w twardej oprawie, grzbiet wyokrąglony, blok szyty nićmi, kapitałka, <br/>1.1.3.	1 książka w formacie B5 w miękkiej oprawie ze skrzydełkami (szerokość skrzydełka min. 10 cm), <br/>1.1.4.	1 książka w formacie A5 w miękkiej oprawie ze skrzydełkami. <br/>1.2.	Dla części 2 próbkę, która musi zawierać ogółem 6 książek: <br/><br/>1.2.1.	3 książki w formacie B5 w twardej oprawie, grzbiet wyokrąglony, blok szyty nićmi, kapitałka <br/>1.2.1.1. - 1 książka na papierze offsetowym z min. 30 stronami w kolorze, <br/>1.2.1.2.	- 1 książka z wklejkami kolorowymi na papierze kredowym, <br/>1.2.1.3.	- 1 książka na dowolnym papierze <br/>przy czym jeden ze wzorów musi posiadać okładkę z folią soft touch, drugi z folią błyszczącą, a trzeci z folią matową, w dowolnej konfiguracji, <br/>1.2.2.	1 książka w formacie A5 w twardej oprawie, grzbiet wyokrąglony, blok szyty nićmi, kapitałka, <br/>1.2.3.	1 książka w formacie B5 w miękkiej oprawie ze skrzydełkami (szerokość skrzydełka min. 10 cm),<br/>1.2.4.	1 zestaw dwóch książek zapakowany w dedykowane pudełko. Dwie książki w formacie B5 w oprawie twardej z grzbietem płóciennym i suchym tłokiem na okładce. Pudełko z nadrukiem sitem. Zamawiający zestaw będzie traktował jako jedną książkę.<br/>1.3.	Dla części 3 i 4 próbkę, która musi zawierać ogółem 3 książki: <br/>1.3.1.	2 książki w formacie B5 w miękkiej oprawie, w tym: <br/>1.3.1.1.	- 1 książka na papierze offsetowym z min. 20 stronami w kolorze, <br/>1.3.1.2.	- 1 książka na papierze kremowym objętościowym, <br/>przy czym jeden ze wzorów ma posiadać okładkę z folią soft touch, a drugi z folii matowej, w dowolnej konfiguracji, <br/>1.4.	1 książkę w formacie A5 w miękkiej oprawie ze skrzydełkami. <br/>UWAGA: Poprzez książkę zamawiający rozumie publikację powyżej 48 stron składającą się z tekstu oraz rysunków lub wykresów lub zdjęć lub schematów lub diagramów lub tabel.<br/><br/>2.	Zgodnie z art 107 ust. 3 ustawy Pzp w/w przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu.<br/>3.	Zgodnie z art 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego. W związku z tym, niezłożenie wraz z ofertą chociażby jednego wymaganej w pkt 1. SWZ próbki będzie skutkowało odrzuceniem oferty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wypełniony Formularz Ofertowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ/umowy;<br/>2. Wypełniony Arkusz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2b do SWZ.<br/>Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez Wykonawców jakichkolwiek zmian do treści ww. załącznika. Wprowadzenie zmian skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z przepisami ustawy. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularza załącznika nr 2b przekazanego przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załącznika opracowanego przez Wykonawców pod warunkiem, że będzie on identyczny co do treści z arkuszem przygotowanym przez Zamawiającego.<br/>3.	Przedmiotowe środki dowodowe, umożliwiające dokonanie oceny w kryterium oceny ofert. Szczegóły dotyczące przygotowania przedmiotowych środków dowodowych zostały określone w pkt. 5 SWZ. Szczegóły dotyczące oceny oferty zostały określone w pkt. 21 SWZ.<br/>4.	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>UWAGA: W przypadku Wykonawców figurujących w KRS lub CEIDG, Zamawiający uzna, że podanie w Formularzu Oferty w pkt 1 nr NIP i REGON Wykonawcy będzie wystarczające do uzyskania dostępu do w/w dokumentów.<br/><br/>5.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: <br/>a)	ofertę podpisuje inna osoba niż umocowana do reprezentowania Wykonawcy,<br/>b)	ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Forma, w jakiej powinno zostać sporządzone i złożone pełnomocnictwo, została określona w pkt 13 SWZ. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia.<br/>2.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6.	W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewidywany rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określone są w § 7 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5Do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-31 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1077960 Przedmiotowe środki dowodowe należy przesłać lub dostarczyć na adres: Uniwersytet Łódzki, Centrum Zarządzania Dokumentacją – Kancelaria Główna ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, pok. 001a (poziom -1)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-31 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ponadto Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:<br/>1.	Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006<br/>r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;<br/>2.	Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/> <br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;<br/>3.	Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com