JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250326/0016347201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli w Gminie Rajcza” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RAJCZA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072182692</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Górska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rajcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugrajcza@rajcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rajcza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli w Gminie Rajcza” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7a9f75c5-4417-4c95-ace2-719da3620e69</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00163472</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji (szczegóły opisano w sekcji &#34;Informacje dodatkowe&#34; niniejszego ogłoszenia </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a9f75c5-4417-4c95-ace2-719da3620e69 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego – za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka oraz poczty elektronicznej ugrajcza@rajcza.com.pl.<br/>Szczegóły opisano w rozdziale X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Szczegóły opisano w rozdziale X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.TPBN.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Przedszkole w Soli:<br/>1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.<br/>2. Postępowanie w części I prowadzone jest w związku z realizacją projektu:<br/>a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.<br/>5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.<br/>6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.<br/>7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.<br/>8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.<br/>9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Górnej:<br/>1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.<br/>2. Postępowanie w części II prowadzone jest w związku z realizacją projektu:<br/>a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.<br/>5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.<br/>6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.<br/>7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.<br/>8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.<br/>9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Dolnej:<br/>1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.<br/>2. Postępowanie w części III prowadzone jest w związku z realizacją projektu:<br/>a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.<br/>5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.<br/>6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.<br/>7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.<br/>8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.<br/>9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 –Przedszkole w Zwardoniu:<br/>1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.<br/>2. Postępowanie w części IV prowadzone jest w związku z realizacją projektu:<br/>a) Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia).<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.<br/>5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.<br/>6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.<br/>7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.<br/>8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.<br/>9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 –Przedszkole w Rajczy:<br/>1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.<br/>2. Postępowanie w części V prowadzone jest w związku z realizacją projektu:<br/>a) Projekt pn. „Przedszkolaki z POWERem” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części V zamówienia)<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.<br/>5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.<br/>6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.<br/>7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.<br/>8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.<br/>9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6 – Szkoła Podstawowa nr 1 w Rajczy:<br/>1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.<br/>2. Postępowanie w części VI prowadzone jest w związku z realizacją projektu:<br/>a) Projekt pn. „Dzieciaki na START - czyli odkrywamy edukację w SP nr 1 w Rajczy” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VI zamówienia)<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.<br/>5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.<br/>6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.<br/>7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.<br/>8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.<br/>9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7 – Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej:<br/>1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne.<br/>2. Postępowanie w części VII prowadzone jest w związku z realizacją projektu:<br/>a) Projekt pn. „Akceptacja włączająca czyli START do Szkoły w Rycerce Górnej” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VII zamówienia).<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy pomocy dydaktycznych wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje itp. innych odpowiednich pomocy dydaktycznych, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) pomocom dydaktycznym wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, zamienne pomoce dydaktyczne przyjęte do wyceny winne spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winne być kompatybilne z innymi sprzętami istniejącymi u Zamawiającego a także dawać zamierzony efekt. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli pomoce dydaktyczne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w stosunku do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.<br/>5. Przedmiot zamówienia dostarczany w ramach wszystkich wymienionych części zamówienia musi być wyrobem fabrycznie nowym, tzn. wolnym od wad, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa.<br/>6. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszego SWZ. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku określonego asortymentu, przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania.<br/>7. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1, którego sprzętu dotyczy oferta równoważna oraz winien jest wskazać, że oferowane przez niego sprzęty lub oprogramowanie spełniają kryteria równoważności o których mowa w pkt 4.<br/>8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/Dostawcy dostarczenia sprzętu własnym transportem na własny koszt i ryzyko, na adres szkoły wskazany w umowie, w godzinach pracy w dni robocze – 8.00 – 14.00.<br/>9. Do obowiązków Wykonawcy/Dostawy należy wniesienie sprzętu do budynku w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ich montaż i konfiguracja. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca wykazał spełnienie warunku, jeśli wykaże, odrębnie dla każdej części zamówienia, że w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) dokonał dostawy pomocy dydaktycznych dla placówek oświatowych na kwotę:<br/>a) dla części pierwszej zamówienia – co najmniej 10 000,00 zł,<br/>b) dla części drugiej zamówienia – co najmniej 10 000,00 zł,<br/>c) dla części trzeciej zamówienia - co najmniej 15 000,00 zł,<br/>d) dla części czwartej zamówienia - co najmniej 20 000,00 zł,<br/>e) dla części piątej zamówienia - co najmniej 50 000,00 zł,<br/>f) dla części szóstej zamówienia - co najmniej 10 000,00 zł,<br/>g) dla części siódmej zamówienia - co najmniej 10 000,00 zł,<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Wykonawca przy składaniu ofert na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać te same dostawy w ramach każdej z części.<br/>Szczegóły opisano w rozdziale VI SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.<br/>2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.<br/>3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>4. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.<br/>5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian (o których mowa w ust. 2) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:<br/>1) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej, sposobie lub zakresie wykonania przedmiotu umowy,<br/>2) zajdzie konieczność uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>3) działania siły wyższej,<br/>4) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy,<br/>5) zakończenia wytwarzania danego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o podobnym charakterze edukacyjnym, za cenę jednostkową nie wyższą niż zaoferowana w ofercie. W takiej sytuacji możliwa jest zmiana zapisów umowy, w zakresie przedmiotu zamówienia oraz odpowiednio zmiana całkowitej wartości umowy,<br/>6) ustawowej zmiany stawki VAT,<br/>7) zmiany podwykonawcy (o ile dotyczy) występującego po stronie Wykonawcy (w przypadku podejrzenia, że zdolność techniczna i zawodowa podwykonawcy nie gwarantuje odpowiedniej jakości wykonania usług lub dotrzymania terminów),<br/>8) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy,<br/>9) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość zakresu usługi, która nie zostanie zrealizowana.<br/>6. Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4).<br/>7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.<br/>8. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie Zamawiający i przedstawiciel Wykonawcy.<br/>9. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej– aneksu podpisanego przez obie strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać w terminie do dnia 03 kwietnia 2025 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Projekt pn. „Dzieciaki na START - czyli odkrywamy edukację w SP nr 1 w Rajczy” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VI zamówienia);<br/>Projekt pn. „Akceptacja włączająca czyli START do Szkoły w Rycerce Górnej” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VII zamówienia);<br/>Projekt pn. „Przedszkolaki z POWERem” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części V zamówienia);<br/>Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com