JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250327/0016554501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979737</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598624280</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">598622559</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@um.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e9bc43f-9276-47aa-9f6d-fe2d4db1b0a8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00165545</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00045591/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Utworzenie 118 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do 3 lat w ramach nowej inwestycji Żłobka nr 1 wraz z przebudową Przedszkola nr 2</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 &#34;MALUCH + 2022-2029&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Porozumiewanie się Zamawiającego<br/>z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej „eZamawiający” Urzędu Miasta Lębork<br/>https://umlebork.ezamawiajacy.pl/app/login . Istnieje możliwość kierowania zapytania za pomocą środków komunikacji elektronicznej<br/>– e-mail: inwestycje@um.lebork.pl – z zastrzeżeniem wymogów odnośnie poszczególnych oświadczeń i dokumentów określonych w<br/>niniejszej SWZ.<br/>2. Zaleca się aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiadał konto na<br/>Platformie Zakupowej „eZamawiający”.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu Platformy<br/>Zakupowej opisane zostały w regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej dostępnym pod adresem:<br/>https://ezamowienia.ms.gov.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;clientName=CZDSIGB&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList<br/>4. Za datę przekazania oferty, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,<br/>oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową.<br/>5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail inwestycje@um.lebork.pl.<br/>6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>8. Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Aleksandra Mielewczyk-Krawczyk – Naczelnik<br/>Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. 605 424 243.<br/>9. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.<br/>10. Ofertę wraz z załącznikami składa się w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej<br/>„eZamawiajacy”, za pomocą formularzy elektronicznych umieszczonych na stronie internetowej<br/>https://umlebork.ezamawiajacy.pl/app/login<br/>11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.<br/>12. Korzystanie z Platformy Zakupowej Urzędu Miasta Lębork jest bezpłatne.<br/>13. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku<br/>obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Formularze załączane do oferty powinny być zgodne ze wzorami<br/>formularzy stanowiącymi załączniki do SWZ. Wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez Wykonawcę lub<br/>upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym<br/>podpisem osobistym, w dopuszczonych przypadkach - w formie kopii poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym (w sposób umożliwiający identyfikację<br/>podpisu). Dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, winien<br/>być dołączony do oferty, o ile umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do<br/>oferty.<br/>14. Instrukcja obsługi składania ofert na Platformie Zakupowej „eZamawiajacy” Urzędu Miasta Lębork jest dostępna dla Wykonawcy<br/>na stronie internetowej https://umlebork.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce Baza Wiedzy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;<br/>2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel.<br/>59 8637 733;<br/>3. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola, RI.271.Z.9.2025.IM, prowadzonym w trybie podstawowym<br/>bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1;<br/>4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r.<br/>poz. 1710, z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą Pzp;<br/>5. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia;<br/>6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8. Wykonawca posiada:<br/>8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;<br/>UWAGA: zgodnie z art. 19 ust. 2 Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>UWAGA: zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO.<br/>9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.Z.9.2025.IM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 238283,48 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową i zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola w branży konstrukcyjno-budowlanej. <br/>2.	Czynności nadzoru inwestorskiego należy wykonywać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ. <br/>3.	Nadzorowane roboty budowlane wykonywane będą na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik nr 9, na który składa się: <br/>3.1.	dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa dwóch budynków oświatowych z dostosowaniem do funkcji żłobka i przedszkola wraz z ich rozbudową” wykonanej przez Biuro Projektowe G&amp;G PROJEKT ul. Dekabrystów 29/2, 42-218 Częstochowa, która składa się z:<br/>3.1.1.	Projektu Budowlanego (Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny, Projektu Wykonawczego);<br/>3.1.2.	Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych<br/>3.1.3.	Wykazu wyposażenia meblowego <br/>3.1.4.	Wykazu wyposażenia technologicznego kuchni <br/>3.2.	Projektu technicznego usunięcia kolizji z i elektroenergetycznej;<br/>3.3.	Decyzji pozwolenia na budowę nr 323/24 z dnia 05.12.2024r.<br/>4.	Zamówienie obejmuje wykonywanie wszystkich czynności inspektora nadzoru inwestorskiego wynikającego z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.), Rozporządzenia w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. 2019 poz. 831) oraz Rozporządzenia w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (Dz. U. 2023 poz. 45). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 149221,82 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:<br/>a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%<br/>Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.<br/>Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punków wynikającą <br/>z działania: <br/>C=(cena najniższa)/(cena danej oferty ) x 60pkt<br/><br/>b. Kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) – 40%.<br/>Zamawiający może przyznać w ramach kryterium „Doświadczenie” maksymalnie 40 pkt. <br/>Zamawiający oceni ww. kryterium, na podstawie danych przedstawionych w Formularzu oferty. <br/>Wykonawca wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej nad:<br/>Doświadczenie: <br/>2 nadzorowane roboty: 0 pkt; <br/>3 nadzorowane roboty: 20 pkt; <br/>4 lub więcej nadzorowane roboty: 40 pkt;<br/>2.	Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + D)<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”<br/>D – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Doświadczenie”<br/>Maksymalna liczba punktów: 100<br/>3.	Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najwyżej ocenioną. <br/>4.	Maksymalna liczba punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert, wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5.	Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową i zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola w branży sanitarnej.<br/>2.	Czynności nadzoru inwestorskiego należy wykonywać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ. <br/>3.	Nadzorowane roboty budowlane wykonywane będą na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik nr 9, na który składa się: <br/>3.1.	dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa dwóch budynków oświatowych z dostosowaniem do funkcji żłobka i przedszkola wraz z ich rozbudową” wykonanej przez Biuro Projektowe G&amp;G PROJEKT ul. Dekabrystów 29/2, 42-218 Częstochowa, która składa się z:<br/>3.1.1.	Projektu Budowlanego (Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny, Projektu Wykonawczego);<br/>3.1.2.	Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych<br/>3.1.3.	Wykazu wyposażenia meblowego <br/>3.1.4.	Wykazu wyposażenia technologicznego kuchni <br/>3.2.	Projektu technicznego usunięcia kolizji z i elektroenergetycznej;<br/>3.3.	Decyzji pozwolenia na budowę nr 323/24 z dnia 05.12.2024r.<br/>4.	Zamówienie obejmuje wykonywanie wszystkich czynności inspektora nadzoru inwestorskiego wynikającego z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.), Rozporządzenia w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. 2019 poz. 831) oraz Rozporządzenia w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (Dz. U. 2023 poz. 45). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 59710,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:<br/>a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%<br/>Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.<br/>Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punków wynikającą <br/>z działania: <br/>C=(cena najniższa)/(cena danej oferty ) x 60pkt<br/><br/>b. Kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) – 40%.<br/>Zamawiający może przyznać w ramach kryterium „Doświadczenie” maksymalnie 40 pkt. <br/>Zamawiający oceni ww. kryterium, na podstawie danych przedstawionych w Formularzu oferty. <br/>Wykonawca wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej nad:<br/>Doświadczenie: <br/>2 nadzorowane roboty: 0 pkt; <br/>3 nadzorowane roboty: 20 pkt; <br/>4 lub więcej nadzorowane roboty: 40 pkt;<br/>2.	Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + D)<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”<br/>D – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Doświadczenie”<br/>Maksymalna liczba punktów: 100<br/>3.	Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najwyżej ocenioną. <br/>4.	Maksymalna liczba punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert, wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5.	Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową i zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola w branży elektrycznej.<br/>2.	Czynności nadzoru inwestorskiego należy wykonywać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ. <br/>3.	Nadzorowane roboty budowlane wykonywane będą na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik nr 9, na który składa się: <br/>3.1.	dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa dwóch budynków oświatowych z dostosowaniem do funkcji żłobka i przedszkola wraz z ich rozbudową” wykonanej przez Biuro Projektowe G&amp;G PROJEKT ul. Dekabrystów 29/2, 42-218 Częstochowa, która składa się z:<br/>3.1.1.	Projektu Budowlanego (Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Techniczny, Projektu Wykonawczego);<br/>3.1.2.	Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych<br/>3.1.3.	Wykazu wyposażenia meblowego <br/>3.1.4.	Wykazu wyposażenia technologicznego kuchni <br/>3.2.	Projektu technicznego usunięcia kolizji z i elektroenergetycznej;<br/>3.3.	Decyzji pozwolenia na budowę nr 323/24 z dnia 05.12.2024r.<br/>4.	Zamówienie obejmuje wykonywanie wszystkich czynności inspektora nadzoru inwestorskiego wynikającego z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.), Rozporządzenia w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. 2019 poz. 831) oraz Rozporządzenia w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (Dz. U. 2023 poz. 45). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 29350,99 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:<br/>a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%<br/>Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.<br/>Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punków wynikającą <br/>z działania: <br/>C=(cena najniższa)/(cena danej oferty ) x 60pkt<br/><br/>b. Kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) – 40%.<br/>Zamawiający może przyznać w ramach kryterium „Doświadczenie” maksymalnie 40 pkt. <br/>Zamawiający oceni ww. kryterium, na podstawie danych przedstawionych w Formularzu oferty. <br/>Wykonawca wskaże osobę, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej nad:<br/>Doświadczenie: <br/>2 nadzorowane roboty: 0 pkt; <br/>3 nadzorowane roboty: 20 pkt; <br/>4 lub więcej nadzorowane roboty: 40 pkt;<br/>2.	Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + D)<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”<br/>D – liczba punktów, jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Doświadczenie”<br/>Maksymalna liczba punktów: 100<br/>3.	Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najwyżej ocenioną. <br/>4.	Maksymalna liczba punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert, wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5.	Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> DLA CZĘŚCI I: <br/>1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia łącznie warunków określonych w art. 112 ust. 2 Ustawy PZP dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wskazania przez Wykonawcę osoby, skierowanej do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego; w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2024 poz. 725), które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz przynależność do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. <br/>b)	wskazania przez Wykonawcę usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, przez osobę wskazaną w niniejszym punkcie lit. a), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>które obejmowały minimum dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej nad inwestycją polegającej na: <br/>budowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3 lub <br/>przebudowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3;<br/>*należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 725). <br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 4.1.1 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”.<br/><br/>DLA CZĘŚCI II: <br/>1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia łącznie warunków określonych w art. 112 ust. 2 Ustawy PZP dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wskazania przez Wykonawcę osoby, skierowanej do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2024 poz. 725), które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz przynależność do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. <br/>b)	wskazania przez Wykonawcę usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, przez osobę wskazaną w niniejszym punkcie lit. a), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>które obejmowały minimum dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży sanitarnej nad inwestycją polegającej na: <br/>budowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3 lub <br/>przebudowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3, w którym w zakresie realizowanego zadania wykonywana była w szczególności: wentylacja mechaniczna.<br/>*należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 725). <br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 4.1.2 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”.<br/><br/>DLA CZĘŚCI III:<br/>1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia łącznie warunków określonych w art. 112 ust. 2 Ustawy PZP dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wskazania przez Wykonawcę osoby, skierowanej do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności <br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2024 poz. 725), które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz przynależność do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. <br/>b)	wskazania przez Wykonawcę usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, przez osobę wskazaną w niniejszym punkcie lit. a), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>które obejmowały minimum dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej nad inwestycją polegającej na: <br/>budowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3 lub <br/>przebudowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3;<br/>*należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 725). <br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 4.1.3 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie<br/>Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie /Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w<br/>oświadczenie.<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie /Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w<br/>oświadczenie.<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do<br/>zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa osobno ww.<br/>oświadczenie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Część I:<br/>a)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywaniach przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz osób zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SWZ);<br/>b)	wykaz usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, przez osobę wskazaną w niniejszym punkcie lit. a), w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: które obejmowały pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej nad inwestycją polegającej na:<br/>budowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3 lub przebudowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3 <br/>(wykaz osób zgodnie z Załącznikiem nr 3B do SWZ). <br/>c)	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. <br/>Część II:<br/>a)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywaniach przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz osób zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SWZ);<br/>b)	wykaz usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, przez osobę wskazaną w niniejszym punkcie lit. a), w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: które obejmowały pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży sanitarnej nad inwestycją polegającej na:<br/>budowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3 lub przebudowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3 <br/>(wykaz osób zgodnie z Załącznikiem nr 3B do SWZ).<br/>c)	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. <br/>Część III:<br/>a)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywaniach przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz osób zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SWZ);<br/>b)	wykaz usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, przez osobę wskazaną w niniejszym punkcie lit. a), w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: które obejmowały pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej nad inwestycją polegającej na:<br/>budowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3 lub przebudowie* budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 3.000m3 <br/>(wykaz osób zgodnie z Załącznikiem nr 3B do SWZ). <br/>c)	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku:<br/>1.1.	wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie opisanej w pkt. 3.6 Działu VII SWZ; <br/>1.2.	w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców złoży osobno dokumenty i oświadczenie wymienione w pkt. 3.2., 3.3., 3.4. i 4.1 Działu VII SWZ. Oświadczenia te mają potwierdzić brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków w postępowaniu;<br/>1.3.	w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dokumentu, o którym mowa w pkt. 3.7 Działu VII SWZ; <br/>1.4.	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>1.5.	w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wówczas wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>1.6.	Zamawiający nie narzuca osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych etapów realizacji zadania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych,<br/>przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie<br/>której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:<br/>1.1. Terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas trwania przeszkody w przypadkach opisanych w Dziale XIX pkt 1.1 ppkt 1.1.1. -<br/>1.1.11. SWZ<br/>1.2. Zmiany wysokości wynagrodzenia:<br/>1.2.1. Zamawiający wskazuje, iż w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych nieobjętych umową o roboty budowlane w wyniku czego Zamawiający <br/>i Wykonawca robót budowlanych dokonali zmiany umowy o roboty budowlane na podstawie art. 455 ust. 4 ustawy PZP i wprowadzili dodatkowy zakres do wykonania za dodatkowym wynagrodzeniem — wówczas Inspektor Nadzoru ma prawo do dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nadzorowania dodatkowych prac w wysokości kwoty wynikającej z iloczynu: udziału prac dodatkowych. <br/>1.2.2. zasady zmiany umowy w wypadku wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 436 pkt 4 lit b Pzp w zakresie<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostały szczegółowo opisane w Dziale XIX pkt 1 ppkt 1.2.2-1.2.9 SWZ.<br/>1.2.3. Stosownie do treści art. 439 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości<br/>wynagrodzenia / zmiany wysokości czynników cenotwórczych w przypadkach zmiany ceny materiałów lub kosztów<br/>związanych z realizacją umowy. Warunki takiej zmiany opisano szczegółowo w Dziale XIX pkt. 1 ppkt 1.2.9-1.2.14.<br/>1.2.4. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany wynagrodzenia spowodowanej:<br/>- koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych<br/>rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej<br/>dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;<br/>- wystąpieniem warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności<br/>napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji;<br/>- koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy, zgodnie z Art. 456 ust. 1 pkt. 1), 2) lit. a i b) ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych.<br/>3. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla<br/>Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany<br/>nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 454 ustawy Pzp oraz z uwzględnieniem zapisów art. 433 pkt 4) ustawy Pzp.<br/>4. Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Wartość takiej zmiany nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-04 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformy eZamawiający Urzędu Miasta Lębork, za pomocą formularzy elektronicznych umieszczonych na stronie internetowej https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-04 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com