JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250328/0016668001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRYCZNO-ELEKTRONICZNYCH IM. PROF.DR.INŻ. JANUSZA GROSZKOWSKIEGO W RADOMSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000674282</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Narutowicza 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">elektryk@zse-e.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zse-e.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> POWIAT RADOMSZCZAŃSKI 97-500 Radomsko ul. Leszka Czarnego 22 w imieniu i na rzecz, którego działa Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e3e9f707-2d12-43ee-bc69-799211d9fa8d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00166680</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00112475/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027: FELD.09.02-IZ.00-0014/24 Nazwa projektu: „Energia do transformacji – podnoszenie kompetencji zawodowych uczniów i uczennic Zespołu Szkół Elektryczno- Elektronicznych w Radomsku” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3e9f707-2d12-43ee-bc69-799211d9fa8d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj<br/>postępowania/konkursy”).<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przeglądanie i pobieranie publicznej<br/>treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju<br/>przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww.<br/>regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu<br/>sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu<br/>(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub<br/>dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).<br/>Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony<br/>osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane „RODO”) uprzejmie informuję, iż:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Łódzkiego z siedzibą<br/>w Łodzi 90-051, al. Piłsudskiego 8, tel.: 42 663 30 00, e-mail: info@lodzkie.pl<br/>2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych<br/>pisząc na adres e-mail: iod@lodzkie.pl lub na adres siedziby administratora.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:<br/>rozliczenia projektu, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, monitoringu, kontroli, audytu i sprawozdawczości w<br/>ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, a także w celach archiwizacyjnych.<br/>4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w związku z:<br/>• Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021r. ustanawiającym wspólne przepisy<br/>dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności,<br/>Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy<br/>finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa<br/>Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej;<br/>• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1056 z dnia 24 czerwca 2021r. ustanawiające Fundusz na rzecz<br/>Sprawiedliwej Transformacji;<br/>• ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>• ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej<br/>2021-2027;<br/>• ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>5. Przetwarzane dane to:<br/>Imię i nazwisko/nazwa instytucji, NIP, REGON, data zawarcia umowy, kwota na którą zawarto umowę.<br/>6. Źródłem Pani/Pana danych jest: Beneficjent<br/>7. Odbiorcami/kategoriami odbiorców Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>- Minister właściwy ds. rozwoju regionalnego<br/>- podmioty, które na zlecenie Beneficjenta uczestniczą w realizacji projektu;<br/>- użytkownicy stron internetowych dotyczących zamówień publicznych.<br/>c.d. poniżej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. Dane będą przechowywane przez okres:<br/>5 lat od dnia 31 grudnia roku, w którym IZ FEŁ2027 dokonała ostatniej płatności na rzecz Beneficjenta. Okres, o którym mowa w<br/>zdaniu pierwszym, zostaje wstrzymany w przypadku wszczęcia postępowania prawnego albo na wniosek Komisji Europejskiej.<br/>Dokumenty dotyczące pomocy publicznej udzielanej przedsiębiorcom Beneficjent zobowiązuje się przechowywać przez 10 lat, licząc<br/>od dnia jej przyznania, o ile projekt dotyczy pomocy publicznej.<br/>9. Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>• dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>• sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;<br/>• usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 17 i 18<br/>RODO;<br/>• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 21 RODO;<br/>• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193<br/>Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSE-E.2611.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 929005,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 727681,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu pn. „Energia do transformacji – podnoszenie kompetencji zawodowych uczniów i uczennic Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Radomsku”<br/>Część 1 zamówienia – Kursy informatyczne dla uczniów.<br/>Kurs p.n. „Projektowanie grafiki komputerowej” - Kurs będzie realizowany dla 40 uczniów (4 grupy po 10 osób w grupie) - w wymiarze 60 godz. dla jednej grupy - w łącznym wymiarze 240 godzin.<br/>Kurs p.n. „Tworzenie witryn internetowych” - Kurs będzie realizowane dla 40 uczniów (4 grupy po 10 osób w grupie) - w wymiarze 80 godz. dla każdej grupy - w łącznym wymiarze 320 godzin.<br/>Kurs p.n. „Programowanie i obsługiwanie procesu druku 3D” - Kurs będzie realizowane dla 25 uczniów (4 grupy po 6-7 osób w grupie) - w wymiarze 50 godz. dla jednej grupy - w łącznym wymiarze 200 godzin.<br/>Kursy będą realizowane według programu określonego w załączniku nr 6 do SWZ oraz powinny być zrealizowane w sposób, który doprowadzi do tego, że uczestnik po ich ukończeniu osiągnie efekty uczenia się co najmniej w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Kursy dla każdej grupy zostaną zakończone zewnętrznym egzaminem certyfikacyjnym, weryfikującym co najmniej wskazane przez Zamawiającego efekty uczenia się, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Wykonawca zapewni każdej osobie, której nie udało się zaliczyć egzaminu w „pierwszym podejściu” egzamin poprawkowy lub egzaminy poprawkowe w takiej ilości aby zapewnić osiągnięcie wskaźnika zdawalności na poziomie 90% wyników pozytywnych ogólnej liczby uczestników danego kursu.<br/>W celu realizacji kursów Wykonawca zapewni:<br/>	platformę edukacyjną wraz z materiałami szkoleniowymi w formie cyfrowej (elektronicznej) <br/>o treści adekwatnej do zakresu merytorycznego (programu kursu) dla poszczególnych tematów / kursów – spełniającą szczegółowe wymogi określone w załączniku nr 6 do SWZ;<br/>(przez platformę edukacyjną Zamawiający rozumie dostęp (konto z loginem i hasłem) dla każdego uczestnika kursu do narzędzia informatycznego (platformy e-learningowej) wspierającego proces dydaktyczny);<br/>	środowisko wirtualnej rzeczywistości (VR) wraz z urządzeniem typu Head Mounted Display (dalej HMD lub gogle (1 szt.)) oraz aplikacją VR dla każdej grupy – spełniające szczegółowe wymogi określone w załączniku nr 6 do SWZ;<br/>Platforma edukacyjna oraz środowisko VR - będą wykorzystywane jako narzędzia wspierające uczestnika kursu w zdobywaniu i potwierdzaniu kwalifikacji. <br/>Platforma ma dawać możliwości udostępniania użytkownikom treści nauczania w formie cyfrowej, udostępniania narzędzi do przystępnej i atrakcyjnej formy utrwalania wiedzy poprzez ćwiczenia interaktywne, narzędzia pracy grupowej oraz możliwości oceny różnych form aktywności przez trenerów.<br/>Wymagania wspólne dla wszystkich Części zamówienia<br/>1.	Kursy i egzaminy realizowane będą w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Narutowicza 12 – w salach szkolnych wyposażonych w podstawowym zakresie - niezbędnym do realizacji kursów.<br/>2.	Kursy i egzaminy będą realizowane w okresie siedmiu miesięcy od podpisania umowy, ale nie dłużej niż do 30.11.2025 r., w dni nauki szkolnej - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, a za zgodą Zamawiającego w dni wolne od nauki szkolnej (ferie i wakacje) w oparciu o szczegółowy harmonogram zajęć, zatwierdzony przez Zamawiającego.<br/>3.	Wymiar godzin kursów: 1 (jedna) godz. / godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut.<br/>4.	Przez zewnętrzny egzamin certyfikacyjny - rozumiany jest egzamin teoretyczny (test wiedzy) oraz egzamin praktyczny (jeżeli jest przewidziany), przeprowadzony w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ oraz dokumentach regulujących uzyskiwanie wskazanej kwalifikacji włączonej do ZSK lub w tzw. „liście sprawdzającej” do weryfikacji czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację (niewłączoną do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji)/kompetencję na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS+.<br/>5.	Wykonawca w ramach wynagrodzenia uwzględni także koszt związany z wydaniem certyfikatu osobom, które pomyślnie zdały egzamin.<br/>Certyfikat musi spełniać wymagania obwieszczenia wskazanego w załączniku nr 6 do SWZ oraz dokumentach regulujących uzyskiwanie danej kwalifikacji.<br/><br/>Certyfikat musi spełniać wymagania określone przez Ministerstwo Rozwoju / Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w odniesieniu do sposobów uzyskiwania i potwierdzania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+ w tzw. „liście sprawdzającej” do weryfikacji czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację (niewłączoną do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji)/kompetencję na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS+ dot. uzyskiwania kwalifikacji, zgodnie z informacjami przedstawionymi w dokumencie p.n. „Załącznik 2 Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+”: \<br/>https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/.<br/>6.	Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia danego kursu/szkolenia.<br/>7.	Wykonawca zapewni przynajmniej jeden termin egzaminu (dodatkowego) dla osób, które nie przystąpiły do egzaminu w pierwotnie wyznaczonym / ustalonym terminie.<br/>8.	Wskazana dla poszczególnych szkoleń/kursów liczba osób, grup i godzin zajęć – stanowi maksymalną wartość, która planowana jest do zrealizowania w ramach przedmiotu zamówienia. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby osób, grup i co z tego wynika liczby godzin zajęć ze względu na okoliczności wynikające z procesu rekrutacji.<br/>Wykonawca otrzyma wynagrodzenie stanowiące iloczyn przeszkolonej liczby osób i ceny jednostkowej za przeszkolenie jednej osoby w ramach danego kursu. <br/>Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego powyżej w zakresie każdej z Części zamówienia odrębnie na poziomie minimum 80%. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 533016,53 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <p class="mb-0">80420000-4 - Usługi e-learning</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena oferty ( C ) – waga kryterium 60%<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena oferty” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>2) termin przeprowadzenia egzaminów (T) – waga kryterium 20%<br/>Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium na następujących zasadach:<br/>a) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ<br/>w ciągu nie dłużej niż 7 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 20 punktów<br/>b) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ<br/>w ciągu nie dłużej niż 14 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 10 punktów<br/>c) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ<br/>w ciągu nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 0 punktów<br/>3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 20%<br/>Minimalne wymagania dot. doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia określone zostały w pkt. 6.1.4 SWZ.<br/>Zamawiający przewiduje przyznanie dodatkowych punktów za skierowanie do realizacji zamówienia osób posiadających<br/>doświadczenie przewyższające minimalne wymagania określone w pkt. 6.1.4 SWZ zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu projektowania grafiki komputerowej w łącznym wymiarze min. 400 godzin szkoleniowych Wykonawca otrzyma 10 pkt.<br/>b)	Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu tworzenia witryn internetowych w łącznym wymiarze min. 400 godzin szkoleniowych Wykonawca otrzyma 5 pkt.<br/>c)	Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu programowania i obsługi procesu druku 3D w łącznym wymiarze min. 400 godzin szkoleniowych Wykonawca otrzyma 5 pkt.<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” obliczona zostanie przez zsumowanie przyznanych punktów za skierowanie do realizacji zamówienia osób posiadających doświadczenie przewyższające minimalne wymagania określone w pkt. 6.1.4 SWZ i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez stały wskaźnik równy 5 i wagę kryterium, którą ustalono na 20%. <br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w wyniku porównania uzyska największą łączną (końcową) liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 14.1 wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>K = C + T + D<br/>gdzie: K–łączna ilość punktów dla ocenianej oferty<br/>C–liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”<br/>T - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „termin przeprowadzenia egzaminów”<br/>D – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin przeprowadzenia egzaminów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu pn. „Energia do transformacji – podnoszenie kompetencji zawodowych uczniów i uczennic Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Radomsku”<br/>Część 2 zamówienia – Kursy specjalistyczne dla uczniów.<br/>Kurs p.n. „Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM” - Kurs będzie realizowany dla 15 uczniów (2 grupy po 7-8 osób w grupie) - w wymiarze 60 godz. dla jednej grupy - w łącznym wymiarze 120 godzin.<br/>Kurs p.n. „Pozyskiwanie i edycja danych przestrzennych” - Kurs będzie realizowany dla 20 uczniów (2 grupy po 10 osób w grupie) - w wymiarze 70 godz. dla jednej grupy - w łącznym wymiarze 140 godzin.<br/><br/>Kursy będą realizowane według programu określonego w załączniku nr 6 do SWZ oraz powinny być zrealizowane w sposób, który doprowadzi do tego, że uczestnik po ich ukończeniu osiągnie efekty uczenia się co najmniej w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Kursy dla każdej grupy zostaną zakończone zewnętrznym egzaminem certyfikacyjnym, weryfikującym co najmniej wskazane przez Zamawiającego efekty uczenia się, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Wykonawca zapewni każdej osobie, której nie udało się zaliczyć egzaminu w „pierwszym podejściu” egzamin poprawkowy lub egzaminy poprawkowe w takiej ilości aby zapewnić osiągnięcie wskaźnika zdawalności na poziomie 90% wyników pozytywnych ogólnej liczby uczestników danego kursu.<br/>W celu realizacji kursów Wykonawca zapewni:<br/>	platformę edukacyjną wraz z materiałami szkoleniowymi w formie cyfrowej (elektronicznej) <br/>o treści adekwatnej do zakresu merytorycznego (programu kursu) dla poszczególnych tematów / kursów – spełniającą szczegółowe wymogi określone w załączniku nr 6 do SWZ;<br/>(przez platformę edukacyjną Zamawiający rozumie dostęp (konto z loginem i hasłem) dla każdego uczestnika kursu do narzędzia informatycznego (platformy e-learningowej) wspierającego proces dydaktyczny);<br/>	środowisko wirtualnej rzeczywistości (VR) wraz z urządzeniem typu Head Mounted Display (dalej HMD lub gogle (1 szt.)) oraz aplikacją VR dla każdej grupy – spełniające szczegółowe wymogi określone w załączniku nr 6 do SWZ;<br/>Platforma edukacyjna oraz środowisko VR - będą wykorzystywane jako narzędzia wspierające uczestnika kursu w zdobywaniu i potwierdzaniu kwalifikacji. <br/>Platforma ma dawać możliwości udostępniania użytkownikom treści nauczania w formie cyfrowej, udostępniania narzędzi do przystępnej i atrakcyjnej formy utrwalania wiedzy poprzez ćwiczenia interaktywne, narzędzia pracy grupowej oraz możliwości oceny różnych form aktywności przez trenerów.<br/>Wymagania wspólne dla wszystkich Części zamówienia<br/>1.	Kursy i egzaminy realizowane będą w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Narutowicza 12 – w salach szkolnych wyposażonych w podstawowym zakresie - niezbędnym do realizacji kursów.<br/>2.	Kursy i egzaminy będą realizowane w okresie siedmiu miesięcy od podpisania umowy, ale nie dłużej niż do 30.11.2025 r., w dni nauki szkolnej - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, a za zgodą Zamawiającego w dni wolne od nauki szkolnej (ferie i wakacje) w oparciu o szczegółowy harmonogram zajęć, zatwierdzony przez Zamawiającego.<br/>3.	Wymiar godzin kursów: 1 (jedna) godz. / godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut.<br/>4.	Przez zewnętrzny egzamin certyfikacyjny - rozumiany jest egzamin teoretyczny (test wiedzy) oraz egzamin praktyczny (jeżeli jest przewidziany), przeprowadzony w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ oraz dokumentach regulujących uzyskiwanie wskazanej kwalifikacji włączonej do ZSK lub w tzw. „liście sprawdzającej” do weryfikacji czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację (niewłączoną do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji)/kompetencję na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS+.<br/>5.	Wykonawca w ramach wynagrodzenia uwzględni także koszt związany z wydaniem certyfikatu osobom, które pomyślnie zdały egzamin.<br/>Certyfikat musi spełniać wymagania obwieszczenia wskazanego w załączniku nr 6 do SWZ oraz dokumentach regulujących uzyskiwanie danej kwalifikacji.<br/><br/>Certyfikat musi spełniać wymagania określone przez Ministerstwo Rozwoju / Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w odniesieniu do sposobów uzyskiwania i potwierdzania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+ w tzw. „liście sprawdzającej” do weryfikacji czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację (niewłączoną do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji)/kompetencję na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS+ dot. uzyskiwania kwalifikacji, zgodnie z informacjami przedstawionymi w dokumencie p.n. „Załącznik 2 Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+”: \<br/>https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/.<br/>6.	Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia danego kursu/szkolenia.<br/>7.	Wykonawca zapewni przynajmniej jeden termin egzaminu (dodatkowego) dla osób, które nie przystąpiły do egzaminu w pierwotnie wyznaczonym / ustalonym terminie.<br/>8.	Wskazana dla poszczególnych szkoleń/kursów liczba osób, grup i godzin zajęć – stanowi maksymalną wartość, która planowana jest do zrealizowania w ramach przedmiotu zamówienia. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby osób, grup i co z tego wynika liczby godzin zajęć ze względu na okoliczności wynikające z procesu rekrutacji.<br/>Wykonawca otrzyma wynagrodzenie stanowiące iloczyn przeszkolonej liczby osób i ceny jednostkowej za przeszkolenie jednej osoby w ramach danego kursu. <br/>Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego powyżej w zakresie każdej z Części zamówienia odrębnie na poziomie minimum 80%. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 173742,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80420000-4 - Usługi e-learning</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena oferty ( C ) – waga kryterium 60%<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena oferty” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>2) termin przeprowadzenia egzaminów (T) – waga kryterium 20%<br/>Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium na następujących zasadach:<br/>a) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ<br/>w ciągu nie dłużej niż 7 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 20 punktów<br/>b) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ<br/>w ciągu nie dłużej niż 14 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 10 punktów<br/>c) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ<br/>w ciągu nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 0 punktów<br/>3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 20%<br/>Minimalne wymagania dot. doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia określone zostały w pkt. 6.1.4 SWZ.<br/>Zamawiający przewiduje przyznanie dodatkowych punktów za skierowanie do realizacji zamówienia osób posiadających<br/>doświadczenie przewyższające minimalne wymagania określone w pkt. 6.1.4 SWZ zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu obsługi danych z wykorzystaniem systemu CRM w łącznym wymiarze min. 300 godzin szkoleniowych Wykonawca otrzyma 10 pkt. <br/>b)	Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadzenia kursów/szkoleń z zakresu obsługi danych przestrzennych w łącznym wymiarze min. 300 godzin szkoleniowych Wykonawca otrzyma 10 pkt.<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” obliczona zostanie przez zsumowanie przyznanych punktów za skierowanie do realizacji zamówienia osób posiadających doświadczenie przewyższające minimalne wymagania określone w pkt. 6.1.4 SWZ i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez stały wskaźnik równy 5 i wagę kryterium, którą ustalono na 20%. <br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w wyniku porównania uzyska największą łączną (końcową) liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 14.1 wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>K = C + T + D<br/>gdzie: K–łączna ilość punktów dla ocenianej oferty<br/>C–liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”<br/>T - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „termin przeprowadzenia egzaminów”<br/>D – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin przeprowadzenia egzaminów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu pn. „Energia do transformacji – podnoszenie kompetencji zawodowych uczniów i uczennic Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Radomsku”<br/>Część 3 zamówienia – Kursy i warsztaty specjalistyczne dla uczniów.<br/>Kurs p.n. „Warsztaty z zakresu gospodarki niskoemisyjnej, czystej technologii” - Kurs będzie realizowany dla 150 uczniów (15 grup po 10 osób w grupie) - w wymiarze 3 godz. dla jednej grupy - w łącznym wymiarze 45 godzin.<br/>Kurs p.n. „SEP G1 do 1kV” - Kurs będzie realizowany dla 10 uczniów (1 grupy) - w łącznym wymiarze 40 godzin.<br/>Kursy będą realizowane według programu określonego w załączniku nr 6 do SWZ oraz powinny być zrealizowane w sposób, który doprowadzi do tego, że uczestnik po ich ukończeniu osiągnie efekty uczenia się co najmniej w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Kursy dla każdej grupy zostaną zakończone zewnętrznym egzaminem certyfikacyjnym, weryfikującym co najmniej wskazane przez Zamawiającego efekty uczenia się, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Wykonawca zapewni każdej osobie, której nie udało się zaliczyć egzaminu w „pierwszym podejściu” egzamin poprawkowy lub egzaminy poprawkowe w takiej ilości aby zapewnić osiągnięcie wskaźnika zdawalności na poziomie 90% wyników pozytywnych ogólnej liczby uczestników danego kursu.<br/>Wymagania wspólne dla wszystkich Części zamówienia<br/>1.	Kursy i egzaminy realizowane będą w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Narutowicza 12 – w salach szkolnych wyposażonych w podstawowym zakresie - niezbędnym do realizacji kursów.<br/>2.	Kursy i egzaminy będą realizowane w okresie siedmiu miesięcy od podpisania umowy, ale nie dłużej niż do 30.11.2025 r., w dni nauki szkolnej - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, a za zgodą Zamawiającego w dni wolne od nauki szkolnej (ferie i wakacje) w oparciu o szczegółowy harmonogram zajęć, zatwierdzony przez Zamawiającego.<br/>3.	Wymiar godzin kursów: 1 (jedna) godz. / godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut.<br/>4.	Przez zewnętrzny egzamin certyfikacyjny - rozumiany jest egzamin teoretyczny (test wiedzy) oraz egzamin praktyczny (jeżeli jest przewidziany), przeprowadzony w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ oraz dokumentach regulujących uzyskiwanie wskazanej kwalifikacji włączonej do ZSK lub w tzw. „liście sprawdzającej” do weryfikacji czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację (niewłączoną do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji)/kompetencję na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS+.<br/>5.	Wykonawca w ramach wynagrodzenia uwzględni także koszt związany z wydaniem certyfikatu osobom, które pomyślnie zdały egzamin.<br/>Certyfikat musi spełniać wymagania obwieszczenia wskazanego w załączniku nr 6 do SWZ oraz dokumentach regulujących uzyskiwanie danej kwalifikacji.<br/><br/>Certyfikat musi spełniać wymagania określone przez Ministerstwo Rozwoju / Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w odniesieniu do sposobów uzyskiwania i potwierdzania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+ w tzw. „liście sprawdzającej” do weryfikacji czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację (niewłączoną do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji)/kompetencję na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS+ dot. uzyskiwania kwalifikacji, zgodnie z informacjami przedstawionymi w dokumencie p.n. „Załącznik 2 Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+”: \<br/>https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/.<br/>6.	Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia danego kursu/szkolenia.<br/>7.	Wykonawca zapewni przynajmniej jeden termin egzaminu (dodatkowego) dla osób, które nie przystąpiły do egzaminu w pierwotnie wyznaczonym / ustalonym terminie.<br/>8.	Wskazana dla poszczególnych szkoleń/kursów liczba osób, grup i godzin zajęć – stanowi maksymalną wartość, która planowana jest do zrealizowania w ramach przedmiotu zamówienia. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby osób, grup i co z tego wynika liczby godzin zajęć ze względu na okoliczności wynikające z procesu rekrutacji.<br/>Wykonawca otrzyma wynagrodzenie stanowiące iloczyn przeszkolonej liczby osób i ceny jednostkowej za przeszkolenie jednej osoby w ramach danego kursu. <br/>Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego powyżej w zakresie każdej z Części zamówienia odrębnie na poziomie minimum 80%. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20922,75 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80420000-4 - Usługi e-learning</p> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <p class="mb-0">80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) cena oferty ( C ) – waga kryterium 60%<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena oferty” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>2) termin przeprowadzenia egzaminów (T) – waga kryterium 20%<br/>Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium na następujących zasadach:<br/>a) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ<br/>w ciągu nie dłużej niż 7 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 20 punktów<br/>b) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ<br/>w ciągu nie dłużej niż 14 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 10 punktów<br/>c) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ<br/>w ciągu nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 0 punktów<br/>3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 20%<br/>Minimalne wymagania dot. doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia określone zostały w pkt. 6.1.4 SWZ.<br/>Zamawiający przewiduje przyznanie dodatkowych punktów za skierowanie do realizacji zamówienia osób posiadających<br/>doświadczenie przewyższające minimalne wymagania określone w pkt. 6.1.4 SWZ zgodnie z poniższymi zasadami:<br/>a)	Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby która prowadzić będzie kurs/szkolenie/warsztat posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń/warsztatów z zakresu ochrony środowiska i/lub gospodarki niskoemisyjnej i/lub zielonych kompetencji w łącznym wymiarze min. 100 godzin szkoleniowych Wykonawca otrzyma 10 pkt. <br/>b) Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu SEP G1 do 1kV w łącznym wymiarze min. 300 godzin szkoleniowych Wykonawca otrzyma 10 pkt.<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” obliczona zostanie przez zsumowanie przyznanych punktów za skierowanie do realizacji zamówienia osób posiadających doświadczenie przewyższające minimalne wymagania określone w pkt. 6.1.4 SWZ i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez stały wskaźnik równy 5 i wagę kryterium, którą ustalono na 20%. <br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w wyniku porównania uzyska największą łączną (końcową) liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 14.1 wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>K = C + T + D<br/>gdzie: K–łączna ilość punktów dla ocenianej oferty<br/>C–liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”<br/>T - liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „termin przeprowadzenia egzaminów”<br/>D – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin przeprowadzenia egzaminów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.<br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.<br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadanego doświadczenia oraz w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, iż:<br/>Część 1 zamówienia: <br/>a)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe, z których każda zakończona została zewnętrznym egzaminem certyfikacyjnym zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 226) i obejmowała przeszkolenie min. 40 osób<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu projektowania grafiki komputerowej w łącznym wymiarze min. 200 godzin szkoleniowych<br/>c)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu tworzenia witryn internetowych w łącznym wymiarze min. 200 godzin szkoleniowych<br/>d)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu programowania i obsługi procesu druku 3D w łącznym wymiarze min. 200 godzin szkoleniowych<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek dotyczący zdolności zawodowej może zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz<br/>z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.<br/>Część 2 zamówienia: <br/>a)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe, z których każda zakończona została zewnętrznym egzaminem certyfikacyjnym zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 226) i obejmowała przeszkolenie min. 20 osób<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu obsługi danych z wykorzystaniem systemu CRM w łącznym wymiarze min. 200 godzin szkoleniowych<br/>c)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu obsługi danych przestrzennych w łącznym wymiarze min. 200 godzin szkoleniowych<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek dotyczący zdolności zawodowej może zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz<br/>z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.<br/>Część 3 zamówienia: <br/>a)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe, z których każda zakończona została uzyskaniem przez uczestników Państwowego Świadectwa Kwalifikacji, o którym mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) i obejmowała przeszkolenie min. 10 osób<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie/warsztat posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń/warsztatów z zakresu ochrony środowiska i/lub gospodarki niskoemisyjnej i/lub zielonych kompetencji w łącznym wymiarze min. 50 godzin szkoleniowych<br/>c)	dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursów/szkoleń z zakresu SEP G1 do 1kV w łącznym wymiarze min. 200 godzin szkoleniowych<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek dotyczący zdolności zawodowej może zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz<br/>z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia - nie wymagane dla żadnej z Części zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>Dla każdej z Części zamówienia odrębnie:<br/>1)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,<br/>2)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się <br/>lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ; <br/>2)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;<br/>3)	uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp;<br/>4)	zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu;<br/>5)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) <br/>1)	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ składa każdy z wykonawców.<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3)	W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.<br/>4)	Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. <br/>5)	Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w projektowanych<br/>postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-07 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta powinna być złożona za pośrednictwem platformy e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-07 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin realizacji zamówienia<br/>Dla każdej z Części zamówienia odrębnie Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia określony w rozdziale 3 SWZ w terminie 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie później niż do 30.11.2025 r.<br/>2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024r poz. 507) z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem<br/>rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r.,<br/>o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>Wykluczenie wykonawcy następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.<br/>Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie okoliczności określonych powyżej, które w okresie tego<br/>wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której<br/>mowa w zdaniu poprzednim nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com