JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250328/0016726501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA DYDNIA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440212</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">224</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dydnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(13) 4303002</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(13) 4303194</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@gminadydnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminadydnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0cb176e7-3b12-4a59-96eb-fcf51d7aea78</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00167265</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00030048/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. <br/>3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). <br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/> https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. poz. 773).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Dydnia reprezentowana przez Wójta Gminy.<br/>2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dydnia jest Pani Agnieszka GOŁĄBEK, tel. 723 371 313, e-mail: inspektorrodo@onet.pl .<br/>3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne<br/>do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego nr RIIiPP.271.05.2025 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 3.1 SWZ.<br/>4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18-19 ustawy.<br/>5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>8) Posiadają Państwo:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Państwa dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych<br/>osobowych ;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9) Nie przysługuje Państwu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:<br/>− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIIiPP.271.05.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres prac dla:<br/>CZĘŚĆ Nr 1 Infrastruktura edukacyjna<br/>Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego w Dydni<br/><br/>1.1) Fundamenty Projektowane – Ławy fundamentowe oraz stopy fundamentowe wykonane z betonu wodoszczelnego zbrojonego stalą. Wysokość ławy i stóp fundamentowych wg konstrukcji. <br/>1.2) Ściany fundamentowe i podpiwniczenia Projektowane − Ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych, ocieplone styropianem ekstrudowanym, z oblicowaniem cegłą klinkierową o grubości 24,0 cm; .<br/>1.3) Izolacje przeciwwilgociowe − Pozioma na fundamentach – papa asfaltowa na lepiku asfaltowym − Pozioma na podłodze na gruncie – geowłóknina − Izolacja pionowa ścian fundamentowych – 2 x papa asfaltowa na lepiku asfaltowym − Izolacja dachu – folia paroprzepuszczalna <br/>Izolacje termiczne − Pionowa ścian fundamentowych – płyta typu Polistyren extrudowy XPS 10cm, izolacja „otokowa” wykonana jako ciągła wokół zewnętrznej ściany fundamentowej: − Pionowa ścian zewnętrznych – Styropian EPS 040 gr. 20cm − Pozioma posadzki parteru – styropian EPS gr. 15cm − Pozioma stropu poddasza – styropian EPS gr. 8cm, będący izolacją akustyczną <br/>1.4) Ściany zewnętrzne – Ściany zewnętrzne grubości 24,0 cm z pustaków ceramicznych docieplonych styropianem EPS 040 gr.20cm, <br/>1.5) Ściany działowe – Ściany działowe parteru grubości 15cm z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji systemowej wypełnione wełną mineralną <br/>1.6) Stropy – Strop żelbetowe, zbrojone wg konstrukcji <br/>1.7) Wieniec żelbetowy – Zaprojektowano w poziomie ścian fundamentowych, stropu nad parterem, stropu nad piętrem oraz na ściankach kolankowych wieniec żelbetowy szerokości 24,0cm z betonu zbrojonego stalą wg konstrukcji, <br/>1.8) Podciągi i belki – Zaprojektowano podciągi i belki żelbetowe wg konstrukcji <br/>1.9) Nadproża – Nadproża żelbetowe do wykonania na placu budowy wg konstrukcji <br/>1.10) Schody <br/>1.11) Posadzki i podłogi – Wykończenia pomieszczeń – płytki gresowe, antypoślizgowe, posadzka betonowa oraz panele winylowe <br/>1.12) Malowanie i powłoki zabezpieczające − Malowanie ścian i sufitów: farbami klejowymi lub emulsyjnymi w kolorach półpełnych; − Impregnacja drewna konstrukcyjnego do stopnia niepalności NRO; <br/>1.13) Stolarka okienna i drzwiowa − Okna z PCV o współczynniku przenikania ciepła 0,9 W/m2*k − Okna połaciowe drewniane o współczynniku przenikania ciepła 1,1 W/m2*k − Drzwi zewnętrzne aluminiowe lub PCV o współczynniku przenikania ciepła 1,3 W/m2*k − Drzwi wewnętrzne drewniane płycinowe typowe o współczynniku przenikania ciepła 1,3 W/m2*k; <br/>1.14) Dach − Nachylenie głównych połaci dachowych 35 st.; − Konstrukcja drewniana; − Krycie blachą na rąbek; − Obróbki blacharskie: z blachy ocynkowanej grubości 0,5 cm w kolorze pokrycia; − Rynny i rury spustowe: z blachy ocynkowanej grubości 0,5 cm w kolorze pokrycia; <br/>1.15) Sufit podwieszany − Płyta OSB; − Wełna mineralna – 30 cm; − Rusz metalowy; − Folia izolacyjna; − 1,25 cm płyta GK-F - REI 60; <br/>1.16) Powłoki ochronne, styki − elementy konstrukcji więźby dachowej zabezpieczyć środkami grzybobójczymi i ognioochronnymi, materiałami bezpiecznymi dla zdrowia człowieka. Zewnętrzne elementy drewniane, szczyty dachów, zabezpieczyć preparatami ognioochronnymi i wodoodpornymi nadającymi jednocześnie właściwą kolorystykę. − styki elementów drewnianych z betonowymi i murowanymi zabezpieczyć poprzez „przełożenie”, oddzielenie ich papą lub folią PE. <br/>1.17) Wykończenia budynku − Ściany wewnętrzne: tynki gipsowe (w łazience) lub kat. III cementowo – wapienne; − Ściany zewnętrzne: imitacja cegły klinkierowej, blacha na rąbek; Elewację wykonać przy pomocy tynku modelarskiego imitującego elewację ceglaną (parter) i blachą elewacyjną na rąbek (piętro), − Pokrycie dachu i elewacji w kolorze grafitowo-szarym, − Wokół budynku należy wykonać opaskę z płytek chodnikowych szerokości 50 cm ze spadkiem 2% od budynku.<br/>1.18) Instalacje sanitarne (kanalizacja sanitarna podposadzkowa i podstropowa, kanalizacja sanitarna urządzenia i biały montaż, instalacja wodociągowa, instalacja centralnego ogrzewania, gazowa, instalacja wentylacji, osprzęt wentylacyjny, centrale wentylacyjne i wentylatory, automatyka wentylacji, pozostałe wg projektu)<br/>1.19) Instalacje elektryczne (instalacja gniazd wtykowych i oświetlenie, okablowanie i tablice rozdzielcze, biały osprzęt, instalacja teleinformatyczna, pomiary elektryczne, instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych, PWP linie kablowe, pozostałe wg projektu)<br/>1.19) Wyposażenie zgodnie z załączonym zestawieniem<br/>1.20) Zagospodarowanie terenu – przełożenie placu zabaw wraz z wymianą niezbędnych elementów, ogrodzenia, niwelacje terenu, obsadzenia i trawniki, place, miejsca postojowe, utwardzenia i drogi zgodnie z projektem.<br/>1.21)Demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń i elementów instalacji (np. oświetlenie zewnętrzne, instalacja CCTV, instalacja alarmowa itp.) . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45261410-1 - Izolowanie dachu</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45223821-7 - Elementy gotowe</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres prac dla:<br/>CZĘŚĆ Nr 2 Infrastruktura edukacyjna<br/>Budowa miasteczka ruchu drogowego w Dydni<br/><br/>2.1) Nawierzchnia placu i ogrodzenie<br/>Nawierzchnie z betonu asfaltowego, różne funkcje będą wyróżnione w kolorze <br/>np. jezdnie w kolorze grafitowym, chodniki w kolorze jasno szarym, <br/>powierzchnie pomiędzy elementami miasteczka zagospodarowane zostaną wielkoformatowymi grami podwórkowymi wykonane z prefabrykowanej masy termoplastycznej (gry podwórkowe typu: potrójna gra w klasy, twister z planszą, taniec hopla, biedronka) – kształt, kolorostyka i rozmieszczenie według dokumentacji rysunkowej (w załączeniu), chodniki z kostki brukowej betonowej, ogrodzenie z siatki panelowej. <br/>2.2) Zieleń wokół placu<br/>Projektuje się wykonanie trawników dywanowych wraz z pracami ziemnymi.<br/>2.3) Oznakowanie poziome i pionowe oraz gry podwórkowe i obiekty małej architektury<br/>Pionowe znaki drogowe wykonane w rozmiarach grupy mini z folii odblaskowej I generacji (certyfikat CE) dostosowane do użytkowników (dzieci i młodzież) wykonane w oparciu o dokumentację projektową organizacji ruchu, sygnalizacja świetlna wraz z instalacją elektryczną, montaż lamp solarnych wraz z instalacją oświetlenia placu, obiekty małej architektury (ławki parkowe, stojaki rowerowe, kosze na śmieci). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi</p> <p class="mb-0">45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres prac dla:<br/>CZĘŚĆ Nr 3 Infrastruktura społeczna<br/>Rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni<br/><br/>3.1)Roboty rozbiórkowe – rozebranie obróbek blacharskich, pokrycia dachowego, więźb dachowych izolacji termicznej, wykucie okien i drzwi, rozebranie ścian <br/>i posadzek wraz z podłożem, wywóz gruzu i utylizacja odpadów;<br/>3.2)Roboty ziemne – pomiary, wykopy i roboty ziemne;<br/>3.3)Fundamenty – stopy i ławy betonowe; zbrojenie konstrukcji, słupy i rygle, wieńce monolityczne;<br/>3.4)Izolacje przeciwwilgociowe, murowanie i uzupełnienia ścian bloczkami z betonu komórkowego, belki i podciągi, wieńce żelbetowe, płyty stropowe żelbetowe, zbrojenie konstrukcji, sklepienia z belek stalowych, ścianki działowe, komin systemowy spalinowo-wentylacyjny – parter;<br/>3.5)Murowanie ścian bloczkami z betonu komórkowego, słupy i rygle, wieńce żelbetowe, zbrojenie konstrukcji - poddasze;<br/>3.6)Konstrukcja dach - murłaty, ramy górne i płatwie, krokwie, kleszcze, pokrycie dachowe wraz z deskowaniem i łaceniem, osadzenie okien dachowych, włazu, obróbki blacharskie, system rynnowy, montaż barier śniegowych, gąsiorów i podbitki dachowej;<br/>3.7)Izolacje fundamentów hydroizolacjami bitumicznymi, izolacja termiczna styrodurem;<br/>3.8)Stolarka zewnętrzna – okna rozwierne i uchylno-rozwierne, drzwi aluminiowe, witryny;<br/>3.9)Elewacja i docieplenie -izolacje styrodurem gr.10cm i ocieplenie płytami styropianowymi grafitowymi gr.10 i 20cm, siatka elewacyjna i wyprawa elewacyjna silikonowa DR 1,5mm, przygotowanie podłoża, mocowanie listwy cokołowej, ochrona narożników kątownikiem metalowym, obróbki blacharskie – podokienniki, montaż rur spustowych, ocieplenie cokołu styrodurem gr.10cm wraz z okładziną <br/>z płytek klinkierowych;<br/>3.10)Zabudowa strychu – izolacje cieplne i akustyczne płytami z wełny mineralnej gr.15cm w połaci dachu, izolacje poziome z płyt styropianowych gr.20cm, warstwy wyrównawcze pod posadzki;<br/>3.11)Tynki wewnętrzne ścian i słupów, stropów i podciągów, obsadzenie podokienników aglomarmurowych, uzupełnienia tynków, gruntowanie podłoży i gładzie gipsowe na ścianach i sufitach;<br/>3.12)Posadzki – podkłady z ubitych materiałów sypkich, podkłady betonowe, izolacje z papy termozgrzewalnej, izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, warstwy wyrównawcze, posadzki cementowe, posadzki płytkowe i cokoliki z kamieni sztucznych, posadzki z paneli podłogowych; <br/>3.13)Stolarka wewnętrzna - ościeżnice regulowane, skrzydła drzwiowe wewnętrzne, drzwi aluminiowe,<br/>3.14)Malowanie i okładziny ścienne – licowanie ścian i stropów płytkami, malowanie farbą emulsyjną 1x farba gruntująca, 2x nawierzchniowa <br/>3.15)Zagospodarowanie terenu – profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowy z kruszyw, ławy pod krawężniki i obrzeża betonowe, nawierzchnie z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej, przełożenie istniejącej kostki na placu, oznakowanie poziome, plantowanie, humusowanie i obsianie terenu <br/>3.16)Roboty instalacyjne w tym: instalacja elektryczna wraz z pomiarami, instalacja teleinformatyczna, instalacja odgromowa, przeciwpożarowy wyłącznik prądu i linie kablowe, instalacja sanitarna, instalacja wodociągowa, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, klimatyzacja, instalacja wentylacji, osprzęt wentylacyjny, centrale wentylacyjne i wentylatory, automatyka wentylacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45261410-1 - Izolowanie dachu</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45223821-7 - Elementy gotowe</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">39100000-3 - Meble</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej . Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/><br/>I) W odniesieniu do Wykonawcy:<br/>1.1)dla CZĘŚCI 1<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: minimum jedno zamówienie obejmujące zrealizowaną robotę budowlaną w charakterze generalnego wykonawcy lub wykonawcy o porównywalnym charakterze w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu budynku o wartości minimum 800.000,00 zł.<br/><br/>1.2)dla CZĘŚCI 2<br/> Zamawiający nie określa wymagań dla tej części <br/><br/>1.3) dla CZĘŚCI 3<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: minimum jedno zamówienie obejmujące zrealizowaną robotę budowlaną w charakterze generalnego wykonawcy lub wykonawcy o porównywalnym charakterze w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu budynku o wartości minimum 300.000,00 zł.<br/><br/>Uwaga:<br/>1.	za roboty zakończone uznaje się takie, dla których wystawiono Świadectwo przejęcia, Protokół końcowego odbioru lub inny dokument, potwierdzający odbiór ich przez Inwestora,<br/>2.	wartości podane w innych walutach, niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć w oparciu o średni kurs NBP ogłoszony na dzień wszczęcia niniejszego postępowania.<br/><br/>II) W odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/><br/>2.1) dla CZĘŚCI Nr 1 <br/>dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj. 1 (jedna) osoba: kierownik budowy – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, <br/><br/>2.2) dla CZĘŚCI Nr 2 <br/>dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj. 1 (jedna) osoba: kierownik budowy, robót – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych — uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.<br/><br/>2.3) dla CZĘŚCI Nr 3 <br/>dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, tj. 1 (jedna) osoba: kierownik budowy – jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowla-ne lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym.<br/><br/>UWAGA:<br/>1.	Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie <br/>z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą<br/>z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). <br/>2.	Niezależnie od powyższych wymagań Wykonawca zapewni w ramach zamówienia kierowanie branżowymi robotami budowlanymi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia na podstawie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego niezbędnymi do prawidłowej realizacji zadania. <br/><br/>III. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>IV. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>V. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale X SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; <br/><br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty — w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 8.2.4.1.1 SWZ (część 1 zamówienia), pkt.8.2.4.1.3 SWZ (część 3 zamówienia)<br/><br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ — w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 8.2.4.2.1 SWZ (część 1 zamówienia), 8.2.4.2.2 SWZ (część 2 zamówienia), 8.2.4.2.3 SWZ (część 3 zamówienia).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący załącznik<br/> nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego<br/> wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);<br/>2) „Kosztorys ofertowy”, sporządzony w oparciu o otrzymany od Zamawiającego przedmiary robót (osobny dla części nr 1, 2, 3). Kosztorys ofertowy powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót (zgodny z opisami ujętymi w przedmiarze robót i/lub wynikający z zapisów dokumentacji stanowiącej zał.1 do SWZ), obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru – odrębne załączniki dla części nr 1,2,3 zamówienia.<br/><br/>Kosztorysy ofertowe sporządzić w kolejności elementów i rodzaju prac jaki zastosowano w przedmiarach robót dla poszczególnych części 1,2,3. <br/>Niezbędnym elementem oferty jest kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej, zgodny z przedmiarami robót, bowiem stanowi treść oferty wykonawcy ze względu na przyjęcie wynagrodzenia kosztorysowego. Cenę ofertową wynikającą z kosztorysów ofertowych należy zsumować przepisać do formularza ofertowego (wg załącznika nr 2 do SWZ) . Należy dołączyć ceny jednostkowe zastosowanych materiałów (bez konieczności podawania łącznej ilości), sprzętu i stawkę 1 godziny robocizny. <br/>Wartość czynników cenotwórczych, należy załączyć do oferty (koszty pośrednie, zysk) w oparciu, o które został sporządzony kosztorys ofertowy, a które mogą być wykorzystane do ustalenia cen jednostkowych koniecznych robót dodatkowych (robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy). <br/>Wykonawca zgodnie z postanowieniami SWZ ma możliwość dokonania rekonesansu terenu prowadzenia przyszłych prac budowlanych oraz składnia wniosku o wyjaśnienie treści SWZ, które mogą mieć zasadniczy wpływ na kształt kosztorysu ofertowego. Wykonawca nie może powoływać się na ewentualne pominięcie robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń.<br/><br/>3) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SWZ;<br/>4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 11.3 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a)Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b)Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c)	jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>7)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 10.1. SWZ, składa z ofertą<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w punkcie 8.4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 7 do SWZ.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa, o których mowa w pkt.10.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt.10.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 3a-c do SWZ (zał.3a dla części nr 1, zał. 3b dla części nr 2, zał. 3c dla części nr 3). <br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz postanowieniami projektu umowy, stanowiącym Załącznik nr 3a-c do SWZ (zał.3a dla części nr 1, zał. 3b dla części nr 2, zał. 3c dla części nr 3).<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-14 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn.zm.) – przesłanka obligatoryjna.<br/>2. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 85% przewidywanej wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 15% przewidywanej wartości Inwestycji.<br/>Numer wniosku o dofinansowanie: Edycja8/2023/5526/PolskiLad

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com