JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250408/0018099801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej<br/>w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto” . </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015945</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Biskupa Floriana 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 275 57 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 275 57 01 w. 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej<br/>w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto” . </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-34b848bb-b7ed-45a1-ba30-dd4b75285964</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00180998</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00039589/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Dziembakowo, gm. Sierpc wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dziembakowo i Białe Błoto.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34b848bb-b7ed-45a1-ba30-dd4b75285964 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod<br/>adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio<br/>do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-34b848bb-b7ed-45a1-ba30-dd4b75285964<br/>3. Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia został opisany pod<br/>adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy<br/>i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza<br/>komunikację za pomocą (nie dotyczy składania ofert):<br/>- Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzędu Gminy w Sierpcu pod adresem:<br/>/3f4ih06ymt/SkrytkaESP<br/>- poczty elektronicznej na adres e-mail: architektura@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania<br/>konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe<br/>informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy<br/>e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.<br/>3. Komunikacja w postępowaniu, przy użyciu platformy e-Zamówienia, z wyłączeniem składania<br/>ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych<br/>w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy<br/>do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie<br/>pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie<br/>załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone,<br/>zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub<br/>wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny)<br/>dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie<br/>wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się<br/>na Platformie e – Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących<br/>do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności<br/>SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są<br/>po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego<br/>formularza).<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług<br/>Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin<br/>Platformy e-Zamówienia.<br/>9. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych<br/>w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.<br/>10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy<br/>e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod<br/>numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony<br/>na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących<br/>kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów<br/>w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informuje, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Sierpcu jest<br/>Wójt Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc;<br/>2. administrator – Wójt Gminy Sierpc wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym<br/>można się kontaktować pod numerem telefonu: (24) 275 57 01, adres e-mail:<br/>iod@gmina.sierpc.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym na roboty budowlane pn.: „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków<br/>w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach<br/>Dziembakowo i Białe Błoto”.<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/>4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO;<br/>10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne<br/>z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem<br/>właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,<br/>ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>11. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu,<br/>do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO<br/>i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Do obowiązków tych należą:<br/>11.1. obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał<br/>zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,<br/>11.2. obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu<br/>w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.271.2.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:<br/><br/>„Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto”<br/><br/>w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.<br/><br/>2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w formule „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.<br/><br/>3. Zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 103 ust.2 ustawy Pzp, został opisany za pomocą<br/>programu funkcjonalno – użytkowego /załączniki nr 11 do SWZ/.<br/><br/>4. Teren przewidziany dla rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci<br/>kanalizacji sanitarnej zlokalizowany jest:<br/>na działkach o nr ewid. 35/8, 38/2, 80, 38/5, 35/43, 38/1, 35/5, 34/2, 61/2, 33, 57, 31, 56, 55/1 i 27<br/>obręb 0011 Dziembakowo, gm. Sierpc;<br/>na działkach o nr ewid. 64, 106/1, 106/3, 57, 144, 143, 49/2, 49/1, 28/2, 88, 87, 86, 99/5, 99/6, 99/1, 84, 78/1, 76/4, 75, 74, 28/1, 27/3, 72, 68, 23, 66/6 obręb 0001 Białe Błoto,<br/>gm. Sierpc.<br/><br/>5. W ramach przedmiotu zamówienia należy:<br/>5.1. Wykonać kompletną dokumentację projektową wymaganą do realizacji inwestycji obejmującą<br/>wszystkie branże i specjalności, która będzie stanowiła podstawę wykonania robót budowlanych,<br/>dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenie robót w zależności<br/>od zakwalifikowania (Zamawiający przekaże wykonawcy stosowne upoważnienie do niezbędnych<br/>czynności administracyjnych związanych z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub<br/>zgłoszenia robót), wraz z przygotowaniem niezbędnych materiałów wyjściowych, uzyskaniem<br/>wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii, decyzji administracyjnych i pozwoleń niezbędnych<br/>do zaprojektowania:<br/>- rozbudowy i modernizacji, uruchomienia i przekazania do użytkowania rozbudowanej<br/>i zmodernizowanej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości<br/>Dziembakowo, gmina Sierpc;<br/>- budowy, uruchomienia i przekazania do użytkowania wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej<br/>wraz z odgałęzieniami kanalizacyjnymi do przylegających posesji zakończonymi studniami na<br/>prywatnych działkach w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto, gmina Sierpc.<br/>W ramach dokumentacji należy wykonać między innymi projekty techniczne, wykonawcze<br/>(w tym projekty branżowe: technologiczne, konstrukcyjne, drogowe, projekty zabezpieczeń<br/>lub przebudowy istniejącego uzbrojenia obcego, pozwolenia wodnoprawne i inne niezbędne<br/>dla prawidłowej realizacji zamówienia) dokumentację geologiczno-inżynieryjną uwzgledniającą<br/>warunki hydrogeologiczne, projekty tymczasowej organizacji ruchu, jeśli będzie taka konieczność,<br/>uzgodnienia z konserwatorem zabytków, uzyskanie decyzji konserwatora zabytków oraz uzyskanie<br/>pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych (jeśli takie będą wymagane), sporządzenie<br/>dokumentacji dendrologicznej dla zieleni w pasie prowadzenia robót oraz uzyskanie decyzji<br/>administracyjnej zezwalającej na usunięcie zieleni zgodnie z przepisami ustawy o ochronie<br/>przyrody jeśli Wykonawca zakwalifikuje drzewa do usunięcia) oraz w razie konieczności<br/>uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno - budowlanych wydanych przez właściwe organy.<br/>5.2. Wykonać roboty budowlane w oparciu o pozwolenie na budowę i/lub zgłoszenie robót, projekty techniczne,<br/>wykonawcze (w tym projekty branżowe: technologiczne, konstrukcyjne, drogowe, projekty<br/>zabezpieczeń lub przebudowy istniejącego uzbrojenia obcego, pozwolenia wodnoprawne i inne<br/>niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia), dokumentację geologiczno-inżynieryjną<br/>uwzględniającą warunki hydrogeologiczne, projekty tymczasowej organizacji ruchu, jeśli będzie<br/>taka konieczność, uzgodnienia z konserwatorem zabytków, decyzję konserwatora zabytków oraz<br/>pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych (jeśli takie będą wymagane) dokumentację<br/>dendrologiczną dla zieleni w pasie prowadzenia robót oraz decyzję administracyjną zezwalającą<br/>na usunięcie zieleni zgodnie z przepisami ustawy o ochronie przyrody jeśli Wykonawca<br/>zakwalifikuje drzewa do usunięcia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, a następnie przeprowadzenie<br/>wszystkich niezbędnych odbiorów właściwych służb oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie<br/>i/lub dopuszczenia do użytkowania (o ile wymagane) mechaniczno-biologicznej oczyszczalni<br/>ścieków w miejscowości Dziembakowo, gmina Sierpc oraz sieci kanalizacji sanitarnej<br/>wraz z odgałęzieniami kanalizacyjnymi do przylegających posesji zakończonymi studniami<br/>na prywatnych działkach w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto, gmina Sierpc. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków</p> <p class="mb-0">45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:<br/>1) „Cena” (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) „Okres gwarancji i rękojmi” (GR) – waga kryterium 40 %<br/><br/>2. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/>Cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/>Cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>3. Kryterium - „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji<br/>jakości i rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w formularzu oferty, punktowany będzie wg. poniższego schematu na podstawie wskazanego<br/>terminu w formularzu oferty:<br/><br/>GR o – GR min<br/>GR = ------------------------ x 100 pkt x 40%<br/>GR max – GR min<br/>Gdzie:<br/>GR max – gwarancja i rękojmia maksymalna (60 m-cy),<br/>GR min – gwarancja i rękojmia minimalna (36 m-cy),<br/>GR o – gwarancja i rękojmia oferty ocenianej (w miesiącach).<br/>Termin gwarancji i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.<br/>UWAGA: Maksymalna liczba 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 m-cy lub<br/>dłuższej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku<br/>zaoferowania gwarancji i rękojmi dłuższej niż 60 m-cy, do oceny kryterium będzie brany<br/>okres gwarancji i rękojmi maksymalny.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości rękojmi dla robót budowlanych – 36 m-cy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że okres gwarancji i rękojmi został udzielony na 36 miesięcy. Każdy kolejny miesiąc nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę<br/>punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium,<br/>obliczonych wg wzoru:<br/>P = C + GR<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi”<br/>P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożyli ofertę niepodlegającą<br/>odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp w tym przede wszystkim spełniają warunki<br/>udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł (słownie:<br/>pięć milionów złotych 00/100).<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:<br/>a) formularzu ofertowym według załącznika nr 1 do SWZ;<br/>b) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ;<br/>c) oświadczeniu Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>według załącznika nr 2a do SWZ;<br/>d) zobowiązaniu innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów<br/>na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 5 do SWZ;<br/>e) dokumencie potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną<br/>min. 5.000.000,00 zł (przez „opłaconą” polisę Zamawiający rozumie załączenie wraz z polisą<br/>ubezpieczeniową dowodu potwierdzającego uiszczenie składki za tą polisę ubezpieczeniową<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunki będą oceniane łącznie.<br/>2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>2.4.1. potencjał techniczny:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.4.2. potencjał zawodowy:<br/>1) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować<br/>następującymi osobami:<br/>a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania<br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;<br/>b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>i elektroenergetycznych bez ograniczeń;<br/>c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania<br/>w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne,<br/>gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne bez ograniczeń;<br/>d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;<br/>e) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne,<br/>wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne bez ograniczeń;<br/>f) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>i elektroenergetycznych bez ograniczeń.<br/>Dopuszczalne jest łączenie tych funkcji.<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:<br/>a) formularzu ofertowym według załącznika nr 1 do SWZ;<br/>b) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ;<br/>c) oświadczeniu Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>według załącznika nr 2a do SWZ;<br/>d) zobowiązaniu innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów<br/>na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 5 do SWZ;<br/>e) wykazie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia według załącznika nr 8<br/>do SWZ;<br/>f) dokumencie potwierdzającym posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie projektowania<br/>w specjalności:<br/>- konstrukcyjno-budowlanej,<br/>- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>- sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>takimi jak: sieci, instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne – bez<br/>ograniczeń<br/>g) aktualnym zaświadczeniu o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego;<br/>h) dokumencie potwierdzającym posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności:<br/>- konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>- instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>- sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych<br/>i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci, instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe<br/>i kanalizacyjne – bez ograniczeń oraz<br/>i) aktualnym zaświadczeniu o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunki będą oceniane łącznie.<br/>2) W zakresie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia.<br/>Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie:<br/>a) co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie i (lub) przebudowie<br/>i (lub) rozbudowie i (lub) modernizacji i (lub) remoncie oczyszczalni ścieków o wartości<br/>minimum 3.000.000,00 zł wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>– w tym okresie;<br/>b) i (lub) co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie i (lub) przebudowie<br/>i (lub) rozbudowie i (lub) modernizacji sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum<br/>3.000.000,00 zł wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>– w tym okresie;<br/>c) i (lub) co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie i (lub) przebudowie<br/>i (lub) rozbudowie i (lub) modernizacji i (lub) remoncie oczyszczalni ścieków<br/>oraz budowie i (lub) przebudowie i (lub) rozbudowie i (lub) modernizacji sieci kanalizacji<br/>sanitarnej o wartości łącznej minimum 3.000.000,00 zł wykonanych nie wcześniej niż<br/>w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego,<br/>w oparciu o informacje zawarte w:<br/>a) formularzu ofertowym według załącznika nr 1 do SWZ;<br/>b) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ;<br/>c) oświadczeniu Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu według załącznika nr 2a do SWZ;<br/>d) zobowiązaniu innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów<br/>na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 5 do SWZ;<br/>e) wykazie wykonanych robót budowlanych według załącznika nr 7 do SWZ;<br/>f) w dowodach określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wykazujących,<br/>czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze<br/>Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunki będą oceniane łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie<br/>art. 125 ust. 1 ustawy PZP (załącznika nr 3 do SWZ);<br/>2. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu<br/>z postępowania (załącznik nr 3a do SWZ);<br/>3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.<br/>o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej – (załącznik nr 6 do SWZ);<br/>4. Odpis lub informację z KRS lub z CEiDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej założeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego<br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem<br/>podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał<br/>płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>6. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki<br/>terenowej kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1<br/>pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz<br/>z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda aby przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat<br/>tych należności;<br/>7. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej<br/>z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 5.000.000,00 zł (przez „opłaconą” polisę<br/>Zamawiający rozumie załączenie wraz z polisą ubezpieczeniową dowodu potwierdzającego<br/>uiszczenie składki za tę polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia);<br/>8. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 10 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/>składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ);<br/>2. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią załącznika nr 2a do SWZ).<br/>3. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustaw Pzp – Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ);<br/>4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych<br/>zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie<br/>z treścią załącznika nr 5 do SWZ);<br/>5. Wykaz robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ) z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane<br/>wraz z dołączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie oraz<br/>wskazujących, czy zostały prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>6. Wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego tj. posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z rozdziałem XIII<br/>pkt. 2.4.2. SWZ wraz z podaniem informacji na temat imienia i nazwiska, kwalifikacji<br/>zawodowych/wykształcenia, podstaw dysponowania, zakresu wykonywanych czynności<br/>i doświadczenia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień<br/>budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu<br/>zawodowego. Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne<br/>wymagania dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dowód potwierdzający wniesienie wadium.<br/>2. Pełnomocnictwo<br/>- w przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi;<br/>- gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS,<br/>CEiDG lub innego właściwego rejestru), wykonawca który składa ofertę za pośrednictwem<br/>pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym<br/>zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy;<br/>- upoważnienie (pełnomocnictwo) musi w swej treści jednoznacznie wskazywać<br/>uprawnienia do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 80.000,00 zł<br/>(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie<br/>pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 27.05.2025 roku<br/>licząc od dnia upływu terminu składania ofert.<br/>4. Wykonawca może wnieść wadium w:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) gwarancjach bankowych,<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(j.t.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419)<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić<br/>wadium przelewem na rachunek Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A.<br/>Nr konta bankowego: 17 1020 3541 0000 5402 0393 2738, z dopiskiem na przelewie:<br/>„Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………<br/>dotyczącej zamówienia p.n.: „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach<br/>Dziembakowo i Białe Błoto”.<br/>6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym<br/>terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>7. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium<br/>w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego.<br/>8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>9. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa oryginał<br/>dokumentu w postaci elektronicznej załączając go do oferty. Dokument ten powinien być podpisany<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. Z treści dokumentu (gwarancji,<br/>poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każdym pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu<br/>pełnej kwoty wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone<br/>do oferty.<br/>2. Dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe<br/>składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę<br/>wspólną.<br/>3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4<br/>do SWZ.<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii<br/>umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy.<br/>2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach:<br/>1) określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>2) przewidzianych w niniejszej umowie.<br/>3. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej, po stronie wnoszącego propozycję zmian<br/>leży uzasadnienie powstałej okoliczności, a wniosek o zmianę postanowień umowy musi być<br/>wyrażony na piśmie.<br/>4. Wszelkie zmiany, uzupełnienia treści niniejszej Umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron<br/>w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Każdy sporządzony aneks dla swej<br/>ważności wymaga podpisu obu Stron niniejszej Umowy.<br/>5. Strony przewidują zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>w zakresie:<br/>1) Zmniejszenia/zwiększenia zakresu rzeczowego,<br/>2) Zmniejszenia/zwiększenia wartości umowy.<br/>6. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej<br/>Umowy w zakresie:<br/>1) realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę dodatkowych robót budowlanych, których nie<br/>uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione<br/>łącznie następujące warunki:<br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,<br/>w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub<br/>instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów<br/>dla zamawiającego,<br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej<br/>umowy.<br/>2) zmiany wysokości ceny, jeśli spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając<br/>z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru<br/>umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej<br/>umowy.<br/>3) wynagrodzenia, jeśli łączna ich wartość jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, a zmiany<br/>te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>7. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie:<br/>1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>2) zmiany sposobu wykonania Umowy w razie, gdy jest niezbędna ze względów technicznych,<br/>technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub<br/>konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy<br/>skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy pod warunkiem, że<br/>Wykonawca zaoferuje rozwiązania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równoważnych<br/>lub lepszych parametrach,<br/>3) zmiany technologii wykonania, rezygnacji z wykonania części robót,<br/>4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian, wytycznych lub zaleceń<br/>instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia,<br/>5) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy.<br/>6) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.<br/>8. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy zmiany umowy w przypadku<br/>zmiany przepisów prawa obowiązujących na dzień zawarcia umowy w zakresie mającym wpływ na<br/>realizację umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com